Dat denk ik ook, want ik lees helemaal niets wat ik raar vind. Volgens mij ben je gewoon best normaal.quote:Op maandag 17 september 2012 23:00 schreef Volgut het volgende:
[..]
Het is ook niet dat ik liever in mezelf gekeerd wil zijn (lijkt me verschrikkelijk) maar hoe ik leef en overkom op mensen is gewoon niet hoe ik ben. Vind het wel eens fijn om alleen te zijn enzo. Hoe raar het ook klinkt. Ik kan mezelf gewoon heel goed anders presenteren dan hoe ik eigenlijk echt ben. Extravert terwijl ik dat eigenlijk niet ben (terwijl ik ook niet introvert ben), nou ja, gewoon vreemd. Misschien denk ik echt veel te veel na en moet ik niet zoveel zeiken.
Ik kan mezelf nou niet echt doorgaans noemen ofzo. Mja, als ik anders zou willen zijn dan anderen, zou ik mijzelf wel kaal scheren/geel verven en iedere dag stoned door het leven gaan of iets anders raars. Dat is pas echt anders. Maarja, het heeft ook niet met anders willen zijn dan anderen te maken, het heeft te maken met anders voor doen. Dacht dat 't wel redelijk duidelijk naar voren komt.quote:Op maandag 17 september 2012 23:08 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij wil je heel graag anders zijn dan anderen en probeer je dat daarom duidelijk te benoemen. Terwijl alls wat je noemt gewoon normaal is.
de dingen die je nu noemt zijn alles behalve raar tegenwoordigquote:Op maandag 17 september 2012 23:14 schreef Volgut het volgende:
[..]
Ik kan mezelf nou niet echt doorgaans noemen ofzo. Mja, als ik anders zou willen zijn dan anderen, zou ik mijzelf wel kaal scheren/geel verven en iedere dag stoned door het leven gaan of iets anders raars. Dat is pas echt anders.
Vind het wel raar om een kale vrouw of vrouw met geel haar te zien die iedere dag stoned door het leven gaat of andere vage dingen. Maarja, ieder zo z'n kijk op zulke dingen.quote:Op maandag 17 september 2012 23:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
de dingen die je nu noemt zijn alles behalve raar tegenwoordig
dat je de aanwijzingen dat ze het niet zo zag zitten niet hebt gezien. Als in, vermoedelijk had ze t al even gehad en was t niet pats boem overquote:Op maandag 17 september 2012 20:43 schreef Capstan het volgende:
Het kan aan mij liggen, maar dat zien snap ik niet helemaal. Waar doel je op?
Nouja, het viel mij op aan zeg maar onderstaande uitspraken.quote:Op maandag 17 september 2012 23:14 schreef Volgut het volgende:
Maarja, het heeft ook niet met anders willen zijn dan anderen te maken, het heeft te maken met anders voor doen. Dacht dat 't wel redelijk duidelijk naar voren komt.
quote:Op maandag 17 september 2012 23:14 schreef Volgut het volgende:
Ik kan mezelf nou niet echt doorgaans noemen ofzo.
quote:nou ja, gewoon vreemd. Misschien denk ik echt veel te veel na en moet ik niet zoveel zeiken.
En wat smilie gebruik.quote:Dus ik denk dat ik anders ben dan anderen op mijn leeftijd en ook meer nadenk enzo.
Meh, de dingen waar zij wat twijfels over had, daar hadden we het al veel eerder over gehad, en het leek op het laatst allemaal gewoon goed te gaan. En dan toch ineens steekt dat weer de kop op en was er opeens helemaal geen wil weer om er iets van te maken...quote:Op dinsdag 18 september 2012 07:14 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
dat je de aanwijzingen dat ze het niet zo zag zitten niet hebt gezien. Als in, vermoedelijk had ze t al even gehad en was t niet pats boem over
Nouja dat het zeer blijft doen blijkt wel weer. Het blijft terug komen, zelfs na die maanden. We hebben het hier al eens over gehad, ook toen destijds. Maar weet je? Je blijft er zo in hangen.. En dat is misschien nog het meest pijnlijke.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:54 schreef Capstan het volgende:
[..]
Meh, de dingen waar zij wat twijfels over had, daar hadden we het al veel eerder over gehad, en het leek op het laatst allemaal gewoon goed te gaan. En dan toch ineens steekt dat weer de kop op en was er opeens helemaal geen wil weer om er iets van te maken...
Het is te ingewikkeld om hier allemaal uit te leggen, maar het einde kwam echt ineens heel onverwacht. En dat blijft ook nu nog vaak zeer doen.
Dank je. En je hebt natuurlijk gelijk, maar ik kan het niet voorkomen. Zelfs op de momenten dat ik er niet eens bewust aan denk, gaat het mis: wie verwacht er nu dat ik na bijna zes maanden haar plotseling weer in een droom zie opduiken? Dat helpt het niet erin blijven hangen ook niet zo.quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:30 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nouja dat het zeer blijft doen blijkt wel weer. Het blijft terug komen, zelfs na die maanden. We hebben het hier al eens over gehad, ook toen destijds. Maar weet je? Je blijft er zo in hangen.. En dat is misschien nog het meest pijnlijke.
*knuffel*
Hoelang had je dan een relatie? Heb teruggezocht maar kan het niet vinden in de laatste 5 pagina's..quote:Op dinsdag 18 september 2012 20:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dank je. En je hebt natuurlijk gelijk, maar ik kan het niet voorkomen. Zelfs op de momenten dat ik er niet eens bewust aan denk, gaat het mis: wie verwacht er nu dat ik na bijna zes maanden haar plotseling weer in een droom zie opduiken? Dat helpt het niet erin blijven hangen ook niet zo.
Natuurlijk wordt het op de momenten dat ik wakker ben al lang minder, maar bepaalde vragen komen soms toch gewoon weer bovendrijven. Misschien is dat de aard van het beestje, misschien ook niet. Wegtoveren lukt me ook niet
Oh nee, ik wil niet anders zijn ofzo. Het is ook gewoon zo dat ik simpelweg een beetje raar ben qua persoonlijkheid. Maar of je daar blij moet zijn weet ik niet. Ik vind eigenlijk van niet. Ik heb voornamelijk vriendinnen waarbij ik toch een soort van rol speel met wat ik leuk vind; niet dat ik een soort meeloper ben ofzo maar ik heb toch wel vriendengroepjes gesloten waar ik eigenlijk geen zin in heb ofzo. Maar ik heb ook wel een paar waar ik wel eerlijk tegen ben over hoe ik me voel enzo. Dus het is ook iets wat bij mezelf ligt en ik moet gewoon niet zeiken en er zelf iets aan gaan doen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 08:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja, het viel mij op aan zeg maar onderstaande uitspraken.
[..]
[..]
[..]
En wat smilie gebruik.
Dat je je anders voordoet dan je bent kan te maken hebben dat je gewoon een omgeving gecreeerd hebt (vrienden enzo) waarbij het eigenlijk niet klikt. Waar je dus neit 'jezelf' kan zijn. Dan is de vraag wat je liever hebt. Jezelf kunnen zijn of die vrienden behouden en dus je rol moeten spelen. Al vind ik dat laatste eigenlijk niet kunnen tov je vrienden. (afhankelijk van hoe groot die rol is die je speelt)
Waarom zoek je mensen uit waar je geen zin in hebt?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:00 schreef Volgut het volgende:
[..]
Oh nee, ik wil niet anders zijn ofzo. Het is ook gewoon zo dat ik simpelweg een beetje raar ben qua persoonlijkheid. Maar of je daar blij moet zijn weet ik niet. Ik vind eigenlijk van niet. Ik heb voornamelijk vriendinnen waarbij ik toch een soort van rol speel met wat ik leuk vind; niet dat ik een soort meeloper ben ofzo maar ik heb toch wel vriendengroepjes gesloten waar ik eigenlijk geen zin in heb ofzo. Maar ik heb ook wel een paar waar ik wel eerlijk tegen ben over hoe ik me voel enzo. Dus het is ook iets wat bij mezelf ligt en ik moet gewoon niet zeiken en er zelf iets aan gaan doen.Het heeft ook niks met het topic te maken denk ik.
Dat is nou eenmaal zo gegaan. Ik heb heb bijv. vriendinnen van de middelbare waar ik mee om ben gaan omdat ze wel tof waren als in populair en dat is zo blijven hangen. Nu heb ik geen zin meer in die popi jopi's en kan ik me eraan ergeren, maar toen wel. Maar ik kom er niet onderuit.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom zoek je mensen uit waar je geen zin in hebt?
Natuurlijk wel. Gewoon andere vrienden maken. Als je er van baalt en je doet er niks aan dan ben je behoorlijk slappe hap, of moet je gewoon niet klagen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:08 schreef Volgut het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal zo gegaan. Ik heb heb bijv. vriendinnen van de middelbare waar ik mee om ben gaan omdat ze wel tof waren als in populair en dat is zo blijven hangen. Nu heb ik geen zin meer in die popi jopi's en kan ik me eraan ergeren, maar toen wel. Maar ik kom er niet onderuit.
Oh jaa? Vertel hoe is het met jou afgelopen :pquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:11 schreef julia222 het volgende:
Volgut..je klinkt een beetje als mij. Alleen dat gespeelde extraverte heb ik niet meer (juist niet meer).
Ik heb ook wel andere vrienden. Leuke meiden, ik kan sowieso niet omgaan met mensen die ik echt super verschrikkelijk vind.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Gewoon andere vrienden maken. Als je er van baalt en je doet er niks aan dan ben je behoorlijk slappe hap, of moet je gewoon niet klagen.
Ach ja, zeveren...Wat is zeveren. We hebben het nu al heel lang over jou, terwijl er niks aan de hand is en jij doodnormaal bent. Je staat gewoon graag in het middelpunt van de aandacht en weet die ook wel weer op je te vestigen. Als je daarvoor moet zeveren, so be it.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:18 schreef Volgut het volgende:
[..]
Ik heb ook wel andere vrienden. Leuke meiden, ik kan sowieso niet omgaan met mensen die ik echt super verschrikkelijk vind.![]()
Ik heb twee hele goede vriendinnen van de middelbare, buurmeisje mijn allerbeste vriendin en ook van mijn oude sport, verschillende baantjes en verneukte studie zitten een paar leuke tussen. Maar er zijn meiden bij waar ik liever niet meer mee wil omgaan maar waar ik ook heus wel lol mee kan hebben maar niet kan vertrouwen en me nu gewoon aan irriteer. Misschien omdat ik volwassener aan het worden ben. En denk ook niet dat ze bevriend zijn met mij om mijn innerlijk. Verkeerde vrienden en inderdaad afkappen.
Of ben ik weer aan het zeveren, vertel maar.
Dat klinkt eerder als een lichte depressie, niet als niet weten wat je precies wilt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:21 schreef julia222 het volgende:
Ik ben eigenlijk van nature ook een enorme denker. Altijd maar piekeren over ALLES. Dodelijk vermoeiend. Heb een tijdje gehad dat ik ook het enthousiaste/extraverte typetje speelde, maar het lijkt alsof ik dat nu op m'n bord krijg. Heb nu eigenlijk nergens meer zin in. Zelfs de 'leuke' dingen niet. Het liefst lig ik de hele dag in bed te slapen. Of wat lui te zijn op mn kamer. En dan denk ik weer..halloo ik loop mn leven te verkloten. Ook met mn studie schiet het niet op omdat ik alleen maar aan het DENKEN ben. De hele dag door. Ik word er gek van.
Hahah herkenbaar.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:21 schreef julia222 het volgende:
Ik ben eigenlijk van nature ook een enorme denker. Altijd maar piekeren over ALLES. Dodelijk vermoeiend. Heb een tijdje gehad dat ik ook het enthousiaste/extraverte typetje speelde, maar het lijkt alsof ik dat nu op m'n bord krijg. Heb nu eigenlijk nergens meer zin in. Zelfs de 'leuke' dingen niet. Het liefst lig ik de hele dag in bed te slapen. Of wat lui te zijn op mn kamer. En dan denk ik weer..halloo ik loop mn leven te verkloten. Ook met mn studie schiet het niet op omdat ik alleen maar aan het DENKEN ben. De hele dag door. Ik word er gek van.
Eens met deze postquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ach ja, zeveren...Wat is zeveren. We hebben het nu al heel lang over jou, terwijl er niks aan de hand is en jij doodnormaal bent. Je staat gewoon graag in het middelpunt van de aandacht en weet die ook wel weer op je te vestigen. Als je daarvoor moet zeveren, so be it.
Ga jij gewoon lekker met mannen om die je niet interesseren en vriendinnen die je liever niet hebt terwijl je op straat gemaakt extravert mensen staat te werven, dat is namelijk best wel normaal gedrag van iemand die 19 is en nog volwassen moet worden. Niks vreemds aan. Ik snap dat je graag bijzonder wilt zijn, maar wat mij betreft ben je het niet. Ik kan er nog wel een paar zoals jij aanwijzen
Er is genoeg aan de hand. Maarja, ik snap wel dat mijn probleem in jullie ogen geen probleem is omdat het hier voornamelijk gaat over niemand kunnen krijgen en bange jongens die niks durven. Maar je hebt in feite ook het tegenovergestelde waar je wel degelijk mee kunt zitten. Over aandacht heb je gelijk maar geen gebrek aan en ik kom hier serieus niet om in het middelpunt van belangstelling t staan. Ik kom hier alleen maar om mijn twijfels etc kwijt te kunnen, in het echte leven kan het niet echt.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ach ja, zeveren...Wat is zeveren. We hebben het nu al heel lang over jou, terwijl er niks aan de hand is en jij doodnormaal bent. Je staat gewoon graag in het middelpunt van de aandacht en weet die ook wel weer op je te vestigen. Als je daarvoor moet zeveren, so be it.
Ga jij gewoon lekker met mannen om die je niet interesseren en vriendinnen die je liever niet hebt terwijl je op straat gemaakt extravert mensen staat te werven, dat is namelijk best wel normaal gedrag van iemand die 19 is en nog volwassen moet worden. Niks vreemds aan. Ik snap dat je graag bijzonder wilt zijn, maar wat mij betreft ben je het niet. Ik kan er nog wel een paar zoals jij aanwijzen
Ja daar heb ik zelf ook wel over nagedacht.. Maar waar ligt de grens tussen een dip en een lichte depressie?quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat klinkt eerder als een lichte depressie, niet als niet weten wat je precies wilt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |