Zekers!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:44 schreef WammesWaggel het volgende:
Voor een verse moeder blijft zij zich wel sexy kleden, ziet er goed uit.
Milf.
Nou inderdaad!! Steeds commentaar geven dat er nog niets geregeld is maar zelf ook niets doen en niet eens de uitnodigingen de deur uit doen! Ze heeft duidelijk de broek aan!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:59 schreef WammesWaggel het volgende:
Zij is wel de stereotype botte vrouw zeg
Bot? Waddan?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:59 schreef WammesWaggel het volgende:
Zij is wel de stereotype botte vrouw zeg
die zus lijkt net uit de jaren 80 weggelopen met die oorbellen en dat kapselquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:05 schreef Melochan het volgende:
Die zus is half niet zo mooi als dat Margreet is
Misschien wel mooier van binnenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:05 schreef Melochan het volgende:
Die zus is half niet zo mooi als dat Margreet is
Met zo'n aanstaande zou ik dat ook doen!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:15 schreef Karina het volgende:
Ze zijn al bezopen voordat de bruiloft begint.
Dan denkt ze: "Tja, het is en blijft een boer!"quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:18 schreef Starlie het volgende:
Ze gaat flippen als ze zijn pak ziet denk ik.... Dat is geen perfectie
Whahaha teef!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:20 schreef Montelly het volgende:
Volgens mijn kan ze een heel vervelend en lastig teef zijn..
Op deze manier trouwen... Dat kan ik mij nooit veroorlovenquote:
heel veel stinkende Grieken, een jankende baby en een gefrustreerd thuisfront. nee dank uquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:28 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Op deze manier trouwen... Dat kan ik mij nooit veroorlovendit feest kost zeker vijftigduizend euro
dat leeftijd niet zo erg..maar dat karakterquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:29 schreef Starlie het volgende:
Ik vind haar wel wat ouderlijk voor 33 jaar
Ze zijn al in marokkoquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:49 schreef Kidney_bean01 het volgende:
haha dit met dat huwelijk is nóg erger!!!!! Die meid weet echt totaal niet waar ze aan begint. Ze kan zich alvast inschrijven voor dat programma van John van den Heuvel, 'Ontvoerd' of zoiets dergelijks, voor als de baby wordt meegenomen door papa naar Marokko
Dan zie je zijn tepels nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:04 schreef Karina het volgende:
Waarom houdt hij zijn jas aan als hij gaat eten?
Wie is er nu precies aangereden/overleden?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:08 schreef Disana het volgende:
het zijn aardige mensen, dit gun je ze niet.
ik begreep de kindjes van zijn broer.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:10 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Wie is er nu precies aangereden/overleden?
Kan me voorstellen dat ze boos was. In zo'n bende wil je toch niet trouwen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:19 schreef Karina het volgende:
Gezellige boel. Jammer dat de camera uit moest, was vast een fikse ruzie.
Tuurlijk niet, maar had jij de ruzie niet willen zien danquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat ze boos was. In zo'n bende wil je toch niet trouwen?
Kan me wel een beetje voorstellen hoe dat gegaan isquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar had jij de ruzie niet willen zien dan
Idd.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:21 schreef Aventura het volgende:
Dat groen is een goede keuze! Ze ziet er mooi uit. Kleedt ook af.
Vind je? Ik vond alleen die groene wel mooi.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:24 schreef Karina het volgende:
Gewoon, omdat het kan![]()
Ze hebben wel altijd hele mooie jurken bij de buitenlandse bruiloften.
Ik vind het wel wat hebben, dat kitscherige goud.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind je? Ik vond alleen die groene wel mooi.
Deze jurk vind ik vreselijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben, dat kitscherige goud.
ooh ok dan, echt een update dus. Nou ja, ook leukquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:56 schreef Memento-Mori het volgende:
tvgids zegt: Buitenlandse Bruiloft, hoe is het nu met?
quote:Anouk & Hamit | Turkije
Anouk is met Hamit verloofd. Haar familie kan niet geloven dat ze gaat trouwen én dat ze niet waren uitgenodigd voor het verlovingsfeest. Gelukkig mogen ze allemaal wel op de bruiloft komen.
quote:
inderdaad, jurk is zelfs heel mooi wel!quote:
Ja ik begrijp dat ook niet hoor, gedoemd te mislukkenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:36 schreef MissJ het volgende:
oh jee, een traditioneel islamitisch gezin. Meid, waar begin je aan.
Eh duh. Zuid-oostquote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:09 schreef Starlie het volgende:
je hebt turkije en Turkije maar dit is dan weer net ff het turkije waar je je kind niet wil hebben volgens mij, erg afgelegen ook volgens mij
Ja joh. Se gaan haar mosslim maken. ze mot vasten en bidten. Ze mag niet meer naar buiten. Of vrouw zijn.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 21:36 schreef MissJ het volgende:
oh jee, een traditioneel islamitisch gezin. Meid, waar begin je aan.
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:25 schreef Mystikvm het volgende:
Weer zo'n typische onzekere Kruidvatcassiere die zich laat sweet-talken door een exotische Turk. Ze laat zich gewillig laat knechten en er staat haar maf islamitisch leven te wachten en binnen de kortste keren is ze diep ongelukkig omdat ze in een achterlijke cultuur moet leven, omdat ze 'nu eenmaal nergens over nadenkt'.
Gefeliciteerd, trut.
Misschien moet ze haar bek open doen dan.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:29 schreef Lanah het volgende:
Alles gaat zoals die Turken dat willen, alles op hun manier, en die meid heeft niks te vertellen. En zo blijft dat. Good luck.....
Blablabla zeikwijfquote:Op dinsdag 5 mei 2015 22:35 schreef Lanah het volgende:
Als zij de taal niet spreekt en niet verstaat!? Dus houd ze d'r bakkes maar dicht denk. En doe knul zegt idd ook geen woord, zit maar schaapachtig te kijken.
Leuk ook...bruiloft vol mensen die je niet kent. Lekker persoonlijk ook.
Dit. Echt schandalig gewoon.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:27 schreef Leandra het volgende:
Toch echt te zot voor woorden zoals haar familie voor de foto gekleed was?
Vlieg dan niet helemaal naar Turkije als je toch niet het fatsoen hebt iets anders dan een verwassen shirt aan te trekken.
quote:
Was wel het enige moment dat de bruid zichtbaar vrolijk was.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:30 schreef Leandra het volgende:
Nou, feest hoor.... Tante Anita die "Heb je even voor mij" van Frans Bauer opzet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |