SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------
[info]geen slowchat hier![/info]
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.![]()
Die oppervlakkigheid heb je altijd. Ben je mooi klaar mee als je niet fotogeniek bent. Ik heb ook heel bewust oude foto's in mijn profielen staan. Toen was ik nog jong en knap en strakOfzoiets..
![]()
![]()
En dan in het echt flink tegenvallen. Nee dank je.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:54 schreef Cassandra87 het volgende:
Die oppervlakkigheid heb je altijd. Ben je mooi klaar mee als je niet fotogeniek bent. Ik heb ook heel bewust oude foto's in mijn profielen staan. Toen was ik nog jong en knap en strakOfzoiets..
Zou zelf niet de meest lelijke foto's erop zetten, wel iets dat aantrekt. Maar toch wel iets dat realistisch is. Ben niet zo naief dat als hij mijn innerlijk eenmaal heeft leren kennen dat ie het uiterlijk maar voor lief neemtHet is toch een combi wat moet bevallen.
![]()
Hahaha, bij mij is het exact het omgekeerde. Ik word juist knapper naarmate de tijd verstrekt.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:54 schreef Cassandra87 het volgende:
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Nou heb ik wel weer de ervaring dat ik over het algemeen een leuke uitstraling heb, heb althans niet gehoord dat ik tegenviel.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dan in het echt flink tegenvallen. Nee dank je.
Zou zelf niet de meest lelijke foto's erop zetten, wel iets dat aantrekt. Maar toch wel iets dat realistisch is. Ben niet zo naief dat als hij mijn innerlijk eenmaal heeft leren kennen dat ie het uiterlijk maar voor lief neemtHet is toch een combi wat moet bevallen.
![]()
Nouja over het algemeen vertelt men dat dan ook niet (als het tegenvalt).quote:Op donderdag 6 september 2012 13:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Nou heb ik wel weer de ervaring dat ik over het algemeen een leuke uitstraling heb, heb althans niet gehoord dat ik tegenviel.![]()
![]()
Toch werkte het voor mij ook niet, ik heb er over de jaren heen verschillende geprobeerd. Ik denk dat je er toch een beetje de kop voor moet hebben, in eerste instantie is en blijft het een vleeskeuring. Op zich goed dat er sites zijn die het anders aanpakken, alleen zijn er dan toch ook nog een hoop die op het eerste gezicht, als het dan zover is, alsnog afhaken.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
nouja, als je hier leest
Datingsite-ervaringen #237: Waar de mental sanity er van af spat!
zitten er nog best wel veel succesverhalen tussen
En de scheve man/vrouw verhoudingen, de torenhoge verwachtingen, ellenlange eisenlijstjes en de geldklopperij natuurlijk
Edit: overigens vind ik mezelf helemaal zo verkeerd niet, ik ben alleen totaal niet fotogeniek en sta er dus eigenlijk altijd een beetje kansloos op
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.![]()
Nee maar als het tegenvalt zet je niet door, dat bedoel ik meer..quote:Op donderdag 6 september 2012 13:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja over het algemeen vertelt men dat dan ook niet (als het tegenvalt).![]()
Maar in haar geval valt het echt niet tegenquote:Op donderdag 6 september 2012 13:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja over het algemeen vertelt men dat dan ook niet (als het tegenvalt).
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Voor mij werkt het ook niet hoor. Snap wel wat je bedoeltquote:Op donderdag 6 september 2012 13:58 schreef Bartholomeus het volgende:
Toch werkte het voor mij ook niet, ik heb er over de jaren heen verschillende geprobeerd. Ik denk dat je er toch een beetje de kop voor moet hebben, in eerste instantie is en blijft het een vleeskeuring. Op zich goed dat er sites zijn die het anders aanpakken, alleen zijn er dan toch ook nog een hoop die op het eerste gezicht, als het dan zover is, alsnog afhaken.
En de scheve man/vrouw verhoudingen, de torenhoge verwachtingen, ellenlange eisenlijstjes en de geldklopperij natuurlijk![]()
![]()
Het valt wel mee vind ik.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:58 schreef Bartholomeus het volgende:
Edit: overigens vind ik mezelf helemaal zo verkeerd niet, ik ben alleen totaal niet fotogeniek en sta er dus eigenlijk altijd een beetje kansloos op"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
quote:
Ik vind Bart echt knap
Maar ik moet heel eerlijk bekennen dat ik dat gaandeweg pas zag zoals ik het nu zie, in het begin vond ik hem een tikkeltje doorsnee*duikt weg*
![]()
Sommige mensen worden nu eenmaal niet direct woest aantrekkelijk gevonden, gewoon omdat ze het niet zijn. Ik maak ook wel eens mee dat ik iemand een beetje leuk moet beginnen te vinden, omdat ik eerst denk 'nou ja, volgens mij wel OK', maar dan loop ik er niet heel erg warm voor.
Het kan zijn dat dat pas later komt.
Andersom komt ook wel voor, maar toch minder. Ben net iets te nuchter om voortdurend hals-over-kop verliefd te raken, denk ik.![]()
Dat herken ik wel, ik vind mezelf niet echt lelijk ofzo, maar sta wel altijd stom op foto'squote:Op donderdag 6 september 2012 13:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Toch werkte het voor mij ook niet, ik heb er over de jaren heen verschillende geprobeerd. Ik denk dat je er toch een beetje de kop voor moet hebben, in eerste instantie is en blijft het een vleeskeuring. Op zich goed dat er sites zijn die het anders aanpakken, alleen zijn er dan toch ook nog een hoop die op het eerste gezicht, als het dan zover is, alsnog afhaken.
En de scheve man/vrouw verhoudingen, de torenhoge verwachtingen, ellenlange eisenlijstjes en de geldklopperij natuurlijk
Edit: overigens vind ik mezelf helemaal zo verkeerd niet, ik ben alleen totaal niet fotogeniek en sta er dus eigenlijk altijd een beetje kansloos op![]()
Niet iedereen kan fotomodel zijn, de rest is doorsnee of lelijk. Fotomodel valt af, dan is doorsnee de betere van de overgebleven optiesquote:Op donderdag 6 september 2012 14:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik vind Bart echt knap
Maar ik moet heel eerlijk bekennen dat ik dat gaandeweg pas zag zoals ik het nu zie, in het begin vond ik hem een tikkeltje doorsnee*duikt weg*
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.![]()
Het probleem is alleen dat er weinig mensen zijn die die tijd geven om iemand leuk te vindenquote:Op donderdag 6 september 2012 14:04 schreef Mystikvm het volgende:
Sommige mensen worden nu eenmaal niet direct woest aantrekkelijk gevonden, gewoon omdat ze het niet zijn. Ik maak ook wel eens mee dat ik iemand een beetje leuk moet beginnen te vinden, omdat ik eerst denk 'nou ja, volgens mij wel OK', maar dan loop ik er niet heel erg warm voor.
Andersom komt ook wel voor, maar toch minder. Ben net iets te nuchter om voortdurend hals-over-kop verliefd te raken, denk ik.![]()
Mannen kunnen zo veel mooier worden als ik ze beter leer kennenquote:Op donderdag 6 september 2012 14:04 schreef Mystikvm het volgende:
![]()
![]()
Ik ook hoor, over het algemeen. Gun mensen soms wel een paar dates, maar ben er meestal wel redelijk snel uit of iemand relatiemateriaal is. Noem het kortzichtig, maar ik ben gewoon niet iemand die na jaren hechte vriendschap ineens met iemand de koffer in duikt en er een relatie mee begint. Ik heb het graag snel duidelijk hoe de verhoudingen zijn, wat mij betreft.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Het probleem is alleen dat er weinig mensen zijn die die tijd geven om iemand leuk te vinden![]()
Een paar dates vind ik nog veelquote:Op donderdag 6 september 2012 14:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ook hoor, over het algemeen. Gun mensen soms wel een paar dates, maar ben er meestal wel redelijk snel uit of iemand relatiemateriaal is. Noem het kortzichtig, maar ik ben gewoon niet iemand die na jaren hechte vriendschap ineens met iemand de koffer in duikt en er een relatie mee begint. Ik heb het graag snel duidelijk hoe de verhoudingen zijn, wat mij betreft.
En kun je meestal een hoop van aflezen. Maar wat dacht je van mensen die tijdens een date naar het toilet gaan en dan spontaan een telefoontje krijgen? Schijnt echt te gebeuren![]()
Glas is altijd halfvol hequote:Op donderdag 6 september 2012 14:05 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Niet iedereen kan fotomodel zijn, de rest is doorsnee of lelijk. Fotomodel valt af, dan is doorsnee de betere van de overgebleven opties
Dat sowieso. Maar een instant klik is wel erg uniek, even los van het uiterlijk. Die ben ik niet vaak tegengekomen![]()
![]()
Oh, dat niet, ik ben netjes opgevoed. Maar meestal weet ik het na 5 minuten wel. Soms niet, dan heb ik langer nodig. Maar ik weet wel snel of iemand mij het hoofd op hol brengt of dat ik het gewoon een ontzettend prettig persoon vind.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:09 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Een paar dates vind ik nog veel
En kun je meestal een hoop van aflezen. Maar wat dacht je van mensen die tijdens een date naar het toilet gaan en dan spontaan een telefoontje krijgen? Schijnt echt te gebeuren![]()
Is ontzettend prettig soms voldoende? Of wil je echt in het begin al vuur en vonken en alles hebben?quote:Op donderdag 6 september 2012 14:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh, dat niet, ik ben netjes opgevoed. Maar meestal weet ik het na 5 minuten wel. Soms niet, dan heb ik langer nodig. Maar ik weet wel snel of iemand mij het hoofd op hol brengt of dat ik het gewoon een ontzettend prettig persoon vind.
Is trouwens een algemene vraag, ben wel benieuwd waar iedereen op zoek naar is![]()
Ja, dat wil ik wel in het begin. Als ik bij afwezigheid van iemand niet voortdurend aan haar denk en wel zonder haar kan, dan valt ze in de categorie ontzettend prettig persoon. Die kan ik aantrekkelijk vinden, gezellig, intelligent, leuk om dingen mee te doen, maar ergens ontbreekt er dan iets. Of bij haar, of bij mij op dat moment.quote:Op donderdag 6 september 2012 14:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Is ontzettend prettig soms voldoende? Of wil je echt in het begin al vuur en vonken en alles hebben?
Ik heb het tegenovergestelde ook meegemaakt, en ik weet dat dat voor mij de basis voor een relatie is.![]()
Ik vind een vrouw aantrekkelijk als ik een glimlach op m'n mond krijg. Dat is vaak een combo van gedrag en uiterlijk.
En je zelf zijn is heel belangrijk. En zeker schijt hebben wat iemand er van vind. Of het nou debiek, gay of gek overkomt. Het maakt niks uit. Jij bent op dat moment je zelf!Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Ik heb dat veel minder meegemaakt dan zou moetenwat dat betreft heb ik de laatste jaren van mijn tienerjaren verknoeid al heb ik veel van die relatie geleerd (allereerst wanneer er een punt achter te zetten in het vervolg en niet 5 jaar te blijven hangen
Ik heb toen ik Detroit leerde kennen, een of 2 dates gehad en ging na afloop naar zijn huis om te vertellen over die dates. Pas toen Detroit zelf ging daten viel het kwartje dat ik hem wel erg leuk vond
En nu is het ook wel vrij duidelijkIk kan daar echt voor vallenquote:Op donderdag 6 september 2012 14:25 schreef ook_gek het volgende:
En je zelf zijn is heel belangrijk. En zeker schijt hebben wat iemand er van vind. Of het nou debiek, gay of gek overkomt. Het maakt niks uit. Jij bent op dat moment je zelf!En dat is uiteindelijk ook de bedoeling, iemand die valt voor wie je bent, sowieso lijkt het me anders veel vermoeiender, continu een masker omhoog houden in zijn/haar bijzijn. Nee dan maar wat langer single en kunnen zijn wie je bent ongeacht wat. Ik merk zelf ook dat ik vrij eerlijk ben over mijzelf, kaarten op tafel, take it or leave it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |