Arme meidquote:Op donderdag 6 september 2012 07:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dit is verwarrend..vinniiee vinnieboy ik snap t niet
blaasquote:Op donderdag 6 september 2012 07:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mogguh
Ben jij vroeg vandaag?
Ahwquote:Op donderdag 6 september 2012 07:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
geldt dat ook voor solo seks?quote:Op donderdag 6 september 2012 08:08 schreef RonnieHansen het volgende:
Seks in de morgen is een dag zonder zorgen.
Over solo gesproken, waar is JJH gebleven?quote:Op donderdag 6 september 2012 08:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geldt dat ook voor solo seks?
die is als vrijwilliger mee met een zonnebloem vakantie..komt vrijdag terugquote:Op donderdag 6 september 2012 08:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Over solo gesproken, waar is JJH gebleven?
Ohjaquote:Op donderdag 6 september 2012 08:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die is als vrijwilliger mee met een zonnebloem vakantie..komt vrijdag terug
Mwoaaaahquote:Op donderdag 6 september 2012 08:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Woei eindelijk kon ik de pics in de OP doen
9 van de 10 keer moet ik dat alquote:Op donderdag 6 september 2012 08:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
OhjaWel balen zeker dat je nu moet koken als je thuis komt
Oh, ik dacht dat hij altijd kooktequote:Op donderdag 6 september 2012 08:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
9 van de 10 keer moet ik dat al
alleen mr had vakantie afgelopen 2 weken dus mocht hij koken elke dag
Veel plezierquote:Op donderdag 6 september 2012 08:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmm ik ga zo nog even liggen denk ik
ja.. normaal werkt hij van 3 tot 1 snachts.. alleen 1 x in de 2 weken maandag vrij.. dus meestal kook ikquote:Op donderdag 6 september 2012 08:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat hij altijd kookteMaar dan kwam dus doordat ie vakantie had
Ah oke. Lijkt me wel lastig trouwens.quote:Op donderdag 6 september 2012 08:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja.. normaal werkt hij van 3 tot 1 snachts.. alleen 1 x in de 2 weken maandag vrij.. dus meestal kook ik
Ik van 11.30 tot 20.00.quote:Op donderdag 6 september 2012 08:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah oke. Lijkt me wel lastig trouwens.
Jij werkt van half 10 tot 8 ofzo ? En hij dan van 3 tot 1. Zie je elkaar ook niet zoveel
Euw kijk. Zie je elkaar 's ochtends ook nog wel als hij niet nog ligt te pitten.quote:Op donderdag 6 september 2012 08:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik van 11.30 tot 20.00.
we zien elkaar bij het eten en in het weekend![]()
Ik hoef hem ook niet elke dag zoveel te zien
Mooie pics!quote:Op donderdag 6 september 2012 08:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Woei eindelijk kon ik de pics in de OP doen
nou toen hij vakantie had welquote:Op donderdag 6 september 2012 08:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Euw kijk. Zie je elkaar 's ochtends ook nog wel als hij niet nog ligt te pitten.
Haha
Hahahaquote:Op donderdag 6 september 2012 08:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nou toen hij vakantie had welen ik zie hem liever sochtends niet
ben geen ochtendmens, ik hou van die paar uur alleen rustig koffie drinken
bestel er gelijk 3 danquote:Op donderdag 6 september 2012 08:37 schreef Cryothic het volgende:
Zojuist nog maar een tube zalf besteld bij de dokter... kleine pest-tubes... in dit tempo heb ik voor t weekend niks meer
Neuh, met die extra tube kom ik t weekend wel door.quote:Op donderdag 6 september 2012 08:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bestel er gelijk 3 dan
veel last van nog ?quote:Op donderdag 6 september 2012 08:42 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Neuh, met die extra tube kom ik t weekend wel door.
Als het dan maandag op is ga ik eerst wel even langs om er nogmaals naar te laten kijken.
Jeuk aan de binnenkant van m'n bovenbeen.quote:
^ What he said...quote:
Deze dus:quote:Op donderdag 6 september 2012 08:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sony Xperia P (silver als hij er is)
Ik las shequote:Op donderdag 6 september 2012 08:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Jeuk aan de binnenkant van m'n bovenbeen.
Dat is de enige "last"
Verder is de uitslag nog behoorlijk aanwezig, maar op plekken waar je het toch niet ziet als je kleren aan hebt. Dus daar heb ik weinig last van.
Al jeukt alles wel meer na het douchen
[..]
^ What he said...
quote:Op donderdag 6 september 2012 08:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik las she.
Het is eindelijk koud genoeg voor m'n nieuwe jas. Wel slecht dat ik daar blij mee ben, he
.
Mooie telefoon. Sowieso, xperiaquote:Op donderdag 6 september 2012 08:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Deze dus:
[ afbeelding ]
Ik vind 'm te hoekig
Nah, als ik een iPhone wil koop ik wel een Samsung. Die draait tenminste wel androidquote:Op donderdag 6 september 2012 09:12 schreef Vinniiee het volgende:
Android![]()
Misschien ooit nog eens iPhone
Ik heb Galaxy S2 die volledig nageaapt is van iPhonequote:Op donderdag 6 september 2012 09:14 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nah, als ik een iPhone wil koop ik wel een Samsung. Die draait tenminste wel android![]()
(flauw...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind de iPhone hoekiger en lelijker. En er staat zo'n achterlijke half opgegeten appel op.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:17 schreef Cryothic het volgende:
Daarom.
Ziet er uit als een iPhone, werkt als een android, best of both worlds
Ja, ik heb ook niks met apple hoor (in tegendeel zelfs...)quote:Op donderdag 6 september 2012 09:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de iPhone hoekiger en lelijker. En er staat zo'n achterlijke half opgegeten appel op.
Ik heb een (rooted) HTC DesireHD.quote:
Gelukkig wint Apple wel de originaliteitsprijs.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:20 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook niks met apple hoor (in tegendeel zelfs...)
Maar goed, apple heeft een rechtzaak gewonnen, dus samsung zal het wel gekopieerd hebben
quote:Op donderdag 6 september 2012 09:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig wint Apple wel de originaliteitsprijs.
Ik heb ergens notulen voorbij zien komen waarin Samsung hun Galaxy vergeleek met de iPhone en wat daar aan verbeterd kon worden.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:20 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook niks met apple hoor (in tegendeel zelfs...)
Maar goed, apple heeft een rechtzaak gewonnen, dus samsung zal het wel gekopieerd hebben
Who caresquote:Op donderdag 6 september 2012 09:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb ergens notulen voorbij zien komen waarin Samsung hun Galaxy vergeleek met de iPhone en wat daar aan verbeterd kon worden.
Dit dus. En is het nou juist niet de bedoeling om elkaar te verbeteren?quote:Op donderdag 6 september 2012 09:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Who cares. Al die smartphones lijken op elkaar.
I would say so.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit dus. En is het nou juist niet de bedoeling om elkaar te verbeteren?
Ik denk er eigenlijk nooit over na, maar volgens mij zit de bovenkant naar beneden ja. Als je m uit je broekzak pakt kun je 'm sneller gebruikenquote:Op donderdag 6 september 2012 09:31 schreef Cryothic het volgende:
Nog een leuke discussie naar aanleiding van een post over de iPhone5 op het weblog...
voor de mensen die hun telefoon in hun broekzak hebben... welke richting hebben jullie de telefoon?
Ik heb hem namelijk ondersteboven.
Op het weblog viel iemand het namelijk op dat bij de iPhone5 de jack aan de onderkant zit.
Wat in mijn geval gewoon ideaal is. Maar ben ik de enige die hem op z'n kop heeft in een broekzak dan?
Om nog maar te zwijgen van de techniek om zo'n ding te laten trillen. Of de positie en werking van de bediening.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:34 schreef Samzz het volgende:
Ik vind niet dat jouw vibrator eruit mag zien als een penis met een haasje erop geplakt. Goed, goed dan plak ik er een vlindertje op!
Jup, inderdaad.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen van de techniek om zo'n ding te laten trillen. Of de positie en werking van de bediening.
Ook allemaal hetzelfde
Om over dildo's maar te zwijgenquote:Op donderdag 6 september 2012 09:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen van de techniek om zo'n ding te laten trillen. Of de positie en werking van de bediening.
Ook allemaal hetzelfde
Wat dacht je van condooms dan? XDquote:Op donderdag 6 september 2012 09:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om over dildo's maar te zwijgen.
Ik zou als bakker ook andere bakkers aanklagen, want die bakken ook hetzelfde brood.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat dacht je van condooms dan? XD
Godver, krijg nou tieten! Tijd voor een copyright rechtszaak!quote:Op donderdag 6 september 2012 09:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat dacht je van condooms dan? XD
Net als jij? Hmm...quote:Op donderdag 6 september 2012 09:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Godver, krijg nou tieten! Tijd voor een copyright rechtszaak!
Ik denk dat ik m'n zusje ook maar aanklaag, zij heeft ook tieten, net als ik. Kan echt niet.
quote:Op donderdag 6 september 2012 07:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dus idd een soort iPhone - Samsung verhaal.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet zulke mooie, maar wel tieten.
Jij snapt.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dus idd een soort iPhone - Samsung verhaal.
Wel kopieren, maar de een is toch mooier dan de ander.
Nou je het zegtquote:Op donderdag 6 september 2012 09:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik zou als bakker ook andere bakkers aanklagen, want die bakken ook hetzelfde brood.
Inderdaad, kan echt nietquote:Op donderdag 6 september 2012 09:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Godver, krijg nou tieten! Tijd voor een copyright rechtszaak!
Ik denk dat ik m'n zusje ook maar aanklaag, zij heeft ook tieten, net als ik. Kan echt niet.
Hallo schatquote:
Ahwquote:Op donderdag 6 september 2012 09:46 schreef Moeraskat het volgende:
Waarom ben ik gaan werkenmisselijk al ik kan nie meer
sukkel dat ik ben
Tip voor morgen... NIET WERKEN!quote:Op donderdag 6 september 2012 09:46 schreef Moeraskat het volgende:
Waarom ben ik gaan werkenmisselijk al ik kan nie meer
sukkel dat ik ben
Nou is de vraag alleen of het rechtzaakwaardig is...quote:
Natuurlijk nietquote:Op donderdag 6 september 2012 09:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tip voor morgen... NIET WERKEN!
[..]
Nou is de vraag alleen of het rechtzaakwaardig is...
Niet van mij.quote:
Dat is toch hun probleem?quote:Op donderdag 6 september 2012 09:48 schreef Moeraskat het volgende:
Dat kan k
Echt niet makendoor mij lopen ze al twee dagen achter
Nope, why?quote:
KLB sc user ontmaskerdquote:Op donderdag 6 september 2012 09:51 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Niet van mij.
Mijn kloon ooit 1x gebruikt voor een foto in KPD, daarna gewoon overgestapt op m'n eigen naam
Sindsdien nooit meer gebruikt.
Hoezo? Heb je vermoedens over iemand?
Oh, daar hadden ze het gisteren ook al over, vrouwelijk toch?quote:
gister nachtquote:
Hihiquote:Op donderdag 6 september 2012 09:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben een kloon van Jou
Ik kom niet in KLB (een enkele keer via de tracker op de frontpage hooguit), en al helemaal niet 's nachts. Dan slaap ik (meestal)quote:
Ah Oke ik welquote:Op donderdag 6 september 2012 10:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik kom niet in KLB (een enkele keer via de tracker op de frontpage hooguit), en al helemaal niet 's nachts. Dan slaap ik (meestal)
Dat kan ik met mijn zusjes nietquote:Op donderdag 6 september 2012 11:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Straks komt mn zussie langsff samen op schoenenjacht!
Vet grappigquote:Op donderdag 6 september 2012 10:25 schreef stbabylon het volgende:
Dit is een kloon ja. Oh nee wacht... blauw... k-tje
Ik ben heel blij dat we met twee jongens waren. Ligt veel meer op één lijnquote:Op donderdag 6 september 2012 11:14 schreef LovelyLady het volgende:
Lijkt me echt tof om een zus(je) te hebben
Jij kan alleen winkelen met mensen met dezelfde smaak ?quote:Op donderdag 6 september 2012 11:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan ik met mijn zusjes niet. Die hebben een totaal andere schoenensmaak...
Ik wil je zusje wel zijnquote:Op donderdag 6 september 2012 11:14 schreef LovelyLady het volgende:
Lijkt me echt tof om een zus(je) te hebben
Het is niet echt logisch om te gaan winkelen met iemand die alle pumps bij voorbaat weerzinwekkend vindt wanneer je op schoenenjacht bent, he.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jij kan alleen winkelen met mensen met dezelfde smaak ?
quote:
Goed geslapen?quote:Op donderdag 6 september 2012 11:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jij kan alleen winkelen met mensen met dezelfde smaak ?
Maakt toch geen hol uitquote:Op donderdag 6 september 2012 11:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is niet echt logisch om te gaan winkelen met iemand die alle pumps bij voorbaat weerzinwekkend vindt wanneer je op schoenenjacht bent, he.
Weer niet goedquote:
Fijn dat het voor jou wel werkt, voor mij dus niet. Ieder zijn ding, he. Sowieso is winkelen met mijn zusje niet gezellig, daarom doen we het ook nooit.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maakt toch geen hol uitIk winkel zovaak met iemand die een andere smaak heeft het gaat om de gezelligheid.. En alles wat ik lelijk vind vis zij mooi. Super makkelijk
Nou hčquote:Op donderdag 6 september 2012 11:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fijn dat het voor jou wel werkt, voor mij dus niet. Ieder zijn ding, he.
Jaquote:
Wel op de wangquote:Op donderdag 6 september 2012 11:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als je me sussie bent kunnen we tog nie zoenuh
laatste week oktoberquote:Op donderdag 6 september 2012 11:27 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Join the club.
Tijd voor vakantie.
ik ook... ow wacht...quote:Op donderdag 6 september 2012 11:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
laatste week oktoberben er aan toe
Uh Okequote:
Ik zal het wel verkeerd zien dat je post sarcastisch/sjagrijnig zijnquote:Op donderdag 6 september 2012 11:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Uh Oke![]()
Volgens mij vat jij de dingen anders op hoor
Babs, we hebben een discussie over VVD en zorg, moet je je daar niet in mengenquote:Op donderdag 6 september 2012 11:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zal het wel verkeerd zien dat je post sarcastisch/sjagrijnig zijn
In een gelovige bui?quote:Op donderdag 6 september 2012 11:32 schreef Grijsbaard het volgende:
GVD net bijna aanrijding.. jezus... :S
Blijkbaar....quote:Op donderdag 6 september 2012 11:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zal het wel verkeerd zien dat je post sarcastisch/sjagrijnig zijn
Ik deed al meequote:Op donderdag 6 september 2012 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Babs, we hebben een discussie over VVD en zorg, moet je je daar niet in mengen?
Gelovige bui? Wat is dat?quote:Op donderdag 6 september 2012 11:34 schreef Cryothic het volgende:
[..]
In een gelovige bui?
Maar eh, bijna aanrijding, dus alles goed afgelopen?
Nou, GVD en jesus in 1 zinquote:Op donderdag 6 september 2012 11:35 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Gelovige bui? Wat is dat?
Ja gelukkig wel.... Ik moest maar ff een ruk aan mijn stuur geven... pfoee... hart zit nog in mijn keel..
Okee.. op die manier.. ik vat 'm.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nou, GVD en jesus in 1 zin
Maar goed, mooi dat het goed is afgelopen dan.
Overstekend wild?
wegwerkverkeersvrachtwagenachteruitkijkspiegel is ook zo'n mooiequote:Op donderdag 6 september 2012 11:38 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Okee.. op die manier.. ik vat 'm.
Nee, een wegwerkverkeersvrachtauto (jezus wat een woord), die voegte te vroeg in, waardoor hij bijna tegen de auto aan kwam..
quote:Op donderdag 6 september 2012 11:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wegwerkverkeersvrachtwagenachteruitkijkspiegel is ook zo'n mooie
Nou, daar keek hij dus overduidelijk NIET in!!!!!!quote:Op donderdag 6 september 2012 11:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wegwerkverkeersvrachtwagenachteruitkijkspiegel is ook zo'n mooie
Oh, en ditquote:Op donderdag 6 september 2012 11:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maakt toch geen hol uitIk winkel zovaak met iemand die een andere smaak heeft het gaat om de gezelligheid.. En alles wat ik lelijk vind vis zij mooi. Super makkelijk
no baby's for youquote:Op donderdag 6 september 2012 11:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]!
Ik heb ook al eens bijna vliegles gehad met de motor. Kwam even een auto met 80 het rode verkeerslicht doorzetten terwijl ik al op trok. Keihard remmen, bijna onderuit en vol met m'n klote tegen de tank. Auwtsj
same.. plus die wijzen je misschien nog eens op iets wat je zelf nooit zou passen en als je het dan past lijkt het ineens verrekte goedquote:Op donderdag 6 september 2012 11:41 schreef Grijsbaard het volgende:
Ik vind het juist leuk om met mensen te winkelen die een andere smaak hebben.. Zo kom je nog eens ergens anders..
Indeedquote:Op donderdag 6 september 2012 11:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
same.. plus die wijzen je misschien nog eens op iets wat je zelf nooit zou passen en als je het dan past lijkt het ineens verrekte goed
Klopt..quote:Op donderdag 6 september 2012 11:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
same.. plus die wijzen je misschien nog eens op iets wat je zelf nooit zou passen en als je het dan past lijkt het ineens verrekte goed
Aan de ene kant wel, aan de andere kant dooood vermoeiend :pquote:Op donderdag 6 september 2012 11:41 schreef Grijsbaard het volgende:
Ik vind het juist leuk om met mensen te winkelen die een andere smaak hebben.. Zo kom je nog eens ergens anders..
Soms.. maar een andere smaak hoeft niet slecht/negatief/lelijk te zijn.. Bij sommigen mensen pást dat noueenmaal..quote:Op donderdag 6 september 2012 11:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, aan de andere kant dooood vermoeiend :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet het wel gezellig zijn. Shoppen met mijn zusje is niet gezelligquote:
Ik vond zojuist een heel tof corset bij Christine LeDucquote:Op donderdag 6 september 2012 11:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, aan de andere kant dooood vermoeiend :p
Picsquote:Op donderdag 6 september 2012 11:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet het wel gezellig zijn. Shoppen met mijn zusje is niet gezellig.
[..]
Ik vond zojuist een heel tof corset bij Christine LeDuc. Ordy, maar niet over the top.
Een korset over je top ziet er ook niet uit...quote:Op donderdag 6 september 2012 11:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Ik vond zojuist een heel tof corset bij Christine LeDuc. Ordy, maar niet over the top.
quote:Op donderdag 6 september 2012 11:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Een korset over je top ziet er ook niet uit...
quote:
Hoe weet jij dat nou, misschien heb ik wel een heul mooie topquote:Op donderdag 6 september 2012 11:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Een korset over je top ziet er ook niet uit...
Je kan ook een heel mooi rokje hebben, maar je slip eroverheen zal er ook niet uitzien.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou, misschien heb ik wel een heul mooie top.
quote:Op donderdag 6 september 2012 11:47 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Soms.. maar een andere smaak hoeft niet slecht/negatief/lelijk te zijn.. Bij sommigen mensen pást dat noueenmaal..Neee meer in de zin van allebei naar andere winkels willen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Nee, dat is dan ook achterlijk. Maar een corset over een mooie top kan heel mooi staanquote:Op donderdag 6 september 2012 11:53 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Je kan ook een heel mooi rokje hebben, maar je slip eroverheen zal er ook niet uitzien.
Oeeh foto!quote:Op donderdag 6 september 2012 11:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Ja, dan kan het lang durenquote:Op donderdag 6 september 2012 11:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neee meer in de zin van allebei naar andere winkels willen.
Ik wil terug naar die tijd!quote:Op donderdag 6 september 2012 11:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat is dan ook achterlijk. Maar een corset over een mooie top kan heel mooi staan. Vroegah deden ze het ook, witte blouse, corset erover en aansnoeren maar
.
quote:
Taa-ma-shii, zo spreek je t uit.quote:
Jezus, ik wil het je wel zien aantrekken eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar ik denk dat m'n boobs er niet in gaan passen... Maar, wie niet waagt, wie niet wint.
Taa-ma-SHI!quote:Op donderdag 6 september 2012 11:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Taa-ma-shii, zo spreek je t uit.
Die is indd mooi! Zelfs bijna chique. Prijskaartje?quote:Op donderdag 6 september 2012 11:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar ik denk dat m'n boobs er niet in gaan passen... Maar, wie niet waagt, wie niet wint.
Dat is waar.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat is dan ook achterlijk. Maar een corset over een mooie top kan heel mooi staan. Vroegah deden ze het ook, witte blouse, corset erover en aansnoeren maar
.
40 euro maarquote:Op donderdag 6 september 2012 11:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Die is indd mooi! Zelfs bijna chique. Prijskaartje?
Oh dat valt wel mee op zich.quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 12:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh dat valt wel mee op zich.
Ik wil lange jurken, witte blousen, rode korsetten en opgestoken haar. Soort van Keira Knightley in Pirates of als in Pride and Predujice. Heren die onmaakbaar zijn, ongelofelijk chique en netjes. Etiketten weten en altijd de deur voor je open doen. Chaperonnes zogezegd.die je begeleiden van de tuin naar de voordeur en het niet over seks hebben maar het magische moment vanzelf laten aanbreken.
Nu niet meer natuurlijk. Maar wellicht heeft een FOKster tijd voor je.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:57 schreef Royco1 het volgende:
Ben ik nog op tijd voor hete ochtendseks op deze koude dag?
Oiquote:Op donderdag 6 september 2012 12:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik wil lange jurken, witte blousen, rode korsetten en opgestoken haar. Soort van Keira Knightley in Pirates of als in Pride and Predujice. Heren die onmaakbaar zijn, ongelofelijk chique en netjes. Etiketten weten en altijd de deur voor je open doen. Chaperonnes zogezegd.die je begeleiden van de tuin naar de voordeur en het niet over seks hebben maar het magische moment vanzelf laten aanbreken.
quote:Op donderdag 6 september 2012 12:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nu niet meer natuurlijk. Maar wellicht heeft een FOKster tijd voor je.
Ik ben altijd heel galant hoorquote:Op donderdag 6 september 2012 12:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
sowieso lijkt het me best een keer tof om echt zo'n bal te hebben.. met de jurken en korstetten en mannen die galant zijn en niet ginnegappend bier zuipen aan de bar
Te laat.. Goedemiddagquote:Op donderdag 6 september 2012 11:57 schreef Royco1 het volgende:
Ben ik nog op tijd voor hete ochtendseks op deze koude dag?
Ja. Past wel bij mij vind ik.quote:
Zo'n chique bal waar je je op en top vrouw kunt voelen en waar de mannen je behandelen als prinsesquote:Op donderdag 6 september 2012 12:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
sowieso lijkt het me best een keer tof om echt zo'n bal te hebben.. met de jurken en korstetten en mannen die galant zijn en niet ginnegappend bier zuipen aan de bar
Volgens mij is het vet duur, als ik op ebay kijk tenminste.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oi. Ja, ik ben echt dol op dat soort jurken... *Zwijmel.
Bestaan die eigenlijk nog? Ergens? In dit universum?quote:Op donderdag 6 september 2012 12:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ja, ze zijn rete duurquote:Op donderdag 6 september 2012 12:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Volgens mij is het vet duur, als ik op ebay kijk tenminste.
quote:Op donderdag 6 september 2012 12:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Bestaan die eigenlijk nog? Ergens? In dit universum?
Dat vind ik ook prachtig, maar echt comfortabel was het niet, veel vrouwen die af en toe flauwvallen door zo'n strak corset.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gewoon niet te strak aantrekkenquote:Op donderdag 6 september 2012 12:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat vind ik ook prachtig, maar echt comfortabel was het niet, veel vrouwen die af en toe flauwvallen door zo'n strak corset.
Ik bedoelde zo'n bal eigenlijk. Maar goed, hou oud ben jij dan?quote:
Het hoeft niet zo strak natuurlijk....quote:Op donderdag 6 september 2012 12:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat vind ik ook prachtig, maar echt comfortabel was het niet, veel vrouwen die af en toe flauwvallen door zo'n strak corset.
Ja is heerlijk.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:06 schreef Fera het volgende:
[..]
28quote:Op donderdag 6 september 2012 12:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik bedoelde zo'n bal eigenlijk. Maar goed, hou oud ben jij dan?
quote:
De term Kroegbaas in je UI helpt hier natuurlijk nietquote:en mannen die galant zijn en niet ginnegappend bier zuipen aan de bar
Vroeger deden ze dat dus wel, vandaar. Ik heb zelf ook corsetten gedragen in mijn gothic periode. Geweldige dingen.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon niet te strak aantrekken.
Als ik al zie wat zo'n corset voor de niet bestaande tieten van Knightley doet, ben ik benieuwd hoe die van mij eruit gaan zien.
In mijn vrije tijd ben ik heel galantquote:Op donderdag 6 september 2012 12:08 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
De term Kroegbaas in je UI helpt hier natuurlijk niet
Ik vind ze ook echt prachtigquote:Op donderdag 6 september 2012 12:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Vroeger deden ze dat dus wel, vandaar. Ik heb zelf ook corsetten gedragen in mijn gothic periode. Geweldige dingen.
Ze accentueren heel erg mijn zandloperfiguur.quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 12:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In mijn vrije tijd ben ik heel galant
Ja, ik denk dat dat bij mij ook het geval gaat zijnquote:Op donderdag 6 september 2012 12:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze accentueren heel erg mijn zandloperfiguur.
quote:Op donderdag 6 september 2012 12:16 schreef LovelyLady het volgende:
Leuk hoor corsetten, als je vaker naar dat soort feestjes gaat....
Ik heb mijn corset 4 of 5 keer aangehad
En nu kan ik em verkopen omdat ie te groot is
Neuh ik hoef er geen meer...quote:Op donderdag 6 september 2012 12:17 schreef Cryothic het volgende:
[..]![]()
verkopen, tijd voor een nieuw
Wat is daar 'quote:Op donderdag 6 september 2012 12:18 schreef kingtoppie het volgende:
Vrouwen zien er uit als wandellende cadeautjes op deze manierDie wil je uitpakken.
Dat is wel een verademing jaquote:Op donderdag 6 september 2012 12:18 schreef kingtoppie het volgende:
Vrouwen zien er uit als wandellende cadeautjes op deze manierDie wil je uitpakken.
owquote:Op donderdag 6 september 2012 12:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neuh ik hoef er geen meer...
Het is ook nooit goed hequote:Op donderdag 6 september 2012 12:14 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik ook. maar ja, ze zoeken zo'n bal. niet een galante vent vrees ik
Maar nu eindigen de lessen om 13. 24 euro verspilt.quote:
Gewoon vragenquote:Op donderdag 6 september 2012 12:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Omdat het niet mag / onbereikbaar
Wachten tot het op je pad komtquote:Op donderdag 6 september 2012 12:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Omdat het niet mag / onbereikbaar
Coolquote:
Beetje jammerquote:Op donderdag 6 september 2012 12:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar nu eindigen de lessen om 13. 24 euro verspilt.
SPOILER: deze dusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, idd.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wachten tot het op je pad komt
[..]
Cool
[..]
Beetje jammer
Haha inderdaad.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, idd.Naja, ik ben er weer ff uitgeweest vandaag.
Iemand in Utrecht straks?
Zit ook wel wat in.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe vaak heb ik die andere nou aangehad voor nuttig doeleinde?
Te weinig ...
quote:Op donderdag 6 september 2012 12:23 schreef Vinniiee het volgende:
Ikke winterschoenen, van 280 euroBest nice!SPOILER: deze dusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Nee zaterdag pasquote:Op donderdag 6 september 2012 12:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, idd.Naja, ik ben er weer ff uitgeweest vandaag.
Iemand in Utrecht straks?
Ikke winterschoenen, van 280 eurowaarom zo duur.. winter is amper winter hier..SPOILER: deze dusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Ik heb al-tijd koude poten.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom zo duur.. winter is amper winter hier..
zou het nu mooier staan nu ik afgevallen ben?quote:Op donderdag 6 september 2012 12:24 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zit ook wel wat in.
Maar het stond wel mooi
Minstens even mooiquote:Op donderdag 6 september 2012 12:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zou het nu mooier staan nu ik afgevallen ben?
Ikke winterschoenen, van 280 euroGaafSPOILER: deze dusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
omg.. UGGS= anticonceptie.quote:
Kom je maar op 1 manier achter hequote:Op donderdag 6 september 2012 12:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sort off. Maar je ziet het er niet aan af.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moeraskat heeft je aangestoken
Dank uquote:
Je ziet niet eens dat het Uggs zijn, alleen als je de achterkant ziet probably.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omg.. UGGS= anticonceptie.
jij wilt nooit sexytime?
kvind ze zowiezo dat geld niet waard.. maar dat vind ik van bijna geen enkele schoenquote:Op donderdag 6 september 2012 12:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sort off. Maar je ziet het er niet aan af.
[..]
Dank u
[..]
Je ziet niet eens dat het Uggs zijn, alleen als je de achterkant ziet probably.
Serieus? De prijs klopt iig wel.quote:
Ik ga geen geld vergokkenquote:Op donderdag 6 september 2012 12:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kom je maar op 1 manier achter he
Anprobieren.quote:
Weet ik niet.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Apart hčquote:Op donderdag 6 september 2012 12:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wachten tot het op je pad komt
[..]
CoolWel aparte ringvingernagel
[..]
Beetje jammer
Warme voeten vind ik wel geld waard. Als ik niet uit kijk dan zijn ze zo koud dat ik er nauwelijks op kan staan.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kvind ze zowiezo dat geld niet waard.. maar dat vind ik van bijna geen enkele schoen
Jup:quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 12:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Warme voeten vind ik wel geld waard. Als ik niet uit kijk dan zijn ze zo koud dat ik er nauwelijks op kan staan.
[..]
Jup:Jaren lang op deze gelopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(2 paar, jaar of 7 a 8 bij elkaar, zo lang gaan ze mee).
Kan je mee tot je enkels in het water staan, met droge voeten.
En altijd warme voetjes.
En dat voor 129 euro
NIEUW: Foto's!
prioriteiten verschillenquote:Op donderdag 6 september 2012 12:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Warme voeten vind ik wel geld waard. Als ik niet uit kijk dan zijn ze zo koud dat ik er nauwelijks op kan staan.
[..]
Jup:
Dit dus. Hopelijk.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:31 schreef Samzz het volgende:
Ik vind 280 euro niet veel geld voor goede, stevige winterschoenen waar je jaren mee kan doen.
Vind ik niksquote:Op donderdag 6 september 2012 12:31 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Jaren lang op deze gelopen
[ afbeelding ]
(2 paar, jaar of 7 a 8 bij elkaar, zo lang gaan ze mee).
Kan je mee tot je enkels in het water staan, met droge voeten.
En altijd warme voetjes.
En dat voor 129 euro
jij denkt net als ikquote:Op donderdag 6 september 2012 12:31 schreef Fera het volgende:
Maarja, 280 euro voor een paar schoenen ... Bijna twee maanden boodschappen.
Goedkoop en warm lukt bij mij niet.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
prioriteiten verschillen
ik kan ook schoenen vinden voor 40 euro die warme voeten geven maar ik hou dan ook van goedkope schoenen
Ik ook. Hele dure durf ik niet eens aan te trekken.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
prioriteiten verschillen
ik kan ook schoenen vinden voor 40 euro die warme voeten geven maar ik hou dan ook van goedkope schoenen
quote:
Dat scheelt wel enorm...quote:Op donderdag 6 september 2012 12:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goedkoop en warm lukt bij mij niet.
Heb gevoerde winterschoenen van 130 euro, maar dan heb ik nog snel koude voeten.
Oh, en ik hoef geen boodschappen te halen
hihi same.. en ik vind het zoo zonde want het zoveel procent huur of het kan naar dit of naar dat en dan denk ik.. schoenen.. of kleding.. meh dat kan goedkoperquote:Op donderdag 6 september 2012 12:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook. Hele dure durf ik niet eens aan te trekken.
Wat minder onbezorgd ja. Ik heb wel nog steeds wat andere vaste lastenquote:Op donderdag 6 september 2012 12:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat scheelt wel enorm...
onbezorgd geld uit geven
IK heb zo ook, al jarenquote:Op donderdag 6 september 2012 12:34 schreef sararaats het volgende:
weet je, ik vind ¤80 al veel geld voor Reebok-schoenen maar dat is puur omdat ik leef van een uitkering
Ik ook wel. Toch is het op de lange termijn goedkoper een keer schoenen van 280 euro te kopen waar je dan 7 jaar mee doet, dan ieder jaar 4 paar schoenen voor 100 euro.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat minder onbezorgd ja. Ik heb wel nog steeds wat andere vaste lasten
Ik begrijp het wel hoor
Ja, idd. Het kan nuttiger besteed worden is dan mijn gedachte.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hihi same.. en ik vind het zoo zonde want het zoveel procent huur of het kan naar dit of naar dat en dan denk ik.. schoenen.. of kleding.. meh dat kan goedkoper
dan liever 3 paar schoenen voor 100 euro dan 1 paar schoenen voor 100 euro
Jup, klopt helemaalquote:Op donderdag 6 september 2012 12:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook wel. Toch is het op de lange termijn goedkoper een keer schoenen van 280 euro te kopen waar je dan 7 jaar mee doet, dan ieder jaar 4 paar schoenen voor 100 euro.
Tuurlijk iedereen heeft toch vaste lasten.. en een motor kost ook geldquote:Op donderdag 6 september 2012 12:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat minder onbezorgd ja. Ik heb wel nog steeds wat andere vaste lasten
Ik begrijp het wel hoor
Heb 1 keer dure schoenen gekocht.. die waren 150 euro.. waren kapot binnen 3 maanden helemaal kapot gelopen (wolkies)quote:Op donderdag 6 september 2012 12:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, idd. Het kan nuttiger besteed worden is dan mijn gedachte.
Wil ik ook welquote:Op donderdag 6 september 2012 12:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat scheelt wel enorm...
onbezorgd geld uit geven
Zou wel iets voor mij zijn eerlijk gezegd.. Denk alleen niet dat ze er in meegaan...quote:
Dat weet ik wel zeker. Tenzij ze straal bezopen bent of je haar vriend bent.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zou wel iets voor mij zijn eerlijk gezegd.. Denk alleen niet dat ze er in meegaan...
Geen ideequote:
Motor kost niet zo heel veel geld hoor.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tuurlijk iedereen heeft toch vaste lasten.. en een motor kost ook geld
Ik zelf ben alleen nog nooit schoenen over de 175 euro tegen gekomen die ik de moeite waard vond om te kopen
Mijn laarzen waren 169 geloof ik(maar dat waren ook speciale, voor dikkere kuiten
)
Ja maar je hebt toch vaste lasten daar in.. benzine/verzekering/belasting/apk/onderhoudquote:Op donderdag 6 september 2012 12:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Motor kost niet zo heel veel geld hoor.
Zalbinnenkort eens uitrekenen hoe het uitkomt met reiskostenvergoeding en wat ik kwijt ben
Jaquote:Op donderdag 6 september 2012 12:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar je hebt toch vaste lasten daar in.. benzine/verzekering/belasting/apk/onderhoud
Durf k nietquote:
Kloptquote:Op donderdag 6 september 2012 12:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar je hebt toch vaste lasten daar in.. benzine/verzekering/belasting/apk/onderhoud
quote:Op donderdag 6 september 2012 12:55 schreef Grijsbaard het volgende:
Lekker in de trein.. Zit wel bij een man in de coupé die zijn hart op de tong heeft. 'iedereen die op wilders stemt, moet worden afgemaakt'.
Wat een idiootquote:Op donderdag 6 september 2012 12:55 schreef Grijsbaard het volgende:
Lekker in de trein.. Zit wel bij een man in de coupé die zijn hart op de tong heeft. 'iedereen die op wilders stemt, moet worden afgemaakt'.
Werk jij hier ofzo? Collega heeft oliebollen, meequote:Op donderdag 6 september 2012 12:56 schreef Moeraskat het volgende:
Collega eet oliebollen voor lunch
Sssstttquote:Op donderdag 6 september 2012 12:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Werk jij hier ofzo? Collega heeft oliebollen, mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |