The fuckquote:
Versnipperd wel maar staan toch wel eenzaam aan de top moet ik zeggen.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zo groot als de Beatles word je ook niet meer. Iets met versnippering en veel aanbod enzo.
En het is erg toegankelijke muziek. Ligt goed in alle leeftijdscategorieënquote:Op donderdag 6 september 2012 22:50 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Versnipperd wel maar staan toch wel eenzaam aan de top moet ik zeggen.
Misschien dan samen met u2 maar imho hebben die hun tijd nu wel gehad.
Ik zie het ja. Triest.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:52 schreef minthy het volgende:
Ah, de zuurpruimpjes op Facebook worden ook wakker
wat schrijven zequote:Op donderdag 6 september 2012 22:52 schreef minthy het volgende:
Ah, de zuurpruimpjes op Facebook worden ook wakker
Borisz en SC geven aan dat ze er nog voor geen miljoen bij hadden willen zijnquote:
Ach. Laat je dan ook gewoon horen tijdens het concert. Of gewoon helemaal niet.quote:
de denk aan Henk uitvoeringquote:Op donderdag 6 september 2012 22:55 schreef CindieY het volgende:
Ik had Trouble al klaar staan in Spotify, maar Roos, dank je wel
U riep?quote:
Ik had die reacties wel verwacht, al vind ik het wel opvallend dat ze het pas na het concert posten. Zouden ze gewoon stiekem geluisterd hebben?quote:Op donderdag 6 september 2012 22:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ach. Laat je dan ook gewoon horen tijdens het concert. Of gewoon helemaal niet.
Is het zelfde als constant zeiken op DJ's, dacht dat je dat niet tof vond?
Het zou mij niets verbazen dat ze binnenkort als hysterische fans verschijnen in het SBS programma 'FANS'.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik had die reacties wel verwacht, al vind ik het wel opvallend dat ze het pas na het concert posten. Zouden ze gewoon stiekem geluisterd hebben?
Hebben ze ook en dan morgen beweren geen minuut geluisterd te hebben.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik had die reacties wel verwacht, al vind ik het wel opvallend dat ze het pas na het concert posten. Zouden ze gewoon stiekem geluisterd hebben?
quote:Op donderdag 6 september 2012 23:00 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen dat ze binnenkort als hysterische fans verschijnen in het SBS programma 'FANS'.
Net zoals er (jaren terug) nooit iemand Seks voor de Buch had gezienquote:Op donderdag 6 september 2012 23:01 schreef themauster het volgende:
[..]
Hebben ze ook en dan morgen beweren geen minuut geluisterd te hebben.
Ze reageren pas na het concert omdat ze net pas in de auto vanuit Den Haag terug naar huis rijden.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |