Ja, of je der gewoon wel eens hebt zien lopen ofzo.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
In het echt bedoel je? Of wat?
Nee, Koninginnedag etc was ze wel op dezelfde plek zag ik op instagram maar dat is alles. En nu ze in Adam zit kom ik haar nooit meer tegen.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja, of je der gewoon wel eens hebt zien lopen ofzo.
Dat was heel weinig tijd hoor. Ziba had het voorwerk gedaan en toen zijn we allemaal verder gaan zoeken en wd had de fb van de echte heel snel, want die heette ook gewoon Kimberley.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:55 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik verbaas me inderdaad ook over de tijd en moeite die mensen soms nemen om iemand te 'ontmaskeren' of iets van je te vinden of op te speuren
Kan inderdaad ook, maar dan is het raar dat ze hier niks meer heeft laten weten + al die facebooks etc verwijderd heetquote:Op donderdag 6 september 2012 21:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Misschien was het ook gewoon dezelfde Kimberley maar had zij inderdaad de achternaam van haar vader genomen en daar wat vrienden bij gemaakt zodat ze geen autist lijkt. Daarnaast heeft ze de voorkeur om retarded te praten op haar eigen FB, ik ken ook mensen die retarded taalgebruik prefereren in de privé omgeving.
Het is namelijk te erg als dit allemaal gespeeld zou zijn. Al die details in haar fobo enzo.
Kan mij er wel wat bij voorstellen. Kwart FOK! heeft gisteren een DM ontvangen met daarin de echte facebook, de neppe en alle overige dingen.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:41 schreef aight1 het volgende:
[..]
Kan inderdaad ook, maar dan is het raar dat ze hier niks meer heeft laten weten + al die facebooks etc verwijderd heet
Waarom zou ze haar echte FB dan niet beveiligen wat betreft foto's enzo?quote:Op donderdag 6 september 2012 21:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kan mij er wel wat bij voorstellen. Kwart FOK! heeft gisteren een DM ontvangen met daarin de echte facebook, de neppe en alle overige dingen.
Maar het is een groot mysterie en ik denk dat het ook zo wel zou blijven. Ik vraag mij af of wolvendagen al een reactie van de echte Kim heeft.
No idea man, maar het meest aannemelijke is het wel. Misschien heeft Jumi sowieso een draadje los oid, maar om al die shit na te spelen en dan ook nog 2 jaar lang is echt iets voor hele zieke mensen.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waarom zou ze haar echte FB dan niet beveiligen wat betreft foto's enzo?
Hahaha hier ben jij niet slim genoeg voor LOLquote:Op donderdag 6 september 2012 21:56 schreef Sala-adin het volgende:
Heb ik jullie al die tijd lekker voor de gek gehouden
Heel simpel toch: mannen wilden het helemaal niet weten, want het was nagenoeg bijna een perfecte vrouw, zo leek het over te komen op de FOK!kers in ieder geval. Daar WIL je niet eens wat achterzoeken, je wilt (als man) blijven geloven in de utopie, die naar nu blijkt, niet bestaat (uiteraard).quote:Op donderdag 6 september 2012 19:33 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een PM.Het duurde echt 5 minuutjes in totaal. Ik vind het vreemd van jullie dat jullie het niet simpelweg is opgevallen, het lag in feite voor het oprapen.
[Wat speel je zoalquote:Op donderdag 6 september 2012 18:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Yeah, als je iemand 2 jaar lang dagelijks spreekt. Wel de eer nu om de enige gamechick te zijn.
Die Cher was wel een ontzettend dom kutwijf, maar dat wist ze zelf ook wel.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Godverdomme inderdaad. En Cher- was Ziba las ik vandaag in KLB SC?En Ziba ontdekte de ware Jumi. WAUW.
Dafuq, shit gets weirder and weirder. Dan is Ziba toch Juminelle?
[die echte studeert toch in a'dam, dus warschijnlijk die echte gwoon.quote:Op donderdag 6 september 2012 01:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maar woont Juminelle nou in A'dam of niet? Wie doet criminologie, de echte of de neppe?
wat een kk leijers die die antonyzeus verlinktenquote:Op donderdag 6 september 2012 00:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Emimich = geen baas maar een schaaknerd.
AntonyZeus neukt een milfcollega, maakt foto's en een filmpje, post ze, Fok!kers ontdekken het bedrijf en sturen zijn baas de foto's. Milf in een echtscheiding en beiden baan kwijt.
Verdwijning was echt een ontelbare reeks.
Kastanova z'n ex had kaartjes voor een festival genakt van hem.
Een dude die deed op fok posten van een tas die hij op een station had gedumpt, toen was ie opgepakt doordat fokkers hem snitchten.
Kittengate was een modrel geloof ik.
Ze was slaaf van jouw pik, of niet.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:18 schreef ikjijallebei het volgende:
, gezien ze soms nieuwsgierig naar me was
Naar wie was Jumi niet nieuwsgierig, toch?quote:Op donderdag 6 september 2012 23:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ze was slaaf van jouw pik, of niet.
dit dus...quote:Op donderdag 6 september 2012 15:23 schreef jna het volgende:
Net even alles terug gelezen vanaf het vorige topic.
[ afbeelding ]
Echt wtf, hoe ziek kan je zijn
Meh, alsnog neuken?quote:Op donderdag 6 september 2012 21:56 schreef Sala-adin het volgende:
Heb ik jullie al die tijd lekker voor de gek gehouden
Wie de fuck ben jij.quote:
ikjijallebei niet kennenquote:Op vrijdag 7 september 2012 01:26 schreef krioro het volgende:
[..]
Meh, alsnog neuken?
[..]
Wie de fuck ben jij.
soberso. ze zuigt zelfs "het chroom van de buis af" , zo hard wil ze zaad.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ze was slaaf van jouw pik, of niet.
een nobody, net als jij.quote:Op vrijdag 7 september 2012 01:26 schreef krioro het volgende:
[..]
Meh, alsnog neuken?
[..]
Wie de fuck ben jij.
Jij bent letterlijk een kloon van kimberlyquote:
Lolwhutquote:Op vrijdag 7 september 2012 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij bent letterlijk een kloon van kimberly
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kutnewbie.quote:
Brabrofist.quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
De billen van Christina Curry.
De billen van Christina AguileraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
full stops and exclamation marks
Brabro-fist was leuker geweestquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:44 schreef krioro het volgende:
Brabobrofist. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Weet ik ook wel jonguh! Haar moeder is mooier.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dochter van Patricia Paay jonguh!
[ afbeelding ]
Not sure if. Zaadvragende oogjes wel
.
Vooruit dan, edit speciaal voor jou.quote:[..]
Brabro-fist was leuker geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |