quote:Op zondag 16 september 2012 20:25 schreef Kyubey het volgende:
Ik ben geschokt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 september 2012 20:30 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ben geschokt.Wie is nu je favoriet? En wie niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben geschokt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben geschokt.Ben je daar nu pas? Ach het verklaart je reactie hierop, teminste:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 15 september 2012 18:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Doet me denken aan Carice van Houten in GoT...“An interesting thing is a good thing.”
Grootste faal van de vertaler:quote:Op zondag 16 september 2012 22:46 schreef Cardozo het volgende:
Ook al vertaalfouten bij het stukje van Lancel.
Daar huilde ik een beetje.quote:Op zondag 16 september 2012 23:49 schreef speknek het volgende:
Het lijkt wel of ze bierdopje.com gebruikt hebben ofzo. Dire wolf -> guur wolf. Wut. Gewoon door google translate gehaald ofzo.
Sta op duiveltje en droog je traantjes af!quote:
Komt de optie 'een lapdance van Dr.Sexy' hier ook in voor?quote:Op maandag 17 september 2012 00:26 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Sta op duiveltje en droog je traantjes af!
Kies een kindje uit de kring met wie je dansen mag!
/peuterschooltraumas
Tuurlijkquote:Op maandag 17 september 2012 00:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Komt de optie 'een lapdance van Dr.Sexy' hier ook in voor?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op maandag 17 september 2012 07:36 schreef Kyubey het volgende:
[..]Arya en de dwerg ftwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |