SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting
[ Bericht 1% gewijzigd door Dudeweiser op 06-09-2012 17:38:05 ]
Nounouquote:Op donderdag 6 september 2012 17:31 schreef Gtaboy107 het volgende:
Pfoe, GJE begint deze keer eens niet een console ruzie.
dat vind ik dus juist andersomquote:Op donderdag 6 september 2012 17:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Xbox controller voelt zo onlogisch, indeling van sticks zegmaar
Ja, ik denk dat als ik gewoon een paar dagen met een xbox controller speel, ik er gewoon gewend aan ben.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat vind ik dus juist andersom
Wat een onzin.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Xbox controller voelt zo onlogisch, indeling van sticks zegmaar
precies, een eerlijke discussie op basis van argumentenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:31 schreef Gtaboy107 het volgende:
Maarja, denk ook dat jij net als ik niet genoeg uren gedraaid hebben op de xbox/ps3 om dat helemaal te bevestigenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat vind ik dus juist andersom
Jij noemt ook dingen wel snel een ruzie he ....quote:Op donderdag 6 september 2012 17:31 schreef Gtaboy107 het volgende:
Jij hebt ook wel snel een voordeel he ....quote:Op donderdag 6 september 2012 17:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij noemt ook dingen wel snel een ruzie he ....
Ja, voelt logischerquote:Op donderdag 6 september 2012 17:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Dus je hebt liever dat linkerpookje op de plaats van de dpad?
Ik heb een en al voordelen.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:33 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Jij hebt ook wel snel een voordeel he ....
Geeft nietquote:Op donderdag 6 september 2012 17:34 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde vooroordelen. Sorry. : )
Ik heb al gezegd dat hij ook een xbox moest kopen.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:35 schreef Rijst het volgende:
Straks blijft alleen GJE nog over.
Oh dat is de bedoeling zkrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:35 schreef Rijst het volgende:
ik heb flink wat uren gedraaid bij vrienden op de ps3 hoorquote:Op donderdag 6 september 2012 17:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maarja, denk ook dat jij net als ik niet genoeg uren gedraaid hebben op de xbox/ps3 om dat helemaal te bevestigen
FYPquote:Op donderdag 6 september 2012 17:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd dat hij ook een xbox voor zich moet laten kopen.
Lees : Kent a.k.a DTM.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb flink wat uren gedraaid bij vrienden op de ps3 hoor
hahaha dan wordt hij genaaid als Harregarre met party'squote:Op donderdag 6 september 2012 17:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd dat hij ook een xbox moest kopen.
Linksback alleezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzquote:Op donderdag 6 september 2012 17:37 schreef BDIL het volgende:
[..]
hahaha dan wordt hij genaaid als Harregarre met party's![]()
Spel installeren op je hard drive maybe ?quote:Op donderdag 6 september 2012 17:36 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik heb een Xbox naast mijn PS3 maar ik ga liever voor de PS3 omdat de Xbox een tyfusherrie maakt en omdat ik daar constant deze melding krijg; Disk is unreadable, please remove disc and clean it, bitch.
En dat bij elk spel
Oh en de controller is een stuk fijner.
Dit dus.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
Als ik op mezelf ga neem ik er gewoon een Xdoos bij.
Die krijgt er dan vast 1 voor zn verjaardag.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:35 schreef Rijst het volgende:
Dat wilde ik net zeggen, met clubs kunnen we wel een linksbackie gebruiken.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Linksback alleezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Of als hij over is gegaanquote:Op donderdag 6 september 2012 17:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die krijgt er dan vast 1 voor zn verjaardag.
Dat is misschien een oplossing voor dat disc unreadable gedoe maar daarnaast maakt dat ding dus ook nog een kolere geluid, vind ik de controller niet prettig en hij word superheet. Ohja en mijn draadloze controller valt vaak uit omdat de batterijen op één of andere manier geen goede connectie maken. Ook heb ik mijn Xbox al twee keer op moeten sturen naar Duitsland voor reparatie na twee RROD en nu heb ik dus weer gezeik met de laserquote:Op donderdag 6 september 2012 17:37 schreef BDIL het volgende:
[..]
Spel installeren op je hard drive maybe ?
Hij maakt bijna geen geluid als spel is geïnstalleerd hequote:Op donderdag 6 september 2012 17:43 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Dat is misschien een oplossing voor dat disc unreadable gedoe maar daarnaast maakt dat ding dus ook nog een kolere geluid, vind ik de controller niet prettig en hij word superheet. Ohja en mijn draadloze controller valt vaak uit omdat de batterijen op één of andere manier geen goede connectie maken. Ook heb ik mijn Xbox al twee keer op moeten sturen naar Duitsland voor reparatie na twee RROD en nu heb ik dus weer gezeik met de laser
Voordelen vind ik wel de Xbox live party en uberhaupt vind ik Xbox Live toffer dan PSN. En mijn irl vrienden hebben allemaal een Xbox
Ik zit ook regelmatig langer dan een uur aan tafel hoorquote:Op donderdag 6 september 2012 17:43 schreef Kamikazie het volgende:
Pascal, jij eet echt belachelijk traag.
Of heel veel dikkie.
klinkt alsof je een kapot systeem hebt, met de mijne nooit last gehad van de punten die je hier noemtquote:Op donderdag 6 september 2012 17:43 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Dat is misschien een oplossing voor dat disc unreadable gedoe maar daarnaast maakt dat ding dus ook nog een kolere geluid, vind ik de controller niet prettig en hij word superheet. Ohja en mijn draadloze controller valt vaak uit omdat de batterijen op één of andere manier geen goede connectie maken. Ook heb ik mijn Xbox al twee keer op moeten sturen naar Duitsland voor reparatie na twee RROD en nu heb ik dus weer gezeik met de laser
Voordelen vind ik wel de Xbox live party en uberhaupt vind ik Xbox Live toffer dan PSN. En mijn irl vrienden hebben allemaal een Xbox
Het zou wat zijn als je daar na 4 jaar pas achterkomtquote:Op donderdag 6 september 2012 17:44 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij maakt bijna geen geluid als spel is geïnstalleerd he
Ja als je uit eten gaat of met een meisje/vrienden eet ofzo ...quote:Op donderdag 6 september 2012 17:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zit ook regelmatig langer dan een uur aan tafel hoor
Prachtig moment voor Dingen die je pas jaaaaaaaren later begrepen hebt! Deel 69quote:Op donderdag 6 september 2012 17:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als je daar na 4 jaar pas achterkomt
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zit ook regelmatig langer dan een uur aan tafel hoor
WAT EEN ONZIN!quote:Op donderdag 6 september 2012 17:43 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Bij Mathijs aan de eettafel:quote:Op donderdag 6 september 2012 17:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja als je uit eten gaat of met een meisje/vrienden eet ofzo ...
Ik zie het plaatje nog nietquote:Op donderdag 6 september 2012 17:45 schreef n0ir het volgende:
[..]
Bij Mathijs aan de eettafel:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
WAT EEN ONZIN!
Nooit last van gehad.
Zo snel mogelijk alles naar binnen schuiven en ohwee als je iets wil zeggenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:45 schreef n0ir het volgende:
[..]
Bij Mathijs aan de eettafel:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
WAT EEN ONZIN!
Nooit last van gehad.
Misschien omdat 't een Xbox is uit de eerste generatie? Ik weet het ook niet maar ik ga hier niet zitten liegenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
klinkt alsof je een kapot systeem hebt, met de mijne nooit last gehad van de punten die je hier noemt
Nee dat zeg ik niet, jij ziet het wel weer zwart - wit.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk alles naar binnen schuiven en ohwee als je iets wil zeggen
Ik heb ook dat probleem met die laser, eindeloos open en dicht gooien totdat ie het schijfje paktquote:Op donderdag 6 september 2012 17:46 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Misschien omdat 't een Xbox is uit de eerste generatie? Ik weet het ook niet maar ik ga hier niet zitten liegen
@BDIL; Nee Inderdaad, daar had ik even niet aan gedacht
Is gewoon een groente. Beetje worst, gehakt en andere groenten erdoor en rijst erbij. Niets mis meequote:Op donderdag 6 september 2012 17:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet, jij ziet het wel weer zwart - wit.
Ga maar snel courgettes eten![]()
Ik installeer daarom altijd een spel als ik het koop, geen problemen of overlastquote:Op donderdag 6 september 2012 17:46 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Misschien omdat 't een Xbox is uit de eerste generatie? Ik weet het ook niet maar ik ga hier niet zitten liegen
@BDIL; Nee Inderdaad, daar had ik even niet aan gedacht
Dit.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik installeer daarom altijd een spel als ik het koop, geen problemen of overlast
Mooie puushquote:Op donderdag 6 september 2012 17:50 schreef Kamikazie het volgende:
[img]puu.sh/12zrV[img]
Kunnen we toch niet op een WK mee aankomen
Nuytinck , Donk, Pieters ?quote:Op donderdag 6 september 2012 17:50 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
En Eidur Gudjohnsen naar Soundersquote:Op donderdag 6 september 2012 17:54 schreef Thorb het volgende:
Christian Wilhelmsson naar LA Galaxy en dus weer in FUT
Ik wil Bony en Chanturiaquote:Op donderdag 6 september 2012 17:54 schreef Thorb het volgende:
Christian Wilhelmsson naar LA Galaxy en dus weer in FUT
Fok!opquote:Op donderdag 6 september 2012 17:59 schreef laucas het volgende:
Sta al 3 uur in de keuken
- spareribs gekookt & gemarineerd
- mosterdsoepje gemaakt
- pasta voor nu
/dagboek.
Heitinga en Mathijsen zijn er niet meer bij en die talenten zijn dan twee seizoenen verder, ze zullen gemiddeld vast wel beter zijn dan ze nu zijn.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:50 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben beter dan jijquote:Op donderdag 6 september 2012 17:39 schreef Rijst het volgende:
Nu moeten Pokerr en Wieismad nog overstappen en dan ben ik de beste van de PS3 jajajajajajajajjajaa
Toevallig, ik heb zojuist spareribs besteld bij de sparerib expres, hihahoquote:Op donderdag 6 september 2012 17:59 schreef laucas het volgende:
Sta al 3 uur in de keuken
- spareribs gekookt & gemarineerd
- mosterdsoepje gemaakt
- pasta voor nu
/dagboek.
Mijn spelers voelen zo traag aan nu.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:53 schreef Kamikazie het volgende:
Die pascal toch, ook snel even op alles een +10 kaartje gooien.
quote:Op donderdag 6 september 2012 18:00 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Mijn spelers voelen zo traag aan nu.Karma denk ik.
Nein nein nein.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:39 schreef Rijst het volgende:
Nu moeten Pokerr en Wieismad nog overstappen en dan ben ik de beste van de PS3 jajajajajajajajjajaa
spareribexpressquote:Op donderdag 6 september 2012 18:00 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Toevallig, ik heb zojuist spareribs besteld bij de sparerib expres, hihaho
Ik ook maarja, laat hem in die waan!quote:
Moet echt nog een keer een potje tegen jou! Wil je even aan pakken. Morgen?quote:Op donderdag 6 september 2012 18:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ook maarja, laat hem in die waan!
Heerlijk, om nom nom nom.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
spareribexpresswel duur maar lekker
Als ik niks gebroken heb moet dat lukken denk ikquote:Op donderdag 6 september 2012 18:04 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Moet echt nog een keer een potje tegen jou! Wil je even aan pakken. Morgen?
Mooi!quote:Op donderdag 6 september 2012 18:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als ik niks gebroken heb moet dat lukken denk ik
Peesquote:Op donderdag 6 september 2012 18:06 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Mooi!
Heb je wel een kut team tegen.
Kagawa
Podolski
Huntelaar
Huntelaar is alles behalve pees.quote:
Kagawa en Podolski zijn echt ziek snelquote:Op donderdag 6 september 2012 18:07 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Huntelaar is alles behalve pees.
Ik had ook Schurrel daar neer kunnen zetten, voor de pees.
Valt allebei wel mee.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kagawa en Podolski zijn echt ziek snel
Kagawa en zieksnel.....quote:Op donderdag 6 september 2012 18:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb iMotM Arshavin - Podolski - iMotM Walcott met als subs Gervinho en IF Oxlade-Chamberlainquote:Op donderdag 6 september 2012 18:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, die pacede alles eruit toen ik hem hadquote:
Niksquote:Op donderdag 6 september 2012 18:08 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Valt allebei wel mee.
Torres is ook snel, en wie heb je nog meer?
Die NIF heeft 86 pace..valt nog wel mee. Wel 90 accquote:Op donderdag 6 september 2012 18:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, die pacede alles eruit toen ik hem had
Bojan is ook wel snel, Xavi is ook fucktop goed.. en wie is je CF?quote:Op donderdag 6 september 2012 18:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niks
Bojan nog, maar daar hoef je niet voor te vrezen
En hij is net zo klein als Messi dus kleine voetstappen allessssssssquote:Op donderdag 6 september 2012 18:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die NIF heeft 86 pace..valt nog wel mee. Wel 90 acc
En 0 strength.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:12 schreef Rijst het volgende:
[..]
En hij is net zo klein als Messi dus kleine voetstappen allessssssss
Hoeveel is het geworden en waarom dan?quote:Op donderdag 6 september 2012 18:10 schreef Kamikazie het volgende:
Pascal jij bent wel echt nog triester dan mij in fifa, en dat zegt wat hoor
NUP Silva, ook niet spectaculair snel, maar kan wel goed rossen met links, met rechts ga je continu overquote:Op donderdag 6 september 2012 18:11 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Bojan is ook wel snel, Xavi is ook fucktop goed.. en wie is je CF?
Klopt, maar wel effectief.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:10 schreef Kamikazie het volgende:
Pascal jij bent wel echt nog triester dan mij in fifa, en dat zegt wat hoor
Hij staat nu 0-1 voor in de verlenging.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:13 schreef n0ir het volgende:
[..]
Hoeveel is het geworden en waarom dan?
Ja als het voor jou zo belangrijk is had je dat ook wel kunnen zeggen hoorquote:
Scoren uit pingel of vrije trap, sssht the bitchquote:Op donderdag 6 september 2012 18:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij staat nu 0-1 voor in de verlenging.
Mij neerhalen als ik doorbreek enzo
Ja, eigenlijk wel, want anders moet ik coins kopen, heb de toernooicoins namelijk geinvesteerd in m'n Eredivisie team.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:13 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja als het voor jou zo belangrijk is had je dat ook wel kunnen zeggen hoor
Maar je bent beter en zult waarschijnlijk wel winnen.
quote:Op donderdag 6 september 2012 18:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel, want anders moet ik coins kopen, heb de toernooicoins namelijk geinvesteerd in m'n Eredivisie team.
Was wel een kutwedstrijd. Dacht even dat jij 'm zo winnen bij de pingel, maar gelukkig stopte Buffon 'm. Jij ook goed gespeeld.
Ik gooide m'n controller hard op de grond toen ik die penalty tegen kreeg. Nu is m'n LB knopje lam.quote:
Tja, ik had wel kunnen verwachten dat ik tegen dat team zou verliezenquote:Op donderdag 6 september 2012 18:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel, want anders moet ik coins kopen, heb de toernooicoins namelijk geinvesteerd in m'n Eredivisie team.
Was wel een kutwedstrijd. Dacht even dat jij 'm zo winnen bij de pingel, maar gelukkig stopte Buffon 'm. Jij ook goed gespeeld.
Serieus?quote:Op donderdag 6 september 2012 18:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik gooide m'n controller hard op de grond toen ik die penalty tegen kreeg. Nu is m'n LB knopje lam.
Alleen Diego en Dede geen 99 pace. Ik merkte er eigenlijk niks van, die +10 kaarten. Alleen Falcao en Benzema pakken de bal beter af.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Tja, ik had wel kunnen verwachten dat ik tegen dat team zou verliezen
Zeker met allemaal +10, iedereen boven de 90 pace toch?
Ik ook.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:19 schreef Tim86 het volgende:
Blij dat ik niet aan dat toernooi mee doe
Hahaha, is lachen manquote:Op donderdag 6 september 2012 18:19 schreef Tim86 het volgende:
+10 kaarten zijn toppunt van lafheid iddquote:Op donderdag 6 september 2012 18:19 schreef Tim86 het volgende:
quote:Op donderdag 6 september 2012 18:20 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Alleen Diego en Dede geen 99 pace. Ik merkte er eigenlijk niks van, die +10 kaarten. Alleen Falcao en Benzema pakken de bal beter af.
Is wel leuk en spannend hoor. Ik zat 'm echt weer dood te zweten in de verlenging en dat voor 50k.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:19 schreef Tim86 het volgende:
Een kapotte controller is duurder dan 50k hequote:Op donderdag 6 september 2012 18:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Is wel leuk en spannend hoor. Ik zat 'm echt weer dood te zweten in de verlenging en dat voor 50k.Mja, als ik had verloren was ik hard afgegaan, want Kamikazie speelde met een heel normaal team met 2 of 3 IF's en ik met 7 TOTY's en 3 IF's.
Zal best, maar als mensen het nodig vinden om attribute kaarten te gebruiken hoeft het van mij al niet meer, zeker niet als je al een veel beter team hebtquote:Op donderdag 6 september 2012 18:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Is wel leuk en spannend hoor. Ik zat 'm echt weer dood te zweten in de verlenging en dat voor 50k.Mja, als ik had verloren was ik hard afgegaan, want Kamikazie speelde met een heel normaal team met 2 of 3 IF's en ik met 7 TOTY's en 3 IF's.
Als ik zonder +10 kaarten speel kan ik ook wel zo verdedigend spelen hoor, alleen de counters zijn dan heel matig. Aanvallen is echt nog steeds dramatisch bij mij. Verdedigen gaat prima.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
Dat verneukte de wedstrijd ook wel hoor, ik kon niks en stond gewoon hele tijd tegen te houden.
Ja, dat zullen we nooit wetenquote:Op donderdag 6 september 2012 18:23 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als ik zonder +10 kaarten speel kan ik ook wel zo verdedigend spelen hoor, alleen de counters zijn dan heel matig. Aanvallen is echt nog steeds dramatisch bij mij. Verdedigen gaat prima.
Ik wist dat Kamikazie ook attribute kaarten gebruikte, daarom had ik ze voor m'n hele team gekocht. De toernooiregels zijn nou eenmaal dat alles geoorloofd is.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zal best, maar als mensen het nodig vinden om attribute kaarten te gebruiken hoeft het van mij al niet meer, zeker niet als je al een veel beter team hebt
Ik speel na het toernooi wel tegen je zonder attribute kaarten.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja, dat zullen we nooit weten
Dan ben ik minder geconcentreerd omdat het nergens om gaat.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:25 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik speel na het toernooi wel tegen je zonder attribute kaarten.
Dan zet je je eigen team op het spel...quote:Op donderdag 6 september 2012 18:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan ben ik minder geconcentreerd omdat het nergens om gaat.
Dan spelen we om een nieuwe controller.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan ben ik minder geconcentreerd omdat het nergens om gaat.
Huh tegen mij veel goals tegenquote:Op donderdag 6 september 2012 18:25 schreef Dudeweiser het volgende:
Gewoon open wedstrijden zijn veel leuker. Tegen thorb en kamikazie krijg je aan alle kanten goals om de oren maar das wel leuker
H2H zijn vaak de 'eerlijkste' wedstrijden en wint ook vaak degene die het verdiend.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:25 schreef Dudeweiser het volgende:
Gewoon open wedstrijden zijn veel leuker. Tegen thorb en kamikazie krijg je aan alle kanten goals om de oren maar das wel leuker
Soms kan ik er ook niks aan doen. Tegen cr00k speel ik altijd de leukste wedstrijden, terwijl hij ook met 4 middenvelders speelt.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:25 schreef Dudeweiser het volgende:
eerst 4-3 oidquote:Op donderdag 6 september 2012 18:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Huh tegen mij veel goals tegenIk verneuk altijd veel kansen en verlies van bijna iedereen hier
Ook van jou toen
Volgende keer een H2H toernooi dan?quote:Op donderdag 6 september 2012 18:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
H2H zijn vaak de 'eerlijkste' wedstrijden en wint ook vaak degene die het verdiend.
Dat vind ik dan ook het leukste, ook is daar pace minder belangrijk en is het veel realistischer qua voetbal. Daardoor wel iets trager en misschien minder kansen en goals maar ja...
Is wel eerlijker en kan je ook qua teams het eerlijker op elkaar afstemmen.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Volgende keer een H2H toernooi dan?
Of over allebei.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar zegt dat iets over jou of over mij?
Tof teamquote:Op donderdag 6 september 2012 18:31 schreef Rijst het volgende:
Mijn team is af. Maar volgens mij vinden jullie hem niet zo tof want ik krijg geen reacties
[ afbeelding ]
Heb je het begin gezien met die foto's. Was wel grappig maar ja het is waarschijnlijk niet eens zelf verzonnnenquote:
Hij heeft Buma in z'n zak.quote:
Samsomquote:
hahahaquote:Op donderdag 6 september 2012 17:39 schreef Rijst het volgende:
Ja, daar heeft heel het team op gezetenquote:Op donderdag 6 september 2012 18:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb je het begin gezien met die foto's. Was wel grappig maar ja het is waarschijnlijk niet eens zelf verzonnnen
Doe jij nog de moeite om het terug te lezen joh?quote:Op donderdag 6 september 2012 18:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahaha
------
pff doe rustig aan met topics ofzoziek veel posts moeten teruglezen sinds vanmorgen
doen we ook niet meer.
grapje toch wel.
Nja van Rutte ben ik de afgelopen dagen niet echt onder de indruk. Zit er nou al een paar keer naast, aangetoond door de nieuwe hype genaamd 'factcheckers'.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, daar heeft heel het team op gezetenFlauwe meligheid. Maar als Samson zo doorgaat zitten we straks met Samson als premier. Ik hoop dat hij gaat stotteren ofzo
jaquote:Op donderdag 6 september 2012 18:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Doe jij nog de moeite om het terug te lezen joh?
Heb je die stembreker al bekeken, wel grappig ideequote:Op donderdag 6 september 2012 18:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja
En GJE je had gelijk, SP kwam uit de stemwijzer.
quote:Op donderdag 6 september 2012 18:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Of over allebei.
We zijn gewoon slecht
ik ken alleen de bandsquote:Op donderdag 6 september 2012 18:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ken werkelijk geen 1 nummer uit de soundtrack van FIFA 13, maar dat is niet zo raar want dit jaar kende ik ook geen 1 nummer en in FIFA11 kende ik misschien 2 nummers ofzo.
Emile met z'n clownsgezichtquote:Op donderdag 6 september 2012 18:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja
En GJE je had gelijk, SP kwam uit de stemwijzer.
ah net ff, wel grappig ja. Doe jij eraan mee? Denk dat ik lekker simpel en kortzichtig aan 1 partij ga vasthoudenquote:Op donderdag 6 september 2012 18:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb je die stembreker al bekeken, wel grappig idee
Ik ben bang dat dat nog frustrerender wordt dan die vliegmissies in GTAquote:Op donderdag 6 september 2012 18:46 schreef Lindgren. het volgende:
Die skill games zien er trouwens echt tof uit. Dat wordt hier nog dikke wedstrijdjes voor wie er beter is.
Denk het nietquote:Op donderdag 6 september 2012 18:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ah net ff, wel grappig ja. Doe jij eraan mee? Denk dat ik lekker simpel en kortzichtig aan 1 partij ga vasthouden
Ik vind het wel heel erg te close-up allemaalquote:Op donderdag 6 september 2012 18:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij heeft iets aan zijn ogen ja, viel me ook op
Ja, zie jij die luis ook lopen door het haar van Rutte?quote:Op donderdag 6 september 2012 18:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel erg te close-up allemaal
Zijn linkeroog hangt nogal erg, dat ging me irriteren.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:49 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, zie jij die luis ook lopen door het haar van Rutte?
quote:Op donderdag 6 september 2012 18:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Tja, ik had wel kunnen verwachten dat ik tegen dat team zou verliezen
Zeker met allemaal +10, iedereen boven de 90 pace toch?
Toch die neiging naar links hequote:Op donderdag 6 september 2012 18:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zijn linkeroog hangt nogal erg, dat ging me irriteren.
edit: oog van wilders
Ik gebruik +10 kaarten voor alle attributen, dus dribbelen gaat ook met 10 omhoog, maar toch zijn ze absoluut niet sneller.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
was bekend, zeggen anderen weer dat het om pace gaat zonder de bal aan de voet te hebben
Dit. Of het geldt alleen de eerste keer dat je het kaartje geeft en de keren erop niet. (Alleen visueel)quote:Op donderdag 6 september 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
was bekend, zeggen anderen weer dat het om pace gaat zonder de bal aan de voet te hebben
misschien kan ik nu eindelijk goed worden in fifaquote:Op donderdag 6 september 2012 18:46 schreef Lindgren. het volgende:
Die skill games zien er trouwens echt tof uit. Dat wordt hier nog dikke wedstrijdjes voor wie er beter is.
Heb IF Kaka +10, dat blijft een vliegensvlug beestquote:Op donderdag 6 september 2012 18:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit. Of het geldt alleen de eerste keer dat je het kaartje geeft en de keren erop niet. (Alleen visueel)
Wat wil Rutte nou eigenlijk met Europa?quote:Op donderdag 6 september 2012 18:52 schreef Thorb het volgende:
Qua Europa is het ook iedereen tegen Rutte, of ze nou voor of tegen zijn
Hij zal gewoon noodfondsen etc blijven steunen maar hij wil het niet zo toegeven want hij wil graag de kiezertjes van de PVV. Oke dat is hoe ik het zie dan.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat wil Rutte nou eigenlijk met Europa?
Merkel. Droog in de kakkert.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat wil Rutte nou eigenlijk met Europa?
Dat hele sociale stelsel, zoals je Europa eigenlijk kunt zien, is alleen maar nadelig voor de rijke landen, en dus voor Nederland. Ik zie niet wat die andere partijen in de Europese Unie zien.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij zal gewoon noodfondsen etc blijven steunen maar hij wil het niet zo toegeven want hij wil graag de kiezertjes van de PVV. Oke dat is hoe ik het zie dan.
Hij is in ieder geval voor Europa maar wil niet zomaar geld geven (alsof de andere partijen dat wel willen)
http://nieuwsuur.nl/onder(...)er-opbrengst-eu.htmlquote:Op donderdag 6 september 2012 18:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat hele sociale stelsel, zoals je Europa eigenlijk kunt zien, is alleen maar nadelig voor de rijke landen, en dus voor Nederland. Ik zie niet wat die andere partijen in de Europese Unie zien.
Kid Cudiquote:Op donderdag 6 september 2012 18:58 schreef Lindgren. het volgende:
Wat is het toch een baas.[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 september 2012 18:59 schreef Toefjes het volgende:
Roemer kan zwijgen, roemer kan praten. Ik kies voor het eerste
Ik zou iets met de Serie A doenquote:Op donderdag 6 september 2012 19:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Iemand suggesties voor een vet team?
Budget 200k ongeveer, wil Ibra en in een 3421
Oja, en Lavezzi en Krasic
Dit soort berekeningen zijn enorm vereenvoudigd. Een exacte berekening valt NOOIT te maken. Nederland is gewoon een dominosteen, zodra een paar landen gaan vallen, gaat Nederland keihard mee.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
http://nieuwsuur.nl/onder(...)er-opbrengst-eu.html
even sigaretje oproken , dan wil ik welquote:Op donderdag 6 september 2012 19:04 schreef Rijst het volgende:
Wie wilt een potje tegen mn nieuwe team?
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
even sigaretje oproken , dan wil ik wel
Tuurlijk valt dat nooit te maken. Dus kan je ook niet zeggen dat hij alleen maar kostquote:Op donderdag 6 september 2012 19:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dit soort berekeningen zijn enorm vereenvoudigd. Een exacte berekening valt NOOIT te maken. Nederland is gewoon een dominosteen, zodra een paar landen gaan vallen, gaat Nederland keihard mee.
zou je niet eerst 3421 uitproberen met een goedkoop team? De ervaring leert dat een 3atb lastig is om mee te verdedigen.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dat doet hij nu tochquote:Op donderdag 6 september 2012 19:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zou je niet eerst 3421 uitproberen met een goedkoop team? De ervaring leert dat een 3atb lastig is om mee te verdedigen.
Nooit van Chelsea gehoord zekerquote:Op donderdag 6 september 2012 19:12 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Een mooier team dan dit bestaat niet
Ga ik nu doen tochquote:Op donderdag 6 september 2012 19:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zou je niet eerst 3421 uitproberen met een goedkoop team? De ervaring leert dat een 3atb lastig is om mee te verdedigen.
Jij. 2v2?quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 18:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat hele sociale stelsel, zoals je Europa eigenlijk kunt zien, is alleen maar nadelig voor de rijke landen, en dus voor Nederland. Ik zie niet wat die andere partijen in de Europese Unie zien.
Je beantwoord je eigen vraag al ....quote:Op donderdag 6 september 2012 19:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dit soort berekeningen zijn enorm vereenvoudigd. Een exacte berekening valt NOOIT te maken. Nederland is gewoon een dominosteen, zodra een paar landen gaan vallen, gaat Nederland keihard mee.
Skypequote:
hahah je hebt mijn posts ook meegekregen toch van toen ik mn team had geupgradequote:Op donderdag 6 september 2012 19:15 schreef Lindgren. het volgende:
Ik word er echt schijtziek van.Mijn team speelt nu gewoon helemaal kut sinds ik IF Buffon, TOTY Nsamé en TOTY Cabaye erbij gezet heb. De handicap bestaat gewoon. De eerste 10 potjes won ik zonder moeite en alles liep fantastisch, maar van de laatste 10 heb ik er misschien 3 gewonnen. (
)
Elke kans van de tegenstander is een goal en bij mij loopt m'n spits alles dicht.Iedereen stapt fout in en.. en..
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah je hebt mijn posts ook meegekregen toch van toen ik mn team had geupgradeNu zie je het zelf
en en toen maakte je een statement?quote:Op donderdag 6 september 2012 19:15 schreef Lindgren. het volgende:
Ik word er echt schijtziek van.Mijn team speelt nu gewoon helemaal kut sinds ik IF Buffon, TOTY Nsamé en TOTY Cabaye erbij gezet heb. De handicap bestaat gewoon. De eerste 10 potjes won ik zonder moeite en alles liep fantastisch, maar van de laatste 10 heb ik er misschien 3 gewonnen. (
)
Elke kans van de tegenstander is een goal en bij mij loopt m'n spits alles dicht.Iedereen stapt fout in en.. en..
toch jammer, doe je je best om zoveel coins bij elkaar te sparen, word je gestraftquote:Op donderdag 6 september 2012 19:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Kutspel.
Gaan we nog clubben?
Niet bij de supporters wat Henk en Ingrid zijn arm!quote:Op donderdag 6 september 2012 19:19 schreef Dudeweiser het volgende:
Kan iemand mij trouwens vertellen waar Feyenoord die 300 miljoen vandaan gaat halen voor het nieuwe stadion?
Dat wordt betaald door bankenquote:Op donderdag 6 september 2012 19:19 schreef Dudeweiser het volgende:
Kan iemand mij trouwens vertellen waar Feyenoord die 300 miljoen vandaan gaat halen voor het nieuwe stadion?
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wordt afwegenquote:
grapjequote:Op donderdag 6 september 2012 19:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
18 kansen, mag ik er 1tje sweaty doen?was een prachtige aanval over 5 schijven met 1 keer aanraken
dit elftal is wel defensief erg zwak hoor, heb zelden tegen een fokker zo veel schoten/schoten op doel gehad. Ook op het middenveld liep ik er steeds overheen, en aanvallend niet echt in de problemen gekomen. De keeper is welquote:Op donderdag 6 september 2012 19:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
grapje![]()
Dat was het idd. Het paste echt preciesNu ga ik even noobjes inmaken
Eigenlijk moeten we allemaal vanavond ter lering over mijn lijk op BNN kijken.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:30 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand die een balletje breed legt een zweterige kankerlul noemen.
Ik ga wel gewoon te biechten.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we allemaal vanavond ter lering over mijn lijk op BNN kijken.
Heel erg indrukwekkend programma,quote:Op donderdag 6 september 2012 19:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we allemaal vanavond ter lering over mijn lijk op BNN kijken.
Africa Cup IF..zijn allemaal rare volgens mij. Zaten maar 1 dag in packs ofzoquote:
Heb een keer zon heel seizoen op 1 middag gekeken. Grote vent als je het droog houdt hoor.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:34 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Heel erg indrukwekkend programma,
Ja hij is ook wel rare, maar ik zocht nu op sp 40.000 en dan staan er ineens wel 2quote:Op donderdag 6 september 2012 19:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Africa Cup IF..zijn allemaal rare volgens mij. Zaten maar 1 dag in packs ofzo
Gewoon lekker snotteren. Chicks graven het.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb een keer zon heel seizoen op 1 middag gekeken. Grote vent als je het droog houdt hoor.
quote:
Brazilianen dus.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:38 schreef Toefjes het volgende:
Zie nu pas dat er een veredelde advanced cup is, met minimaal 3 leagues in de starting 11, plus 95 chem.
Het was toch maar een geintje.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:30 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand die een balletje breed legt een zweterige kankerlul noemen.
Nou en zeik niet zo geluidssysteemquote:Op donderdag 6 september 2012 19:50 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Deze heb je eerder vandaag of gister ook al geplaatst
Het is een schande!quote:Op donderdag 6 september 2012 19:50 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Wie stel je voor?quote:Op donderdag 6 september 2012 19:49 schreef Tim86 het volgende:
Beetje lengte/power mag er wel bij op CDM denk ik..verder tof team. Taiwo > TOTY De Ceglie imo.
Dus?quote:Op donderdag 6 september 2012 19:50 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Is goed spleetoogquote:Op donderdag 6 september 2012 19:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nou en zeik niet zo geluidssysteem
ja maar wie moet er dan in de plaats van Gargano komenquote:Op donderdag 6 september 2012 19:52 schreef Thorb het volgende:
Felipe Melo ipv Denilson misschien? Of Gargano eruit is misschien beter
Ik wil wel, moet je even Crook pascal en iwan vragen.quote:
Dat kan inderdaad natuurlijkquote:Op donderdag 6 september 2012 19:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik wil wel, moet je even Crook pascal en iwan vragen.
Gargano kan er toch gewoon uit voor Melo?
Of Attribute Kaartjes hebben geen effect tijdens friendly's. Merkte er gister bijvoorbeeld niks van tegen Mathijs.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit. Of het geldt alleen de eerste keer dat je het kaartje geeft en de keren erop niet. (Alleen visueel)
Ik doe wel meequote:Op donderdag 6 september 2012 19:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik wil wel, moet je even Crook pascal en iwan vragen.
Voor wanneer moet dat gespeeld zijn? Ik kan gewoon nu spelen als het moet.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:29 schreef pascal08 het volgende:
Wanneer gaan cr00k en Geluid spelen?
ik ook, maar wacht nog heel effequote:Op donderdag 6 september 2012 19:59 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Voor wanneer moet dat gespeeld zijn? Ik kan gewoon nu spelen als het moet.
Dat kan goed kloppen ja. Zitten ze er na de wedstrijd nog op?quote:Op donderdag 6 september 2012 19:59 schreef n0ir het volgende:
[..]
Of Attribute Kaartjes hebben geen effect tijdens friendly's. Merkte er gister bijvoorbeeld niks van tegen Mathijs.
[..]
Ik doe wel mee
Wanneer wil/kan jij?quote:
Ja na een friendly blijven ze staan.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat kan goed kloppen ja. Zitten ze er na de wedstrijd nog op?
Prima.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |