SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Pascal's toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.
Wat geeft volgens Pascal's regels de doorslag bij gelijke stand van twee spelers of meer?
Onderling resultaat
Doelsaldo onder spelers in kwestie
Aantal doelpunten gescoord door de spelers in kwestie
Doelsaldo onder alle spelers in de poule
Aantal doelpunten gescoord in de poule
Loting![]()
Ik had net zo'n leuke TT>quote:Op donderdag 6 september 2012 15:24 schreef Rijst het volgende:
Wat gaan de laatste uren toch langzaam
Ja ben er wel, me broertje zit ff achter de Xbox!quote:
Zeg maar als je em eraf hebt gekickt voor ons potjequote:Op donderdag 6 september 2012 15:25 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ja ben er wel, me broertje zit ff achter de Xbox!
Edit:
Je mag ons potje wel tegen hem spelen als je wilt?
Ik invite je wel ff!quote:Op donderdag 6 september 2012 15:26 schreef n0ir het volgende:
[..]
Zeg maar als je em eraf hebt gekickt voor ons potje
Hem persoonlijk nietquote:Op donderdag 6 september 2012 15:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geen idee, heb m niet gemist eigenlijk
Laatste wat ik gezien had was dat gedoe met Blom. Iets met KNJB, daarna werd Ajax benadeeld een aantal keren tegen Heerenveen en toen werd het stil. Misschien op vakantie ofzo.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:41 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hem persoonlijk nietMaar akkefietjes met andere fokkers wel
Hij leeft in ieder geval nog wel want ik hoorde dat hij zonder huissleutel voor de deur stond te wachten!quote:Op donderdag 6 september 2012 15:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Laatste wat ik gezien had was dat gedoe met Blom. Iets met KNJB, daarna werd Ajax benadeeld een aantal keren tegen Heerenveen en toen werd het stil. Misschien op vakantie ofzo.
quote:Op donderdag 6 september 2012 15:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij is gestikt in een borrelnootje.
Misschien is ie wel ontvoerd door loverboys.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Laatste wat ik gezien had was dat gedoe met Blom. Iets met KNJB, daarna werd Ajax benadeeld een aantal keren tegen Heerenveen en toen werd het stil. Misschien op vakantie ofzo.
Okee, dan is het een kwestie van wachten tot de deur open gaatquote:Op donderdag 6 september 2012 15:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij leeft in ieder geval nog wel want ik hoorde dat hij zonder huissleutel voor de deur stond te wachten!
Ja ik zoek een derde man.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Begin maar vast, ik kom over 3 uurtjes.
quote:Op donderdag 6 september 2012 15:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Okee, dan is het een kwestie van wachten tot de deur open gaat
quote:Op donderdag 6 september 2012 15:48 schreef Tim86 het volgende:
Hij zal wel gewoon op vakantie zijn..
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |