Strider = Stapperquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:24 schreef Kyubey het volgende:
Cathelijn en Bram Strak. Jammer van Jon Sneeuw en Pinkje![]()
Ach, beter dan bij LOTR. Sam Gewissies
U heet Stapper. Wiekvoet noem ik u.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:26 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Strider = StapperHet klopt wel maar het klinkt zo
Maar het is ook wat ouder Nederlandsch he. Na oorlogs. Toen ze koe nog met een korte oe schreven en zulks.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:28 schreef Kyubey het volgende:
[..]
U heet Stapper. Wiekvoet noem ik u.
Ik zat toen zo: "Seriously?![]()
"
Wat u nu seght dat is seer korrekt waarde heere Dockter Charmantquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:28 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Maar het is ook wat ouder Nederlandsch he. Na oorlogs. Toen ze koe nog met een korte oe schreven en zulks.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:30 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wat u nu seght dat is seer korrekt waarde heere Dockter Charmant
Heeft U net als ick ook ene heeckel aan Johannes Sneeuw?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:36 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]![]()
![]()
Ick dank u waarlyk ende opregt jonkvrouwe
Ja. Maar dat is meer omdat als die rooie mij zat op te hitsen voor een laatste kans om eens flink te ballen... dan wist ik het wel. Kijkt ook een beetje continu alsof hij er een dwars heeft liggen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:37 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Heeft U net als ick ook ene heeckel aan Johannes Sneeuw?
King IN the North.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:40 schreef Dr.Sexy het volgende:
Maar The King of the North vind ik zo mogelijk nog erger
quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:10 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
A man still thinks the boy is not fit to be a king.
Wat is deze? Hardcore ? Kale koppen niet te stoppen ? Waar zijn de feest-vitamines? Die bass moet je niet horen , die moet je voelen ?quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:15 schreef Khaleesi het volgende:
[..]hardcore.
In de derde persoon to the bone!
Nee je bent hardcore dat je nog steeds je Jaqen imitatie volhoudt (zelfs zonder UI).quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:19 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Wat is deze? Hardcore ? Kale koppen niet te stoppen ? Waar zijn de feest-vitamines? Die bass moet je niet horen , die moet je voelen ?
Zegt mevrouw met d'r account speciaal aangemaakt voor dit topicquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:21 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Nee je bent hardcore dat je nog steeds je Jaqen imitatie volhoudt (zelfs zonder UI).
En een beetje KLB.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:22 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Zegt mevrouw met d'r account speciaal aangemaakt voor dit topic![]()
![]()
Mag ik dan nog steeds verhaaltjes, old Nan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:33 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Als je wat ouder bent mag je meer dan een slok, Bran.
Ja, ja. Weet je van de Kinderen van het Bos?quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mag ik dan nog steeds verhaaltjes, old Nan?
Die heb je al zo vaak verteld. Ik wil horen over de White Walkersquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:34 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ja, ja. Weet je van de Kinderen van het Bos?
Wat weet jij nou van angst, mijn kind zoet zomerkind...quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die heb je al zo vaak verteld. Ik wil horen over de White Walkers
quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:36 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wat weet jij nou van angst, mijn kind...
Zou ze aan kannibalisme doen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:36 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wat weet jij nou van angst, mijn kind zoet zomerkind...
Zoet zomerkind![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |