Als het niet lijkt op De Kuip, maar meer op de arena en dat gedrocht in Arnhem kom ik niet meer.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:37 schreef Buitendam het volgende:
Die Aalbers heeft 3 jaar lang non-stop met een erectie in de broek rondgelopen over zijn Viteski-paleisje. Ik heb zo'n flauw vermoeden dat alle ideeën waar die later op is gekomen nu in de nieuwe Kuip worden gefrot.
Ja joh, gooi eerst maar dat nieuwe stadion neer, dan zien we wel weer verder...quote:Het is nu eventueel mogelijk om De Kuip te behouden als monument. De directie van De Kuip heeft met bewondering gekeken hoe Arsenal het oude stadion in Londen heeft ingericht met fraaie appartementen. "Dat zou hier ook kunnen gebeuren", zegt Van Merwijk. "Maar daar gaan we het dus pas na de verhuizing over hebben."
Die kerel moeten ze echt uit het project trappenquote:Op donderdag 6 september 2012 12:37 schreef Buitendam het volgende:
Die Aalbers heeft 3 jaar lang non-stop met een erectie in de broek rondgelopen over zijn Viteski-paleisje. Ik heb zo'n flauw vermoeden dat alle ideeën waar die later op is gekomen nu in de nieuwe Kuip worden gefrot.
Feyenoord zelf heeft ook al 0% inspraak.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Dit wordt natuurlijk voor de formaliteit gezegd. In werkelijkheid doen ze wat ze willlen en krijgen de supporters 0 inspraak.
Tja, ik gok dat het echt zo'n vervolg op dat gebouw gaat worden. Die roltrappen bijvoorbeeld zijn al onvermijdelijk. Feyenoordpubliek wat via roltrappen naar hun vak worden gehesenquote:Op donderdag 6 september 2012 12:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als het niet lijkt op De Kuip, maar meer op de arena en dat gedrocht in Arnhem kom ik niet meer.
quote:Op donderdag 6 september 2012 12:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tja, ik gok dat het echt zo'n vervolg op dat gebouw gaat worden. Die roltrappen bijvoorbeeld zijn al onvermijdelijk. Feyenoordpubliek wat via roltrappen naar hun vak worden gehesen
• Prijzen (eten, drinken, tickets) gaan omhoogquote:Op donderdag 6 september 2012 12:47 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Ik hoop zo dat ze de vakindeling hetzelfde houden. En dan bedoel ik vooral qua prijsverhouding.
Verhouding bedoel ik. Dus niet dat X en S straks ineens het duurste zijn, bij wijze van.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:49 schreef Dekatria het volgende:
[..]
• Prijzen (eten, drinken, tickets) gaan omhoog
• Tribunes ver verwijderd van het veldquote:Op donderdag 6 september 2012 12:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Iig ook zo'n enorme vlakte achter de doelen waar ze alle rolstoelen kunnen parkeren.
Inderdaad, de beslissing zou toch pas later gemaakt worden? Zouden ze toch wat huiverig geworden voor de renovatieplannen + steun van de supporters voor renovatie?quote:Op donderdag 6 september 2012 12:57 schreef Luni het volgende:
Lekker kut zeg, wel vreemd dat nu er die renovatieplannen zijn een nieuw stadion er ineens doorgeduwd wordt!
Met een renovatie maak je alleen een bestaand stadion mooier. Met een nieuw stadion maak je geld.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Inderdaad, de beslissing zou toch pas later gemaakt worden? Zouden ze toch wat huiverig geworden voor de renovatieplannen + steun van de supporters voor renovatie?
Idd wel lekker opvallend en toevallig. Ze doen er jaren over, en precies nu komen ze met een besluitquote:Op donderdag 6 september 2012 08:24 schreef Dekatria het volgende:
Het is ook weer zo heerlijk typerend... net een week nadat Red De Kuip naar buiten komt wordt de knoop opeens doorgehakt
Het geld wil een nieuw speeltje, dus dan zullen ze het ook krijgen ook, klaarblijkelijk.
Voor de volledigheid:
[..]
[..]
Die van Merwijk, met z'n 'meest fantastische stadion ooit'ik lees hier in wezen weer dezelfde loze beloftes als die altijd gedaan worden als er een nieuwe thuishaven gebouwd gaat worden. Zal mij benieuwen.
Niet zo zeiken. Je kunt zo veel willen, maar geen dak is gewoon achterlijk, want dat scheelt je heel veel inkomsten en dat is nou net waar ze het voor doen.quote:
Met de plannen van ReddeKuip.nl zouden er ook gewoon extra business units komen, meer plaatsen dus ook meer geld. En de investering is vele malen kleiner dan dat van een nieuw stadionquote:Op donderdag 6 september 2012 13:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Met een renovatie maak je alleen een bestaand stadion mooier. Met een nieuw stadion maak je geld.
Onzin, heb je die plannen uberhaupt bekeken?quote:Op donderdag 6 september 2012 13:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Met een renovatie maak je alleen een bestaand stadion mooier. Met een nieuw stadion maak je geld.
Het geld wat verdiend wordt met evenementen ziet Feyenoord amper iets van terug.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:00 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Idd wel lekker opvallend en toevallig. Ze doen er jaren over, en precies nu komen ze met een besluit
[..]
Niet zo zeiken. Je kunt zo veel willen, maar geen dak is gewoon achterlijk, want dat scheelt je heel veel inkomsten en dat is nou net waar ze het voor doen.
Nee, maar wat zijn de financiële verschillen uiteindelijk dan?quote:Op donderdag 6 september 2012 13:01 schreef Luni het volgende:
[..]
Onzin, heb je die plannen uberhaupt bekeken?
quote:De directie van stadion Feyenoord heeft op allerlei manieren laten onderzoeken of De Kuip een nieuw leven kon krijgen als voetbalstadion. TNO ontdekte dat de stalen constructie van de thuishaven van Feyenoord niet in elkaar zal zakken, maar uit het onderzoek kwam wel naar voren dat de club uit Rotterdam-Zuid miljoenen per jaar blijft kwijtraken aan grote vervangingen van staal en beton.
"Er is bekeken of het stadion echt niet was aan te passen", vertelt stadiondirecteur Jan van Merwijk aan De Telegraaf. "Konden we er een extra ring op laten zetten? Waren er andere constructies mogelijk? We hebben de architect van het huidige stadion nog laten meepraten. De conclusie was dat het allemaal duurder zou zijn dan de bouw van een nieuw stadion en dan nog zou het niet het maximale opleveren."
Het is nu eventueel mogelijk om De Kuip te behouden als monument. De directie van De Kuip heeft met bewondering gekeken hoe Arsenal het oude stadion in Londen heeft ingericht met fraaie appartementen. "Dat zou hier ook kunnen gebeuren", zegt Van Merwijk. "Maar daar gaan we het dus pas na de verhuizing over hebben."
http://reddekuip.nl/sloop/10-misverstanden/quote:Op donderdag 6 september 2012 13:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, maar wat zijn de financiële verschillen uiteindelijk dan?
Zo'n site is net zo ongeloofwaardig als de woorden van Van Merwijk.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
http://reddekuip.nl/sloop/10-misverstanden/
Eens, maar ze maken wel een paar goede punten. Het enige waar Feyenoord beter van wordt zijn die extra businessplaatsen. Dat dak voor de concerten daar zie je zelf helemaal niks van terug.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zo'n site is net zo ongeloofwaardig als de woorden van Van Merwijk.
Concerten komen er toch nooit meer in de Kuip, Mojood heeft een belang in de aRENa.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eens, maar ze maken wel een paar goede punten. Het enige waar Feyenoord beter van wordt zijn die extra businessplaatsen. Dat dak voor de concerten daar zie je zelf helemaal niks van terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |