abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 september 2012 @ 20:30:46 #226
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_116905978
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 20:22 schreef Capstan het volgende:

[..]

Min of meer, ja.
Dat soort dingen komen niet zomaar uit de lucht vallen. Eerder denk ik dat het meer niet willen zien is dan uit het niets opeens stoppen.

Dat zie ik vaker in m'n omgeving.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_116906120
quote:
17s.gif Op maandag 17 september 2012 20:30 schreef Volgut het volgende:

[..]

Klink ik vermoeiend? ;(
Ja.
pi_116906201
quote:
17s.gif Op maandag 17 september 2012 20:32 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ja.
Bedankt, kan ik wel wat mee. :')
pi_116906262
quote:
17s.gif Op maandag 17 september 2012 20:34 schreef Volgut het volgende:

[..]

Bedankt, kan ik wel wat mee. :')
Lijkt me dat je het jezelf moeilijk maakt door zoveel te piekeren. En als ik dat zelfs zeg, dan zegt dat wat :D
pi_116906516
quote:
17s.gif Op maandag 17 september 2012 20:34 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Lijkt me dat je het jezelf moeilijk maakt door zoveel te piekeren. En als ik dat zelfs zeg, dan zegt dat wat :D
Ik pieker niet zomaar hoor. Het is eigenlijk echt stom allemaal maar wel een groot gedeelte van mijn leven. Het richt zich niet alleen op mannen maar eigenlijk veel meer dingen.
pi_116906639
quote:
17s.gif Op maandag 17 september 2012 20:13 schreef Volgut het volgende:

[..]

Ik vind mezelf wel redelijk volwassen af en toe maar qua keuzes en mijn twijfelen helemaal niet. Dusja, jouw kijk erop maar ik vind puber wel weer vals. Ik ben 19 en dan ben je in principe geen puber meer. En ik heb ook geen last van allerlei aandoeningen ofzo. Ben gewoon raar. Ben ook al eens bij een psycholoog geweest vanwege dit soort gedoe en alles saai vinden en ongemotiveerd en twijfelen en ach maar het helpt gewoon niets.
Ah, meer nuttig info. In dat geval denk ik dat je hetzelfde hebt als ik. Waarschijnlijk ben je depressief. Er wordt hier op het forum ook vaak genoeg tegen mij gezegd dat ik teveel in mijn hoofd leef. Tja, wat wil je als in een sociaal isolement zat. De enige die dan bij je is en je kan vertrouwen is jezelf.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_116906725
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 20:40 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Waarschijnlijk ben je depressief.
:')
pi_116906824
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 20:41 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

:')
Lekker snel he :')

Genoeg mensen die veel nadenken ondanks dat ze een leuk leven hebben.
pi_116906865
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 20:23 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

I feel you, brother :{
Natuurlijk heb ik, aangezien ik dat allemaal voor het eerst meemaakte, nooit de illusie gehad, of durven hebben, dat ik ook oud met haar zou worden, maar er had voor mij zeker meer in mogen zitten. Het had niet op dat moeten hoeven eindigen. Maar ja, 'it takes two' en zo... Dank voor het begrip, in ieder geval.

quote:
1s.gif Op maandag 17 september 2012 20:30 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat soort dingen komen niet zomaar uit de lucht vallen. Eerder denk ik dat het meer niet willen zien is dan uit het niets opeens stoppen.

Dat zie ik vaker in m'n omgeving.
Het kan aan mij liggen, maar die zien snap ik niet helemaal. Waar doel je op?
pi_116907282
quote:
17s.gif Op maandag 17 september 2012 20:42 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Lekker snel he :')

Ik herken het gebrek aan motivatie en alles saai vinden. De combinatie van die twee is iets wat ik zelf ook heb. Ik ga er verder niet op in. Het is iets wat niet in dit topic thuis hoort.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_116907663
quote:
17s.gif Op maandag 17 september 2012 20:42 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Wat bedoel je daarmee?
pi_116907943
quote:

[..]

Ah, meer nuttig info. In dat geval denk ik dat je hetzelfde hebt als ik. Waarschijnlijk ben je depressief. Er wordt hier op het forum ook vaak genoeg tegen mij gezegd dat ik teveel in mijn hoofd leef. Tja, wat wil je als in een sociaal isolement zat. De enige die dan bij je is en je kan vertrouwen is jezelf.
Wat hebben mensen hier met allemaal diagnoses roepen. Je kan geen diagnose bepalen op basis van wat reacties op een forum. Zeker een depressie lijkt tegenwoordig wel hip om te roepen, niet elk dipje is een depressie en zeker in het verhaal van Volgut zie ik de depressie kenmerken niet echt eigenlijk.

In hoeverre spelen die gedachten eigenlijk een rol in de rest van je leven Volgut? Ben je altijd zo wantrouwend tegenover mensen of is dat alleen in relaties?
pi_116908227
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 20:55 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wat bedoel je daarmee?
Dat het niet per se geisoleerde depri mensen zijn die alleen maar denken, denken, denken.
pi_116908341
quote:
17s.gif Op maandag 17 september 2012 21:03 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Dat het niet per se geisoleerde depri mensen zijn die alleen maar denken, denken, denken.
Ow en trouwens, jouw :') sloeg nergens op :')
pi_116908657
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 21:05 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ow en trouwens, jouw :') sloeg nergens op :')
Ik bedoelde daarmee de diagnose van Capstan ;)
pi_116908760
quote:
17s.gif Op maandag 17 september 2012 21:10 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Dan moet je mij in het vervolg niet quoten jongeman :(
pi_116908880
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 21:12 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dan moet je mij in het vervolg niet quoten jongeman :(
Bleek toch wel uit mijn verhaal verder?
pi_116909125
quote:
17s.gif Op maandag 17 september 2012 21:13 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Bleek toch wel uit mijn verhaal verder?
Nee, niet echt nee :')
pi_116909968
quote:
17s.gif Op maandag 17 september 2012 21:10 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik ben het ook even kwijt, moet ik zeggen...heb ik een diagnose gesteld of heeft iemand mij gediagnosticeerd? :P

Al kan het natuurlijk ook zo simpel zijn als dat je gewoon Comp_Lex bedoelt in plaats van mij...
pi_116914921
quote:

[..]

Het is niet dat ik in een sociaal isolement zit ofzo. Ik doe eigenlijk altijd wel wat. Hoewel: gisteren en vandaag heb ik eigenlijk niet zoveel uitgevoerd maar vind ik ook wel eens relax. :') Maarja, ik werk ook (studie nu niet meer) waarbij ik mensen moet werven, ben dus ook wel sociaal en een goede prater van mezelf en maak erg makkelijk contact (pluspunten). Ik heb ook gewoon veel verschillende vriendinnen die ik regelmatig zie, sowieso iedere week wel. Maarja, echt zin heb ik er vaak niet in. Heb ik met mijn werk ook; ik presenteer mijzelf als extravert en enthousiast maar het is wel gemaakt. En dat is privé ook zo. Altijd.

Oh en ik wil ook niet dood ofzo, willen depressieve mensen volgens mij wel :p
pi_116914989
quote:
17s.gif Op maandag 17 september 2012 22:46 schreef Volgut het volgende:

[..]

Het is niet dat ik in een sociaal isolement zit ofzo. Ik doe eigenlijk altijd wel wat. Hoewel: gisteren en vandaag heb ik eigenlijk niet zoveel uitgevoerd maar vind ik ook wel eens relax. :') Maarja, ik werk ook (studie nu niet meer) waarbij ik mensen moet werven, ben dus ook wel sociaal en een goede prater van mezelf en maak erg makkelijk contact (pluspunten). Ik heb ook gewoon veel verschillende vriendinnen die ik regelmatig zie, sowieso iedere week wel. Maarja, echt zin heb ik er vaak niet in. Heb ik met mijn werk ook; ik presenteer mijzelf als extravert en enthousiast maar het is wel gemaakt. En dat is privé ook zo. Altijd.
Want? Je zou liever introvert en niet zo sociaal zijn omdat je je zo voelt? Lijkt me sterk.
pi_116915175
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 22:48 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Want? Je zou liever introvert en niet zo sociaal zijn omdat je je zo voelt? Lijkt me sterk.
Huh, nee. Het extraverte is gewoon gespeeld zegmaar, ik heb daar gewoon geen zin in maar het is iets wat nou eenmaal zo ''hoort''. Is dat raar? Ik heb vaak ook geen zin om zo leuk te doen tegen mensen, heb geen zin in feestjes of afspraken met vriendinnen, wil ik liever een film kijken of een boek lezen alleen ofzo. :')
pi_116915487
quote:
17s.gif Op maandag 17 september 2012 22:51 schreef Volgut het volgende:

[..]

Huh, nee. Het extraverte is gewoon gespeeld zegmaar, ik heb daar gewoon geen zin in maar het is iets wat nou eenmaal zo ''hoort''. Is dat raar? Ik heb vaak ook geen zin om zo leuk te doen tegen mensen, heb geen zin in feestjes of afspraken met vriendinnen, wil ik liever een film kijken of een boek lezen alleen ofzo. :')
Wel eens geen zin is natuurlijk wat anders dan nooit zin in dat soort dingen hebben. Misschien ga je wel met de verkeerde mensen om en houd je eigenlijk van heel andere types.

Je komt gewoon niet over als iemand die liever in zichzelf gekeerd zou zijn.
pi_116915711
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 22:55 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Wel eens geen zin is natuurlijk wat anders dan nooit zin in dat soort dingen hebben. Misschien ga je wel met de verkeerde mensen om en houd je eigenlijk van heel andere types.

Je komt gewoon niet over als iemand die liever in zichzelf gekeerd zou zijn.
Het is ook niet dat ik liever in mezelf gekeerd wil zijn (lijkt me verschrikkelijk :P) maar hoe ik leef en overkom op mensen is gewoon niet hoe ik ben. Vind het wel eens fijn om alleen te zijn enzo. Hoe raar het ook klinkt. Ik kan mezelf gewoon heel goed anders presenteren dan hoe ik eigenlijk echt ben. Extravert terwijl ik dat eigenlijk niet ben (terwijl ik ook niet introvert ben), nou ja, gewoon vreemd. Misschien denk ik echt veel te veel na en moet ik niet zoveel zeiken.
pi_116915716
quote:
17s.gif Op maandag 17 september 2012 22:51 schreef Volgut het volgende:

[..]

Jammer dat je zo jong bent, anders had ik je om een date gevraagd :7

owja, geen SC hier uhm :@

Kan ook gewoon aan je aard liggen hoor. Ben zelf ook geen uitgaanstype (vind er gewoon niet zoveel aan, so what?) en heb er vrede mee dat ik niet veel uit ga.
Vroeger stoorde het me meer, maar heb nu ontdekt dat het gewoon niet zo mijn ding is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')