Dat is juist het scenario wat je niet wil, want dan heb je EN geen pensioen opgebouwd EN geen kans meer om alsnog aan geld te komen. Dat wordt dan 20 jaar op een houtje bijten.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja als dan blijkt dat op je 65ste (ik hoef nog maar 30 jaar dan, dus 166.666 euro per jaar) het geld op is dan heb je in elk geval wel er van genoten lijkt me
Met 5miljoen?quote:Op donderdag 6 september 2012 14:30 schreef rival het volgende:
Niks!
ja serieus, ik zou de rest van mijn leven NIKS gaan doen. ergens op een warm strand!
Ik zat hierop te zoekenquote:Op donderdag 6 september 2012 15:38 schreef sinepedraap het volgende:
FOK! kopen moet wel genoeg zijn
Think of the POWAH!quote:Op donderdag 6 september 2012 16:42 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Ik zat hierop te zoekenMaar precies FOK! kopen en dan verder gaan met leven, mocht ik dan nog genoeg geld hebben stop ik met werken en ga ik mijn hele leven op mijn zolderkamertje FOK!en met Admin rechten is het veel leuker
Als je 25 bent kun je met 5 miljoen prima leven zonder ooit nog 1 dag te werken hoor.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:29 schreef SaxoPower het volgende:
[..]
Met 5miljoen?
Ik zou een mooi huis kopen, Leuke auto.
Eigen bedrijf starten.
Of een goed lopend bedrijf opkopen en lekker daar geld uit trekken.
Personelijk denk ik dat je van 5 miljoen niet je hele leven kan gaan leven.
oke as je 50 bent vast wel.
ik ben nu 25
Ja Als je nogmaal leeft.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Als je 25 bent kun je met 5 miljoen prima leven zonder ooit nog 1 dag te werken hoor.
Tuurlijk krijg je te maken met inflatie, maar als jij gewoon normaal doet heb je nog bakken met geld over.
Ik zou niet onderschatten hoe hard het kan gaan met de inflatie. Een ton klinkt nu als een hoop geld, maar het is echt maar de vraag of dat over 50 jaar nog steeds zo'n fors bedrag is.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Tuurlijk krijg je te maken met inflatie, maar als jij gewoon normaal doet heb je nog bakken met geld over.
Mwoah..quote:Op donderdag 6 september 2012 14:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, goed punt.
Lijkt me overigens wel een goed plan,laat TS maar lekker het regenwoud inlopen om beestjes te vangen, hebben die ook weer eens een fatsoenlijke maaltijd.
Slim, om 1 miljoen vast te zetten.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:33 schreef zovty het volgende:
Ik zou m'n baan niet opzeggen, ze merken vanzelf wel dat ik niet meer op kom dagen.
Ik zou een miljoen op de bank vast zetten voor 5 jaar. Mocht ik het allemaal verknallen, dan heb ik over 5 jaar nog een tweede kans.
Ik zou voor een miljoen een mooi huis laten bouwen ergens in Nederland.
Voor een miljoen een mooi huis laten bouwen op een mooie locatie ergens anders op de wereld.
1 miljoen verdelen onder familie, vrienden en andere mensen die het hard nodig hebben.
1 miljoen om m'n eigen bedrijf te beginnen.
dAT is iEMAND dOOD wENSEN, dAT sTEL iK nIET oP pRIJS!quote:Op donderdag 6 september 2012 14:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hele goeie plannen, begin je met de alligator?.
Natuurlijk is de natuur daartoe in staat. Het worden dan prooien. Maar ik zou me inzetten om die dieren toch op te voeden. Als je daar problemen mee hebt dan heb je pech.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:37 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Zoek t zelf maar op op wiki....
De natuur is heel goed in staat om zelf af te rekenen met wilde wees dieren...
Btw als ik zoveel geld had, liet ik de pvdd direct verbieden en iedereen jagen/vissen onder voorwaarde dat wat hij/zij vangt, zelf moet opeten..
Verder zou ik in mijn dagelijkse leven niet echt veel veranderen...
Zou waarschijnlijk wat ontwikkelingshulp voor de mensen die het in de eerste graad nodig hebben gaan doen...
Kut armoedzaaier leven heb je dan als jr. Aan 5 mil genoeg hebt voor je hele leven.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Als je 25 bent kun je met 5 miljoen prima leven zonder ooit nog 1 dag te werken hoor.
Ik laat me graag adopteren voor 10 euro aan iemand die 5 miljoen heeft. Wel onder voorwaarde dat ik goed verzorgd word met dure spulletjes.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:02 schreef Rodawa het volgende:
Dan adopteer ik TS. En van de andere 4.999.990 koop ik een mooie villa.
Hij krijgt er 10000 bij wanneer er lilyx en haan33 bij doetquote:Op donderdag 6 september 2012 14:28 schreef plopkweker het volgende:
Danny 1000 euro geven om jou een perm ip ban te geven, + al je kloons.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |