Arme meidquote:Op donderdag 6 september 2012 07:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dit is verwarrend..vinniiee vinnieboy ik snap t niet
blaasquote:Op donderdag 6 september 2012 07:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mogguh
Ben jij vroeg vandaag?
Ahwquote:Op donderdag 6 september 2012 07:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
geldt dat ook voor solo seks?quote:Op donderdag 6 september 2012 08:08 schreef RonnieHansen het volgende:
Seks in de morgen is een dag zonder zorgen.
Over solo gesproken, waar is JJH gebleven?quote:Op donderdag 6 september 2012 08:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geldt dat ook voor solo seks?
die is als vrijwilliger mee met een zonnebloem vakantie..komt vrijdag terugquote:Op donderdag 6 september 2012 08:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Over solo gesproken, waar is JJH gebleven?
Ohjaquote:Op donderdag 6 september 2012 08:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die is als vrijwilliger mee met een zonnebloem vakantie..komt vrijdag terug
Mwoaaaahquote:Op donderdag 6 september 2012 08:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Woei eindelijk kon ik de pics in de OP doen
9 van de 10 keer moet ik dat alquote:Op donderdag 6 september 2012 08:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
OhjaWel balen zeker dat je nu moet koken als je thuis komt
Oh, ik dacht dat hij altijd kooktequote:Op donderdag 6 september 2012 08:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
9 van de 10 keer moet ik dat al
alleen mr had vakantie afgelopen 2 weken dus mocht hij koken elke dag
Veel plezierquote:Op donderdag 6 september 2012 08:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmm ik ga zo nog even liggen denk ik
ja.. normaal werkt hij van 3 tot 1 snachts.. alleen 1 x in de 2 weken maandag vrij.. dus meestal kook ikquote:Op donderdag 6 september 2012 08:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat hij altijd kookteMaar dan kwam dus doordat ie vakantie had
Ah oke. Lijkt me wel lastig trouwens.quote:Op donderdag 6 september 2012 08:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja.. normaal werkt hij van 3 tot 1 snachts.. alleen 1 x in de 2 weken maandag vrij.. dus meestal kook ik
Ik van 11.30 tot 20.00.quote:Op donderdag 6 september 2012 08:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah oke. Lijkt me wel lastig trouwens.
Jij werkt van half 10 tot 8 ofzo ? En hij dan van 3 tot 1. Zie je elkaar ook niet zoveel
Euw kijk. Zie je elkaar 's ochtends ook nog wel als hij niet nog ligt te pitten.quote:Op donderdag 6 september 2012 08:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik van 11.30 tot 20.00.
we zien elkaar bij het eten en in het weekend![]()
Ik hoef hem ook niet elke dag zoveel te zien
Mooie pics!quote:Op donderdag 6 september 2012 08:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Woei eindelijk kon ik de pics in de OP doen
nou toen hij vakantie had welquote:Op donderdag 6 september 2012 08:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Euw kijk. Zie je elkaar 's ochtends ook nog wel als hij niet nog ligt te pitten.
Haha
Hahahaquote:Op donderdag 6 september 2012 08:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nou toen hij vakantie had welen ik zie hem liever sochtends niet
ben geen ochtendmens, ik hou van die paar uur alleen rustig koffie drinken
bestel er gelijk 3 danquote:Op donderdag 6 september 2012 08:37 schreef Cryothic het volgende:
Zojuist nog maar een tube zalf besteld bij de dokter... kleine pest-tubes... in dit tempo heb ik voor t weekend niks meer
Neuh, met die extra tube kom ik t weekend wel door.quote:Op donderdag 6 september 2012 08:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bestel er gelijk 3 dan
veel last van nog ?quote:Op donderdag 6 september 2012 08:42 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Neuh, met die extra tube kom ik t weekend wel door.
Als het dan maandag op is ga ik eerst wel even langs om er nogmaals naar te laten kijken.
Jeuk aan de binnenkant van m'n bovenbeen.quote:
^ What he said...quote:
Deze dus:quote:Op donderdag 6 september 2012 08:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sony Xperia P (silver als hij er is)
Ik las shequote:Op donderdag 6 september 2012 08:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Jeuk aan de binnenkant van m'n bovenbeen.
Dat is de enige "last"
Verder is de uitslag nog behoorlijk aanwezig, maar op plekken waar je het toch niet ziet als je kleren aan hebt. Dus daar heb ik weinig last van.
Al jeukt alles wel meer na het douchen
[..]
^ What he said...
quote:Op donderdag 6 september 2012 08:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik las she.
Het is eindelijk koud genoeg voor m'n nieuwe jas. Wel slecht dat ik daar blij mee ben, he
.
Mooie telefoon. Sowieso, xperiaquote:Op donderdag 6 september 2012 08:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Deze dus:
[ afbeelding ]
Ik vind 'm te hoekig
Nah, als ik een iPhone wil koop ik wel een Samsung. Die draait tenminste wel androidquote:Op donderdag 6 september 2012 09:12 schreef Vinniiee het volgende:
Android![]()
Misschien ooit nog eens iPhone
Ik heb Galaxy S2 die volledig nageaapt is van iPhonequote:Op donderdag 6 september 2012 09:14 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nah, als ik een iPhone wil koop ik wel een Samsung. Die draait tenminste wel android![]()
(flauw...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind de iPhone hoekiger en lelijker. En er staat zo'n achterlijke half opgegeten appel op.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:17 schreef Cryothic het volgende:
Daarom.
Ziet er uit als een iPhone, werkt als een android, best of both worlds
Ja, ik heb ook niks met apple hoor (in tegendeel zelfs...)quote:Op donderdag 6 september 2012 09:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de iPhone hoekiger en lelijker. En er staat zo'n achterlijke half opgegeten appel op.
Ik heb een (rooted) HTC DesireHD.quote:
Gelukkig wint Apple wel de originaliteitsprijs.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:20 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook niks met apple hoor (in tegendeel zelfs...)
Maar goed, apple heeft een rechtzaak gewonnen, dus samsung zal het wel gekopieerd hebben
quote:Op donderdag 6 september 2012 09:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig wint Apple wel de originaliteitsprijs.
Ik heb ergens notulen voorbij zien komen waarin Samsung hun Galaxy vergeleek met de iPhone en wat daar aan verbeterd kon worden.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:20 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook niks met apple hoor (in tegendeel zelfs...)
Maar goed, apple heeft een rechtzaak gewonnen, dus samsung zal het wel gekopieerd hebben
Who caresquote:Op donderdag 6 september 2012 09:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb ergens notulen voorbij zien komen waarin Samsung hun Galaxy vergeleek met de iPhone en wat daar aan verbeterd kon worden.
Dit dus. En is het nou juist niet de bedoeling om elkaar te verbeteren?quote:Op donderdag 6 september 2012 09:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Who cares. Al die smartphones lijken op elkaar.
I would say so.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit dus. En is het nou juist niet de bedoeling om elkaar te verbeteren?
Ik denk er eigenlijk nooit over na, maar volgens mij zit de bovenkant naar beneden ja. Als je m uit je broekzak pakt kun je 'm sneller gebruikenquote:Op donderdag 6 september 2012 09:31 schreef Cryothic het volgende:
Nog een leuke discussie naar aanleiding van een post over de iPhone5 op het weblog...
voor de mensen die hun telefoon in hun broekzak hebben... welke richting hebben jullie de telefoon?
Ik heb hem namelijk ondersteboven.
Op het weblog viel iemand het namelijk op dat bij de iPhone5 de jack aan de onderkant zit.
Wat in mijn geval gewoon ideaal is. Maar ben ik de enige die hem op z'n kop heeft in een broekzak dan?
Om nog maar te zwijgen van de techniek om zo'n ding te laten trillen. Of de positie en werking van de bediening.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:34 schreef Samzz het volgende:
Ik vind niet dat jouw vibrator eruit mag zien als een penis met een haasje erop geplakt. Goed, goed dan plak ik er een vlindertje op!
Jup, inderdaad.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen van de techniek om zo'n ding te laten trillen. Of de positie en werking van de bediening.
Ook allemaal hetzelfde
Om over dildo's maar te zwijgenquote:Op donderdag 6 september 2012 09:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen van de techniek om zo'n ding te laten trillen. Of de positie en werking van de bediening.
Ook allemaal hetzelfde
Wat dacht je van condooms dan? XDquote:Op donderdag 6 september 2012 09:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om over dildo's maar te zwijgen.
Ik zou als bakker ook andere bakkers aanklagen, want die bakken ook hetzelfde brood.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat dacht je van condooms dan? XD
Godver, krijg nou tieten! Tijd voor een copyright rechtszaak!quote:Op donderdag 6 september 2012 09:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat dacht je van condooms dan? XD
Net als jij? Hmm...quote:Op donderdag 6 september 2012 09:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Godver, krijg nou tieten! Tijd voor een copyright rechtszaak!
Ik denk dat ik m'n zusje ook maar aanklaag, zij heeft ook tieten, net als ik. Kan echt niet.
quote:Op donderdag 6 september 2012 07:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dus idd een soort iPhone - Samsung verhaal.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet zulke mooie, maar wel tieten.
Jij snapt.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dus idd een soort iPhone - Samsung verhaal.
Wel kopieren, maar de een is toch mooier dan de ander.
Nou je het zegtquote:Op donderdag 6 september 2012 09:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik zou als bakker ook andere bakkers aanklagen, want die bakken ook hetzelfde brood.
Inderdaad, kan echt nietquote:Op donderdag 6 september 2012 09:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Godver, krijg nou tieten! Tijd voor een copyright rechtszaak!
Ik denk dat ik m'n zusje ook maar aanklaag, zij heeft ook tieten, net als ik. Kan echt niet.
Hallo schatquote:
Ahwquote:Op donderdag 6 september 2012 09:46 schreef Moeraskat het volgende:
Waarom ben ik gaan werkenmisselijk al ik kan nie meer
sukkel dat ik ben
Tip voor morgen... NIET WERKEN!quote:Op donderdag 6 september 2012 09:46 schreef Moeraskat het volgende:
Waarom ben ik gaan werkenmisselijk al ik kan nie meer
sukkel dat ik ben
Nou is de vraag alleen of het rechtzaakwaardig is...quote:
Natuurlijk nietquote:Op donderdag 6 september 2012 09:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tip voor morgen... NIET WERKEN!
[..]
Nou is de vraag alleen of het rechtzaakwaardig is...
Niet van mij.quote:
Dat is toch hun probleem?quote:Op donderdag 6 september 2012 09:48 schreef Moeraskat het volgende:
Dat kan k
Echt niet makendoor mij lopen ze al twee dagen achter
Nope, why?quote:
KLB sc user ontmaskerdquote:Op donderdag 6 september 2012 09:51 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Niet van mij.
Mijn kloon ooit 1x gebruikt voor een foto in KPD, daarna gewoon overgestapt op m'n eigen naam
Sindsdien nooit meer gebruikt.
Hoezo? Heb je vermoedens over iemand?
Oh, daar hadden ze het gisteren ook al over, vrouwelijk toch?quote:
gister nachtquote:
Hihiquote:Op donderdag 6 september 2012 09:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben een kloon van Jou
Ik kom niet in KLB (een enkele keer via de tracker op de frontpage hooguit), en al helemaal niet 's nachts. Dan slaap ik (meestal)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |