Deze jurk vind ik vreselijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben, dat kitscherige goud.
ooh ok dan, echt een update dus. Nou ja, ook leukquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:56 schreef Memento-Mori het volgende:
tvgids zegt: Buitenlandse Bruiloft, hoe is het nu met?
quote:Anouk & Hamit | Turkije
Anouk is met Hamit verloofd. Haar familie kan niet geloven dat ze gaat trouwen én dat ze niet waren uitgenodigd voor het verlovingsfeest. Gelukkig mogen ze allemaal wel op de bruiloft komen.
quote:
inderdaad, jurk is zelfs heel mooi wel!quote:
Ja ik begrijp dat ook niet hoor, gedoemd te mislukkenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:36 schreef MissJ het volgende:
oh jee, een traditioneel islamitisch gezin. Meid, waar begin je aan.
Eh duh. Zuid-oostquote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:09 schreef Starlie het volgende:
je hebt turkije en Turkije maar dit is dan weer net ff het turkije waar je je kind niet wil hebben volgens mij, erg afgelegen ook volgens mij
Ja joh. Se gaan haar mosslim maken. ze mot vasten en bidten. Ze mag niet meer naar buiten. Of vrouw zijn.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:36 schreef MissJ het volgende:
oh jee, een traditioneel islamitisch gezin. Meid, waar begin je aan.
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:25 schreef Mystikvm het volgende:
Weer zo'n typische onzekere Kruidvatcassiere die zich laat sweet-talken door een exotische Turk. Ze laat zich gewillig laat knechten en er staat haar maf islamitisch leven te wachten en binnen de kortste keren is ze diep ongelukkig omdat ze in een achterlijke cultuur moet leven, omdat ze 'nu eenmaal nergens over nadenkt'.
Gefeliciteerd, trut.
Misschien moet ze haar bek open doen dan.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:29 schreef Lanah het volgende:
Alles gaat zoals die Turken dat willen, alles op hun manier, en die meid heeft niks te vertellen. En zo blijft dat. Good luck.....
Blablabla zeikwijfquote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:35 schreef Lanah het volgende:
Als zij de taal niet spreekt en niet verstaat!? Dus houd ze d'r bakkes maar dicht denk. En doe knul zegt idd ook geen woord, zit maar schaapachtig te kijken.
Leuk ook...bruiloft vol mensen die je niet kent. Lekker persoonlijk ook.
Dit. Echt schandalig gewoon.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:27 schreef Leandra het volgende:
Toch echt te zot voor woorden zoals haar familie voor de foto gekleed was?
Vlieg dan niet helemaal naar Turkije als je toch niet het fatsoen hebt iets anders dan een verwassen shirt aan te trekken.
quote:
Was wel het enige moment dat de bruid zichtbaar vrolijk was.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:30 schreef Leandra het volgende:
Nou, feest hoor.... Tante Anita die "Heb je even voor mij" van Frans Bauer opzet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |