Nopequote:Op zondag 16 september 2012 14:46 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
En Fokken/tv kijken/gamen is niet zonde van je tijd?:p
Je hebt het over dingen die eigenlijk pas zouden moeten spelen als je achter in de 20 bent en nog steeds hopeloos op zoek naar de liefde. Natuurlijk zitten er op die leeftijd al mensen in serieuze relaties, maar die zijn in vrijwel alle gevallen uit voordat die mensen 25 zijn. Jezelf afmeten aan je omgeving is nergens voor nodig.quote:Op zondag 16 september 2012 15:20 schreef Volgut het volgende:
[..]
Ha! Nee. Kom ik zo volwassen over?Speelt wel degelijk een rol, genoeg mensen die op mijn leeftijd al een ''serieuze'' relatie hebben enzo. Maar ik ga wel met mannen om van 21 tot 29 ongeveer dus die zijn wel volwassen(er). Dus ik denk dat ik anders ben dan anderen op mijn leeftijd en ook meer nadenk enzo.
Ik vind van niet. Deze post geeft alleen maar meer aan dat je een puber bent met je "anders dan anderen en meer nadenken". Dat boeit me totaal niet (op een positieve manier, gelijkwaardigheid enzo).quote:Op zondag 16 september 2012 15:20 schreef Volgut het volgende:
[..]
Ha! Nee. Kom ik zo volwassen over?Speelt wel degelijk een rol, genoeg mensen die op mijn leeftijd al een ''serieuze'' relatie hebben enzo. Maar ik ga wel met mannen om van 21 tot 29 ongeveer dus die zijn wel volwassen(er). Dus ik denk dat ik anders ben dan anderen op mijn leeftijd en ook meer nadenk enzo.
Ik snap nu de relatie omdat je gewoon een relatie wil proberen wel. Ik zou dat raarder vinden als je al ouder was geweest. Mijn vorige relatie was ook meer omdat ik even interesse had en daarnaast voornamelijk nieuwsgierig was naar een relatie en ik wilde proberen of dat gevoel dan misschien later wel zou groeien. Werkt overigens niet zo.quote:Op zondag 16 september 2012 15:20 schreef Volgut het volgende:
[..]
je stelt het haast al als een feit dus ze zal echt druk zijnquote:Op maandag 17 september 2012 11:35 schreef Playerhater het volgende:
Wat is dit toch?
Een meisje vind je leuk en geeft signalen af (veel aanraken, lachen etc.)
En als je dan indirect wilt weten wat ze vanavond of andere dagen doet, is ze bezig...
Is dit een teken dat ze je niet mag, dat je beter je best moet doen of dat ze gewoon echt bezig is?
dat doet niet iedereen, ik doe dat namelijk niet. Mijn leven / dingen die ik wil doen gaat voor de vrouw. Ga niet dingen laten of verschuiven voor een relatie.quote:Op maandag 17 september 2012 12:36 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
je stelt het haast al als een feit dus ze zal echt druk zijn
O het moment dat je iemand écht leuk vind maak je overigens heel makkelijk tijd
dingen die een andere dag kunnen kan ik verschuiven maar over het algemeen hebben we tegenwoordig langere dagen. Overigens wonen we aan de andere kant van nl en zien we elkaar in principe enkel in de weekenden dus dan maak ik graag tijd.quote:Op maandag 17 september 2012 12:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat doet niet iedereen, ik doe dat namelijk niet. Mijn leven / dingen die ik wil doen gaat voor de vrouw. Ga niet dingen laten of verschuiven voor een relatie.
En zo ken ik heel veel meer mensen die de zelfde mening hebben.
Om tijd te maken hoef je geen andere dingen aan de kant te zetten. Iedereen heeft wel eens een vrij momentje, als iemand ontkent die te hebben dan heeft hij/zij gewoon geen interesse.quote:Op maandag 17 september 2012 12:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat doet niet iedereen, ik doe dat namelijk niet. Mijn leven / dingen die ik wil doen gaat voor de vrouw. Ga niet dingen laten of verschuiven voor een relatie.
En zo ken ik heel veel meer mensen die de zelfde mening hebben.
ben ik niet met je eens, ok tijd te hebben moet je vaak dingen verschuiven of laten. Dat houd niet in dat er geen intressen is.quote:Op maandag 17 september 2012 13:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Om tijd te maken hoef je geen andere dingen aan de kant te zetten. Iedereen heeft wel eens een vrij momentje, als iemand ontkent die te hebben dan heeft hij/zij gewoon geen interesse.
ik gaat nergens naar zoeken, ik zie het allemaal wel. Zie ook niet de noodzaak om te moeten "zoeken" naar tijd.quote:Mocht ik het nou echt voor een langere periode achterlijk druk hebben, dan ga ik wel meteen opzoek naar het eerst volgende moment waarop misschien ergens wel een gaatje zit.
Dat snap ik wel, en zo zijn er veel mensen die dat precies het zelfde doen. Maar er zijn ook veel mensen die dat niet doen. Bij de laatste groep hoor ik.quote:Op maandag 17 september 2012 12:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
dingen die een andere dag kunnen kan ik verschuiven maar over het algemeen hebben we tegenwoordig langere dagen. Overigens wonen we aan de andere kant van nl en zien we elkaar in principe enkel in de weekenden dus dan maak ik graag tijd.
Ik heb het niet over vandaag, of binnen een week. Als je graag iets wilt afspreken, dan vind je daar gewoon tijd voor. Net als dat je tijd vind om bij je kennissen te eten of naar de kroeg te gaan met je zus. Daar hoef je niets voor af te zeggen of te verplaatsen, er zijn ook gewoon momenten waarop je nog geen plannen hebt.quote:Op maandag 17 september 2012 14:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ben ik niet met je eens, ok tijd te hebben moet je vaak dingen verschuiven of laten. Dat houd niet in dat er geen intressen is.
Neem deze week, ik zal niet weten wanneer ik bv een date kan inplannen zonder iets op zij te zetten of te laten. En dat brengt je meteen op het volgende probleem. Klein voorbeeld van bv vanavond in mijn geval.
Ik werk overdag, vanavond ga ik bij kennisen eten en er na ga ik met mijn zusje naar de kroeg.
Vaak krijg je dan het verwijt "oh dus de kroeg is belangrijker dan ik?". Ja dat klopt inderdaad. En zo heb je dat met veel dingen. Dat houd niet in dat ik de mogelijke date niet leuk vind. Al zal dat wel zo gezien worden.
[..]
ik gaat nergens naar zoeken, ik zie het allemaal wel. Zie ook niet de noodzaak om te moeten "zoeken" naar tijd.
ik heb altijd wel wat te doen, en vrienden gaan voor. Dus als er een keuze gemaakt moet worden zal zij op de 2de plek komen. Maar wat ik zeg, ik heb bijna altijd wel wat te doen en keuzes waar ik uit kan kiezen.quote:Op maandag 17 september 2012 16:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb het niet over vandaag, of binnen een week. Als je graag iets wilt afspreken, dan vind je daar gewoon tijd voor. Net als dat je tijd vind om bij je kennissen te eten of naar de kroeg te gaan met je zus. Daar hoef je niets voor af te zeggen of te verplaatsen, er zijn ook gewoon momenten waarop je nog geen plannen hebt.
dat is in mijn geval wel zo inderdaad. Maar gek genoeg heeft het tot op heden geen problemen gegeven.quote:Als ik namelijk altijd maar de last-minute keuze zou moeten zijn omdat er toevallig niemand anders is wat hij blijkbaar leuker vind. Dan zou ik daar ook niet op lopen wachten.
niks fout aan, het 1 is belangrijker dan het ander. In mijn geval mijn sociale leven / vrienden. En daar moet ze tussen passen. Zo niet? Einde verhaal.quote:Op maandag 17 september 2012 17:26 schreef Myraela het volgende:
Medelijden met je toekomstige vriendin/dates.Dat er überhaupt een rangorde is tussen vrienden of je vriendin/date, volgens mij doe je dan al iets fout hoor.
ik wil ook geen afwachtend meisje hebben. Ze moet lekker haar eigen dingen doen en niet wachten tot ik tijd heb.quote:Ik hoef geen nummer 1 te zijn voor mijn vriend, hij hoeft niet tussen mij te kiezen of zijn vrienden/familie of whatever hij wilt doen. Als hij iets met vrienden/familie wilt doen dan moet hij dat vooral doen, als ik mee kan/wil dan is het ook prima. Maar ik zou echt niet het afwachtende meisje zijn voor als er toevallig eens niets beters te doen is.
niks met wel niet leuk vinden. Het gaat er om wat ik belangrijker vind en van uit daar neem ik een beslissing. Mijn vrienden zijn belangrijker.quote:Daarbij spreek je jezelf enorm tegen, aan de ene kant zeg je dat het niets te maken heeft met leuk vinden, aan de andere kant zeg je dat je altijd voor je vrienden zou kiezen. Dan vind je haar dus niet leuk genoeg.
Toen ik nog op Paiq (ja, ik weet hetquote:Op maandag 17 september 2012 13:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Om tijd te maken hoef je geen andere dingen aan de kant te zetten. Iedereen heeft wel eens een vrij momentje, als iemand ontkent die te hebben dan heeft hij/zij gewoon geen interesse.
Mocht ik het nou echt voor een langere periode achterlijk druk hebben, dan ga ik wel meteen opzoek naar het eerst volgende moment waarop misschien ergens wel een gaatje zit.
Dat duurde bij mij zeker wel een half jaar of zo voordat dat eindelijk een beetje weg was.quote:Op maandag 17 september 2012 19:01 schreef Capstan het volgende:
[..]
Toen ik nog op Paiq (ja, ik weet het) kwam, heb ik het wel eens meegemaakt dat iemand het presteerde om te zeggen dat ze ergens over een maandje of drie wel eens gaatje in haar agenda had. Op dat moment had ik het natuurlijk verder ook wel gezien met de dame in kwestie.
Voor de rest ben ik best gelukkig met mijn beslissing om me maar even verre van alles dat met relaties e.d. te maken heeft te houden. Al valt dat nog niet mee als de afgelopen ervaring maar in je hoofd blijft rondspoken
Het grappige is, bij mij was het niet eens stormachtig te noemen...het ging ogenschijnlijk zelfs allemaal heel erg goed.quote:Op maandag 17 september 2012 19:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat duurde bij mij zeker wel een half jaar of zo voordat dat eindelijk een beetje weg was.
Het hele ding was dan ook nogal stormachtig
Ik vind mezelf wel redelijk volwassen af en toe maar qua keuzes en mijn twijfelen helemaal niet. Dusja, jouw kijk erop maar ik vind puber wel weer vals. Ik ben 19 en dan ben je in principe geen puber meer. En ik heb ook geen last van allerlei aandoeningen ofzo. Ben gewoon raar. Ben ook al eens bij een psycholoog geweest vanwege dit soort gedoe en alles saai vinden en ongemotiveerd en twijfelen en ach maar het helpt gewoon niets.quote:Op zondag 16 september 2012 16:06 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Deze post geeft alleen maar meer aan dat je een puber bent met je "anders dan anderen en meer nadenken". Dat boeit me totaal niet (op een positieve manier, gelijkwaardigheid enzo).
Ik had niet echt het idee dat je volwassen was, maar meer dat je last had van AD(H)D omdat je iedereen al heel snel saai vindt en dat je niet op zoek bent naar stabiliteit en geluk. Je hebt aangegeven nog een puber te zijn en nu is het dus helemaal duidelijk voor me.
En ineens *PATS BOEM* was het over?quote:Op maandag 17 september 2012 19:53 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het grappige is, bij mij was het niet eens stormachtig te noemen...het ging ogenschijnlijk zelfs allemaal heel erg goed.
Nee, het werkt ook niet zo dus ik heb hem gedumpt. Had er geen zin in en het werd toch niks. En het knaagde ook wel want in principe houd je iemand aan het lijntje. En dat voelt gewoon ruk. In ieder geval: voor mij! Ik kan niet voor jou spreken, natuurlijk.quote:Op maandag 17 september 2012 08:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap nu de relatie omdat je gewoon een relatie wil proberen wel. Ik zou dat raarder vinden als je al ouder was geweest. Mijn vorige relatie was ook meer omdat ik even interesse had en daarnaast voornamelijk nieuwsgierig was naar een relatie en ik wilde proberen of dat gevoel dan misschien later wel zou groeien. Werkt overigens niet zo.![]()
Overigens denk je wel erg veel na en volgens mij is dat helemaal niet nodig. Jij denkt dat mannen niet oprecht naar jou zijn en alleen op je vallen vanwege je uiterlijk, misschien moet je dan eens bij andere mannen gaan zoeken, want meestal werkt dat 2 kanten op. Als uiterlijk voor jou een van de prioriteiten is als je bij iemand bent, is dat voor de ander waarschijnlijk ook zo.
Dat wil niet zeggen dat je dan maar lelijke mannen moet gaan daten, maar iemand die je qua innerlijk uitdaagt zou wel een stuk spannender zijn.
Min of meer, ja.quote:Op maandag 17 september 2012 20:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En ineens *PATS BOEM* was het over?
Klinkt allemaal echt heel vermoeiendquote:Op maandag 17 september 2012 20:20 schreef Volgut het volgende:
[..]
Nee, het werkt ook niet zo dus ik heb hem gedumpt. Had er geen zin in en het werd toch niks. En het knaagde ook wel want in principe houd je iemand aan het lijntje. En dat voelt gewoon ruk. In ieder geval: voor mij! Ik kan niet voor jou spreken, natuurlijk.
Ik denk inderdaad veel na, over van alles en eigenlijk altijd. Niet alleen op dit gebied. Klopt. Ik ben ook meer naar innerlijk gaan kijken en niet zoveel meer naar uiterlijk. Mijn laatste vriendje was ook niet eens zo goddelijk.![]()
Maar wel leuk om te zien en een goed lichaam. Nouja, ben gewoon bang dat er niemand is die mij leuk vindt om wie ik echt ben ofzo. Denk daar wel vaak over na en dan denk ik: waarom zou iemand mij überhaupt leuk vinden. En bang dat ik daarom forever alone blijf. Weet het bijna zeker dat ik het blijf, ben gewoon echt een raar mens en gecompliceerd etc. Ben ook niet zoals veel andere meisjes, van die blije studenten zoals al mijn vriendinnen weer zijn.
En zo doe en leef ik ook wel. Maar zo ben ik dan weer niet. Zou wel willen dat ik zo was. Heb eigenlijk ook niet de juiste vrienden denk ik.
Maarja, heb heus niet perse een liefde nodig. Maar toch wil ik wel eens weten hoe het is om helemaal in love te zijn en dat iemand jou ook helemaal geweldig vindt. Om wie je bent. Blabla.
Klink ik vermoeiend?quote:Op maandag 17 september 2012 20:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Klinkt allemaal echt heel vermoeiend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |