abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116469433
Oké, ik ga binnenkort bij de Albert Heijn solliciteren - dingen waaraan ik zeker moet denken? Heb niet eerder bij een supermarkt gesolliciteerd dus misschien zijn er dingen die ik over 't hoofd zou zien :)
I'm a peace-loving decoy, ready for retaliation
pi_116469483
sws nette kleertjes aan
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_116469587
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 19:03 schreef 9611Niels het volgende:
sws nette kleertjes aan
Het is geen sollicitatie voor filiaalmanager ofzo - gewoon een blousje of een net overhemd?
pi_116469789
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 19:05 schreef Herpderphawk het volgende:

[..]

Het is geen sollicitatie voor filiaalmanager ofzo - gewoon een blousje of een net overhemd?
beide
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_116469850
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 19:03 schreef 9611Niels het volgende:
sws nette kleertjes aan
Bij een albert heyn? :')
pi_116469962
Ze vragen naar je sterke en minder sterke punten, dus het is handig als je van tevoren al iets bedenkt. Verzin ook dingen die onduidelijk zijn en die je wilt vragen, schrijf ze desnoods op.
Verder ligt de lat bij de Albert Heijn niet zo hoog, dus komt vast goed. :*
Omdat peer.
pi_116469972
Kassa/vakkenvullen?

Als het niet om een hogere functie dan bovenstaande gaat dan kan je gewoon in je normale kleding komen hoor. Ik heb ook in een supermarkt gewerkt en toen ik daar solliciteerde was ik eigenlijk gewoon meteen aangenomen. Er werd bijna niks aan me gevraagd alleen maar uitgelegd. Ik denk dat je er wel vanuit mag gaan dat ze je gewoon aannemen als het om kassa of vakken vullen gaat. Niet zenuwachtig voor zijn dus.
  donderdag 6 september 2012 @ 19:11:39 #8
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_116469979
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 19:09 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Bij een albert heyn? :')
sollicitatiegesprek=sollicitatiegesprek. Beter overdressed dan underdressed.

Al is een maatpak ook wat overdreven.

Trek gewoon nette, neutrale kleren aan.

Schopje WGR trouwens.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 6 september 2012 @ 19:17:21 #9
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_116470286
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 19:11 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

sollicitatiegesprek=sollicitatiegesprek. Beter overdressed dan underdressed.

ligt eraan, ben ooit afgewezen omdat ik overdressed was en daarom niet in het team zou passen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_116470443
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 19:17 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ligt eraan, ben ooit afgewezen omdat ik overdressed was en daarom niet in het team zou passen.
mee eens. laatste keer dat ik bij een keukenzaak solliciteerde in mijn nette broek, overhemd en jasje kreeg ik te horen dat dit echt niet kon en een pak verplicht was. (wist ik niet van te voren)

De keer ervoor namelijk was ik ook in nette broek, jasje en overhemd en toen liep de bedrijfsleider in zijn spijkerbroek, gympen en shirtje :') (andere zaak ofcourse)

rare was dat zaak nummer 2 een bedrijf is met alleen dure keukens (vanaf 15.000) en dat zaak nummer 1 een soort paul roescher.
the master quiz
pi_116470879
Bedankt iedereen :)

Ik doe gewoon een blousje en een spijkerbroek aan, moet wel goed zijn denk ik. Het is voor kassamedewerker, trouwens :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')