SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting![]()
Ik had net zo'n leuke TT>quote:Op donderdag 6 september 2012 15:24 schreef Rijst het volgende:
Wat gaan de laatste uren toch langzaam
Ja ben er wel, me broertje zit ff achter de Xbox!quote:
Zeg maar als je em eraf hebt gekickt voor ons potjequote:Op donderdag 6 september 2012 15:25 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ja ben er wel, me broertje zit ff achter de Xbox!
Edit:
Je mag ons potje wel tegen hem spelen als je wilt?
Ik invite je wel ff!quote:Op donderdag 6 september 2012 15:26 schreef n0ir het volgende:
[..]
Zeg maar als je em eraf hebt gekickt voor ons potje
Hem persoonlijk nietquote:Op donderdag 6 september 2012 15:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen idee, heb m niet gemist eigenlijk
Laatste wat ik gezien had was dat gedoe met Blom. Iets met KNJB, daarna werd Ajax benadeeld een aantal keren tegen Heerenveen en toen werd het stil. Misschien op vakantie ofzo.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:41 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hem persoonlijk nietMaar akkefietjes met andere fokkers wel
Hij leeft in ieder geval nog wel want ik hoorde dat hij zonder huissleutel voor de deur stond te wachten!quote:Op donderdag 6 september 2012 15:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Laatste wat ik gezien had was dat gedoe met Blom. Iets met KNJB, daarna werd Ajax benadeeld een aantal keren tegen Heerenveen en toen werd het stil. Misschien op vakantie ofzo.
quote:Op donderdag 6 september 2012 15:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij is gestikt in een borrelnootje.
Misschien is ie wel ontvoerd door loverboys.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Laatste wat ik gezien had was dat gedoe met Blom. Iets met KNJB, daarna werd Ajax benadeeld een aantal keren tegen Heerenveen en toen werd het stil. Misschien op vakantie ofzo.
Okee, dan is het een kwestie van wachten tot de deur open gaatquote:Op donderdag 6 september 2012 15:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij leeft in ieder geval nog wel want ik hoorde dat hij zonder huissleutel voor de deur stond te wachten!
Ja ik zoek een derde man.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Begin maar vast, ik kom over 3 uurtjes.
quote:Op donderdag 6 september 2012 15:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Okee, dan is het een kwestie van wachten tot de deur open gaat
quote:Op donderdag 6 september 2012 15:48 schreef Tim86 het volgende:
Hij zal wel gewoon op vakantie zijn..
[ afbeelding ]
Toch wel goed hè?quote:Op donderdag 6 september 2012 15:51 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Laatst zei ik dat ik mezelf nooit zou verraden door Agbon te kopen. Daar ben ik op teruggekomen
Haha heerlijke pot, jammer van die laatste tegen goal, hoopte op penalties!quote:Op donderdag 6 september 2012 15:51 schreef n0ir het volgende:
[..]
Vond het wel een vet potje![]()
Wat zullen we invullen als uitslag voor het toernooi, 3-3 of 3-4?
quote:Op donderdag 6 september 2012 15:51 schreef Jonnsie het volgende:
haha goeie pot!
[..]
Haha heerlijke pot, jammer van die laatste tegen goal, hoopte op penalties!
Welke is voor jou het gunstigste? Want jij hebt immers gewonnen!
Gewoon invullen wat het is geworden, 3-4 dus.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:51 schreef n0ir het volgende:
[..]
Vond het wel een vet potje![]()
Wat zullen we invullen als uitslag voor het toernooi, 3-3 of 3-4?
Ik weet het niet, ik moet nog met hem gaan spelen. Jerome blijft wel aan de lopende band scorenquote:
3-4 was na verlenging, weet niet wat normaal wordt gehanteerd hier... Inclusief of exclusief verlenging!quote:Op donderdag 6 september 2012 15:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Gewoon invullen wat het is geworden, 3-4 dus.
Ik sta met allebei de uitslagen eerste van de poulequote:Op donderdag 6 september 2012 15:51 schreef Jonnsie het volgende:
haha goeie pot!
[..]
Haha heerlijke pot, jammer van die laatste tegen goal, hoopte op penalties!
Welke is voor jou het gunstigste? Want jij hebt immers gewonnen!
Hm we hanteren volgens mij de champions league regels en dan zou er geen verlenging zijn.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:53 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
3-4 was na verlenging, weet niet wat normaal wordt gehanteerd hier... Inclusief of exclusief verlenging!
Ook een type Agbon of niet?quote:Op donderdag 6 september 2012 15:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik moet nog met hem gaan spelen. Jerome blijft wel aan de lopende band scoren![]()
[ afbeelding ]
Toefjes, dit valt me van je tegenquote:Op donderdag 6 september 2012 15:51 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Laatst zei ik dat ik mezelf nooit zou verraden door Agbon te kopen. Daar ben ik op teruggekomen
Pazzzzlquote:Op donderdag 6 september 2012 15:53 schreef Kamikazie het volgende:
Wie is er dan tweede? Want tegen hem/haar moet ik
Prima, dan blijft het 3-3 dus!quote:Op donderdag 6 september 2012 15:53 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik sta met allebei de uitslagen eerste van de pouledus laten we zeggen gelijkspel want normaal is er ook nooit een verlenging in een poule-fase.
goed ideequote:Op donderdag 6 september 2012 15:54 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Prima, dan blijft het 3-3 dus!
Binnenkort nog maar een potje?
Maar hoe kom je aan dat gruwelijke team hé?quote:
14:00'al uitquote:Op donderdag 6 september 2012 15:55 schreef Gtaboy107 het volgende:
Heerlijk eens eerder thuus. Mien jong.
Zoveel goede BPL CAM's en dan zet je Agbonlahor daar neer?quote:Op donderdag 6 september 2012 15:51 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Kopuh kopuh kopuhquote:Op donderdag 6 september 2012 15:55 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Maar hoe kom je aan dat gruwelijke team hé?
Alles bij elkaar getrade of heb je gewoon zo facking veel potjes gespeeld?
Geen idee, hij is wel redelijk compleet, schiet alles er in, en is ook nog vrij groot, dus pakt ook zn kopgoals mee. Dit elftal is qua onoverwinnelijkheid in elk geval gelijk aan mls bronsquote:Op donderdag 6 september 2012 15:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ook een type Agbon of niet?
Tja, ik kan in elk geval zeggen dat ik in Fifa 12 met Agbon gespeeld heb, discard m wel na een paar wedstrijden, Delph deed het ook goed daar. Of ik geef m aan een fokkerquote:Op donderdag 6 september 2012 15:54 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Toefjes, dit valt me van je tegen
Lachen joh , even iets nieuws proberen.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:56 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Zoveel goede BPL CAM's en dan zet je Agbonlahor daar neer?x 1000
Verder een mooi teamquote:Op donderdag 6 september 2012 15:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lachen joh , even iets nieuws proberen.
AWR high, DWR low heb ik al met een paar spelers geprobeerd, dat gaat helaas niet werken.. En hij is ook prijzig, heb nog maar 100K te besteden, wil nog wat overhouden voor als mij een mooie IF te binnen schiet die ik wil hebben.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:57 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Verder een mooi teamMisschien Moses RM?
Is Bartley voor de RCB geen optie? Of Bartley dan centraal en Ridgewell opzij. Heb je gewoon 9 chem etcquote:Op donderdag 6 september 2012 15:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
AWR high, DWR low heb ik al met een paar spelers geprobeerd, dat gaat helaas niet werken.. En hij is ook prijzig, heb nog maar 100K te besteden, wil nog wat overhouden voor als mij een mooie IF te binnen schiet die ik wil hebben.
Die ziet er wel goed uit idd, even kopen en zo een kans gevenquote:Op donderdag 6 september 2012 15:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Is Bartley voor de RCB geen optie? Of Bartley dan centraal en Ridgewell opzij. Heb je gewoon 9 chem etc
Heb hem zelf niet gehad maar 72 pace is best netjes voor iemand van 1.94quote:Op donderdag 6 september 2012 16:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die ziet er wel goed uit idd, even kopen en zo een kans geven
Wij een potje doen?quote:Op donderdag 6 september 2012 15:54 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Prima, dan blijft het 3-3 dus!
Binnenkort nog maar een potje?
Haha wil vanavond? wel ff potje doen...quote:Op donderdag 6 september 2012 16:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wij een potje doen?
Als je cr00kk aankan kan je van mij misschien ook wel in de buurt van een win komen.
Hé, droogkloot ik bedoelde FM 2013.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zo'n 900 nieuwe dingenkijk maar op de FP
he lambal, ik bedoelde ook FM2013quote:Op donderdag 6 september 2012 16:13 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Hé, droogkloot ik bedoelde FM 2013.
He loempia(Wil je er ook een?) bedankt, ik zal kijken.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
he lambal, ik bedoelde ook FM2013er zijn 900 nieuwe features
komt voor kerst uit.
Voor kerst pas, duurt nog wel even dus...quote:Op donderdag 6 september 2012 16:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
he lambal, ik bedoelde ook FM2013er zijn 900 nieuwe features
komt voor kerst uit.
Ik eet altijd kiploempa met satésausquote:Op donderdag 6 september 2012 16:17 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Vanmiddag nog gehaald na college.:D
`quote:Op donderdag 6 september 2012 16:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik eet altijd kiploempa met satésaus![]()
![]()
09:10 op school zijn, 10:00 klaar.quote:
Lulquote:Op donderdag 6 september 2012 16:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
`
Luxe zeg, betalen je ouders het nog?
Ik ga morgen snowboarden jongequote:Op donderdag 6 september 2012 16:25 schreef marcie216 het volgende:
[..]
09:10 op school zijn, 10:00 klaar.
Morgen : 11:10 op school. 12:50 klaar.
Rijke tatta's trekken zich niks van die pauper zijn opmerkingen aan GJE.quote:
Zometeen even Puushen en in de sigquote:Op donderdag 6 september 2012 16:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Rijke tatta's trekken zich niks van die pauper zijn opmerkingen aan GJE.
Pop nog een flesje champagne en pak nog een loempia die bereid is door je privé kok met Michelin ster en je bent deze lage opmerking van Gtaboy107 in no-time vergeten.
Veel plezier, niet te veel breken he, kan je geen fifa meer doenquote:Op donderdag 6 september 2012 16:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ga morgen snowboarden jonge
komt wel goed met dat hbo diploma zoquote:Op donderdag 6 september 2012 16:25 schreef marcie216 het volgende:
[..]
09:10 op school zijn, 10:00 klaar.
Morgen : 11:10 op school. 12:50 klaar.
Is gewoon les programma.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
komt wel goed met dat hbo diploma zo
En jij gaat niet mee op kamp?quote:Op donderdag 6 september 2012 16:29 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Is gewoon les programma.
Komt omdat de 2e/3e/4e klas op kamp zijn oid. Daarom vallen er veel lessen uit.
Slechte school dus!quote:Op donderdag 6 september 2012 16:29 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Is gewoon les programma.
Komt omdat de 2e/3e/4e klas op kamp zijn oid. Daarom vallen er veel lessen uit.
Ach, ik ga sowieso rustig aan doen, moet 4 uur gaan snowboarden daarquote:Op donderdag 6 september 2012 16:28 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Veel plezier, niet te veel breken he, kan je geen fifa meer doen
5havo.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En jij gaat niet mee op kamp?
mijne heet : FC PAKJOUquote:Op donderdag 6 september 2012 16:30 schreef Toefjes het volgende:
Waarom noemen mensen hun club: Imakeyourage en hun team: Umadbro.. Dat motiveert des te meer om te winnen en om op welke smerige manier dan ook de wedstrijd te winnenZojuist de 2e in 2 dagen tijd verslagen
Niet dat dat veel zegt .quote:Op donderdag 6 september 2012 16:30 schreef marcie216 het volgende:
[..]
5havo.
En Thorb, naja vorig jaar niet maar het jaar daar voor beste school in noord-brabant.
Nee klopt, maar het is wel een goede school.quote:
Welke school zat je ?quote:Op donderdag 6 september 2012 16:32 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee klopt, maar het is wel een goede school.
Wie is er door??!?!?quote:Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting
zit.quote:
Dat wordt een lastige. Misschien hou ik FC De Hufters welquote:Op donderdag 6 september 2012 16:31 schreef Vijf_voor het volgende:
Voor Fifa13 weer een nieuwe naam verzinnen
quote:Op donderdag 6 september 2012 16:33 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Best spelend team in FUT 12![]()
![]()
Krijg ik geen 10 k voor grootste overwinningquote:Op donderdag 6 september 2012 16:33 schreef n0ir het volgende:
Kloppen al deze uitslagen?
[ afbeelding ]
Volgens mij is Laucas gewoon door omdat onderling resultaat en doelsaldo.
Moet je effe met Pascal's vader overleggenquote:Op donderdag 6 september 2012 16:34 schreef BDIL het volgende:
[..]
Krijg ik geen 10 k voor grootste overwinning
Ik kwam iemand tegen met Ajax Trees Down als teamnaam en ik gebruik de Ajax badgequote:Op donderdag 6 september 2012 16:30 schreef Toefjes het volgende:
Waarom noemen mensen hun club: Imakeyourage en hun team: Umadbro.. Dat motiveert des te meer om te winnen en om op welke smerige manier dan ook de wedstrijd te winnenZojuist de 2e in 2 dagen tijd verslagen
En de keeper mag ook gewoon hands maken buiten de 16, dat slaat ook nergens opquote:Op donderdag 6 september 2012 16:36 schreef Tito_Makani het volgende:
Ik hoop echt dat de keeper gewoon rood kan krijgen online in 13. Zo vaak word ik gewoon neergehaald door de keeper. In het echt is dit bijna altijd rood maar in Fifa wordt er vaak niet eens voor gefloten en kan de keeper online maar 1x geel kregen
Arteta valt me altijd een beetje tegen, toch stel ik hem altijd op omdat hij IRL zo'n baasje isquote:Op donderdag 6 september 2012 16:33 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Best spelend team in FUT 12![]()
![]()
Zwaar leven.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik wil fifa doen maar ben te moe
School hakt erinquote:
mietjequote:Op donderdag 6 september 2012 16:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Gister 16:00quote:
Dikzak.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Arteta en tegenvallen in FIFA ?quote:Op donderdag 6 september 2012 16:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Arteta valt me altijd een beetje tegen, toch stel ik hem altijd op omdat hij IRL zo'n baasje is
Morbid obese jeweetquote:
Jij weet niet wat mijn verwachtingen zijnquote:Op donderdag 6 september 2012 16:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
Arteta en tegenvallen in FIFA ?Die gozer is een God op het middenveld , hij speelt zeker 10 keer beter dan een Xavi
Zijn longshots + Vrijetrappen te ziek voor woorden en dribbel + passing zijn perfect
Ik vind hem wel een van de beste CM's die ik heb gehad in het spel. Sowieso is dit middenveld wel het best lopende dat ik heb meegemaakt
Na een werkdag zijn mijn fifa prestaties stukken minder dan op een vrije dag.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:48 schreef marcie216 het volgende:
Fifa is toch juist ontspanning, is toch niet vermoeiend.
Doe jij maar is een uurtje clubs MET mij, dat is vermoeiend hoor.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:48 schreef marcie216 het volgende:
Fifa is toch juist ontspanning, is toch niet vermoeiend.
Precies, ik weet nu al dat ik ga lopen kutten en niks luktquote:Op donderdag 6 september 2012 16:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Na een werkdag zijn mijn fifa prestaties stukken minder dan op een vrije dag.
Dat heeft niks met GJE te maken.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Doe jij maar is een uurtje clubs MET mij, dat is vermoeiend hoor.
Vraag maar aan de rest van xboxers.
Je hebt toch geen uberhoog stemmetje hè?quote:Op donderdag 6 september 2012 16:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Doe jij maar is een uurtje clubs MET mij, dat is vermoeiend hoor.
Vraag maar aan de rest van xboxers.
gedronken heb?quote:Op donderdag 6 september 2012 16:50 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dat heeft niks met GJE te maken.
Mijn fifa prestaties zijn altijd goed, behalve als ik gedronken heb, of ziek ben oid.
Ik praat veel en hard volgens die clownsquote:Op donderdag 6 september 2012 16:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je hebt toch geen uberhoog stemmetje hè?
Jij bent echt oerdom.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
gedronken heb?
Je bent 15 jochie, jij kan bier nog niet van pis onderscheiden.
Hij mag ook gokken van zijn ouders. Dus zuipen zal ook wel mogenquote:Op donderdag 6 september 2012 16:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
gedronken heb?
Je bent 15 jochie, jij kan bier nog niet van pis onderscheiden.
Ik vind hem echt bruut, jammer dat ik al zijn doelpunten niet heb opgeslagen. Alleen daarom al wil ik een capture card halenquote:Op donderdag 6 september 2012 16:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij weet niet wat mijn verwachtingen zijn
Maar goed dat ik je niet hoor danquote:Op donderdag 6 september 2012 16:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik praat veel en hard volgens die clowns
Op een of andere manier is zijn microfoon 10x zo gevoelig als die van de andere clubbers. Of hij moet echt een hele harde stem hebben.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je hebt toch geen uberhoog stemmetje hè?
dan jij.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En toch ben ik slimmer dan jou
Haha, als je nou een xbox kocht.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Maar goed dat ik je niet hoor dan
jij.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En toch ben ik slimmer dan jou
quote:Op donderdag 6 september 2012 16:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Haha, als je nou een xbox kocht.
Evenals Toefjes, die baas moet ook op xbox spelen.
Moet mijn post misschien toch maar editen!!111!!!quote:
Zullen z'n ouders blij mee zijnquote:Op donderdag 6 september 2012 16:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Op een of andere manier is zijn microfoon 10x zo gevoelig als die van de andere clubbers. Of hij moet echt een hele harde stem hebben.
Hahahaha en ik klink als een neger uit de ghettoquote:Op donderdag 6 september 2012 16:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Op een of andere manier is zijn microfoon 10x zo gevoelig als die van de andere clubbers. Of hij moet echt een hele harde stem hebben.
Dat vind ik ook het meest vervelende type tegenstander ja. En dan nog beweren dat ze tiki taka spelen ookquote:Op donderdag 6 september 2012 16:51 schreef Toefjes het volgende:
Speel nu tegen iemand die speelt net als de cpu. Balletje afschermen, nog meer afschermen, afspelen, vervolgens weer draaien, afschermen, etc etc. 0-1 achter, maar ben er maar mee gestopt, de 2e helft mag hij afschermen wat hij wilt. 100x liever de gasten die sweety afleggen.
Het is wel het laatstequote:Op donderdag 6 september 2012 16:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gezien de prijzen op de markt is een xbox wel een stuk aantrekkelijker inderdaad. Alleen zonde om daar veel euro's voor neer te leggenquote:Op donderdag 6 september 2012 16:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Stuur hem een bericht 'your team doesn't have enough pace'quote:Op donderdag 6 september 2012 16:43 schreef WezepAFCA het volgende:
Nu tegen een dikke pauper in de finale van de Silver Cup, hij heeft totaal geen Chem gewoon op elke plek de speler met de hoogste pace. Het enige wat hij doet is rennen en dan sweaty afleggen -.-
Ben je toch ook. Altijd sirenes en huilende kinderen op de achtergrond.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:52 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hahahaha en ik klink als een neger uit de ghetto
Kop op, wij moeten elkaar ook allemaal scherp houdenquote:Op donderdag 6 september 2012 16:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Moet mijn post misschien toch maar editen!!111!!!
Vind het het niet waard op dit moment, geruchten dat er volgend jaar ps4 en de hele rotzooi komtquote:Op donderdag 6 september 2012 16:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Pascal heeft wel een goedkoop modelletje voor jequote:Op donderdag 6 september 2012 16:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gezien de prijzen op de markt is een xbox wel een stuk aantrekkelijker inderdaad. Alleen zonde om daar veel euro's voor neer te leggen
Gaat het nou nog over een xbox of ...?quote:Op donderdag 6 september 2012 16:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Pascal heeft wel een goedkope modelletje voor je
Je kan ook overdrijven.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:54 schreef WezepAFCA het volgende:
Goossens is echt de beste speler op FUT12.
Ibrahimovic is er niks bij!!quote:Op donderdag 6 september 2012 16:54 schreef WezepAFCA het volgende:
Goossens is echt de beste speler op FUT12.
Dit ja, tegen vrienden spelen die een Xbox hebben!quote:Op donderdag 6 september 2012 16:54 schreef detennismaster het volgende:
Ik heb eigenlijk de stille hoop dat Fifa ooit nog eens combiplatform wordt.
zal de toekomst wel zijnquote:Op donderdag 6 september 2012 16:54 schreef detennismaster het volgende:
Dat zou vet zijn. Vind xboxers hier echt wel chill, maar de PS3'ers de meesten ookquote:Op donderdag 6 september 2012 16:54 schreef detennismaster het volgende:
Vrienden hebben als je ook FOK! hebtquote:Op donderdag 6 september 2012 16:55 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dit ja, tegen vrienden spelen die een Xbox hebben!
quote:Op donderdag 6 september 2012 16:56 schreef Tim86 het volgende:
Goossens kan alleen maar schieten..verder is hij echt bagger. Overtoom is 100x beter.
quote:
Grapje zeker, hij geeft bij mij elke bal heerlijk, kopt bijna alles er in en loopt overal.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:56 schreef Tim86 het volgende:
Goossens kan alleen maar schieten..verder is hij echt bagger. Overtoom is 100x beter.
Gewoon HTSamsung DroidConsole tochquote:Op donderdag 6 september 2012 16:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
2000 euro betalen voor inferieure technologie
Nee ik hou het bij Microsoft of Sony consolesquote:Op donderdag 6 september 2012 16:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon HTSamsung DroidConsole toch
Ik denk van wel, maar een xbox is altijd een goede deal.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:03 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een goede deal?
Is dat die met ingebouwde Wi-Fi ontvanger?quote:Op donderdag 6 september 2012 17:03 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een goede deal?
Vraag of er nog een garantie bewijs erbij zit, maar prijs is wel heel aantrekkelijkquote:Op donderdag 6 september 2012 17:03 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een goede deal?
Ofc.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:04 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Is dat die met ingebouwde Wi-Fi ontvanger?
dat lijkt me welquote:Op donderdag 6 september 2012 17:03 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een goede deal?
Neeeee, Blijf bij de PS3'ers.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:03 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een goede deal?
Dat sowiesoquote:Op donderdag 6 september 2012 17:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik denk van wel, maar een xbox is altijd een goede deal.
Nieuw met 2 games betaal je volgens mij 250 dus zonder die games zou dat 150 zijn (niet dat je dat zo kan kopen maar voor het idee...). Dan zou het niet super goedkoop zijn, maar wel een aardige deal aangezien je hem zonder spellen kan krijgenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:03 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een goede deal?
Goeie deal, maar kijk vooral of ie niet gebanned is.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:03 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een goede deal?
Kom nou halve finale doen jongen!!quote:Op donderdag 6 september 2012 17:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Goeie deal, maar kijk vooral of ie niet gebanned is.
Onderbouw eens?quote:Op donderdag 6 september 2012 17:04 schreef laucas het volgende:
[..]
Ofc.
360 > PS3 imo maar ik ga geen oorlogje starten nu
Je bent wel heel erg opdringerigquote:Op donderdag 6 september 2012 17:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kom nou halve finale doen jongen!!
Wat zijn de uitslagen dan?quote:Op donderdag 6 september 2012 17:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kom nou halve finale doen jongen!!
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:03 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een goede deal?
Heb je al betaald Toefjes voor Fifa 13 ? Anders zou ik cancelen en vragen of je xbox versie in ruil ervoor magquote:Op donderdag 6 september 2012 17:07 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb m gemaild voor het garantiebewijs. Alleen heb ik wel al Fifa 13 gepreordered voor PS3.
Laucas, Rijst, jullie hebben beide apparaten ervaren, wat is jullie mening?
pre-orders kan je altijd cancellenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:07 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb m gemaild voor het garantiebewijs. Alleen heb ik wel al Fifa 13 gepreordered voor PS3.
Volgens mij vindt Rijst xbox iets beter vanwege de controller en kortere laadtijden. Verder maakte het hem volgens mij niet echt uit, Live nog iets beter.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:07 schreef Toefjes het volgende:
Functies van Live zijn geweldig en alle apps etc erbijquote:Op donderdag 6 september 2012 17:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Volgens mij vindt Rijst xbox iets beter vanwege de controller en kortere laadtijden. Verder maakte het hem volgens mij niet echt uit, Live nog iets beter.
Nee, want je moet van mij winnen. En volgens n0ir is laucas tweede en niet geluid.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Lol
Oké, ik moet dus in de finale tegen cr00k of Geluid?
quote:
Ik ga er wel vanuit dat ik van jou win. En volgens de regels hebben laucas, jij en Geluid evenveel punten in onderling resultaat, dus daarom wordt er gekeken naar het doelsaldo in onderlinge wedstrijden en die is van Geluid beter dan van laucas.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee, want je moet van mij winnen. En volgens n0ir is laucas tweede en niet geluid.
Ben ik het overigens mee eens.
Heb ze ook allebei ervaren, ben nu toch weer terug bij de xboxquote:Op donderdag 6 september 2012 17:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, wat vind jij beter, Xbox, of PS3? Jij hebt beiden ervaren
Hm, moet cr00kk ff naar kijken.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik ga er wel vanuit dat ik van jou win. En volgens de regels hebben laucas, jij en Geluid evenveel punten in onderling resultaat, dus daarom wordt er gekeken naar het doelsaldo in onderlinge wedstrijden en die is van Geluid beter dan van laucas.
Maar kom dan nu spelen, boeit mij het wat die andere halve finale is.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan foto's van mijn vriendin?!
Persoonlijk vind ik de controller van de 360 accurater want op de PS3 belanden passjes regelmatig daar waar ik niet eens mik. Tevens vind ik de sticks op de PS3 te weinig weerstand bieden, wat de 360 controller wel heeft.quote:
Deze man weetquote:Op donderdag 6 september 2012 17:13 schreef laucas het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik de controller van de 360 accurater want op de PS3 belanden passjes regelmatig daar waar ik niet eens mik. Tevens vind ik de sticks op de PS3 te weinig weerstand bieden, wat de 360 controller wel heeft.
Verder is de 360 zoveel sneller met alles, menu's, opstarten etc. want ik irriteer me dood aan de PS3 waar het allemaal zo lang duurt.
Zijn maar een paar kleine pluspunten maar die maken wel het verschil.
Zijn haar paar borsten echt ofwat ?quote:
Eens met lange laadtijden, zijn belachelijk lang op de ps3 jaquote:Op donderdag 6 september 2012 17:13 schreef laucas het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik de controller van de 360 accurater want op de PS3 belanden passjes regelmatig daar waar ik niet eens mik. Tevens vind ik de sticks op de PS3 te weinig weerstand bieden, wat de 360 controller wel heeft.
Verder is de 360 zoveel sneller met alles, menu's, opstarten etc. want ik irriteer me dood aan de PS3 waar het allemaal zo lang duurt.
Zijn maar een paar kleine pluspunten maar die maken wel het verschil.
wat is live party precies?quote:Op donderdag 6 september 2012 17:13 schreef Luukiee09 het volgende:
[..]
Heb ze ook allebei ervaren, ben nu toch weer terug bij de xboxVooral de 'Gezellige' live party mis ik
En het overzichtelijke Live.
Met zijn allen met headset (die je bij je xbox krijgt) door elkaar lullenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
wat is live party precies?
Laucas, bedankt voor je commentaar
Het maakt niet zoveel uit. Het is wel gezelliger op de Xbox.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, wat vind jij beter, Xbox, of PS3? Jij hebt beiden ervaren
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan foto's van mijn vriendin?!
Met z'n alle ouwehoeren via headsetquote:Op donderdag 6 september 2012 17:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Of een beetje luisteren terwijl een iemand zit te oreren hoe het wel niet allemaal moet en zit.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Met zijn allen met headset (die je bij je xbox krijgt) door elkaar lullen
Headsetje op en met elkaar praten. Altijd wel gezellig, ook handig met clubs. Beetje op elkaar schelden enzoquote:Op donderdag 6 september 2012 17:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
boeiend, ze is lievquote:Op donderdag 6 september 2012 17:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zijn haar paar borsten echt ofwat ?
Samen in een afgesloten kring praten, je kan ook geen in game chat doen maar dit is handiger voor je matenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jullie gisteren op mijquote:Op donderdag 6 september 2012 17:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Headsetje op en met elkaar praten. Altijd wel gezellig, ook handig met clubs. Beetje op elkaar schelden enzo
Gewoon feestjes in je huiskamer. Lekker schelden op je maten als ze de bal weer eens verspelen enzo.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je miste wel veel kansenquote:
Je gedraagde je dan ook weer eens als een verongelijkte pseudo-vedette. 7 keer op doel schieten en dan zeiken als wij één keertje schieten.quote:
Okee, ik neem alles mee in de vergadering volgende week, en zal jullie dan mijn bevindingen rapporteren. Eerst goedkope vrouwen hunten in Riga, over 38 uur ben ik erquote:Op donderdag 6 september 2012 17:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Of een beetje luisteren terwijl een iemand zit te oreren hoe het wel niet allemaal moet en zit.
Wat zit je het uit te stellen jonge. DM het mij eens.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Moet zo eten, na het eten spelen we de halve finale, goed?
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je gedraagde je dan ook weer eens als een verongelijkte pseudo-vedette. 7 keer op doel schieten en dan zeiken als wij één keertje schieten.
Ik heb gisteren mijn assist van 1 naar 3/4 weten te halen, en dan nog zeikenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:17 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je miste wel veel kansenZeker 4/5 kopballen en 3/4 schoten zonder keeper
Je durft niet hequote:Op donderdag 6 september 2012 17:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Moet zo eten, na het eten spelen we de halve finale, goed?
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:19 schreef Nickskuh het volgende:
wow fok op de ipad werkt best goed
4312quote:Op donderdag 6 september 2012 17:19 schreef Rijst het volgende:
CR7 is flink aan het dale[ afbeelding ]n
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:19 schreef Rijst het volgende:
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:19 schreef Rijst het volgende:
Nja, met 1 hand had ik nog wel gedurfd, maar ik eet spareribs en die vind ik lastig eten met 1 hand.quote:
quote:
Gedraag je eens volwassen.quote:
We zijn niet bij de Paralympicsquote:Op donderdag 6 september 2012 17:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nja, met 1 hand had ik nog wel gedurfd, maar ik eet spareribs en die vind ik lastig eten met 1 hand.
Gedraag je dan ook niet zo.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
We zijn niet bij de Paralympics
http://nos.nl/ps2012/video/415144-de-blinde-maradona.htmlquote:Op donderdag 6 september 2012 17:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
We zijn niet bij de Paralympics
Dikkequote:Op donderdag 6 september 2012 17:22 schreef Gtaboy107 het volgende:
Blurgh straks weer zo'n big american pizza. Komt me de neusgaten uit.
Ik eet nasi, vandaag maar even de Chineze kok gebeldquote:Op donderdag 6 september 2012 17:22 schreef Gtaboy107 het volgende:
Blurgh straks weer zo'n big american pizza. Komt me de neusgaten uit.
Muziek hebben ze wel.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:23 schreef Lindgren. het volgende:
Ik snap echt niet dat PS3 geen party heeft. En geen muziek tijdens het gamen. En duurder is. En trager.
quote:Op donderdag 6 september 2012 17:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
http://nos.nl/ps2012/video/415144-de-blinde-maradona.html
Niet tijdens een gamequote:
Ik heb er toch echt staan : Afspeellijsten?quote:
Klik er dan opquote:Op donderdag 6 september 2012 17:24 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik heb er toch echt staan : Afspeellijsten?
Probeer het maar eens tijdens een game.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:24 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik heb er toch echt staan : Afspeellijsten?
En toch kopen mensen dat apparaat, heel apart...quote:Op donderdag 6 september 2012 17:23 schreef Lindgren. het volgende:
Ik snap echt niet dat PS3 geen party heeft. En geen muziek tijdens het gamen. En duurder is. En trager.
Echte losers.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
En toch kopen mensen dat apparaat, heel apart...
Holy shitquote:Op donderdag 6 september 2012 17:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
http://nos.nl/ps2012/video/415144-de-blinde-maradona.html
Vaste Sony klant, ps1 tot ps3 gewoon staanquote:Op donderdag 6 september 2012 17:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik vind de controller heel erg fijn en PSN werkt ook gewoon prima (i.t.t. wat jullie altijd zeggen).quote:Op donderdag 6 september 2012 17:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
/carequote:Op donderdag 6 september 2012 17:25 schreef Dudeweiser het volgende:
kan dat niet tijdens het spelen?
?quote:Op donderdag 6 september 2012 17:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nu weet ik waarom je altijd zo serieus bent
Hij heeft zon goede bal controle, de bal plakt aan zijn voetenquote:
Rolstoel rugbyquote:Op donderdag 6 september 2012 17:26 schreef BDIL het volgende:
Rolstoelbasketbal fucking erge respect voor die mensen
Als hij niet blind zou zijn, zou ie gewoon constant om zich heen kunnen kijken. Visie 99.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:26 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij heeft zon goede bal controle, de bal plakt aan zijn voeten
Zie je het al voor je? Als ze van de rolstoel vallen komen er verzorgers het veld in en zetten ze er weer in. Elke keer.quote:
Heb je kleine handen ? of misvormde ?quote:Op donderdag 6 september 2012 17:26 schreef marcie216 het volgende:
Ik vind de controller ook 10x zo fijn op de PS3. Maar dat is gewoon wennen denk ik. Misschien als er een nieuwe Xbox uit komt, en nieuwe PS3, nog een keer overwegen een xbox te pakken. Even kijken wat de nieuwe dingen dan zijn, en prijs enzo.
Je praat wel veelquote:Op donderdag 6 september 2012 17:26 schreef Gtaboy107 het volgende:
Jezus, zeiken om lange wachtijden, ik heb er geen last van en dan moet ik ADHD hebben.Autistjes.
Is gewoon een sport hoor, niets voor me zien...quote:Op donderdag 6 september 2012 17:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Zie je het al voor je? Als ze van de rolstoel vallen komen er verzorgers het veld in en zetten ze er weer in. Elke keer.
De usb functie is ook niet optimaal. Probeer maar een afspeellijst te laden tijdens het spelen. Dat duurt echt een half uurquote:Op donderdag 6 september 2012 17:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
inderdaad ik gebruik het nu ook nietmaar ja ik mag graag trollen he
Nee, gewoon normale.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:27 schreef BDIL het volgende:
[..]
Heb je kleine handen ? of misvormde ?
Fifa spelen op de xbox vind ik kut. Maar dat komt idd dat ik dat op de ps3 gewend ben.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:29 schreef Dudeweiser het volgende:
ik vind die ps3 juist weer baggerligt er een beetje aan wat je gewend bent denk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |