Zijn volgens mij gewoon prima hoor. Lagers moeten volgens een bepaalde NEN gemaakt worden, dus dat is allemaal gestandaardiseerd.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:02 schreef lipjes het volgende:
och voor mij valt het nog mee, her en der wel eens een spiegeltje aangetikt maar thats it.
Btw, iemand een idee of dit een beetje degelijke balhoofdlagers zijn?
http://www.japparts.nl/in(...)a7f11fi0cc5nb6bhq8j6
Hehehe dat is wel apart. Heb ik geen last van. Ze gaan alleen wel irriteren als ze erg droog worden en dan ga ik wazig kijken.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Bij mij niet hoor. Zodra ze gaan drijven (ik mag dus niet janken) zijn ze weg en zodra ze droog worden zijn ze weg. Ik moet zelfs oppassen als ik nies; daarmee ben ik ze ook wel eens kwijt geraakt.
Hehehe, ja dit dus. In het zwembad ook een ramp als je niet op let waar degene heen loopt/zwemt als je ze niet in hebtquote:Op donderdag 6 september 2012 09:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker wat ik hebIets in de -3 inderdaad voor beide ogen. Het enige wat ik zeker weet is dat ik alleen maar een waas zie zonder bril of lenzen.
Iddquote:
Oke, nu is de vraag hoe snel kan japparts leverenquote:Op donderdag 6 september 2012 09:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zijn volgens mij gewoon prima hoor. Lagers moeten volgens een bepaalde NEN gemaakt worden, dus dat is allemaal gestandaardiseerd.
Dat weet ik nietquote:Op donderdag 6 september 2012 09:08 schreef lipjes het volgende:
[..]
Oke, nu is de vraag hoe snel kan japparts leveren
Volgens mij is het een:quote:Op donderdag 6 september 2012 09:08 schreef lipjes het volgende:
[..]
Oke, nu is de vraag hoe snel kan japparts leveren
Ik wel, moet er toch langs voor die balhoofdlagers.quote:
quote:
Hehequote:Op donderdag 6 september 2012 09:35 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik wel, moet er toch langs voor die balhoofdlagers.
Dus als ik eerder weg kan vandaag laat ik hem gelijk ff checken
Sterker nog, ik kom er elke dag langs
Zelhemquote:
Naja, nu kan ik van een andere dealer eens een degelijke mening krijgen.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
HeheMisschien wel handig met de motor van jou ja
dat is net zoiets als voor een beurt en apk met de auto naar kwikfit gaan... ze vinden altijd wel iets wat vervangen moet worden maar makkelijk nog meekanquote:Op donderdag 6 september 2012 09:24 schreef lipjes het volgende:
Btw
Motoport heeft nu een gratis najaarscheck, dus profiteer!
Och, Afgezien van onderdelen krijgt motoport geen geldquote:Op donderdag 6 september 2012 09:41 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat is net zoiets als voor een beurt en apk met de auto naar kwikfit gaan... ze vinden altijd wel iets wat vervangen moet worden maar makkelijk nog meekan
Wut? Niet past?quote:Op donderdag 6 september 2012 09:38 schreef Salatrel het volgende:
Vinnie omdat het niet past. Daarom niet
Ik heb ook nog een normale brilquote:Op donderdag 6 september 2012 09:39 schreef WhiteJoker het volgende:
Sterkte Dekatria!
Ik heb trouwens gewoon een bril. Wel handig met open vizier: vliegjes komen niet in m'n ogen terecht.
[..]
ZelhemKan je nog een keer dieper het Oosten in haha
Daaromquote:Op donderdag 6 september 2012 09:39 schreef lipjes het volgende:
[..]
Naja, nu kan ik van een andere dealer eens een degelijke mening krijgen.
Kwart voor 5 bij motoport, mag eerder weg vandaag
Dit dus. Al doe ik hem ook wel eens op als ik geen zin heb om ze in te doen en naar werk ga. Vrije tijd en ergens naar toe = sowieso lenzenquote:Op donderdag 6 september 2012 09:40 schreef Anne het volgende:
Ik vind een bril mij niet staan; heb ik alleen voor nood, als de lenzen er een keertje niet in willen ploppen of uit eigen wil eruit ploppen.
Hoe lang heb je al een bril? Kan ook gewenning zijn. En ja, lenzen in doe is in het begin lastig ja.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:41 schreef WhiteJoker het volgende:
Pff lenzen... Stomme dingen, krijg ze met geen mogelijkheid in. Overigens heb ik blijkbaar een brilhoofd. Mensen vinden het juist vreemd als ik geen bril op heb.
Zoals Vin al zegt; Kwestie van wennenquote:Op donderdag 6 september 2012 09:41 schreef WhiteJoker het volgende:
Pff lenzen... Stomme dingen, krijg ze met geen mogelijkheid in. Overigens heb ik blijkbaar een brilhoofd. Mensen vinden het juist vreemd als ik geen bril op heb.
Ik heb vanaf 6 tot 17? jaar een bril gedragen. Eerste keer lenzen in doen was kut, maar uithalen nog kutter. Deed een uur over 1 lensquote:Op donderdag 6 september 2012 09:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Zoals Vin al zegt; Kwestie van wennen. Een van mijn beste vriendinnetjes droeg vroeger ook altijd een bril en toen ze lenzen ging dragen was dat ook 'raar'. Nu ben ik er aan gewend en vind ik het er tien keer beter uitzien
.
Edit: Verschilt natuurlijk wel per persoon, het vetgedrukte stukkie, voordat ik mensen op hun tenen trap.
Klopt.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:56 schreef Anne het volgende:
Ik had thuis alvast geoefend door alleen m'n ogen aan te raken.
Als je dat niet kunt/durft houdt het eigenlijk op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter zonder bril imo![]()
Yup, en da's het probleem. Zodra ik in de buurt komt van m'n oog gaat dat ding knipperen als een bezetene...quote:Op donderdag 6 september 2012 09:56 schreef Anne het volgende:
Ik had thuis alvast geoefend door alleen m'n ogen aan te raken.
Als je dat niet kunt/durft houdt het eigenlijk op.
Daarom moet je ook je oogleden vasthoudenquote:Op donderdag 6 september 2012 10:01 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Yup, en da's het probleem. Zodra ik in de buurt komt van m'n oog gaat dat ding knipperen als een bezetene...
Je dacht hetzelfde als ikquote:Op donderdag 6 september 2012 10:04 schreef Anne het volgende:
Maar zullen we maar weer terug naar de motoren enzo gaan?
Nicequote:Op donderdag 6 september 2012 10:09 schreef WhiteJoker het volgende:
GaarneMotor loopt trouwens weer als een zonnetje! Bokken, uitvallen en slecht stationair lopen is verleden tijd
Volgende week achterband laten vervangen. Wordt een beetje kaal.quote:Op donderdag 6 september 2012 10:16 schreef WhiteJoker het volgende:
Haha just in time dusWat moest jij nog laten doen dan?
Dijkjes vind ik goed, vind ze een beetje eng ten opzichte van normale bochten. Heb altijd het idee dat ik naar beneden stort...
Altijd even griezelig ja. Heb ik ook in een bepaalde bocht hoor.quote:Op donderdag 6 september 2012 10:24 schreef WhiteJoker het volgende:
Lol het komt een beetje door m'n 1e MFMM, daarvoor had ik geen problemen, ik kwam vaak genoeg op dijkjes tijdens rijlessen. Tijdens de rit erheen reed ik in een groep, en op de Drielse Dijk slipte m'n achterwiel ineens weg in een bocht.
Dus daar komt die angst een beetje van. In een normale bocht rijd je de berm in en stort je niet enkele meters naar benedenKomt vanzelf hopelijk weer goed als ik het wat meer doe.
Tsja, ik heb wel gelijk rustiger aan gedaan. Kwam nog eens bij dat op de terugweg een maatje van mij een schuivert maakte bij de rotonde. Dus die hebben nu ook een afschrikwerking op me. Oftewel, die neem ik wat rustiger.quote:Op donderdag 6 september 2012 10:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Altijd even griezelig ja. Heb ik ook in een bepaalde bocht hoor.
Drielse Dijk moet je oppassen want daar zitten overal gaten in de weg. Dat stuk als je net rechts gaat richting Drielse Dijk, zit zondag dicht volgens mij. Hopelijk nieuw asfalt
Hehe, ben je waarschijnlijk vlakbij mijn werk geweest.
Het begint gelukkig weer te komen. Ik doe gewoon rustig aan totdat ik het gevoel heb dat het iets harder kan. En dat gebeurt gelukkig elke keer wat meer.quote:Op donderdag 6 september 2012 10:32 schreef lipjes het volgende:
Had met mijn vorige banden ook wel eens een uitstapje gemaakt.
Duurt erg lang voor je daar weer overheen bent
Uhuh, ook al eens op de snelweg gehad. Nieuw asfalt + regen + plotseling remmen omdat er een of andere idioot besluit snel voor jou de linkerbaan op te komen met een snelheid die lager is dan die van jou.quote:Op donderdag 6 september 2012 10:35 schreef Vinniiee het volgende:
Heb al een keer of 3 gehad dat mijn voorwiel gewoon weg gleed. Scary momentjes zijn dat.
Ja is bij mij ook.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:13 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Het begint gelukkig weer te komen. Ik doe gewoon rustig aan totdat ik het gevoel heb dat het iets harder kan. En dat gebeurt gelukkig elke keer wat meer.
Dat heb ik ook wel eigenlijk - het is net een soort video-analyse wat je op jezelf kunt toepassenquote:Op donderdag 6 september 2012 11:18 schreef lipjes het volgende:
Gelukkig helpt mijn helm-cam ook bij mijn rijprestaties te verbeteren
Bril omhoog drukken als je hard gaat? Vizier open dus?quote:Op donderdag 6 september 2012 11:07 schreef Mickeys het volgende:
Heb hier ook lenzen, maar eigenlijk meer speciaal gedaan voor het motorrijden. Ik vind het echt ruk om de bril weer tussen de helm te drukken en als je dan hard gaat lijkt de bril wel omhoog te drukken. Dus meteen maar weer lenzen genomen.
@vinniiee ik vind je beide wel staan eigenlijk
Moet je stabiele ogen voor hebben. En aangezien mijn ogen in 5 jaar tijd al zo'n 8x zijn veranderd van sterkte ga ik die gok nog niet wagen.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:08 schreef Salatrel het volgende:
Ik heb 2 jaar geleden laten laseren. Bevalt prima
Dat is wel even schrikken jaquote:Op donderdag 6 september 2012 11:13 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Tsja, ik heb wel gelijk rustiger aan gedaan. Kwam nog eens bij dat op de terugweg een maatje van mij een schuivert maakte bij de rotonde. Dus die hebben nu ook een afschrikwerking op me. Oftewel, die neem ik wat rustiger.
Ik had het precies over zo'n sensorteerstrook in de bocht van de A50 bij Grijsoord.quote:Uhuh, ook al eens op de snelweg gehad. Nieuw asfalt + regen + plotseling remmen omdat er een of andere idioot besluit snel voor jou de linkerbaan op te komen met een snelheid die lager is dan die van jou.
Je hebt er dan ook alle reden voorquote:Op donderdag 6 september 2012 11:17 schreef Salatrel het volgende:
Hihihi nog maar 1 nachtje slapenvoel me net een klein kind
Zal ik de mic meenemen voor de Drift, kan er 'n live-report van worden gemaaktquote:Op donderdag 6 september 2012 11:17 schreef Salatrel het volgende:
Hihihi nog maar 1 nachtje slapenvoel me net een klein kind
Klopt, als ik zoiets heb van: hmm dit had mis kunnen gaan, kijk ik de beelden na.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:27 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eigenlijk - het is net een soort video-analyse wat je op jezelf kunt toepassen
mijn enthousiasme uit zich zelden verbaalquote:Op donderdag 6 september 2012 11:31 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zal ik de mic meenemen voor de Drift, kan er 'n live-report van worden gemaakt
Dan doet Deka het wel voor jou. Hij heeft vast een paar geniale opmerkingen paraatquote:Op donderdag 6 september 2012 11:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mijn enthousiasme uit zich zelden verbaal
Fysiek kan ook leuke beelden opleveren..quote:Op donderdag 6 september 2012 11:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mijn enthousiasme uit zich zelden verbaal
Daar heb je dan weer geen mic voor nodigquote:Op donderdag 6 september 2012 12:01 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Fysiek kan ook leuke beelden opleveren..
Maar wel voor het commentaar..quote:Op donderdag 6 september 2012 12:05 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Daar heb je dan weer geen mic voor nodig
Fabelhaft, es gibt ein 9.0 von den Jury! Dieses Spektakel gefällt ihn sehr sehr gut!quote:Op donderdag 6 september 2012 12:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Maar wel voor het commentaar..
"Hier macht den Salatrel ein Rattschlag durch den Showroom von Hans von Wijk Motorräder.."
"Aber.. Was macht er jetzt?quote:Op donderdag 6 september 2012 12:19 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Fabelhaft, es gibt ein 9.0 von den Jury! Dieses Spektakel gefällt ihn sehr sehr gut!
quote:Op donderdag 6 september 2012 12:28 schreef JK1982 het volgende:
[..]
"Aber.. Was macht er jetzt?![]()
Das, liebe Leute, haben wir noch nie gesehen: der Salatrel fapt auf seinem neuen Motorrad!!![]()
Achtung liebe Eltern, diese Bilder sind nicht geeignet für kleine Kinder.."
quote:Op donderdag 6 september 2012 12:28 schreef Salatrel het volgende:
Im lederhosen auf ein allroadmotorrad? Das is ja unglaublich! Der polizei sol das mal anzeigen!
ACHTUNG ACHTUNG, hier is Die Motorrad-Fashionpolizei! Seit ihr wansinnig geworden?!quote:Op donderdag 6 september 2012 12:28 schreef Salatrel het volgende:
Im lederhosen auf ein allroadmotorrad? Das is ja unglaublich! Der polizei sol das mal anzeigen!
es macht mar klein flaus ausquote:Op donderdag 6 september 2012 12:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
ACHTUNG ACHTUNG, hier is Die Motorrad-Fashionpolizei! Seit ihr wansinnig geworden?!
das is eind fotoshop. ich darf das sagen sa zich eind expert binnen und in me in leven schon viele fotoshops gesehen habequote:Op donderdag 6 september 2012 12:42 schreef Vinniiee het volgende:
Ik kan niet wachten op de bewerkte pics
Wat een K** filmpje, maar even gekeken verder. Ik vind het niet mooi, ik hou niet van hoekig zoals deze 300 nu is. De specs zijn wel interessant maar verder... neh... Ik blijf wel bij mijn 250 voorlopigquote:Op donderdag 6 september 2012 12:57 schreef Yreal het volgende:
Zo , de ninja 300
Toch wel een heul stuk mooier dan de 250
Ook hou juist wel van dat hoekige met dubbele koplampquote:Op donderdag 6 september 2012 13:05 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Wat een K** filmpje, maar even gekeken verder. Ik vind het niet mooi, ik hou niet van hoekig zoals deze 300 nu is. De specs zijn wel interessant maar verder... neh... Ik blijf wel bij mijn 250 voorlopig
Ik heb nu ook een dubbele koplamp alleen het glaasje wat er voorzit is uit 1 stuk... tis maar hoe je het bekijken wiltquote:Op donderdag 6 september 2012 13:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ook hou juist wel van dat hoekige met dubbele koplamp
quote:Op donderdag 6 september 2012 13:08 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik heb nu ook een dubbele koplamp alleen het glaasje wat er voorzit is uit 1 stuk... tis maar hoe je het bekijken wilt
Maatje heeft zo'n 1. En ook een racer van dat model.quote:
Anus? Wut?quote:Op donderdag 6 september 2012 13:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
Precies. Alleen jammer dat dat ding een anus heeft
Dit is geen 250quote:Op donderdag 6 september 2012 13:22 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
Plek van de uitlaat, als je dan achter zo'n ding rijdt (cbr600r heeft het ook een tijdje gehad) lijkt het net alsof de rijder en openstaande reet heeft
De 636 heeft dat niet hoorquote:Op donderdag 6 september 2012 13:22 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
Plek van de uitlaat, als je dan achter zo'n ding rijdt (cbr600r heeft het ook een tijdje gehad) lijkt het net alsof de rijder en openstaande reet heeft
Film met geluid?quote:Op donderdag 6 september 2012 13:25 schreef Mickeys het volgende:
Mijne is mooi!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kut geluid (opgevoerde grasmaaier) en daarnaast waren dit mijn absolute eerste meters zelfstandig ooit op een motorquote:
is dat in zoetermeer?quote:Op donderdag 6 september 2012 13:25 schreef Mickeys het volgende:
Mijne is mooi!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nope, Almere en Lelystadquote:
tof pak zo, op een zwarte motor !quote:Op donderdag 6 september 2012 13:30 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Kut geluid (opgevoerde grasmaaier) en daarnaast waren dit mijn absolute eerste meters zelfstandig ooit op een motor
Ziet er nogal... niet-rijbewijs-hebbend-achtig uitquote:Op donderdag 6 september 2012 13:30 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Kut geluid (opgevoerde grasmaaier) en daarnaast waren dit mijn absolute eerste meters zelfstandig ooit op een motor
Tnx. Heb nu wel een mooiere helm, ook in het wit maar dan van Shark de carbon uitvoeringquote:Op donderdag 6 september 2012 13:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
tof pak zo, op een zwarte motor !
Zegde ik, ik had daar net mijn rijbewijs bij het stadhuis opgehaald. Vers van de persquote:Op donderdag 6 september 2012 13:31 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ziet er nogal... niet-rijbewijs-hebbend-achtig uit
Valt best mee. Na elke rit maak ik het meteen met koud water schoon zo ook de motor.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:31 schreef Vinniiee het volgende:
Alleen tha hell om schoon te houden denk ik zo'n pak
je moet altijd even wennen aan de koppeling op een nieuwe motor hequote:Op donderdag 6 september 2012 13:31 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ziet er nogal... niet-rijbewijs-hebbend-achtig uit
Tnx !quote:Op donderdag 6 september 2012 13:32 schreef Danger.Mouse het volgende:
Derhalve wel een mooie machine.
Ah das mooiquote:Op donderdag 6 september 2012 13:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Valt best mee. Na elke rit maak ik het meteen met koud water schoon zo ook de motor.
Dan ben ik benieuwd hoe ik rij als ik weer op een motor stap. Sinds het behalen van m'n rijbewijs niet meer gereden.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zegde ik, ik had daar net mijn rijbewijs bij het stadhuis opgehaald. Vers van de pers
En dat is hoelang geleden?quote:Op donderdag 6 september 2012 13:33 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd hoe ik rij als ik weer op een motor stap. Sinds het behalen van m'n rijbewijs niet meer gereden.
Niks shame on me.... dat is mijn cynische taal en werkt perfectquote:Op donderdag 6 september 2012 13:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah das mooi
And shame on you, 'zegde ik'![]()
Maar je hebt dus al wel gereden? of nog nooit na het behalen van je rijbewijs?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |