Uiteraard. Ik betaal maar 10 euro voor je adoptie zodat ik meer geld over heb om je te verwennen.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik laat me graag adopteren voor 10 euro aan iemand die 5 miljoen heeft. Wel onder voorwaarde dat ik goed verzorgd word met dure spulletjes.
Als je die 'zielige' wezen vangt hebben de stoere roofdieren dadelijk niks meer te eten en verhongeren ze.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Natuurlijk is de natuur daartoe in staat. Het worden dan prooien. Maar ik zou me inzetten om die dieren toch op te voeden. Als je daar problemen mee hebt dan heb je pech.
OntwikkelingshulpDe natuur is heel goed in staat om met de zwakkere mensen af te rekenen hoor.
In 1982 verdiende Jan Modaal 840 euro netto.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik zou niet onderschatten hoe hard het kan gaan met de inflatie. Een ton klinkt nu als een hoop geld, maar het is echt maar de vraag of dat over 50 jaar nog steeds zo'n fors bedrag is.
Beter koop je goederen die meestijgen in waarde, zoals grondstoffenquote:Op donderdag 6 september 2012 18:34 schreef vosss het volgende:
[..]
In 1982 verdiende Jan Modaal 840 euro netto.
In 2011 was dat 1670 euro netto.
http://www.gemiddeld-inkomen.nl/inkomens-vanaf-1970.php
Dat is zegmaar een verdubbeling.
Als die trend zich voortzet dan is over 30 jaar die 5 miljoen er dus 2,5 waard even kort door de bocht.
Ik denk met 30 jaar te gaan dat het geen enkel probleem is om uit te zingen met 5 miljoen.
Tuurlijk, het wordt allemaal wat minder waard en alles, maar het is echt niet zo dat Jan Modaal in 2042 ineens per maand 50.000 euro netto verdiend.
Ergens tussen de 3500 en de 4000 euro netto per maand is veel aannemelijker; ookal zijn in het verleden behaalde resultaten natuurlijk geen garantie voor de toekomst.
Met die inflatie gaat echt wel meevallen
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:13 schreef Expression het volgende:
Privéjet kopen en op naar het WTC.
Bookmark het topic en zet een reminder in je telefoon zou ik zeggen.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:44 schreef Tijn het volgende:
Mooie post om over 30 jaar nog eens op te rakelen, vosss.
"Weet je nog dat een liter benzine minder dan 2 euro was? Zet daar nu maar een nulletje achter, hahahaha!".
19quote:Op donderdag 6 september 2012 19:13 schreef ikjijallebei het volgende:
@ TS, geen idee hoe oud jij bent, maar met 5 miljoen red jij het waarschijnlijk niet hoor met je "genieten maar".
Ten eerste heb je de inflatie, welke momenteel best hoog is, dan nog de belasting die je over dat mooie fortuin dient af te dragen (KUT belasting).
Al met al ga je er het 1e jaar dan al met dit bedrag op achteruit, mets nietsdoen, gaat helemaal vanzelf:
2% (en dat is nog zeer bescheiden genomen) inflatie x 5 miljoenkes = 1 ton en 1,2% belasting box 3 = 60 duizend.
dus het 1e jaar verlies je al ¤160.000 met niets doen.
Dan moet je ook nog leven enzo, en met 5 miljoen ga je je luxe permitteren dus voor je het weet is het op.
In ieder geval; wat ik zou doen met 5 lekkere miljoentjes:
- lekker full-time blijven werken tot een bepaalde leeftijd.
- heel veel drank en drugs kopen, hoeren neuken en geld vergokken/verneuken in Las Vegas
- stulpje kopen in Italie + VS
restant in effecten investeren.
Eerder van ''euro? wat was dat voor een valuta dan??''quote:Op donderdag 6 september 2012 18:44 schreef Tijn het volgende:
Mooie post om over 30 jaar nog eens op te rakelen, vosss.
"Weet je nog dat een liter benzine minder dan 2 euro was? Zet daar nu maar een nulletje achter, hahahaha!".
Ik denk niet dat ik over 30 jaar dezelfde telefoon nog hebquote:Op donderdag 6 september 2012 19:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Bookmark het topic en zet een reminder in je telefoon zou ik zeggen.
Over 30 jaar hang ik hier nog wel rond mits ik niet eerder de pijp aan maarten heb gegeven
Maak een taak aan in Windowsquote:Op donderdag 6 september 2012 19:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik over 30 jaar dezelfde telefoon nog heb
Jij wil beweren dat het door de natuur komt dat er 3e wereld landen zijn?quote:Op donderdag 6 september 2012 18:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Natuurlijk is de natuur daartoe in staat. Het worden dan prooien. Maar ik zou me inzetten om die dieren toch op te voeden. Als je daar problemen mee hebt dan heb je pech.
OntwikkelingshulpDe natuur is heel goed in staat om met de zwakkere mensen af te rekenen hoor.
Ik denk niet dat Windows dan nog bestaat.quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 21:20 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Jij wil beweren dat het door de natuur komt dat er 3e wereld landen zijn?
Het is ook nooit goed he. Krijg je er vijf, nee is het niet goed jij wilt er minstens 10. Ik zou als ik jou was de vijf miljoen niet aannemen uit principe!quote:
inderdaad. 5 is voor noobs enzoquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:42 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed he. Krijg je er vijf, nee is het niet goed jij wilt er minstens 10. Ik zou als ik jou was de vijf miljoen niet aannemen uit principe!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |