quote:Op donderdag 6 september 2012 19:01 schreef alors het volgende:
Die jobs jobs jobs is toch ook ergens van?
Zo is dat. Alles staat met elkaar in verbinding.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:01 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Die boer uit Griekenland haalt zijn akkerbouwmachines uit exportland Nederland. Om in je voorbeeld te blijven.
Het is juist goed dat Pechtold daaraan denkt.
Je kunt je serieus afvragen wat die prognoses voor 2040 waard zijn. En of beleid zo lang ongewijzigd wordt uitgevoerd.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:03 schreef Tweek het volgende:
Ik heb liever dat er langdurig banen bij komen dan kortstondig en daarna een daling.
Hij is debattechnisch sterk, inhoudelijk minder.. En bij Roemer is dat andersom..quote:
Volgens mij is het al meerdere malen door Amerikaanse presidentskandidaten gebruikt.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:01 schreef alors het volgende:
Die jobs jobs jobs is toch ook ergens van?
Het gaat om de gedachte dat iedereen het maximale uit zichzelf haalt om hogerop te komen en niet dat ze lekker in bed blijven liggen tot dat de Nederlandse staat ze geld komt brengenquote:Op donderdag 6 september 2012 19:03 schreef Gwunnik het volgende:
Ja Rutte, we maken van alle gehandicapten topsporters!
Zou me niks verbazen..quote:Op donderdag 6 september 2012 19:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Je kunt je serieus afvragen wat die prognoses voor 2040 waard zijn. En of beleid zo lang ongewijzigd wordt uitgevoerd.
Misschien is het wel gunstiger 4 jaar SP beleid te doen, gevolgd door 4 jaar VVD beleid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |