Dat stel ik ook niet, maar laten we het ook niet overdrijven (zoals Pechtold en Wilders beiden deden). Ik ben trouwens wel voor het verder afbreken van handelsbarieres, zelfs buiten de EU.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:57 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Het is ook niet zwart/wit... maar ontkennen dat Nederland weinig heeft aan een geintegreerde Europese economie lijkt me op zn minst vreemd...
Doet me een beetje denken aan zo'n stoer jongetje die steeds rondkijkt als hij iets lomps heeft gezegd om te kijken hoe stoer anderen hem vindenquote:Op donderdag 6 september 2012 18:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, die ratelt echt alleen een ingestudeerd verhaal op.
He ja, laten we over uiterlijk gaan zeiken... Iemand nog een "dikke gezellige Roemer"of "brilsmurf Rutte" oid??quote:
En zo gaat het ook.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:14 schreef Arcee het volgende:
Ik kan me eigenlijk niet anders voorstellen dan dit een volledige herhaling van zetten gaat worden.
Die boer uit Griekenland haalt zijn akkerbouwmachines uit exportland Nederland. Om in je voorbeeld te blijven.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:59 schreef Confetti het volgende:
Die Pechtold toch![]()
Hoe durft die lafbek ons te vragen wat het verschil is tussen een werkloze in Portugal en een werkloze in Nederland?
Hij moet zich eens realiseren dat hij wordt gekozen door Nederlanders om Nederlandse belangen te verdedigen, niet die van een boer uit Griekenland.
Roemer verwijt Rutte dat de werkloosheid stijgt in tijden van crisis. Nee, die heeft goed opgelet vroeger.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:01 schreef R-woud88 het volgende:
SP zal nog wel 5 zetels kwijtraken op deze manier.. IQ van een aardappel
Komt mij ook bekend voor iddquote:Op donderdag 6 september 2012 19:01 schreef alors het volgende:
Die jobs jobs jobs is toch ook ergens van?
Steve Jobs.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:01 schreef alors het volgende:
Nee, ok... daar zijn we het dan over eens. Ik denk alleen dat we nu zo ver zijn met het Euro project en daar als het werkt zeer veel welvaart uit kunnen halen (zeker gezien de economische machtsblokken die elders in de wereld aan het ontstaan zijn), dat we nu de lange adem moeten hebben en door moeten zetten. Ik ben ervan overtuigt dat als we dit project nu of binnenkort de deur uit trappen, we er veel slechter voor zullen staan.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:59 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat stel ik ook niet, maar laten we het ook niet overdrijven (zoals Pechtold en Wilders beiden deden). Ik ben trouwens wel voor het verder afbreken van handelsbarieres, zelfs buiten de EU.
Kok toch in 1998?quote:Op donderdag 6 september 2012 19:01 schreef alors het volgende:
Ik dacht aan een president van de VSquote:Op donderdag 6 september 2012 19:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kok toch 1998?
Werk, werk, werk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |