SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting
[ Bericht 1% gewijzigd door Dudeweiser op 06-09-2012 17:38:05 ]
Nounouquote:Op donderdag 6 september 2012 17:31 schreef Gtaboy107 het volgende:
Pfoe, GJE begint deze keer eens niet een console ruzie.
dat vind ik dus juist andersomquote:Op donderdag 6 september 2012 17:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Xbox controller voelt zo onlogisch, indeling van sticks zegmaar
Ja, ik denk dat als ik gewoon een paar dagen met een xbox controller speel, ik er gewoon gewend aan ben.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat vind ik dus juist andersom
Wat een onzin.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Xbox controller voelt zo onlogisch, indeling van sticks zegmaar
precies, een eerlijke discussie op basis van argumentenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:31 schreef Gtaboy107 het volgende:
Maarja, denk ook dat jij net als ik niet genoeg uren gedraaid hebben op de xbox/ps3 om dat helemaal te bevestigenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat vind ik dus juist andersom
Jij noemt ook dingen wel snel een ruzie he ....quote:Op donderdag 6 september 2012 17:31 schreef Gtaboy107 het volgende:
Jij hebt ook wel snel een voordeel he ....quote:Op donderdag 6 september 2012 17:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij noemt ook dingen wel snel een ruzie he ....
Ja, voelt logischerquote:Op donderdag 6 september 2012 17:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Dus je hebt liever dat linkerpookje op de plaats van de dpad?
Ik heb een en al voordelen.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:33 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Jij hebt ook wel snel een voordeel he ....
Geeft nietquote:Op donderdag 6 september 2012 17:34 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde vooroordelen. Sorry. : )
Ik heb al gezegd dat hij ook een xbox moest kopen.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:35 schreef Rijst het volgende:
Straks blijft alleen GJE nog over.
Oh dat is de bedoeling zkrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:35 schreef Rijst het volgende:
ik heb flink wat uren gedraaid bij vrienden op de ps3 hoorquote:Op donderdag 6 september 2012 17:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maarja, denk ook dat jij net als ik niet genoeg uren gedraaid hebben op de xbox/ps3 om dat helemaal te bevestigen
FYPquote:Op donderdag 6 september 2012 17:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd dat hij ook een xbox voor zich moet laten kopen.
Lees : Kent a.k.a DTM.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb flink wat uren gedraaid bij vrienden op de ps3 hoor
hahaha dan wordt hij genaaid als Harregarre met party'squote:Op donderdag 6 september 2012 17:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd dat hij ook een xbox moest kopen.
Linksback alleezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzquote:Op donderdag 6 september 2012 17:37 schreef BDIL het volgende:
[..]
hahaha dan wordt hij genaaid als Harregarre met party's![]()
Spel installeren op je hard drive maybe ?quote:Op donderdag 6 september 2012 17:36 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik heb een Xbox naast mijn PS3 maar ik ga liever voor de PS3 omdat de Xbox een tyfusherrie maakt en omdat ik daar constant deze melding krijg; Disk is unreadable, please remove disc and clean it, bitch.
En dat bij elk spel
Oh en de controller is een stuk fijner.
Dit dus.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
Als ik op mezelf ga neem ik er gewoon een Xdoos bij.
Die krijgt er dan vast 1 voor zn verjaardag.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:35 schreef Rijst het volgende:
Dat wilde ik net zeggen, met clubs kunnen we wel een linksbackie gebruiken.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Linksback alleezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Of als hij over is gegaanquote:Op donderdag 6 september 2012 17:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die krijgt er dan vast 1 voor zn verjaardag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |