Ligt mij in van deze rare praktijkenquote:Op donderdag 6 september 2012 00:51 schreef Ethanolic het volgende:
Dit past echt wel in het rijtje Emimich, AnthonyZeus, dat met die verdwijning in dat bos, Kastanova en die kaartjes, die dude die een tas dropte op het station, Kittengate etc etc
Whut.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:51 schreef Ethanolic het volgende:
Dit past echt wel in het rijtje Emimich, AnthonyZeus, dat met die verdwijning in dat bos, Kastanova en die kaartjes, die dude die een tas dropte op het station, Kittengate etc etc
Misschien is het Ingrid wel.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Misschien is de persoon achter jumi wel 100x lekkerder.
[ afbeelding ]
Ga weg jonge, bij lange na niet.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:51 schreef Ethanolic het volgende:
Hahah wat de fuckquote:Op donderdag 6 september 2012 00:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Jumi blijkt geen jumi te zijn
Sympathie opwekken idd. Je doet niet zomaar één jaar iemand na. Dan ben je gewoon of ontzettend lelijk of sociaal incapabel ofzo. Of allebei.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Valt wel mee geloof ik, ze wou gewoon geen prive gegevens op het internet dus ze begon onschuldig met foto's van dat meisje, maar het was uit de hand gelopen. ( haar woorden )
Emimich = geen baas maar een schaaknerd.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ligt mij in van deze rare praktijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kastanova had toch ook op zijn werk (XS4ALL) privé gegevens opgezocht van een FOK!ker waarop die werd ontslagen.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Emimich = geen baas maar een schaaknerd.
AntonyZeus neukt een milfcollega, maakt foto's en een filmpje, post ze, Fok!kers ontdekken het bedrijf en sturen zijn baas de foto's. Milf in een echtscheiding en beiden baan kwijt.
Verdwijning was echt een ontelbare reeks.
Kastanova z'n ex had kaartjes voor een festival genakt van hem.
Een dude die deed op fok posten van een tas die hij op een station had gedumpt, toen was ie opgepakt doordat fokkers hem snitchten.
Kittengate was een modrel geloof ik.
Dat van Antonyzeus kan ik me nog wel wat herinneren maar van de rest heb ik nog nooit gehoordquote:Op donderdag 6 september 2012 00:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
AntonyZeus neukt een milfcollega, maakt foto's en een filmpje, post ze, Fok!kers ontdekken het bedrijf en sturen zijn baas de foto's. Milf in een echtscheiding en beiden baan kwijt.
Een dude die deed op fok posten van een tas die hij op een station had gedumpt, toen was ie opgepakt doordat fokkers hem snitchten.
Haha ja hij had echt ontelbare bazen rellenquote:Op donderdag 6 september 2012 00:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Kastanova had toch ook op zijn werk (XS4ALL) privé gegevens opgezocht van een FOK!ker waarop die werd ontslagen.
Is daar een topic van? Wtfquote:Op donderdag 6 september 2012 00:55 schreef Ethanolic het volgende:
Die AntonyZeus kom ik wel eens tegen trouwens
Godverdomme, ik ken deze tories ook allemaal.quote:Op donderdag 6 september 2012 00:55 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |