quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:21 schreef Kyubey het volgende:
[..]En z'n favoriete personages zijn Ned en Khal DrogoSPOILER: alleen na boek 1 klikken grrOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Oh, sweet summerchild
.
Amen.
Haha ja klopt, dus eerst nu even Boardwalk Empire S3 kijken en dan nog iets en dan GoT weer. En dan hoop ik tegen april aan te zitten.. Het vervelende is, dat als S3 dan af is, het weer een jaar wachten isquote:
Hopen dat ik t niet vergeetquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:25 schreef Cersei het volgende:
Jongens, jullie hebben een hoop gespamd! Volgende zondag gaan we allemaal ons in dit topic bescheuren om de ondertiteling
Oh, oh!quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:30 schreef Cersei het volgende:
[..]
Anders komen de Witte Stappers je halen hoor![]()
Hehe serieus zo genoemd? Anders ga ik het zeker opnemen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:30 schreef Cersei het volgende:
[..]
Anders komen de Witte Stappers je halen hoor![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:02 schreef Snowbells het volgende:
Wow ik lees me eens leuke dingen over seizoen 2
LEZEN ALS JE DE LAATSTE AFLEVERING VAN SEIZOEN 2 HEBT GEZIEN en spoiler jezelf dus niet onnodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 september 2012 10:11 schreef Funzel het volgende:
[..]Ze loopt uit haar nek te kletsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Het was een theorie van iemand van westeros.orgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Dat zou een goede plottwist zijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op woensdag 19 september 2012 16:39 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dat zou een goede plottwist zijn!What did I just read?!?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De winter komt eraan. Hoor mij brullen. Wat dood is kan nooit doodgaan. Zo hoog als eer.quote:
Je hoeft in ieder geval niet meer bang te zijn een spoiler gelezen te hebben, want het is allemaal onzin.quote:
Goed dat je het zegt. Het leek mij al sterk maar het blijft dan toch in me achterhoofd zitten haha.quote:Op woensdag 19 september 2012 19:38 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Je hoeft in ieder geval niet meer bang te zijn een spoiler gelezen te hebben, want het is allemaal onzin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Niet weten dat Benjen Stark eigenlijk Sansa isquote:Op woensdag 19 september 2012 21:20 schreef Cersei het volgende:
Niet weten dat Benjen Stark gewoon eigenlijk Mance Rayder is
Niet weten dat Sansa eigenlijk Joffrey is en zichzelf haat en zichzelf daarom laat kastijden.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:22 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Niet weten dat Benjen Stark eigenlijk Sansa is
Niet weten dat Sam eigenlijk een jonkvrouw is die bezwangerd is door Joffreyquote:Op woensdag 19 september 2012 21:23 schreef Cersei het volgende:
[..]
Niet weten dat Sansa eigenlijk Joffrey is en zichzelf haat en zichzelf daarom laat kastijden.
Niet weten dat Jon Snow eigenlijk Littlefinger isquote:Op woensdag 19 september 2012 21:26 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Niet weten dat Sam eigenlijk een jonkvrouw is die bezwangerd is door Joffrey
Niet weten dat Tyrion eigenlijk Littlefingers bastaardzoon isquote:Op woensdag 19 september 2012 21:26 schreef Cersei het volgende:
[..]
Niet weten dat Jon Snow eigenlijk Littlefinger is
Niet weten dat Tywin eigenlijk Cersei's zoon isquote:Op woensdag 19 september 2012 21:27 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Niet weten dat Tyrion eigenlijk Littlefingers bastaardzoon is
Niet weten dat Joffrey zichzelf heeft gepenetreerd met de zwaarden van de IJzeren Troonquote:Op woensdag 19 september 2012 21:28 schreef Cersei het volgende:
[..]
Niet weten dat Tywin eigenlijk Cersei's zoon is
Niet weten dat Sansa en Cersei sexytimes hebben gehad.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:30 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Niet weten dat Joffrey zichzelf heeft gepenetreerd met de zwaarden van de IJzeren Troon
Vlaai is comingquote:Op woensdag 19 september 2012 21:31 schreef Khaleesi het volgende:
Niet weten dat Winterfell eigenlijk gewoon in Limburg ligt...
Waar is de excuusneger?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:41 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Kon het niet laten.
[ afbeelding ]
Ik EIS een excuusneger.quote:
Excuusneger voor je topique.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:59 schreef Cersei het volgende:
[..]
Ik EIS een excuusneger.
Overigens ben ik in Limburg opgegroeid en ik kan beamen dat er amper negers rondlopen.
Danku, had jij hem niet vermoord enzo?quote:Op woensdag 19 september 2012 23:13 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Excuusneger voor je topique.
[ afbeelding ]
Het was zijn eigen hebzucht wat hem de das om deed...quote:Op woensdag 19 september 2012 23:19 schreef Cersei het volgende:
[..]
Danku, had jij hem niet vermoord enzo?
Ach ik zeg altijd maar zo: 'je wint of je verliest'. En meneer heeft duidelijk verloren. Brb even iemand onthoofden.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:24 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Het was zijn eigen hebzucht wat hem de das om deed...![]()
Nee ik haat Tyrionquote:Op woensdag 19 september 2012 23:26 schreef maurisioo het volgende:
Zal ik dan maar even een account aanmaken met Tyrion of zo?
Nee ik zou geen Kinslayer willen zijn he. Keep your hands clean..quote:Op woensdag 19 september 2012 23:32 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Zo erg dat je hem zou laten vermoorden? wink wink.
Gaat hij doodquote:Op woensdag 19 september 2012 23:19 schreef Cersei het volgende:
[..]
Danku, had jij hem niet vermoord enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |