SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting![]()
Ga courgettes eten lullo.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat zou wel jouw spelling verklaren.
En eerst was je nog een pool, je speelt spelletjes met mij!quote:Op donderdag 6 september 2012 22:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja, ik ben Marokkaans en jullie lokken mij overduidelijk uit
Wil hem ook weer proberen, 6-0 verloren door 6 kopballen van Ibraquote:
Heb ik dat gezegd ja?quote:Op donderdag 6 september 2012 22:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En eerst was je nog een pool, je speelt spelletjes met mij!
onthoudt*quote:Op donderdag 6 september 2012 22:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd ja?
Jij hebt een goed geheugen man, maar je onthoud misschien wel de verkeerde dingen
Zoiets wel ja, dat je een oostblokker was geloof ikquote:Op donderdag 6 september 2012 22:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb ik dat gezegd ja?
Jij hebt een goed geheugen man, maar je onthoud misschien wel de verkeerde dingen
had hem in een 41212 maar dat werkt niet, dus nu alles verkopen en terugkopen in 4231. Nu nog een leuk team eromheen verzinnenquote:Op donderdag 6 september 2012 22:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wil hem ook weer proberen, 6-0 verloren door 6 kopballen van Ibra
Haha, beetje van alle nationaliteiten.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zoiets wel ja, dat je een oostblokker was geloof ik
fu.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:21 schreef Lindgren. het volgende:
Nu heb ik 90k voor een Franse spits, maar Benzema heb ik al in een ander team.
Ik wilde Aubameyang zeggenquote:Op donderdag 6 september 2012 22:21 schreef Lindgren. het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA. Die wilde ik nog proberen. Boks.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik wilde Aubameyang zeggen______________! TOTY Gomis een optie?
TOTY HENRYquote:Op donderdag 6 september 2012 22:21 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAA. Die wilde ik nog proberen. Boks.
probeer toty Gomisquote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:21 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wil hem in een formatie met wingers proberen, zodat ik kan crossabusenquote:Op donderdag 6 september 2012 22:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
had hem in een 41212 maar dat werkt niet, dus nu alles verkopen en terugkopen in 4231. Nu nog een leuk team eromheen verzinnen
Ja nee maar ho dat mag dus niet!quote:Op donderdag 6 september 2012 22:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik wil hem in een formatie met wingers proberen, zodat ik kan crossabusen
Sorry, slet.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
probeer toty Gomis
toty Gomis is een baas
Gomis![]()
Lindgren daarna:
[..]![]()
Moet je eigenlijk Drogba hebbenquote:Op donderdag 6 september 2012 22:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik wil hem in een formatie met wingers proberen, zodat ik kan crossabusen
fu meende ik niet hoor hihiquote:
Jawelquote:Op donderdag 6 september 2012 22:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja nee maar ho dat mag dus niet!
hihihiquote:Op donderdag 6 september 2012 22:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
fu meende ik niet hoor hihi
hihi hihiquote:Op donderdag 6 september 2012 22:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
fu meende ik niet hoor hihi
Én goedkoper. Dilemmaquote:Op donderdag 6 september 2012 22:24 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Moet je eigenlijk Drogba hebbenNog beter in de lucht naar mijn mening.
Scheer je weg !quote:
Liever daar dan virtueel hier!quote:Op donderdag 6 september 2012 22:25 schreef Fuszy het volgende:
Ik ben helemaal kapot geschopt op de training net
* Fuszy sluit zijn lieve dagboek
Ik nietquote:Op donderdag 6 september 2012 22:25 schreef Fuszy het volgende:
Ik ben helemaal kapot geschopt op de training net
* Fuszy sluit zijn lieve dagboek
Liever andersom hoorquote:Op donderdag 6 september 2012 22:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Liever daar dan virtueel hier!
Ben ik ook aan het doen.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Scheer je weg !
Jij zou je halve finale overwinning op dit moment in de binnenstad aan het vieren moeten zijn met bergen alcohol en lekkere wijven.
Met een colatje in de hoek met de smartphone meegaan met je hoofd op de beat.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:26 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ben ik ook aan het doen.
Maar ik hou toch tijd over om te socializen hier op le fok!
Zoiets zag ik ook voor mequote:Op donderdag 6 september 2012 22:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Met een colatje in de hoek met de smartphone meegaan met je hoofd op de beat.
Yeaaah buddy
dat is de OP chick toch, damn zij is heet.quote:
Iets met GMTAquote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Met een colatje in de hoek met de smartphone meegaan met je hoofd op de beat.
Yeaaah buddy
Misschien heeft ze het wel koud?quote:Op donderdag 6 september 2012 22:27 schreef marcie216 het volgende:
[..]
dat is de OP chick toch, damn zij is heet.
Zal wel als hij zoveel te verduren krijgt. Jij bent mandekker toch?quote:Op donderdag 6 september 2012 22:26 schreef marcie216 het volgende:
Maar fuszy, je moet ook uitdelen, en zo min mogelijk incasseren.
Waar sta je in het veld, voorin zeker?
Ey wtfquote:Op donderdag 6 september 2012 22:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zover is onze bromance nog niet GJE.
Ik ben niet zo groot. Sta overigens rechts buiten en anders CM. Voetbal pas weer sinds kortquote:Op donderdag 6 september 2012 22:26 schreef marcie216 het volgende:
Maar fuszy, je moet ook uitdelen, en zo min mogelijk incasseren.
Waar sta je in het veld, voorin zeker?
quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zal wel als hij zoveel te verduren krijgt. Jij bent mandekker toch?
Wat zijn je traits?quote:Op donderdag 6 september 2012 22:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ben niet zo groot. Sta overigens rechts buiten en anders CM. Voetbal pas weer sinds kort
Laatste man meestal ja.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zal wel als hij zoveel te verduren krijgt. Jij bent mandekker toch?
thanks ik tiep nu met een handquote:Op donderdag 6 september 2012 22:29 schreef Tim86 het volgende:
Lindgren, misschien kan je dmv het melken van de prostaat nog wel een keer erect worden. Is maar een tip hoor hihi
groetjes
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
injury prone en argues with ref denk ik
Wat is niet zo groot, en welke leeftijdscategorie? A?quote:Op donderdag 6 september 2012 22:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ben niet zo groot. Sta overigens rechts buiten en anders CM. Voetbal pas weer sinds kort
Senioren en 1,72mquote:Op donderdag 6 september 2012 22:31 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wat is niet zo groot, en welke leeftijdscategorie? A?
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:30 schreef marcie216 het volgende:
Soms pak ik de spits en gaat hij er achter, maar dat is alleen als ik zin heb om een duel aan te gaan.
Nou dan hoop ik niet dat jij in FUT13 komt. Zo hebben we toch niks aan jou, joh?quote:Op donderdag 6 september 2012 22:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Gaten dichtlopen en naast schieten
Even kijken of je ging happenquote:Op donderdag 6 september 2012 22:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
En nu beetje bij geluid in de poepert kruipen he, ik heb je wel door
ah, ik 1.75 en Bquote:
Ja toch, hard erin!quote:
Ik zou mezelf niet eens kopenquote:Op donderdag 6 september 2012 22:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nou dan hoop ik niet dat jij in FUT13 komt. Zo hebben we toch niks aan jou, joh?
Stopquote:
Jullie vragen er toch om?quote:Op donderdag 6 september 2012 22:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij maakt jezelf soms zo ontzettend belachelijk he.
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:32 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Jullie vragen er toch om?
En jij doet dat ook, dus ja.
Dus alles wat ik doe doe jij ook?quote:Op donderdag 6 september 2012 22:32 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Jullie vragen er toch om?
En jij doet dat ook, dus ja.
Ach, nu zat ik hem toch op dezelfde manier uit te lokken, niks mis mee. Lekker zo'n wulpse knul. Vind ik enig.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij maakt jezelf soms zo ontzettend belachelijk he.
net 16 jaar, nog groeiende dus valt wel mee hoor...quote:Op donderdag 6 september 2012 22:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zijn jullie FOK!ers allemaal midgets of zijn er ook nog mensen met een normale lengte?
Niet iedereen is 2.00mquote:Op donderdag 6 september 2012 22:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zijn jullie FOK!ers allemaal midgets of zijn er ook nog mensen met een normale lengte?
en als er een lekker wijf is niet he, racistquote:
1.90.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Discriminatie is dat, geen racismequote:Op donderdag 6 september 2012 22:35 schreef marcie216 het volgende:
[..]
en als er een lekker wijf is niet he, racist
Ook goed, dan ben je een racist!quote:Op donderdag 6 september 2012 22:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Discriminatie is dat, geen racisme
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:35 schreef Toefjes het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/134244481
Gekke Vela![]()
Zolang je staafmixer maar meegroeit, zeg ik altijd.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:34 schreef marcie216 het volgende:
[..]
net 16 jaar, nog groeiende dus valt wel mee hoor...
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:35 schreef Toefjes het volgende:
Gekke Vela![]()
De fuck?quote:Op donderdag 6 september 2012 22:36 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ook goed, dan ben je een racist!
Dat wou ik zeggen jongen, kan ik een vrachtwagen mee vooruit duwen!quote:Op donderdag 6 september 2012 22:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zolang je staafmixer maar meegroeit, zeg ik altijd.
Kek trolltjequote:
Ja, in de diepte.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:37 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik ben 3.10 en ik ga nu een slaap maken.
1.90 is lang hoor. 1.85 is al groot.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
1.90 is best normaal voor een Nederlander. Ik zie alleen maar 1.75 en kleiner voorbij komen.
1.90 valt nog steeds wel in de categorie lang hoor..quote:Op donderdag 6 september 2012 22:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
1.90 is best normaal voor een Nederlander. Ik zie alleen maar 1.75 en kleiner voorbij komen.
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:35 schreef Lindgren. het volgende:
Poker, tweede ronde van het nieuwe toernooi. Na 30' minuten 5-0 voor. Drie keer Gomis en 2x Arfa.Die mag wel even blijven denk ik.
Gaat het nou over de lengte van je geslachtsdeel of wat?quote:Op donderdag 6 september 2012 22:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
1.90 valt nog steeds wel in de categorie lang hoor..
Zie meer 1.80 lopen dan 1.90, das langquote:Op donderdag 6 september 2012 22:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, dan ben je niet slecht bedeeld inderdaad.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
1.90 valt nog steeds wel in de categorie lang hoor..
Lekkerquote:Op donderdag 6 september 2012 22:35 schreef Toefjes het volgende:
Gekke Vela![]()
Ik zag laatst een man op het station die echt gewoon gigantisch veel groter was dan ik. Hij moest bukken voor de afzuiginstallatie aan het plafond en die hangt zeker op 2.20m.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zie meer 1.80 lopen dan 1.90, das lang
Ja, geluid mag niet meedoen, vuile valsspelerquote:Op donderdag 6 september 2012 22:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gaat het nou over de lengte van je geslachtsdeel of wat?
Negerlullen.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, geluid mag niet meedoen, vuile valsspeler
Lekker danquote:Op donderdag 6 september 2012 22:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zag laatst een man op het station die echt gewoon gigantisch veel groter was dan ik. Hij moest bukken voor de afzuiginstallatie aan het plafond en die hangt zeker op 2.20m.
Nergens voor nodig dit.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gaat het nou over de lengte van je geslachtsdeel of wat?
KSI was in het begin nog best grappig.quote:
Hij had ook ziek grote voeten en lange benen. Z'n bovenlichaam was helemaal uit proportie ten opzicht van z'n onderlichaam. Zag eruit alsof ie op stelten liep.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lekker dan
Standaard blauwe plekken op z'n kop
Kloptquote:Op donderdag 6 september 2012 22:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
KSI was in het begin nog best grappig.
Dat dacht ik ook al.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:42 schreef Toefjes het volgende:
Haha, was een lekkere goal idd, nog met zn rechter geschoten ook nog
In FC Kent, die hybridquote:Op donderdag 6 september 2012 22:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
In welk team speelt hij nu?
Wtfquote:Op donderdag 6 september 2012 22:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij had ook ziek grote voeten en lange benen. Z'n bovenlichaam was helemaal uit proportie ten opzicht van z'n onderlichaam. Zag eruit alsof ie op stelten liep.
Jaloezie.quote:
Uitgemolken concept begint het te wordenquote:Op donderdag 6 september 2012 22:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
KSI was in het begin nog best grappig.
ik was m na een minuut al zatquote:Op donderdag 6 september 2012 22:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Uitgemolken concept begint het te worden
Dat zijn fapwaardige goalsquote:Op donderdag 6 september 2012 22:44 schreef Lindgren. het volgende:
SIF Arfa is ook echt absurd goed.Ik had net een finesse van een metertje of 25, recht voor de goal. Stuiterde, via de lat, achter de lijn en er weer uit.
Ja, ik wilde 'm eigenlijk in een cumpilatie doen.quote:
is 1,83 normaal?quote:Op donderdag 6 september 2012 22:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ik wilde 'm eigenlijk in een cumpilatie doen.![]()
E: Waarom zie ik tegenwoordig zoveel teams met Neuer op doel, altijd zonder links?
Zie ik ook vaak, echt belachelijk.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ik wilde 'm eigenlijk in een cumpilatie doen.![]()
E: Waarom zie ik tegenwoordig zoveel teams met Neuer op doel, altijd zonder links?
Hetzelfde als Timquote:
Meme? Waarvan?quote:Op donderdag 6 september 2012 22:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Zie ik ook vaak, echt belachelijk.
Maak er zo'n meme dan.
Ook maar aan de groeihormonen dan.quote:
T Silva van Milan ook 25k ofzoquote:Op donderdag 6 september 2012 22:48 schreef Dudeweiser het volgende:
wat is deal met de prijs van ibra dan? 33k
Iets van:quote:
Hahahahahaahahaquote:Op donderdag 6 september 2012 22:50 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Iets van:
David Luiz Kompany op CB
Neuer op 6 chem
ik moet al lachen bij het ideequote:Op donderdag 6 september 2012 22:50 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Iets van:
David Luiz Kompany op CB
Neuer op 6 chem
Van Koevermans de rest MLS moet ook een meme gemaakt worden, maar welk plaatje past daar nou bijquote:Op donderdag 6 september 2012 22:50 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Iets van:
David Luiz Kompany op CB
Neuer op 6 chem
De fuckquote:Op donderdag 6 september 2012 22:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zit nu in het 3e seizoen in career mode en Heskey doet nog mee bij Aston Villa
Voor de mensen die hem niet hebben gezien, deze goal scoorde ik vandaag met IF Maikon Leite: http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/134216279
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:50 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Iets van:
David Luiz Kompany op CB
Neuer op 6 chem
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik moet al lachen bij het ideeen dan zo'n grappig plaatje erbij
![]()
Je kan zien dat jIj zelden je zolderkamer verlaat.quote:
je bent gewoon jaloers dat hij wel een zolder heeftquote:Op donderdag 6 september 2012 22:51 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je kan zien dat jIj zelden je zolderkamer verlaat.
Jij zei ook dat je waardes van teams wist van mequote:Op donderdag 6 september 2012 22:51 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je kan zien dat jIj zelden je zolderkamer verlaat.
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zit nu in het 3e seizoen in career mode en Heskey doet nog mee bij Aston Villa
Voor de mensen die hem niet hebben gezien, deze goal scoorde ik vandaag met IF Maikon Leite: http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/134216279
Ja zo'n laat me je tepels masseren plaatje.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik moet al lachen bij het ideeen dan zo'n grappig plaatje erbij
![]()
/sarc.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:53 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja zo'n laat me je tepels masseren plaatje.![]()
Dat zou hilarisch zijn.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:53 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja zo'n laat me je tepels masseren plaatje.![]()
Ik scoor vooral long shots met Gardner en Zusiquote:Op donderdag 6 september 2012 22:56 schreef Tim86 het volgende:
Met gouden teams ram ik die long shots altijd lomp hard recht op de keeper af..echt als een magneet. Met brons en zilver vliegen ze van over het hele veld binnen..vooral brons
doet t niet...quote:Op donderdag 6 september 2012 22:58 schreef over_hedge het volgende:
Dit team
[ afbeelding ]
Nog 100k over om te versterken (moet de bank ook nog vullen)
Nu welquote:
Ik moet 'm ook nog pre-orderen. Waar heb jij 't gedaan? Ik heb een kortingscode van BOL.com maar ik twijfel.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:06 schreef Fuszy het volgende:
fifa 13 ultimate edition besteld. Kunnen jullie me in 13 ook afmaken
Dynabyte, want bij de wehkamp was die weg en bij de dixons zag ik hem ook niet te staan.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik moet 'm ook nog pre-orderen. Waar heb jij 't gedaan? Ik heb een kortingscode van BOL.com maar ik twijfel.
Okéquote:Op donderdag 6 september 2012 23:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dynabyte, want bij de wehkamp was die weg en bij de dixons zag ik hem ook niet te staan.
die is wel heel moeilijk te begrijpenquote:
mycom want het klinkt als maiconquote:Op donderdag 6 september 2012 23:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik moet 'm ook nog pre-orderen. Waar heb jij 't gedaan? Ik heb een kortingscode van BOL.com maar ik twijfel.
quote:Op donderdag 6 september 2012 23:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mycom want het klinkt als maicon
IK BIJ BOL WANT HET IS VERTROUWD OMDAT JEROEN VERHOEVENquote:Op donderdag 6 september 2012 23:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mycom want het klinkt als maicon
Niemand die deze duder uit de brand wil helpen? Dan moet ik zelf maar een kutteam verzinnen.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Wie maakt hem op een leuke edoch stijlvolle manier af?
Budget is, laten we zeggen, 130k.
Wat is Kent toch meesterlijk met zijn memesquote:
Kom op, koning kutteam.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Niemand die deze duder uit de brand wil helpen? Dan moet ik zelf maar een kutteam verzinnen.
Wie bedoel je? Marcie , VDM of GJE ?quote:
Hijzelf. Dudeweiser is koning kutteam.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wie bedoel je? Marcie , VDM of GJE ?
Hahaha, ja wat een piemelbijter.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:19 schreef Rijst het volgende:
Julie zijn ect nerden. Hele dags teams bouwen en fifa spelen. Ik heb tenminste nog een knap koppie.
#pino
De tijden dat hij zijn buren over de zeik hielp door te ragen waren zijn hoogtijdagen. Dit lijkt helemaal nergens meer op helaasquote:Op donderdag 6 september 2012 23:19 schreef Rijst het volgende:
Julie zijn ect nerden. Hele dags teams bouwen en fifa spelen. Ik heb tenminste nog een knap koppie.
#pino
Ik had hem al openstaan in futhead, ik zat nog in een potje.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:23 schreef Dudeweiser het volgende:
Dan maar full Ligue 1 maken. Bedankt voor de hulp.
Diaby, IF Koscielny Sagna in de rechterhoek.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:23 schreef Dudeweiser het volgende:
Dan maar full Ligue 1 maken. Bedankt voor de hulp.
ik wist dat ik op jou kon rekenenquote:Op donderdag 6 september 2012 23:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik had hem al openstaan in futhead, ik zat nog in een potje.
quote:Op donderdag 6 september 2012 23:32 schreef n0ir het volgende:
Kassameisje vroeg vandaag om m'n ID-kaart bij de supermarkt.
[ afbeelding ]
Ja dus niet hèwat een truuk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice, al zou ik mijn rechterflank dan eerder ligue 1 houden. Sissoko, Fanni, Sakho, Lloris zijn allemaal beter imoquote:
Soms steekt een lichte clubvoorkeur opquote:Op donderdag 6 september 2012 23:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice, al zou ik mijn rechterflank dan eerder ligue 1 houden. Sissoko, Fanni, Sakho, Lloris zijn allemaal beter imo
Ja moet de IF zijn.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
SIF Moisander speelt bij Ajax. Verder wel een aardig team
Wie? Wel knettergeilquote:
UFC-vechterinnetje toch? Allemaal voor de publiciteitquote:Op vrijdag 7 september 2012 00:02 schreef Tim86 het volgende:
lol, ze is gearresteerd omdat ze een of andere Indiase Guido in elkaar heeft geslagen..haar vriendje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die mugshots zijn altijd uberlelijk, maar zelfs daar is ze geefbaar
quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:02 schreef n0ir het volgende:
[..]
UFC-vechterinnetje toch? Allemaal voor de publiciteit
Ahmedickquote:Op vrijdag 7 september 2012 00:06 schreef Lindgren. het volgende:
Op deze . vind je al haar pics. Nakend.
Niet quoten pl0x.
Je ziel is echt vies dik.quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:14 schreef Lindgren. het volgende:
Soms klopt er echt niets van mijn ritme.Ik eet op dit moment 4 broodjes, van die grote langwerpige. (nee, geen stokbrood.
) een dik plak ontbijtkoek en een halve bak Mona.
Ik kom alleen niets aan.
Wees er maar blij mee. Ik moet er echt wel op letten wat ik eet en dat ik blijf bewegen, anders word ik een VDMetje.quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:14 schreef Lindgren. het volgende:
Soms klopt er echt niets van mijn ritme.Ik eet op dit moment 4 broodjes, van die grote langwerpige. (nee, geen stokbrood.
Ik kom alleen niets aan.
Misschien zou je dat eens 's ochtends moeten eten.quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:14 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kom alleen niets aan.
Dat doe ik hoor. Ik eet gevarieerd en vrij veel en ik sport ongeveer 2 á 3x in de week intensief.quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Misschien zou je dat eens 's ochtends moeten eten.Gewoon zorgen dat je in een normaal ritme eet en dat je genoeg eiwitten, koolhydraten en vetten naar binnen krijgt. Daarbij goed blijven bewegen, dan komt alles goed.
FUT is niet intensief sporten chubbsquote:Op vrijdag 7 september 2012 00:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat doe ik hoor. Ik eet gevarieerd en vrij veel en ik sport ongeveer 2 á 3x in de week intensief.
Ik sport iedere avond 5 minuten intensief voor ik ga slapenquote:Op vrijdag 7 september 2012 00:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat doe ik hoor. Ik eet gevarieerd en vrij veel en ik sport ongeveer 2 á 3x in de week intensief.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik sport iedere avond 5 minuten intensief voor ik ga slapen
Ik heb het gevoel dat ze de lottogetallen oplezenquote:Op vrijdag 7 september 2012 00:42 schreef Lindgren. het volgende:
Omdat het kan:
Even aaaaaaaaaaaaaaawh'en.
FF iedereen puushen en dan op volgorde leggen zonder het filmpje gezien te hebben, dan krijg je echt een totaal andere lijst. Dat mens van 31 zou dan ergens in de 50 zitten bij mij...quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:42 schreef Lindgren. het volgende:
Omdat het kan:
Moet je die gasten van 82, 90 en 95 eens met elkaar vergelijk. Wat een verschil..quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ze de lottogetallen oplezen
quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:42 schreef Lindgren. het volgende:
Omdat het kan:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:54 schreef n0ir het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:58 schreef n0ir het volgende:
Gadverdamme man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel man is kkhard jwz. Gewoon chillen met die oldies, beetje Patiencen, beetje peppen in je scootmobiel, leipe shit tog brada.quote:Op vrijdag 7 september 2012 01:00 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik jaag er denk ik nog maar een pakje doorheen want dat ouderdom lijkt me echt geen bal aan.
te slap zijn om het slijm wat uit je ogen begint te druipen op te vegenquote:Op vrijdag 7 september 2012 01:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wel man is kkhard jwz. Gewoon chillen met die oldies, beetje Patiencen, beetje peppen in je scootmobiel, leipe shit tog brada.
Dat is stilo sagbi.quote:Op vrijdag 7 september 2012 01:02 schreef n0ir het volgende:
[..]
te slap zijn om het slijm wat uit je ogen begint te druipen op te vegen
Geluid heeft n0ir even flink anaal vernederd (hihiihihi) door met 4-1 te winnen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 01:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heb je Geluid al verslagen? Ik wil je repen in de finale.
Tja, had je toen een punt van moeten maken niet nu gaan lopen huilen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 02:08 schreef n0ir het volgende:
ik ben natuurlijk nog steeds boos dat die zwakzinnige shenkie niet op verlengen + penals drukte
laat mij gewoonquote:Op vrijdag 7 september 2012 02:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Tja, had je toen een punt van moeten maken niet nu gaan lopen huilen.
3 dagen ofzo, was al bekendquote:Op vrijdag 7 september 2012 06:35 schreef Maver24 het volgende:
Hebben jullie het al gelezen. Met die early season ticket krijg je nu ook eerder toegang tot UT !!!.
nice!quote:
Eigenlijk hebben we nu gewoon een matig tot slecht team.quote:RVP
Robben Sneijder Narsingh
Strootman Emanuelson
Willems Vlaar Heitinga (De Vrij) Van Rhijn
Krul
Ik denk eigenlijk dat ze 433 gaan spelen. Met Strootman als controleur en Sneijder op 10 en Emanuelson als CM.quote:
Ja kopt ja, maar dat was niet in jouw opstellingquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:12 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat ze 433 gaan spelen. Met Strootman als controleur en Sneijder op 10 en Emanuelson als CM.
Ik hoop eigenlijk ook dat hij erbij komt.quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:17 schreef Apekoek het volgende:
Douglas voor het betere fysieke werk achterin aub. Steken laten vallen en matig verdedigen hebben alle NLse backs last van. Geef meneer zwart joekel aub een kans!
nee Robben rvp narsinghquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:10 schreef detennismaster het volgende:
[..]
nice!
Dus zoiets?
[..]
Eigenlijk hebben we nu gewoon een matig tot slecht team.![]()
Dit idd:quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee Robben rvp narsingh
Clasie sneijder stroot
Willems BMI Heit Janmaat
quote:Below is a list of all the leagues that will be featured in FIFA 13, as well as the individual clubs that will be included.
Barclays Premier League
npower Championship
npower League 1
npower League 2
France Ligue 1
France Ligue 2
German Bundesliga
German Bundesliga 2
K-League
Major League Soccer
Norweigen Tippeligaen
Scottish Premier League
Liga BBVA
Liga Adelante
Airtricity League
Raiffeisen SL (Switzerland)
Austrian Bundesliga
Belgian Pro League
Australian A - League
Danish Superliga
Dutch Eredivisie
Russian League
Swedish Allsvenskan
Polska Liga
Liga MX
Liga Portuguesa
Saudi Pro League
Liga do Brasil
Italian Serie A
Italian Serie B
Rest of the world
Greece - AEK Athens
Greece - PAOK
Greece - Olympiakos
Greece - Panathinaikos
Argentina - River Plate
Argentina - Boca Juniors
Argentina - Racing Club
South Africa - Kaizer Chiefs
South Africa - Orlando Pirates
Turkey – Galatasaray Dus geen Turkse League?!
International teams
Argentina
Australia
Austria
Belgium
Bolivia
Brazil
Bulgaria
Camaroon
Chile
Colombia
Côte d’Ivoire
Czech Republic
Denmark
Ecuador
Egypt
England
Finland
France
Germany
Greece
Hungary
India![]()
Ireland
Italy
Korea Republic
Mexico
Netherlands
New Zealand
Northern Ireland
Norway
Paraguay
Dan evt. v. Persie op LW en Hunter in de spits?quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:04 schreef DutchSL het volgende:
Nu het linkspoot moet op links spelen dogma weer is aangenomen, wie is er 2e keuze achter Robben eigenlijk? Emanuelsson op LW ?
Kosovo?quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:14 schreef Dudeweiser het volgende:
De league van Kosovo wel maar turkije nietwtf jo
Mechikooooquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:15 schreef HulkHeld het volgende:
Wat is de Liga MX? Welk land is dat?
Sukkel:quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja Raiffeisen SL. En Liga MX is mexico.
quote:De Raiffeisen Super League is de hoogste voetbaldivisie in Zwitserland. In deze competitie spelen tien clubs.
Bestaat dat uberhaupt nog?quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
toen ik het googlede was het kosovo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |