Wacht wat gaat ze naar de Muur?quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:42 schreef Khaleesi het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Nog een half jaartje!![]()
Ik ook!quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:44 schreef Snowbells het volgende:
Ik ga huilen van geluk wanneer ik de eerste aflevering van seizoen 3 kijk.
Tot die tijd de ondertiteling van RTL bekijken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:44 schreef Snowbells het volgende:
Ik ga huilen van geluk wanneer ik de eerste aflevering van seizoen 3 kijk.
Die hallucinaties toch.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:47 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nog van seizoen 2 bij die Iron Throne
Ik wil het ook wel samen met jou kijken hoorquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:50 schreef Snowbells het volgende:
Met zijn allen virtueel huilen en ben&jerry's eten.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:52 schreef Khaleesi het volgende:
[ afbeelding ]
Haha dit had ik nog niet gezien!![]()
http://kotaku.com/5940500(...)e-of-thrones-figures
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:02 schreef Snowbells het volgende:
Wow ik lees me eens leuke dingen over seizoen 2
LEZEN ALS JE DE LAATSTE AFLEVERING VAN SEIZOEN 2 HEBT GEZIEN en spoiler jezelf dus niet onnodig.OepsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Snowbells zou je dit topique niet onnodig met je meuk willen bevuilen...quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:04 schreef Snowbells het volgende:
Maar dat is maar een theorie. En godverdomme heb ik nou net een MAJOR spoiler gelezen over dany? boeklezers hier?
Het was een theorie die ik had gelezen en nu ik zo nadenk kan dat het best zijnquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:10 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Snowbells zou je dit topique niet onnodig met je meuk willen bevuilen...![]()
We willen niet gespoilerd worden hier...
Maar wel mond houden over Dany dan hoor want dat wil ik echt niet weten!!quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het was een theorie die ik had gelezen en nu ik zo nadenk kan dat het best zijn
Op westeros.org, en ik weet nou niet of het een theorie was of echt een spoiler.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:13 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Maar wel mond houden over Dany dan hoor want dat wil ik echt niet weten!!
Of wat bedoelde je over Dany? Op internet ergens iets gelezen?
Nooit meer daar gaan kijken en hopen dat je het over een half jaar vergeten bent.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Op westeros.org, en ik weet nou niet of het een theorie was of echt een spoiler.godverdomme.
Moet ik ook maar doen. Nouja ik lees de boeken nu dus ik zie het vanzelf.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:15 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Nooit meer daar gaan kijken en hopen dat je het over een half jaar vergeten bent.
Zo doe ik dat...
Gewoon van uit gaan dat het niet waar is. Ik had ook ergens gelezen halver wege seizoen 2 dat dany een bepaalde aflevering dood ging. Ik dus helemaal kwaad, en bleek t (gelukkig) fake te zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:16 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Moet ik ook maar doen. Nouja ik lees de boeken nu dus ik zie het vanzelf.
Ja maar dat stond niet op Westeros.org...quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:17 schreef Vieuw het volgende:
[..]
Gewoon van uit gaan dat het niet waar is. Ik had ook ergens gelezen halver wege seizoen 2 dat dany een bepaalde aflevering dood ging. Ik dus helemaal kwaad, en bleek t (gelukkig) fake te zijn.
Ja klopt, maar staat op zoveel sites onzin en ik vermijd westeros.org sowieso. Is westeros dan zo betrouwbaar?quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:31 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Ja maar dat stond niet op Westeros.org...
Bedoel je niet de Witte Wandelaars?quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die heb je al zo vaak verteld. Ik wil horen over de White Walkers
Nee, de Witte Stappers natuurlijk. Het is daar altijd een grote avondvierdaagse.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:39 schreef Jivis het volgende:
[..]
Bedoel je niet de Witte Wandelaars?
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:39 schreef Jivis het volgende:
[..]
Bedoel je niet de Witte Wandelaars?
Flower Knight klinkt toch wat minder "quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:53 schreef Khaleesi het volgende:
[..]![]()
Rode Vesting
Modderpoort
Wildvuur
Drakensteen
Hand van de koning
Uienridder -->![]()
Heer van het licht
Schaduwbaby
De Hond
De Berg
De IJzereilanden
Hogetuin
Vuist van de Eerste Mensen
De bloemenridder lmfao![]()
Een man zat te grinniken.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:53 schreef Khaleesi het volgende:
[..]![]()
Rode Vesting
Modderpoort
Wildvuur
Drakensteen
Hand van de koning
Uienridder -->![]()
Heer van het licht
Schaduwbaby
De Hond
De Berg
De IJzereilanden
Hogetuin
quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:02 schreef Snowbells het volgende:
Wow ik lees me eens leuke dingen over seizoen 2
LEZEN ALS JE DE LAATSTE AFLEVERING VAN SEIZOEN 2 HEBT GEZIEN en spoiler jezelf dus niet onnodig.Leuk geprobeerd SnowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet je voorstellen hoe het voor de Engelsen is.quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:53 schreef Khaleesi het volgende:
[..]![]()
Rode Vesting
Modderpoort
Wildvuur
Drakensteen
Hand van de koning
Uienridder -->![]()
Heer van het licht
Schaduwbaby
De Hond
De Berg
De IJzereilanden
Hogetuin
Ik denk dat die er niet zo veel problemen mee hebbenquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Moet je voorstellen hoe het voor de Engelsen is.
Het is wel erg lachwekkend in eht nederlands..quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:53 schreef Khaleesi het volgende:
[..]![]()
Rode Vesting
Modderpoort
Wildvuur
Drakensteen
Hand van de koning
Uienridder -->![]()
Heer van het licht
Schaduwbaby
De Hond
De Berg
De IJzereilanden
Hogetuin
Onionknight is die bij Stannis, ehhh hoe heet die gassie ook al weer.quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:16 schreef Vieuw het volgende:
[..]
Het is wel erg lachwekkend in eht nederlands..
Wie zijn de uienridder en bloemenridder?
Da's niet zo best he maatje...quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:16 schreef Vieuw het volgende:
Wie zijn de uienridder en bloemenridder?
Davosquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Onionknight is die bij Stannis, ehhh hoe heet die gassie ook al weer.
Bloemenridder is die blondie, die homo broer van Margaery.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:20 schreef AnimeFan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:20 schreef AnimeFan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:22 schreef Kyubey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Guardquote:Op dinsdag 18 september 2012 17:22 schreef Khaleesi het volgende:
Ik zag Davos pas nog in The Guard, grappig om hem daar te zien.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:23 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
The Guard
Ja die ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
Heet Davons, onionknight? nooit opgemerkt..quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Onionknight is die bij Stannis, ehhh hoe heet die gassie ook al weer.
Bloemenridder is die blondie, die homo broer van Margaery.
Je hebt nog effe de tijd he...quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:30 schreef Vieuw het volgende:
[..]
Heet Davons, onionknight? nooit opgemerkt..![]()
En je bedoelt Loras Tyrell? Ik wist ook niet dat hij een ridder naam had.. Ik moet de seizoenen nog maar eens gaan kijken
quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:20 schreef Dawnbreaker het volgende:
Ik ben net begonnen met Game of Thrones, mijn favoriete personages zijn toch wel Ned Stark en Khal Drogo, hoop alleen dat die Joffrey snel doodgaat ofzo
SPOILER: alleen na boek 1 klikken grrOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:21 schreef Kyubey het volgende:
[..]Even bijzetten waarover het gaat. Anders klikt hij er zo op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |