Arme meidquote:Op donderdag 6 september 2012 07:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dit is verwarrend..vinniiee vinnieboy ik snap t niet
blaasquote:Op donderdag 6 september 2012 07:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mogguh
Ben jij vroeg vandaag?
Ahwquote:Op donderdag 6 september 2012 07:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dit is verwarrend..vinniiee vinnieboy ik snap t niet
geldt dat ook voor solo seks?quote:Op donderdag 6 september 2012 08:08 schreef RonnieHansen het volgende:
Seks in de morgen is een dag zonder zorgen.
Over solo gesproken, waar is JJH gebleven?quote:Op donderdag 6 september 2012 08:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geldt dat ook voor solo seks?
die is als vrijwilliger mee met een zonnebloem vakantie..komt vrijdag terugquote:Op donderdag 6 september 2012 08:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Over solo gesproken, waar is JJH gebleven?
Ohjaquote:Op donderdag 6 september 2012 08:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die is als vrijwilliger mee met een zonnebloem vakantie..komt vrijdag terug
Mwoaaaahquote:Op donderdag 6 september 2012 08:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Woei eindelijk kon ik de pics in de OP doen
9 van de 10 keer moet ik dat alquote:Op donderdag 6 september 2012 08:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
OhjaWel balen zeker dat je nu moet koken als je thuis komt
Oh, ik dacht dat hij altijd kooktequote:Op donderdag 6 september 2012 08:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
9 van de 10 keer moet ik dat al
alleen mr had vakantie afgelopen 2 weken dus mocht hij koken elke dag
Veel plezierquote:Op donderdag 6 september 2012 08:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmm ik ga zo nog even liggen denk ik
ja.. normaal werkt hij van 3 tot 1 snachts.. alleen 1 x in de 2 weken maandag vrij.. dus meestal kook ikquote:Op donderdag 6 september 2012 08:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat hij altijd kookteMaar dan kwam dus doordat ie vakantie had
Ah oke. Lijkt me wel lastig trouwens.quote:Op donderdag 6 september 2012 08:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja.. normaal werkt hij van 3 tot 1 snachts.. alleen 1 x in de 2 weken maandag vrij.. dus meestal kook ik
Ik van 11.30 tot 20.00.quote:Op donderdag 6 september 2012 08:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah oke. Lijkt me wel lastig trouwens.
Jij werkt van half 10 tot 8 ofzo ? En hij dan van 3 tot 1. Zie je elkaar ook niet zoveel
Euw kijk. Zie je elkaar 's ochtends ook nog wel als hij niet nog ligt te pitten.quote:Op donderdag 6 september 2012 08:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik van 11.30 tot 20.00.
we zien elkaar bij het eten en in het weekend![]()
Ik hoef hem ook niet elke dag zoveel te zien
Mooie pics!quote:Op donderdag 6 september 2012 08:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Woei eindelijk kon ik de pics in de OP doen
nou toen hij vakantie had welquote:Op donderdag 6 september 2012 08:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Euw kijk. Zie je elkaar 's ochtends ook nog wel als hij niet nog ligt te pitten.
Haha
Hahahaquote:Op donderdag 6 september 2012 08:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nou toen hij vakantie had welen ik zie hem liever sochtends niet
ben geen ochtendmens, ik hou van die paar uur alleen rustig koffie drinken
bestel er gelijk 3 danquote:Op donderdag 6 september 2012 08:37 schreef Cryothic het volgende:
Zojuist nog maar een tube zalf besteld bij de dokter... kleine pest-tubes... in dit tempo heb ik voor t weekend niks meer
Neuh, met die extra tube kom ik t weekend wel door.quote:Op donderdag 6 september 2012 08:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bestel er gelijk 3 dan
veel last van nog ?quote:Op donderdag 6 september 2012 08:42 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Neuh, met die extra tube kom ik t weekend wel door.
Als het dan maandag op is ga ik eerst wel even langs om er nogmaals naar te laten kijken.
Jeuk aan de binnenkant van m'n bovenbeen.quote:
^ What he said...quote:
Deze dus:quote:Op donderdag 6 september 2012 08:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sony Xperia P (silver als hij er is)
Ik las shequote:Op donderdag 6 september 2012 08:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Jeuk aan de binnenkant van m'n bovenbeen.
Dat is de enige "last"
Verder is de uitslag nog behoorlijk aanwezig, maar op plekken waar je het toch niet ziet als je kleren aan hebt. Dus daar heb ik weinig last van.
Al jeukt alles wel meer na het douchen
[..]
^ What he said...
quote:Op donderdag 6 september 2012 08:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik las she.
Het is eindelijk koud genoeg voor m'n nieuwe jas. Wel slecht dat ik daar blij mee ben, he
.
Mooie telefoon. Sowieso, xperiaquote:Op donderdag 6 september 2012 08:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Deze dus:
[ afbeelding ]
Ik vind 'm te hoekig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |