Arme meidquote:Op donderdag 6 september 2012 07:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dit is verwarrend..vinniiee vinnieboy ik snap t niet
blaasquote:Op donderdag 6 september 2012 07:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mogguh
Ben jij vroeg vandaag?
Ahwquote:Op donderdag 6 september 2012 07:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dit is verwarrend..vinniiee vinnieboy ik snap t niet
geldt dat ook voor solo seks?quote:Op donderdag 6 september 2012 08:08 schreef RonnieHansen het volgende:
Seks in de morgen is een dag zonder zorgen.
Over solo gesproken, waar is JJH gebleven?quote:Op donderdag 6 september 2012 08:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geldt dat ook voor solo seks?
die is als vrijwilliger mee met een zonnebloem vakantie..komt vrijdag terugquote:Op donderdag 6 september 2012 08:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Over solo gesproken, waar is JJH gebleven?
Ohjaquote:Op donderdag 6 september 2012 08:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die is als vrijwilliger mee met een zonnebloem vakantie..komt vrijdag terug
Mwoaaaahquote:Op donderdag 6 september 2012 08:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Woei eindelijk kon ik de pics in de OP doen
9 van de 10 keer moet ik dat alquote:Op donderdag 6 september 2012 08:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
OhjaWel balen zeker dat je nu moet koken als je thuis komt
Oh, ik dacht dat hij altijd kooktequote:Op donderdag 6 september 2012 08:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
9 van de 10 keer moet ik dat al
alleen mr had vakantie afgelopen 2 weken dus mocht hij koken elke dag
Veel plezierquote:Op donderdag 6 september 2012 08:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmm ik ga zo nog even liggen denk ik
ja.. normaal werkt hij van 3 tot 1 snachts.. alleen 1 x in de 2 weken maandag vrij.. dus meestal kook ikquote:Op donderdag 6 september 2012 08:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat hij altijd kookteMaar dan kwam dus doordat ie vakantie had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |