Niet weten dat Tyrion eigenlijk Littlefingers bastaardzoon isquote:Op woensdag 19 september 2012 21:26 schreef Cersei het volgende:
[..]
Niet weten dat Jon Snow eigenlijk Littlefinger is
Niet weten dat Tywin eigenlijk Cersei's zoon isquote:Op woensdag 19 september 2012 21:27 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Niet weten dat Tyrion eigenlijk Littlefingers bastaardzoon is
Niet weten dat Joffrey zichzelf heeft gepenetreerd met de zwaarden van de IJzeren Troonquote:Op woensdag 19 september 2012 21:28 schreef Cersei het volgende:
[..]
Niet weten dat Tywin eigenlijk Cersei's zoon is
Niet weten dat Sansa en Cersei sexytimes hebben gehad.quote:Op woensdag 19 september 2012 21:30 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Niet weten dat Joffrey zichzelf heeft gepenetreerd met de zwaarden van de IJzeren Troon
Vlaai is comingquote:Op woensdag 19 september 2012 21:31 schreef Khaleesi het volgende:
Niet weten dat Winterfell eigenlijk gewoon in Limburg ligt...
Waar is de excuusneger?quote:Op woensdag 19 september 2012 22:41 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Kon het niet laten.
[ afbeelding ]
Ik EIS een excuusneger.quote:
Excuusneger voor je topique.quote:Op woensdag 19 september 2012 22:59 schreef Cersei het volgende:
[..]
Ik EIS een excuusneger.
Overigens ben ik in Limburg opgegroeid en ik kan beamen dat er amper negers rondlopen.
Danku, had jij hem niet vermoord enzo?quote:Op woensdag 19 september 2012 23:13 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Excuusneger voor je topique.
[ afbeelding ]
Het was zijn eigen hebzucht wat hem de das om deed...quote:Op woensdag 19 september 2012 23:19 schreef Cersei het volgende:
[..]
Danku, had jij hem niet vermoord enzo?
Ach ik zeg altijd maar zo: 'je wint of je verliest'. En meneer heeft duidelijk verloren. Brb even iemand onthoofden.quote:Op woensdag 19 september 2012 23:24 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Het was zijn eigen hebzucht wat hem de das om deed...![]()
Nee ik haat Tyrionquote:Op woensdag 19 september 2012 23:26 schreef maurisioo het volgende:
Zal ik dan maar even een account aanmaken met Tyrion of zo?
Nee ik zou geen Kinslayer willen zijn he. Keep your hands clean..quote:Op woensdag 19 september 2012 23:32 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Zo erg dat je hem zou laten vermoorden? wink wink.
Gaat hij doodquote:Op woensdag 19 september 2012 23:19 schreef Cersei het volgende:
[..]
Danku, had jij hem niet vermoord enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |