quote:Op maandag 17 september 2012 07:36 schreef Kyubey het volgende:
[..]Eens met Arya, Tyrion en Theon. Sam gaat wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
Ditquote:Op maandag 17 september 2012 11:51 schreef From_93_Til_Infinity het volgende:
Littlefinger is toch wel m'n favo character. Wat een baas.
quote:Op maandag 17 september 2012 07:36 schreef Kyubey het volgende:
[..]eens, behalve Sam, die.vind ik wel okéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Omdat gewoon lekker old school op de bank neerploffenquote:Op maandag 17 september 2012 21:24 schreef Khaleesi het volgende:
Waarom pijnigen jullie jezelf dan ook met slecht ondertitelde, door reclameblokken opengereten afleveringen op de commerciële omroep???Doe normaal man.
das geen excuus, want dat op de bank neerploffen doe ik ook, laptop via hdmi op tv aangesloten, dus HD, zonder reclame kijkgenietendquote:Op maandag 17 september 2012 22:57 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Omdat gewoon lekker old school op de bank neerploffen
Dat is me soms nog te veel werkquote:Op dinsdag 18 september 2012 03:48 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
das geen excuus, want dat op de bank neerploffen doe ik ook, laptop via hdmi op tv aangesloten, dus HD, zonder reclame kijkgenietend
ik heb een laptop gewoon vast in tvmeubel staan, maar dan nog, altijd beter dan op een vast tijdstip dat je soms niet uitkomt moeten gaan kijken waarbij je gratis 30 minuten reclame erbij krijgt. Ik snap gewoon niet waarom je daarvoor kiestquote:
Om te lachen om de baggerondertitels denk ik.quote:Op dinsdag 18 september 2012 07:06 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
ik heb een laptop gewoon vast in tvmeubel staan, maar dan nog, altijd beter dan op een vast tijdstip dat je soms niet uitkomt moeten gaan kijken waarbij je gratis 30 minuten reclame erbij krijgt. Ik snap gewoon niet waarom je daarvoor kiest
Omdat ik daar voor kies.quote:Op dinsdag 18 september 2012 07:06 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
ik heb een laptop gewoon vast in tvmeubel staan, maar dan nog, altijd beter dan op een vast tijdstip dat je soms niet uitkomt moeten gaan kijken waarbij je gratis 30 minuten reclame erbij krijgt. Ik snap gewoon niet waarom je daarvoor kiest
Nee.quote:Op dinsdag 18 september 2012 11:34 schreef Jivis het volgende:
[..]
Je UI heeft zo'n irri schokmomentje, fiks dat.
Dat zou wat zijnquote:Op dinsdag 18 september 2012 08:37 schreef Jivis het volgende:
[..]
Om te lachen om de baggerondertitels denk ik.
Heet Jon Snow ook Jan Sneeuw?
Volgensmij heet die wel serieus Jon Sneeuw in de Nederlandse vertalingquote:Op dinsdag 18 september 2012 12:21 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn
"Winterval! Winterval! Theon Grijsvreugde!"
Kloptquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:15 schreef Jivis het volgende:
[..]
Volgensmij heet die wel serieus Jon Sneeuw in de Nederlandse vertaling.
Geen eens pinkeltje?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:17 schreef Snowbells het volgende:
Littlefingers heet Pinkje in de boeken
Wat.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:17 schreef Snowbells het volgende:
Littlefingers heet Pinkje in de boeken
Pinkeltje aint no one to fuck withquote:
Strider = Stapperquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:24 schreef Kyubey het volgende:
Cathelijn en Bram Strak. Jammer van Jon Sneeuw en Pinkje![]()
Ach, beter dan bij LOTR. Sam Gewissies
U heet Stapper. Wiekvoet noem ik u.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:26 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Strider = StapperHet klopt wel maar het klinkt zo
Maar het is ook wat ouder Nederlandsch he. Na oorlogs. Toen ze koe nog met een korte oe schreven en zulks.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:28 schreef Kyubey het volgende:
[..]
U heet Stapper. Wiekvoet noem ik u.
Ik zat toen zo: "Seriously?![]()
"
Wat u nu seght dat is seer korrekt waarde heere Dockter Charmantquote:Op dinsdag 18 september 2012 13:28 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Maar het is ook wat ouder Nederlandsch he. Na oorlogs. Toen ze koe nog met een korte oe schreven en zulks.
quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:30 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wat u nu seght dat is seer korrekt waarde heere Dockter Charmant
Heeft U net als ick ook ene heeckel aan Johannes Sneeuw?quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:36 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]![]()
![]()
Ick dank u waarlyk ende opregt jonkvrouwe
Ja. Maar dat is meer omdat als die rooie mij zat op te hitsen voor een laatste kans om eens flink te ballen... dan wist ik het wel. Kijkt ook een beetje continu alsof hij er een dwars heeft liggen.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:37 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Heeft U net als ick ook ene heeckel aan Johannes Sneeuw?
King IN the North.quote:Op dinsdag 18 september 2012 13:40 schreef Dr.Sexy het volgende:
Maar The King of the North vind ik zo mogelijk nog erger
quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:10 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
A man still thinks the boy is not fit to be a king.
Wat is deze? Hardcore ? Kale koppen niet te stoppen ? Waar zijn de feest-vitamines? Die bass moet je niet horen , die moet je voelen ?quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:15 schreef Khaleesi het volgende:
[..]hardcore.
In de derde persoon to the bone!
Nee je bent hardcore dat je nog steeds je Jaqen imitatie volhoudt (zelfs zonder UI).quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:19 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Wat is deze? Hardcore ? Kale koppen niet te stoppen ? Waar zijn de feest-vitamines? Die bass moet je niet horen , die moet je voelen ?
Zegt mevrouw met d'r account speciaal aangemaakt voor dit topicquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:21 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Nee je bent hardcore dat je nog steeds je Jaqen imitatie volhoudt (zelfs zonder UI).
En een beetje KLB.quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:22 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Zegt mevrouw met d'r account speciaal aangemaakt voor dit topic![]()
![]()
Mag ik dan nog steeds verhaaltjes, old Nan?quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:33 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Als je wat ouder bent mag je meer dan een slok, Bran.
Ja, ja. Weet je van de Kinderen van het Bos?quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mag ik dan nog steeds verhaaltjes, old Nan?
Die heb je al zo vaak verteld. Ik wil horen over de White Walkersquote:Op dinsdag 18 september 2012 15:34 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ja, ja. Weet je van de Kinderen van het Bos?
Wat weet jij nou van angst, mijn kind zoet zomerkind...quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die heb je al zo vaak verteld. Ik wil horen over de White Walkers
quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:36 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wat weet jij nou van angst, mijn kind...
Zou ze aan kannibalisme doen?quote:Op dinsdag 18 september 2012 15:36 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wat weet jij nou van angst, mijn kind zoet zomerkind...
Zoet zomerkind![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |