Heeft D66 vaak last van, als de verkiezingen ver weg zijn dan geven veel mensen ze een kans, maar als er bijna gestemd moet worden dan gaan toch veel mensen (al dan niet vanwege strategische redenen) naar andere partijen toe.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:43 schreef NaturalScience het volgende:
Ik snap echt niet dat de D66 de afgelopen weken toch een paar zetels heeft verloren in de peilingen.
Het zou erg mooi zijn om de D66 in ieder geval 15 zetels te zien halen!
Strategische stemmers op de VVD/PvdA. Lijkt me logisch.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:43 schreef NaturalScience het volgende:
Ik snap echt niet dat de D66 de afgelopen weken toch een paar zetels heeft verloren in de peilingen.
Maar aanzienlijk minder dan ze een paar weken geleden hadden.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:34 schreef ItaloDancer het volgende:
Toch nog best veel hardcore SP'ers dan.
Dat is waar. Al zijn dat waarschijnlijk voornamelijk kiezers die in 2010 PvdA hebben gestemd, dus die komen vrij makkelijk terugquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:35 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Maar aanzienlijk minder dan ze een paar weken geleden hadden.
Wat ik zou willen kan ik ook niet in één bepaalde partij vinden, maar elke keer sta ik toch weer het dichtst bij (of het minst ver van) dezelfde partij. Ik stem al sinds 2003 (mijn eerste verkiezingen) bij alle verkiezingen op dezelfde partij, niet omdat ik vastgeroest zit oid, maar puur omdat ik mij het meest in die partij kan vindenquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik snap mensen niet die jarenlang op dezelfde partij blijven stemmen. Ik zweef altijd, want wat ik graag zou willen zien kan ik nooit in één bepaalde partij vinden.
Ik ben vrij rechts en vrij links, maar ik kan mij nooit in een middenpartij vinden.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:43 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Wat ik zou willen kan ik ook niet in één bepaalde partij vinden, maar elke keer sta ik toch weer het dichtst bij (of het minst ver van) dezelfde partij. Ik stem al sinds 2003 (mijn eerste verkiezingen) bij alle verkiezingen op dezelfde partij, niet omdat ik vastgeroest zit oid, maar puur omdat ik mij het meest in die partij kan vinden
Heb ik ook, ik denk dat dit voor de meeste mensen geldt ook. Maar ik kan het me ook wel voorstellen dat je eigen visie duidelijk overeenkomt met één bepaalde partij.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik snap mensen niet die jarenlang op dezelfde partij blijven stemmen. Ik zweef altijd, want wat ik graag zou willen zien kan ik nooit in één bepaalde partij vinden.
Ik ben vrij rechts (klassiek liberaal) en atheïst, dus dan blijft er in het algemeen vrij weinig over te kiezenquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben vrij rechts en vrij links, maar ik kan mij nooit in een middenpartij vinden.
Doe dan maar een klassiek liberaal kabinet zoals Thorbecke. Een liberaal kabinet dat dankzij de Katholieken in het zadel wordt gehouden zoals dat gold voor vrijwel elk liberaal kabinet. Tja, de katholieke partij was dan zelf ook rechts.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:45 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik ben vrij rechts (klassiek liberaal) en atheïst, dus dan blijft er in het algemeen vrij weinig over te kiezen
Nek aan nek race tussen de VVD en de PvdA is altijd slecht voor D66 omdat ze er precies tussenin zitten, met als resultaat dat de rechtervleugel uitwijkt naar de VVd en de linkervleugel naar de PvdA.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:43 schreef NaturalScience het volgende:
Ja, met als resultaat dat ze precies met z'n drieën een coalitie gaan vormen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:18 schreef Thanatos45 het volgende:
Nek aan nek race tussen de VVD en de PvdA is altijd slecht voor D66 omdat ze er precies tussenin zitten, met als resultaat dat de rechtervleugel uitwijkt naar de VVd en de linkervleugel naar de PvdA.
Even een serieuze vraag;quote:
Ik vind 't prima, ik stem toch al D66 dus kom maar op met Paars IIIquote:Op zaterdag 8 september 2012 00:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, met als resultaat dat ze precies met z'n drieën een coalitie gaan vormen.
Jaaaa dag... als je even gaat zoeken kun je die van iedere partij wel vinden.....quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:29 schreef Adrenaline0182 het volgende:
[..]
Even een serieuze vraag;
Hoe kijk jij tegen al die falende PvdA bestuurders en burgemeesters aan in bijvoorbeeld Gouda, Utrecht en Hilversum?
Noem mij 1 burgemeester van een andere partij die bijvoorbeeld gescheiden loketten subsidieert en keer op keer homo's laat weg pesten uit de stad. Maak het even concreet.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jaaaa dag... als je even gaat zoeken kun je die van iedere partij wel vinden.....
Precies, maar om de een of andere reden wordt het PvdA'ers altijd harder aangerekend.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jaaaa dag... als je even gaat zoeken kun je die van iedere partij wel vinden.....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |