Ja nouja dat je iemand al zomaar wantrouwd en gaat neuzenquote:Op donderdag 6 september 2012 19:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Mwoah, ziek. Ik zou er iig niet zoveel moeite in steken.
Als mijn theorie waar is en ziba dus echte jumi weggejaagd heeft moeten we eerstgenoemde stenigen.
quote:nu ben je door de mand gevallen je hebt een dome reactie gedaan en nu ben je achterhaalt mensen let op hier volgt de ip nr van deze dame en haar adress heellaas geen huis nr maar ze zit tegen het water aan bij een brug ip nr van haar is 82.93.56.137 adress amsterdam watergraafmeer hoekje wibautstraat ringdijk
GerardisbeterdanJan 10 maanden geleden 2
Wou posten in quote maar dit is beter idd. Hoe komt hij er alleen aan, en is het wel echt?quote:Op donderdag 6 september 2012 19:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gekopieerd voor de zekerheid.
[ afbeelding ]
Godverdomme de volgende die me valse hoop geeft op mijn rijsttafel I SWEAR.quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
jammerquote:http://www.youtube.com/user/DeZilverenDame
jbsoundgouda (4 dagen geleden)
he silverdame nu ben je door de mand gevallen je hebt een dome reactie gedaan en nu ben je achterhaalt
mensen let op hier volgt de ip nr van deze dame en haar adress heellaas geen huis nr maar ze zit tegen het water aan bij een brug ip nr van haar is 82.93.56.137 adress amsterdam watergraafmeer hoekje wibautstraat ringdijk mensen we gaan een keer verzamelen en dan naar haar of hem toe om verhaal te halen want wij hebben meerdere keren netjes gevraagt om deze nep dame de video's te verwijdern maar hij of zij luistert niet dan maar persoonlijk dag hoor
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
In feite heb ik haar niet eens ontdekt.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Godverdomme inderdaad. En Cher- was Ziba las ik vandaag in KLB SC?En Ziba ontdekte de ware Jumi. WAUW.
Dafuq, shit gets weirder and weirder. Dan is Ziba toch Juminelle?
Kan je niet een definitieve samenvatting posten ofzo? Even kort het allereerste begin + de rollen van detetctives?quote:Op donderdag 6 september 2012 19:30 schreef Ziba het volgende:
[..]
In feite heb ik haar niet eens ontdekt.Ik was nooit achter dat echte profiel gekomen.
Ik stuur je wel een PM.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kan je niet een definitieve samenvatting posten ofzo? Even kort het allereerste begin + de rollen van detetctives?
Jaja. Ik vertrouw jou ook niet. Zou goed weer zo'n arabierenstreek kunnen zijn dit allemaal.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:33 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een PM.Het duurde echt 5 minuutjes in totaal. Ik vind het vreemd van jullie dat jullie het niet simpelweg is opgevallen, het lag in feite voor het oprapen.
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:33 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een PM.Het duurde echt 5 minuutjes in totaal. Ik vind het vreemd van jullie dat jullie het niet simpelweg is opgevallen, het lag in feite voor het oprapen.
Mag ik die ook?quote:Op donderdag 6 september 2012 19:33 schreef Ziba het volgende:
[..]
Kan iemand het vertalen?quote:Op donderdag 6 september 2012 19:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
Ga trainen ofzo.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Had niets te doen dus heb Jumi's fobo gelezen. Twijfel nu wel of het een vent of een vrouw is.Sowieso de ziekste en meest mysterieuze ontmaskering ooit.
Noem je wel 2 dingen waar je me inderdaad altijd voor kan wakker makenquote:Op donderdag 6 september 2012 20:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het zou zo dWc kunnen zijn.
[ afbeelding ]
Ga je PS3 maken kneus, dan gaan we zien wie moet trainen.quote:
Rustdag? Wat is dat?quote:Op donderdag 6 september 2012 20:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ga je PS3 maken kneus, dan gaan we zien wie moet trainen.
Tevens rustdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |