Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier . Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2012 Challenge
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Rechtsedirecte, ben ik het mee eens hoor, niets mis met wat eerlijke feedback. En DrSexy, thanks Met de 10 ben ik persoonlijk wel aardig blij gezien mijn eerdere prestaties, zou mooi zijn als ik dat de volgende keer de hele rit kan volhouden.
Overigens ben ik nog wel een echte beginner (zo'n 12 keer gelopen denk ik nu?), maar ook echte beginners zijn niet van suiker natuurlijk
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven) // wandelende paradox //
Loop eens wat meer joh. Je loopt de kantjes er af. Slechts plek 14 bij endomondo. Zo ga je die marathon nooit halen.
I know, moet eerlijk zeggen dat ik na mijn vakantie wat moeite heb om de draad op te pakken, afgelopen zondag ging niet echt lekker, vanavond maar weer eens proberen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
IS DAT EEN VLEK OP JE KISTEN !? DE KISTEN DIE JIJ VAN JE VADERLAND GEKREGEN HEBT!? DIE BETAALD ZIJN DOOR DE HARDWERKENDE BURGERS OM JOU TE VOORZIEN VAN UITRUSTING. EN JIJ HEBT HET LEF OM ZE ZO TE VERNAGGELEN DOOR ZE NIET TE POETSEN!? EN DAARBOVENOP OOK NOG EENS ZO VOOR MIJ TE VERSCHIJNEN!? OP DE GROND EN BEGIN MAAR MET DRUKKEN!! JE STELT HET HELE PELETON TELEUR
was er al een locatie voor een minimeet voor zondag? (lees ff niet alles mee )
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren. Ecosia ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Ja tuurlijk, vanaf het station richting het centrum. Als je voor de Hema staat, kras je 3 keer als een uil en huil je 2 keer als een wolf. Draai je 5 keer om je as tegen de klok in terwijl je met je rechterhand je neus aan raakt en met je linker je rechter oor. Dan roep je 3 keer kwaak kwaak kwaak. (vergeet niet de zonnebloem mee te nemen ) Er komt een man in een pak naar je toe met de volgende instructies.
SPOILER
omkleden, mijzelf een schop onder mijn kont geven en maar weer eens een kijken bij mijn loopcluppie... het weer is in ieder prima, begint hier echt vorjaar te worden dus lekker de shorts aan.
Op donderdag 6 september 2012 06:28 schreef rechtsedirecte het volgende: omkleden, mijzelf een schop onder mijn kont geven en maar weer eens een kijken bij mijn loopcluppie... het weer is in ieder prima, begint hier echt vorjaar te worden dus lekker de shorts aan.
gaat lukken! en komende zaterdag een bush run met de club en de "end of season prizegiving" met een afsluitende bbq dus genoeg te doen de komende dagen qua running.
gaat lukken! en komende zaterdag een bush run met de club en de "end of season prizegiving" met een afsluitende bbq dus genoeg te doen de komende dagen qua running.
Volgende week donderdag heb ik een bijeenkomst met informatie over de BeNeLuxrun. Ben benieuwd of ik die kan gaan doen...lijkt me een debiele uitdaging, dus is het echt wat voor mij
Succes allemaal *goeie bui* 1 kilo vriendelijker die weegschaal vanmorgen.
Gisteren op die laatste 3 minuten (ja ben bepakte beginner he) had ik een strijd tegen mijzelf, ik wilde eigenlijk gewoon lopen, stoppen met rennen. En tegelijk zei ik tegen mijzelf dat ik moest doorstappen! Voelde goed om dan uit te lopen, voelde nog beter om op die weegschaal te staan, kijk daar doe je het voor! Grrr!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.