abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116479622

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Moeilijkheden die je zoal zou kunnen hebben:

- Te weinig mensen kennen.
- Onzeker overkomen

Hoe ontmoet ik nieuwe mensen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom ik zelfverzekerd over?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips voor online versieren:
SPOILER
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.

------------------------------------------------------------------------------------
[info]geen slowchat hier![/info]

Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.
  donderdag 6 september 2012 @ 22:01:36 #2
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116479691
Hey ik had al een reeks aangemaakt schat, sorry :P of mag dat niet? :@
we dan
pi_116479700
PaiQ. :') Hebben jullie daar nu echt succes?

Als meisje was het afschuwelijk daar te zitten, constant chatverzoeken omdat de man/vrouw verhouding gewoon totaal niet gelijk is. En ik zie graag meteen foto's.
pi_116479755
quote:
10s.gif Op donderdag 6 september 2012 22:01 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Je moet het "nieuw topic" knopje gebruiken, anders zit het topic niet vast aan de reeks.
  donderdag 6 september 2012 @ 22:02:59 #5
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116479814
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2012 22:02 schreef Myraela het volgende:

[..]

Je moet het "nieuw topic" knopje gebruiken, anders zit het topic niet vast aan de reeks.
ow crap sorry dan
we dan
pi_116480021
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2012 22:01 schreef Myraela het volgende:
PaiQ. :') Hebben jullie daar nu echt succes?
Nee dus. Daarom kwam ik er ook niet meer :P

Datingsites zou ik echt niet meer aan beginnen. Al zou ik in mijn huidige 'staat' dus nergens meer aan beginnen.
pi_116480174
quote:
10s.gif Op donderdag 6 september 2012 22:01 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Sorry ik hield mijn at in de gaten, mijn excuses
pi_116480210
Ik vond Paiq altijd wel grappig, laat je toch niet direct op uiterlijk af gaan
  donderdag 6 september 2012 @ 22:08:34 #9
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116480227
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 22:07 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Sorry ik hield mijn at in de gaten, mijn excuses
Niet nodig, ik deed het blijkbaar verkeerd met knopje. Maakt ook niet uit. Was wat te vooruitstrevend voor een newbie hehe >:) ;)
we dan
pi_116480468
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 22:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik vond Paiq altijd wel grappig, laat je toch niet direct op uiterlijk af gaan
Ik kreeg alleen maar mbo'ers. Sowieso klikte ik alles weg dat geen eens hoofdletters gebruikte of begon met "eeey".
  donderdag 6 september 2012 @ 22:14:49 #11
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116480614
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2012 22:12 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik kreeg alleen maar mbo'ers. Sowieso klikte ik alles weg dat geen eens hoofdletters gebruikte of begon met "eeey".
Waarom wegklikken als ze met een vrolijke openingskreet starten? Zegt nog helemaal niks... zegt dat ze minder snel autistisch zijn misschien maar verder...
we dan
pi_116480814
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2012 22:12 schreef Myraela het volgende:

[..]

Heb het maar heel even gebruikt, ik kreeg direct een saxofonist O+
En ook nog gechat met iemand waar het wel mee klikte, urenlange gesprekken mee gehad aan de telefoon, maar toen ik een week in rotterdam was waar hij woonde haakte hij ineens af :+
pi_116481021
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 22:14 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Waarom wegklikken als ze met een vrolijke openingskreet starten? Zegt nog helemaal niks... zegt dat ze minder snel autistisch zijn misschien maar verder...
Meestal gingen ze verder met "hoest?".

Dan sterft er iets in mij.
pi_116481031
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 22:18 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Heb het maar heel even gebruikt, ik kreeg direct een saxofonist O+
En ook nog gechat met iemand waar het wel mee klikte, urenlange gesprekken mee gehad aan de telefoon, maar toen ik een week in rotterdam was waar hij woonde haakte hij ineens af :+
Ik heb daar ook nog wel gesprekken gehad met dames waarmee er wel iets van een klik leek te zijn. Ik zeg, leek, want afspreken wilden ze nooit.
  donderdag 6 september 2012 @ 22:27:40 #15
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116481384
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2012 22:21 schreef Myraela het volgende:

[..]

Meestal gingen ze verder met "hoest?".

Dan sterft er iets in mij.
Oke kijk nu begrijp ik het :D
we dan
  donderdag 6 september 2012 @ 22:38:25 #16
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116481890
Iemand nog tips voor mij om een meid te versieren? Moet even iets gevats verzinnen om te zeggen snel.. :7
we dan
pi_116482250
quote:
6s.gif Op donderdag 6 september 2012 22:38 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Iemand nog tips voor mij om een meid te versieren? Moet even iets gevats verzinnen om te zeggen snel.. :7
zonder context érg lastig
pi_116482310
Net een mooie stunt..

Ik loop in mijn trainingsbroek, en zeeman t-shirt met lange mouwen het tankstation in (moest tanken en sigaretten halen)...

Stond daar een meisje/vrouw achter de toonbank...

Ik met een gigantische smile: "ach als ik geweten had dat jij aan het werk was dan had ik mij erop gekleed"

totaal geen humor dat kind :')
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 6 september 2012 @ 22:47:48 #19
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116482364
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 22:45 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

zonder context érg lastig
context is irrelevant in dit geval :7 trust me on this one
we dan
  donderdag 6 september 2012 @ 22:48:57 #20
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116482423
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 22:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
Net een mooie stunt..

Ik loop in mijn trainingsbroek, en zeeman t-shirt met lange mouwen het tankstation in (moest tanken en sigaretten halen)...

Ik met een gigantische smile: "ach als ik geweten had dat jij aan het werk was dan had ik mij erop gekleed"

Ik begrijp dat ze niet lachtte dus om jouw grap? :7 ;)
we dan
pi_116482501
quote:
Net een mooie stunt..

Ik sta ook soms achter de kassa, je beseft waarschijnlijk niet hoe irritant en absoluut niet origineel dat soort grapjes zijn
pi_116482605
quote:
3s.gif Op donderdag 6 september 2012 22:50 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik sta ook soms achter de kassa, je beseft waarschijnlijk niet hoe irritant en absoluut niet origineel dat soort grapjes zijn
^^ geen humor^^
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_116482760
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 22:52 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

^^ geen humor^^
De eerste 3 keer is het nog wel een beetje grappig ja. Meestal zijn het ook van die lelijke wat oudere kerels die dat soort opmerkingen maken.
  donderdag 6 september 2012 @ 22:57:01 #24
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116482836
Begrijp ik het nou niet of? Ze bedoelen toch dat als ik geweten had dat jij er werkte had ik me netter gekleed... dus als het ware dat ze wel de moeite waard is om je netjes voor te kleden.. positief... of mis ik het?
we dan
  donderdag 6 september 2012 @ 22:57:27 #25
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_116482866
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 22:52 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

^^ geen humor^^
Als je het twintig keer hoort in een week dan gaat de lol er wel vanaf.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_116482871
Ja je mist het. Het is een flauwe grap.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  donderdag 6 september 2012 @ 22:58:44 #27
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_116482936
quote:
Net een mooie stunt..

Als je er een tijdje werkt zijn dat soort dingen niet meer grappig maar strontvervelend
pi_116482992
Dat is net zo iets van die mensen die de reclame van "Ik betaal de helft" na gaan doen. Dat hoor je ook 20 keer op een dag als je achter een kassa zit.
pi_116483169
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2012 22:59 schreef Myraela het volgende:
Dat is net zo iets van die mensen die de reclame van "Ik betaal de helft" na gaan doen. Dat hoor je ook 20 keer op een dag als je achter een kassa zit.
Ja kijk, DAT kan ik me nog indenken... want wij hollanders zijn al een gierig volk :P
YouTube
pi_116485946
Pffff....

Wat een drama dat ''liefdesleven'' van mij de laatste maanden zeg, als het al zo mag heten..

Het erge is nog, dat ik het mezelf allemaal aandoe. Tijdje bij een studentenvereniging gezeten, en als ik het allemaal goed heb begrepen kon ik daar de ene na de andere meid mee naar huis nemen..

Maar ik vond het verder niet echt top daar, en verder kom ik gewoon GEEN meiden tegen. Op mn bijbaan niet, en ehh.. Dat was eigenlijk de laatste mogelijkheid :')

Ja op de universiteit, maar ik volg alleen hoorcollege's, en dan gaat iedereen zitten en luisteren en weer naar huis..

Ben nu toch al weer bijna 3 jaar vrijgezel, het begint te kriebelen..
pi_116486390
Hoor colleges waarom moet ik dan altijd denken aan een klas voor geleidhonden stokken en zonnebrillen :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_116488097
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 00:15 schreef Gengar het volgende:
Pffff....

Wat een drama dat ''liefdesleven'' van mij de laatste maanden zeg, als het al zo mag heten..

Het erge is nog, dat ik het mezelf allemaal aandoe. Tijdje bij een studentenvereniging gezeten, en als ik het allemaal goed heb begrepen kon ik daar de ene na de andere meid mee naar huis nemen..

Maar ik vond het verder niet echt top daar, en verder kom ik gewoon GEEN meiden tegen. Op mn bijbaan niet, en ehh.. Dat was eigenlijk de laatste mogelijkheid :')

Ja op de universiteit, maar ik volg alleen hoorcollege's, en dan gaat iedereen zitten en luisteren en weer naar huis..

Waarom gestopt bij de studentenvereniging? Nooit hoorcolleges om nog even over na te praten na het college?
  vrijdag 7 september 2012 @ 08:22:44 #33
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_116488501
quote:
14s.gif Op donderdag 6 september 2012 22:57 schreef heloef het volgende:

[..]

Als je het twintig keer hoort in een week dan gaat de lol er wel vanaf.
Ik heb als parkeerkaartverkoper ook al 100x gehoord: Wassen jullie het ook voor die prijs? :D:D!!!111!!

:')
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_116489147
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 september 2012 07:28 schreef Myraela het volgende:

[..]

Waarom gestopt bij de studentenvereniging? Nooit hoorcolleges om nog even over na te praten na het college?
Omdat ik het te ver fietsen vond, en ik op een gegeven moment merkte dat ik te veel ''verplichtinkjes'' had waardoor ik dan om 11 uur savonds nog 40 minuten op de fiets kon gaan zitten..

Daarnaast heb ik dit jaar een zwaar jaar op de uni, dus simpelweg even geen tijd om zomaar op een doordeweekse avond door te zakken.. Misschien wel een keer, maar niet structureel..

En op de uni, tja, ben ik nogal een loner :') Niet omdat ik geen contacten KAN maken, maar heb het mezelf een beetje aangedaan. Al vanaf jaar 1 ben ik alleen maar naar hoorcolleges geweest, niet naar kleinschalige werkgroepen..samen met 2 goede vrienden die de studie ook deden. Die vrienden vielen af, en ik bleef alleen over. Dus het is echt nu een kwestie van naar binnen, hoorcollege kijken, en weer wegwezen...
pi_116501469
De wispelturigheid van sommige mensen.. Afgelopen week nog zo overtuigt nu ineens toch weer niet. Ik denk dat ik er zelf een punt achter moet gaan zetten want dit leidt nergens toe :(
  vrijdag 7 september 2012 @ 15:49:18 #36
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116501722
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 00:15 schreef Gengar het volgende:
Pffff....

Ik begrijp het niet zo. Bij studentenvereniging zeiden ze dat je heel veel meiden kan krijgen maar toch lukt het niet zo dus in realiteit?
we dan
pi_116504302
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 15:49 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ik begrijp het niet zo. Bij studentenvereniging zeiden ze dat je heel veel meiden kan krijgen maar toch lukt het niet zo dus in realiteit?
Alle mensen die ik ken die bij een studievereniging zitten zitten vrij karig qua vrouwen. Of ze moesten daarvoor al hosselkoningen zijn geweest :')
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_116523829
quote:

[..]

Nja, meer in die zin dat ik op de studentenvereniging ook daadwerkelijk vrouwen tegen kwam :')

Dan stond je gewoon een biertje te drinken, kwam er iemand van een of ander dispuut naar je toe, of je interesse hebt in een blind date diner, want ze willen je koppelen aan hun dispuutgenootje..

Je gaat erheen, hebt een date, er gaat alcohol in, er wordt samen gezoend en dan volgt de rest..

In het dagelijks leven zonder studentenvereniging zal het niet vaak voorkomen dat er zomaar een meisje op je af komt lopen met de boodschap of je even met haar vriendin uit eten wil gaan, althans niet als je eigenlijk amper meiden spreekt op een dag..
  zaterdag 8 september 2012 @ 00:29:02 #39
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_116525313
quote:

[..]

Je wordt echt geen casanova door een studentvereniging. :')
Je komt waarschijnlijk wel meer mensen tegen dus ook vrouwen, of mannen die weer meisjes kennen.
Dan is het aan jou om met die contacten wat te doen.
C'est la vie
  zaterdag 8 september 2012 @ 10:43:20 #40
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_116529171
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 15:42 schreef Lot88 het volgende:
De wispelturigheid van sommige mensen.. Afgelopen week nog zo overtuigt nu ineens toch weer niet. Ik denk dat ik er zelf een punt achter moet gaan zetten want dit leidt nergens toe :(
Op welke manier zoek jij precies naar die overtuiging en in welk stadium? Om na een date of twee a drie te zeggen dat iemand je leven bij je gaat blijven gaat niet gebeuren, maar na zo'n (korte) periode kun je toch gewoon verder gaan en kijken waar het schip strandt. Zonder hardop te gaan vragen hoe het nu precies ziet en of iemand jou leuk vindt. Natuurlijk is bevestiging fijn, maar iemand die overduidelijk bevestiging zoekt schrikt wel een beetje af.
pi_116529398
quote:

[..]

Studentenvereniging -> meer contact met vrouwen.
Meer contact met vrouwen -> grotere kans.

Maar dat is dan ook. Je vergroot de kansen, maar dat neemt niet weg dat die kans alsnog heel klein kan zijn.

Sommige gasten die hebben de ene chick naar de andere.. maar er zijn er ook genoeg die bij 20 verschillende dames zo in de friend zone zitten en daar nooit meer uitkomen.

Feit blijft: veel studenten leren hun partner tijdens hun studietijd kennen.
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_116529447
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 10:43 schreef twi het volgende:

[..]

Op welke manier zoek jij precies naar die overtuiging en in welk stadium? Om na een date of twee a drie te zeggen dat iemand je leven bij je gaat blijven gaat niet gebeuren, maar na zo'n (korte) periode kun je toch gewoon verder gaan en kijken waar het schip strandt. Zonder hardop te gaan vragen hoe het nu precies ziet en of iemand jou leuk vindt. Natuurlijk is bevestiging fijn, maar iemand die overduidelijk bevestiging zoekt schrikt wel een beetje af.
Dit staat los van die bevestiging. Meneer heeft nog iemand in huis wonen onder t mom ''vriendin''. Waarvan hij niet weet wat hij er mee wil. Ik weet wel dati mij leuk vind. Ik hou er alleen niet van als men de ene dag zegt '' ik ben er klaar mee'' en de andere dag zegt ''ik weet het nog niet'' Overigens maakt het ook niet meer uit en is er uitgebreid over gepraat. Hij herkende het gevoel maar al te goed. Ik heb aangegeven dat ik geen zin heb ik dat gekloot en dus ga ik in op t verzoek dat iemand anders mij gedaan heeft :)
  zaterdag 8 september 2012 @ 11:37:23 #43
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116530084
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 11:00 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Dit staat los van die bevestiging. Meneer heeft nog iemand in huis wonen onder t mom ''vriendin''. Waarvan hij niet weet wat hij er mee wil. Ik weet wel dati mij leuk vind. Ik hou er alleen niet van als men de ene dag zegt '' ik ben er klaar mee'' en de andere dag zegt ''ik weet het nog niet'' Overigens maakt het ook niet meer uit en is er uitgebreid over gepraat. Hij herkende het gevoel maar al te goed. Ik heb aangegeven dat ik geen zin heb ik dat gekloot en dus ga ik in op t verzoek dat iemand anders mij gedaan heeft :)
Zo dus meerdere mannen willen jou... goed bezig :9 * gaat even in dromenland * O+
we dan
pi_116533023
quote:
6s.gif Op zaterdag 8 september 2012 11:37 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Zo dus meerdere mannen willen jou... goed bezig :9 * gaat even in dromenland * O+
Nou dat valt nog wel mee :)
pi_116533245
quote:
6s.gif Op zaterdag 8 september 2012 11:37 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Je wil ook door meerdere mannen gewild worden? :')
  zaterdag 8 september 2012 @ 15:11:21 #46
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116534668
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 september 2012 14:14 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

I lolled, but then i was like :{
we dan
  zaterdag 8 september 2012 @ 17:09:52 #47
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_116537652
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 september 2012 14:14 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

_O-
C'est la vie
pi_116628250
Waarom ik een relatie heb met iemand waar ik niet verliefd op ben? Heel simpel: omdat ik nooit verliefd word en ik wil eens wil ervaren hoe het is om echt een relatie te hebben. Dan kan ik het beste een relatie aangaan met iemand die toch enigszins mijn interesse heeft en mijn type is qua innerlijk en uiteraard een fijn uiterlijk heeft. En waar ik leuk mee kan omgaan. Maar helaas knaagt het toch omdat ik hem in feite voor de gek houd. En hoe arrogant het misschien klinkt: niemand is goed genoeg voor mij en ik vind altijd weer iemand die beter is, ik raak snel uitgekeken en ben ook nooit helemaal hotel de botel omdat te nuchter. Ik kan een paar maanden iemand wel leuk vinden maar daarna loop ik weer iemand anders tegen het lijf aan die ik veel interessanter en spannender vind. En zo verder. Heb ik nu ook weer dus uiteraard ga ik mijn huidige vriend vertellen dat ik helaas niet meer verder wil (het is nog vers en pril dus beter nu dan veel later) en ga ik mij focussen op die andere jongeman. En eigenlijk gaat dat dan de hele tijd zo verder en dan gaat het weer over door gezeur en dat is dan vaak mijn schuld. Omdat niemand mij toch echt kan plezieren of zo, uiteindelijk is iedereen saai hoor. En in het echt hierover praten doe ik niet want dan kom ik over als een domme slut.
pi_116629162
En ik geloof ook niet in de oprechtheid van mannen naar mij toe. Ik heb altijd het idee dat mannen mij leuk vinden om mijn uiterlijk (en nee dat is echt niet om op te scheppen want ik ken de fokmentaliteit) want ik heb nogal een gecompliceerd innerlijk waar veel mannen stiekem een hekel aan hebben omdat ik nogal hard ben, kut grapjes maak (zelfspot heus wel), cynisch, sarcastisch en nou ja, gewoon niet altijd even aardig. Kunnen veel mensen ook niet handelen (maar ik ben wel lief hoor). Misschien moet ik veranderen maar volgens mij ben ik zo. Ennnnn tja, het is ook gewoon zo dat mensen op mij afkomen door uiterlijk en pogingen doen door mijn uiterlijk en niet kijken naar het innerlijk. En dat is iets wat redelijk vervelend is want dan weet je ook niet wat gemeend is en wat niet. Denk zelfs dat ik vriendinnen heb door uiterlijk en dat als ik er anders uitzag ik wel een hele andere vriendenkring had gehad over het algemeen. Nou, mijn frustraties.
pi_116629586
Gooi het eruit! :*
pi_116630422
Gedaan. Is dat de enige respons?
pi_116630807
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 september 2012 00:15 schreef Volgut het volgende:
Eigenlijk niet zo'n zin om een lap tekst te typen....

Nouja wat mannen betreft mag je wel goed de kat uit de boom kijken. Dan worden de intenties hopelijk wat duidelijker.

Verder is het misschien wel handig om je een klein beetje in te houden...

Niks mis met cynisch en sarcastisch zijn enzo, dat ben ik ook, maar dat hoef je niet continu aan iedereen te laten merken.

Verder misschien beter om te scharrelen ipv relaties? Of wachten op die ene kerel die wel helemaal je ding is.

Ofzo... ik ben ook geen ervaringsdeskundige helaas hehe :P

Ik ga slapen, truste :*
pi_116633311
Je moet de juiste drommeldaris nog tegenkomen. Vrouwen die nog nooit verliefd zijn geweest :')
pi_116633371
Dat lukt ook wel zonder drommel O+
pi_116633390
quote:
Nee. Maar ik heb je al eens verteld dat je veel te gefrustreerd bent door het niet kennen van verliefdheid.

Je bent niet raar met je harde grapjes. Je bent niet de enige aantrekkelijke vrouw. Je bent niet heel erg bijzonder. Ik kan in mijn omgeving zo al 4 vrouwen aanwijzen die dezelfde kenmerken hebben die jij jezelf toekent. Met hun komt het ook allemaal goed.

Je maakt het alleen moeilijk als je het jezelf moeilijk maakt. Je doet alsof een relatie hebben je niets kan interesseren en je zo ook dolgelukkig bent, maar ik heb zo'n vermoeden dat dat nog wel eens tegen kan vallen.
  dinsdag 11 september 2012 @ 08:11:12 #56
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116633455
Nouja relaties wil ze eigenlijk wel hebben want ze hupst van de 1 naar de ander als ik het zo hoor
quote:
17s.gif Op maandag 10 september 2012 23:29 schreef Volgut het volgende:
Heb ik nu ook weer dus uiteraard ga ik mijn huidige vriend vertellen dat ik helaas niet meer verder wil (het is nog vers en pril dus beter nu dan veel later) en ga ik mij focussen op die andere jongeman.
Verder geef je aan dat niemand goed genoeg voor je is. Laat het dan gewoon allemaal even rustig. Leef even het vrijgezelle leven, gewoon voor een tijdje. Je bent nu enkel maar op zoek naar de liefde, of wat je hoopt dat goed genoeg is wat na liefde komt. Dat schiet niet op.

Wacht gewoon eens een tijdje en wie weet kom je dan een leuk persoon tegen die leuker is dan voor een paar maand. :)
  dinsdag 11 september 2012 @ 08:34:34 #57
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116633716
niet voor hier :')

[ Bericht 84% gewijzigd door Cue_ op 11-09-2012 08:49:22 ]
  dinsdag 11 september 2012 @ 09:09:57 #58
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_116634319
quote:
Wanneer is iemand saai dan? Je hebt het over je uiterlijk, maar aan het eind van het verhaal ben jij de geen die iedereen saai vind.

Waarom zou iemand met een knappe vrouw bevriend willen zijn? Wat is daar de meer waarde van? Kennelijk vinden ze je wel aardig. Omgaan met een mooi persoon maar met een kut karakter houd toch nooit lang stand.

Ik herken dat stukje uitgekeken wel trouwens. Ik MOET vaak iets hebben, en als ik dat geen heb ben ik alweer met iets nieuws bezig. Of ik ben inderdaad heel snel op iets uitgekeken. Dat heb ik ook in relaties gehad, en soms nog. Maar er zijn ook mensen die interesant voor mij blijven, ook na maanden of jaren! Dus geen paniek er is nog hoop voor je ;) je moet ze alleen nog even tegen komen!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  dinsdag 11 september 2012 @ 10:05:01 #59
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_116635407
quote:
Waarom ik een relatie heb met iemand waar ik niet verliefd op ben? Heel simpel: omdat ik nooit verliefd word en ik wil eens wil ervaren hoe het is om echt een relatie te hebben. Dan kan ik het beste een relatie aangaan met iemand die toch enigszins mijn interesse heeft en mijn type is qua innerlijk en uiteraard een fijn uiterlijk heeft. En waar ik leuk mee kan omgaan. Maar helaas knaagt het toch omdat ik hem in feite voor de gek houd. En hoe arrogant het misschien klinkt: niemand is goed genoeg voor mij en ik vind altijd weer iemand die beter is, ik raak snel uitgekeken en ben ook nooit helemaal hotel de botel omdat te nuchter. Ik kan een paar maanden iemand wel leuk vinden maar daarna loop ik weer iemand anders tegen het lijf aan die ik veel interessanter en spannender vind. En zo verder. Heb ik nu ook weer dus uiteraard ga ik mijn huidige vriend vertellen dat ik helaas niet meer verder wil (het is nog vers en pril dus beter nu dan veel later) en ga ik mij focussen op die andere jongeman. En eigenlijk gaat dat dan de hele tijd zo verder en dan gaat het weer over door gezeur en dat is dan vaak mijn schuld. Omdat niemand mij toch echt kan plezieren of zo, uiteindelijk is iedereen saai hoor. En in het echt hierover praten doe ik niet want dan kom ik over als een domme slut.
Ik vraag me af hoeveel slachtoffers jij al huilend hebt achter gelaten.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 11 september 2012 @ 12:15:37 #60
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_116638744
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 september 2012 10:05 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik vraag me af hoeveel slachtoffers jij al huilend hebt achter gelaten.
En wat boeit dat dan? Lekker belangrijk.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  dinsdag 11 september 2012 @ 12:16:25 #61
157922 fathank
pi_116638761
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2012 12:15 schreef ook_gek het volgende:

[..]

En wat boeit dat dan? Lekker belangrijk.
Ik hang er toch geen waardeoordeel aan of wel?
pi_116639282
quote:
Jij klinkt echt 2 druppels water als mijn laatste scharrel.

Die stond er precies zo in...

Bindingsangst hebben jullie, issues op z'n minst.

Die hobbelt ook na 3 maand van de ene naar de ander, geen emotionele band ermee, puur vriendschappelijk. Verder dan vriendjesplus kwam je eigenlijk niet en stelde het ook niet meer voor dan dat. Al doe je nog zo je best, kook je het lekkerste gerecht of neem je haar mee naar de mooiste plaatsen, de uitstraling op het gezicht blijft overal hetzelfde mee.

Soms dan was ze supervrolijk en spontaan en binnen 2 minuten kon dat omslaan naar een moment van inkering waarop ze helemaal tot zichzelf gekeerd was (herkenbaar misschien:?)

Als je een betekenisvolle relatie zou willen in de toekomst, dan zou ik hier wel aan werken.

Wat betreft dat mensen je aanspreken vanwege je uiterlijk... dat gebeurd bij iedereen (of juist niet)... so pics or it didn't happen :P
YouTube
  dinsdag 11 september 2012 @ 12:52:34 #63
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_116639765
quote:
15s.gif Op dinsdag 11 september 2012 12:16 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik hang er toch geen waardeoordeel aan of wel?
Waarom de vraag stellen?
  dinsdag 11 september 2012 @ 13:02:57 #64
157922 fathank
pi_116640075
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2012 12:52 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Waarom de vraag stellen?
Waarom niet.
pi_116642942
Volgens mij heb ik het zaterdag verkloot bij een meisje met een ietwat verkeerd gevallen grap ;(

Hopen dat ze het de volgende keer dat ik d'r tegen kom weer is vergeten, want ze is best wel leuk :9
  dinsdag 11 september 2012 @ 14:38:51 #66
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116643069
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 september 2012 14:34 schreef ArnosL het volgende:
Volgens mij heb ik het zaterdag verkloot bij een meisje met een ietwat verkeerd gevallen grap ;(

Hopen dat ze het de volgende keer dat ik d'r tegen kom weer is vergeten, want ze is best wel leuk :9
Wat was de grap dan?
pi_116643284
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 14:38 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wat was de grap dan?
We waren aan het ouwehoeren en toen zei ik dat ze als een vent liep. Toen werd ze boos. Het kan zijn dat ik meteen sorry heb gezegd, maar dat kan ik me niet echt herinneren. We hadden allebei al redelijk wat gedronken namelijk.
pi_116643800
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 september 2012 14:47 schreef ArnosL het volgende:

[..]

We waren aan het ouwehoeren en toen zei ik dat ze als een vent liep. Toen werd ze boos. Het kan zijn dat ik meteen sorry heb gezegd, maar dat kan ik me niet echt herinneren. We hadden allebei al redelijk wat gedronken namelijk.
:') :|W
Seriously? Hier maak je je druk om?
YouTube
pi_116644094
Tsja, ze reageerde toch behoorlijk boos. Ach, ik zie het komend weekend wel weer met stappen of ze boos is. Waarschijnlijk is ze het allang weer vergeten :')
pi_116644156
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 september 2012 15:09 schreef ArnosL het volgende:
Tsja, ze reageerde toch behoorlijk boos. Ach, ik zie het komend weekend wel weer met stappen of ze boos is. Waarschijnlijk is ze het allang weer vergeten :')
Als zij nog steeds boos is daarom, dan kan je maar beter bij haar uit de buurt blijven.
Kans is groot dat ze issues heeft dan.... en dat moet je niet willen.
YouTube
  dinsdag 11 september 2012 @ 15:22:06 #71
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_116644558
quote:

Het is niet de meest charmante opmerking die je kan maken natuurlijk :')

Mocht ze nog steeds boos zijn, serieus boos, dan hard weglopen!
pi_116664196
Wellicht weten anderen, die er meer kijk op hebben, hoe mijn gemoedstoestand te verklaren is, dus post ik het gewoon hier...wie weet levert het wat op.

Ik merk dat ik me de laatste tijd, waar het op het onderwerp van dit topic aankomt, behoorlijk ongelukkig kan voelen, zonder dat ik echt weet waarom. Ik voel totaal geen behoefte om te proberen dates tot stand te brengen, of zelfs maar iets in die richting, maar toch knaagt er af en toe iets aan me. Dan maakt een bepaald verlangen naar dingen die er niet zijn zich toch meester van me, terwijl ik van mezelf dus helemaal niet het idee heb dat ik momenteel iets op relatievlak zou willen.

Een vreemde ervaring. Geen idee wat het is, waarom het er is, en hoe ik er vanaf kom. Dat het irritant is, dat weet ik dan weer wel. En wie nog meer weet, mag het zeggen.
pi_116664667
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 15:22 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Serieus boos was ze dezelfde avond al niet meer, ze had alweer lol met d'r vriendinnen namelijk. Alleen toen ik dat zei wilde ze me een bitchslap geven en om haar dan in de kroeg weer aan te spreken en eventueel midden in de kroeg een bitchslap te krijgen..

Daar had ik niet zoveel zin in :P
  woensdag 12 september 2012 @ 11:19:21 #74
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_116679811
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 21:56 schreef Capstan het volgende:
Je hoeft toch helemaal geen relatie te zoeken? Misschien dat je de aandacht van vrouwen mist, maar dat hoeft niet in een relatie te zijn als je dat niet wilt.
pi_116687683
quote:
17s.gif Op maandag 10 september 2012 23:46 schreef Volgut het volgende:
En ik geloof ook niet in de oprechtheid van mannen naar mij toe. Ik heb altijd het idee dat mannen mij leuk vinden om mijn uiterlijk (en nee dat is echt niet om op te scheppen want ik ken de fokmentaliteit) want ik heb nogal een gecompliceerd innerlijk waar veel mannen stiekem een hekel aan hebben omdat ik nogal hard ben, kut grapjes maak (zelfspot heus wel), cynisch, sarcastisch en nou ja, gewoon niet altijd even aardig. Kunnen veel mensen ook niet handelen (maar ik ben wel lief hoor). Misschien moet ik veranderen maar volgens mij ben ik zo. Ennnnn tja, het is ook gewoon zo dat mensen op mij afkomen door uiterlijk en pogingen doen door mijn uiterlijk en niet kijken naar het innerlijk. En dat is iets wat redelijk vervelend is want dan weet je ook niet wat gemeend is en wat niet. Denk zelfs dat ik vriendinnen heb door uiterlijk en dat als ik er anders uitzag ik wel een hele andere vriendenkring had gehad over het algemeen. Nou, mijn frustraties.
Niet vervelend bedoeld, maar je klinkt en schrijft een beetje als een psychopaat. Als in psychopathologisch: weinig empathie, opgeblazen zelfvertrouwen, anti-sociaal.

Maar in ieder geval goed dat je zo eerlijk bent.
pi_116700171
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 21:56 schreef Capstan het volgende:
Wellicht weten anderen, die er meer kijk op hebben, hoe mijn gemoedstoestand te verklaren is, dus post ik het gewoon hier...wie weet levert het wat op.

Ik merk dat ik me de laatste tijd, waar het op het onderwerp van dit topic aankomt, behoorlijk ongelukkig kan voelen, zonder dat ik echt weet waarom. Ik voel totaal geen behoefte om te proberen dates tot stand te brengen, of zelfs maar iets in die richting, maar toch knaagt er af en toe iets aan me. Dan maakt een bepaald verlangen naar dingen die er niet zijn zich toch meester van me, terwijl ik van mezelf dus helemaal niet het idee heb dat ik momenteel iets op relatievlak zou willen.

Een vreemde ervaring. Geen idee wat het is, waarom het er is, en hoe ik er vanaf kom. Dat het irritant is, dat weet ik dan weer wel. En wie nog meer weet, mag het zeggen.
Je hebt nog geen zin in nieuwe dates, maar hebt wel het gevoel dat je iets mist. Ik zou zeggen dat je nog wat oudere dingen goed moet afronden voor jezelf, daarna kun je pas verder.
pi_116700792
quote:

[..]

Hahahaha.. ik vind het nu wel grappig :P Maar als het tegen mij gezegd wordt ben ik ook niet blij, het is geen beste grap zegmaar.
pi_116704204
Pff waarom is het zo lastig als je leuk contact hebt met iemand om in te schatten of zij hetzelfde voelt. :{
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_116704658
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 19:50 schreef vera166 het volgende:

[..]

Hahahaha.. ik vind het nu wel grappig :P Maar als het tegen mij gezegd wordt ben ik ook niet blij, het is geen beste grap zegmaar.
Het ging ongeveer in de trant van 'Weet je wat ik wel grappig vind? Je loopt een beetje als een vent.'.

Ik ben nooit zo subtiel als ik gedronken heb schijnt het :P
pi_116705093
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 11:19 schreef twi het volgende:

[..]

Je hoeft toch helemaal geen relatie te zoeken? Misschien dat je de aandacht van vrouwen mist, maar dat hoeft niet in een relatie te zijn als je dat niet wilt.
Tussen aandacht en een relatie ligt natuurlijk nog een heel scala aan anderen dingen. Maar ondanks dat gevoel van gemis dat soms aan me knaagt, weet ik dus niet eens wat ik eigenlijk mis.

quote:
14s.gif Op woensdag 12 september 2012 19:40 schreef Myraela het volgende:

[..]

Je hebt nog geen zin in nieuwe dates, maar hebt wel het gevoel dat je iets mist. Ik zou zeggen dat je nog wat oudere dingen goed moet afronden voor jezelf, daarna kun je pas verder.
Behalve wat ik hierboven al zeg, weet ik dan natuurlijk ook niet hoe ik dat afronden aan de steel moet steken...en op zich vind ik het gek dat iets dat maar betrekkelijk kort heeft geduurd toch zo lang blijft knagen. Gek én vervelend, trouwens :P
pi_116707161
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 15:22 schreef Cue_ het volgende:

Nee, lopen als een vent is lekker charmant! :P.
pi_116707868
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
Pff waarom is het zo lastig als je leuk contact hebt met iemand om in te schatten of zij hetzelfde voelt. :{
vragen :)
pi_116710323
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2012 21:25 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

vragen :)
Dat durf ik niet en weet niet zo goed ben bang om het verkeerd te zeggen door te direct te zijn
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  woensdag 12 september 2012 @ 22:00:32 #84
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116711219
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 21:51 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat durf ik niet en weet niet zo goed ben bang om het verkeerd te zeggen door te direct te zijn
Meestal zijn mensen vooral bang voor het antwoord
we dan
pi_116711605
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:00 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Dat niet zozeer...misschien meer voor het idee dat als de ander die directheid niet kan waarderen, dat het antwoord in negatieve zin kan beïnvloeden.
  woensdag 12 september 2012 @ 22:09:16 #86
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116711912
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:05 schreef Capstan het volgende:

[..]

Dat niet zozeer...misschien meer voor het idee dat als de ander die directheid niet kan waarderen, dat het antwoord in negatieve zin kan beïnvloeden.
In dat geval een goede manier verzinnen om het te vragen :P
we dan
pi_116712539
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:09 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

In dat geval een goede manier verzinnen om het te vragen :P
Als je zelf maar liever direct bent kan dat nog knap lastig worden :P

Maar serieus, ik heb meerdere malen meegemaakt dat dames die beweerden zelf ook heel erg van directheid te houden daar toch geen enkele blijk van gaven als ik dan weer eens ergens direct in was. Goed, daar kunnen heel verschillende factoren aan ten grondslag liggen, maar toch. Opvallend is het wel.
  woensdag 12 september 2012 @ 22:21:57 #88
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116713379
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:14 schreef Capstan het volgende:

[..]

Als je zelf maar liever direct bent kan dat nog knap lastig worden :P

Maar serieus, ik heb meerdere malen meegemaakt dat dames die beweerden zelf ook heel erg van directheid te houden daar toch geen enkele blijk van gaven als ik dan weer eens ergens direct in was. Goed, daar kunnen heel verschillende factoren aan ten grondslag liggen, maar toch. Opvallend is het wel.
Ja ach vrouwen die zoiets stellen zijn vaak ook wat onzekerder. Niet altijd maar vaak genoeg wel. Dus ja dan valt een beetje directe kritiek ook al harder bij hen bijvoorbeeld. En dan vinden ze het weer niet zo fijn als je direct bent. Altijd beetje aftasten hoe mensen echt zijn, want wat ze over zichzelf zeggen is vaak wishfull thinking van henzelf
we dan
pi_116714108
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:00 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Maar als je leuk contact hebt met iemand en twijfelt waar het naar toe gaat. Vriendschap of juist meer. Zoiets vragen zou de relatie kunnen verstoren en misschien zelfs verpesten.
14 SHADES OF GREY
  woensdag 12 september 2012 @ 22:32:31 #90
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116714303
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:30 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Maar als je leuk contact hebt met iemand en twijfelt waar het naar toe gaat. Vriendschap of juist meer. Zoiets vragen zou de relatie kunnen verstoren en misschien zelfs verpesten.
Alleen als je uit onzekerheid niet goed weet te brengen en de reactie weet op te vangen.. je kan gewoon vissen toch. gewoon ter sprake laten komen ofzo. 'mijn ex vond dit en dit leuk aan me maar dit minder, wat denk jij? :P' en dan kan uit zoiets wel nuttige info komen. Zijn zoveel dingen om te vissen. Wees creatief en gevat en dan kan je alles vragen zonder er problemen mee te krijgen
we dan
pi_116719217
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 22:30 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Die vraag kan het alleen verpesten als ze je niet als meer dan vrienden ziet. Als ze je wel als meer dan vrienden ziet reageert ze positief.
  woensdag 12 september 2012 @ 23:54:56 #92
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_116721583
quote:
14s.gif Op woensdag 12 september 2012 23:26 schreef Myraela het volgende:

[..]

Die vraag kan het alleen verpesten als ze je niet als meer dan vrienden ziet. Als ze je wel als meer dan vrienden ziet reageert ze positief.
Voel jij hetzelfde voor mij als ik voor jou?
we dan
pi_116723584
hoi.
ja ik heb een vraag.

ik ga zo een aflevering van "achter gesloten deuren" kijken. de aflevering van morgen.
nu las ik net het stukje van de beschrijving van het verhaal alvast:
quote:
Daphne faked dat ze een goede baan als freelancer heeft, in werkelijkheid zit ze in de bijstand.
in de promo was te zien dat ze een relatie heeft. Ik wil dat ook al heel lang heel graag. maar nog steeds niet gelukt en het lukt allemaal niet zo goed(gebeurd eigenlijk bijna niets).

nu vroeg ik me dus af! ik heb ook een uitkering en doe niets in me leven. kan ik ook net doen (liegen) alsof ik wel een baan heb enzo tegen de meisjes zodat ik een vriendin kan krijgen? dan kan ik in die aflevering kijken hoe dat moet enzo.

?
seduco sum.en ben erg stout
  donderdag 13 september 2012 @ 00:26:29 #94
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_116723713
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 00:24 schreef SergeantFluffy het volgende:
hoi.
ja ik heb een vraag.

ik ga zo een aflevering van "achter gesloten deuren" kijken. de aflevering van morgen.
nu las ik net het stukje van de beschrijving van het verhaal alvast:

[..]

in de promo was te zien dat ze een relatie heeft. Ik wil dat ook al heel lang heel graag. maar nog steeds niet gelukt en het lukt allemaal niet zo goed(gebeurd eigenlijk bijna niets).

nu vroeg ik me dus af! ik heb ook een uitkering en doe niets in me leven. kan ik ook net doen (liegen) alsof ik wel een baan heb enzo tegen de meisjes zodat ik een vriendin kan krijgen? dan kan ik in die aflevering kijken hoe dat moet enzo.

?
1 woord: Nee
pi_116723799
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 00:26 schreef Royco1 het volgende:

[..]

1 woord: Nee
hallo. die woorden uitkering en probleempjes enzo staan niet zo goed op me relatieplanet-profiel. en bijna niemand anders heeft het erop staan.
  donderdag 13 september 2012 @ 00:30:29 #96
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_116723965
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 00:27 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

hallo. die woorden uitkering en probleempjes enzo staan niet zo goed op me relatieplanet-profiel. en bijna niemand anders heeft het erop staan.
Die hoef je toch ook niet in te vullen, dat komt later wel ter sprake.
Maar je moet geen dingen gaan verzinnen, dan knapt ze helemaal op je af als ze er achter komt.
pi_116724401
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 00:30 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Die hoef je toch ook niet in te vullen, dat komt later wel ter sprake.
Maar je moet geen dingen gaan verzinnen, dan knapt ze helemaal op je af als ze er achter komt.
ik moet nog kijken enzo, maar ik denk dat dat meisje in die aflevering al de relatie en de omgang heeft voordat ze zegt dat ze ee uitkering heeft.
het verhaal is juist dat ze erg lang heeft gelogen.
maari k moet het nog kijken, en dan misschien dat ik dat ook kan gaan doen! :D
  donderdag 13 september 2012 @ 00:44:38 #98
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_116724746
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 00:37 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

ik moet nog kijken enzo, maar ik denk dat dat meisje in die aflevering al de relatie en de omgang heeft voordat ze zegt dat ze ee uitkering heeft.
het verhaal is juist dat ze erg lang heeft gelogen.
maari k moet het nog kijken, en dan misschien dat ik dat ook kan gaan doen! :D
Je snapt dat het tv is he, en dat het meestal niet echt is.
Gewoon niet doen, ze komt er toch wel achter als je liegt en dan gaat ze niet blij zijn.
pi_116724863
quote:
Gewoon niet doen, ze komt er toch wel achter als je liegt en dan gaat ze niet blij zijn.
jaja alleen dingen verzzinnen waar ze niet achter komt, of niet achter kan komen.

netzoals gaan liegen over dat ik nooit vriendin heb gehad.nooit sex behalve de hoeren enzo.

morgen is de aflevering op tv. nu kijken lukt nog niet:(
ik hoop dat het wat is, want als het zo altijd doorgaat met me zoals de laatste jaren blijf ik echt FOR-EVER alone.
  donderdag 13 september 2012 @ 00:51:06 #100
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_116725109
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 00:46 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

jaja alleen dingen verzzinnen waar ze niet achter komt, of niet achter kan komen.

netzoals gaan liegen over dat ik nooit vriendin heb gehad.nooit sex behalve de hoeren enzo.

morgen is de aflevering op tv. nu kijken lukt nog niet:(
ik hoop dat het wat is, want als het zo altijd doorgaat met me zoals de laatste jaren blijf ik echt FOR-EVER alone.
Ik zou mijn hoop niet op een tv programma vestigen maar gewoon wat vaker er op uit gaan.
Ga een sociaal leven opbouwen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')