Het is niet voor het eerst.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:59 schreef SuperImposed het volgende:
damn, dat je het tegen nole/rafa/murray in een (halve) finale lastig hebt a la, maar fuckin berdych
nu hoop ik dat murray het toernooi wint maar ik zie hem in de finale toch weer verliezen van djoko
Berdych is ook gewoon wereldtop en daarnaast een slechte matchup voor Fedquote:Op donderdag 6 september 2012 09:59 schreef SuperImposed het volgende:
damn, dat je het tegen nole/rafa/murray in een (halve) finale lastig hebt a la, maar fuckin berdych
nu hoop ik dat murray het toernooi wint maar ik zie hem in de finale toch weer verliezen van djoko
Bijna, Safin in 2005 op het Australian Openquote:Op donderdag 6 september 2012 10:04 schreef Marcoss het volgende:
Berdych won ook al van Federer op Wimbledon 2 jaar geleden natuurlijk. Denk dat hij samen met Del Potro en Söderling de enige is die Federer ooit versloeg op een GS buiten Djokovic en Nadal (in de jaren dat Federer bij de wereldtop hoort dan).
Oh ja, geniale wedstrijd was datquote:Op donderdag 6 september 2012 10:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
Bijna, Safin in 2005 op het Australian Open
Tsonga ook nog.quote:Op donderdag 6 september 2012 10:04 schreef Marcoss het volgende:
Berdych won ook al van Federer op Wimbledon 2 jaar geleden natuurlijk. Denk dat hij samen met Del Potro en Söderling de enige is die Federer ooit versloeg op een GS buiten Djokovic en Nadal (in de jaren dat Federer bij de wereldtop hoort dan).
Bizar als hij het wint, maar hij verdient het wel ja.quote:Op donderdag 6 september 2012 10:47 schreef Ausgehen het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man gaat het doen. ONE TIME!
En Nalbandian op US Open 2003.quote:Op donderdag 6 september 2012 10:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
Bijna, Safin in 2005 op het Australian Open
Zou supertof zijn, maar ik vind 'm toch niet echt in vorm de afgelopen twee maanden - sinds de toernooiwinst in Bastad. Werd op de OS eruit geknikkerd door Nishikori, in Cincinnatti weer. En Nishikori is nou niet echt een hoogvlieger mijns inziens. Dit toernooi heeft hij (aanvankelijk) weer moeite met Hewitt, Gasquet.. Tegen Gasquet wel veel breaks goedgemaakt maar dat was ook te danken aan het falen van die fransoos.quote:Op donderdag 6 september 2012 10:47 schreef Ausgehen het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man gaat het doen. ONE TIME!
Nope ik hou niet van zijn bananen slagenquote:Op donderdag 6 september 2012 15:41 schreef Rosario het volgende:
Is er trouwens iemand die Nadal mist? Ik niet namelijk. Ook niet op Wimbledon eigenlijk.
Van wedstrijden uit de eerste week van een GS van de de big4 kijk ik eigenlijk vooral de wedstrijden van Federer. Bijna nooit de wedstrijden van Djoko en Murray en heel soms Nadal. Nadal's potjes tegen Rosol, Haase, Isner etc waren bv wel echt heel erg goed.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:44 schreef Tim86 het volgende:
Nadal in vorm is wel leuk om erbij te hebben, maar eigenlijk ook pas vanaf de semi..het is verder niet het type tennis dat ik leuk vind, dus die potjes tegen kneusjes sla ik sowieso over met hem.
Ja dat vind ik dus ook, maar dat heb ik ook met Djokovic.. Ik ga echt niet kijken naar Djoko - Benneteau, maar wel naar Federer - Verdasco bijvoorbeeld, en Murray - Lopez.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:44 schreef Tim86 het volgende:
Nadal in vorm is wel leuk om erbij te hebben, maar eigenlijk ook pas vanaf de semi..het is verder niet het type tennis dat ik leuk vind, dus die potjes tegen kneusjes sla ik sowieso over met hem.
Djoko speelt ook wel erg 'zakelijk' in zulke potjesquote:Op donderdag 6 september 2012 15:51 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus ook, maar dat heb ik ook met Djokovic.. Ik ga echt niet kijken naar Djoko - Benneteau, maar wel naar Federer - Verdasco bijvoorbeeld, en Murray - Lopez.
Ik las "Ik hou niet van bananen."quote:Op donderdag 6 september 2012 15:46 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Nope ik hou niet van zijn bananen slagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |