quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I think soOverigens is dit een andere date dan die van zaterdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kan ik dat zeker weten? Zij staat het toequote:Op woensdag 5 september 2012 21:53 schreef Moeraskat het volgende:
je mag niets aannemen, je moet het ZEKER weten
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I think soOverigens is dit een andere date dan die van zaterdag
Jawel, iedereen mag mijn rug kriebelen, lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
wil niets zeggen, geloof mij nou maar.. you know.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat zeker weten? Zij staat het toe
Jawel wat?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel, iedereen mag mijn rug kriebelen, lekker.
laat het ontwerpenquote:Op woensdag 5 september 2012 21:54 schreef Tamashii het volgende:
Hihi, goede TT.
Pfft, vind het maar lastig. Wil al 2 jaar een tattoo maar het precieze ontwerp enzovoort, geen idee.
Ik twijfel ook al heel lang, ik wil een vlammende feniks met gespreide vleugels. Zit wel een gedachte achter, dat vind ik altijd wel belangrijk.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:54 schreef Tamashii het volgende:
Hihi, goede TT.
Pfft, vind het maar lastig. Wil al 2 jaar een tattoo maar het precieze ontwerp enzovoort, geen idee.
Jawel, ik laat me als vrouw wel strelen door iemand ook al voel ik niks voor hem. Want rug kriebelenquote:
Okquote:Op woensdag 5 september 2012 21:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wil niets zeggen, geloof mij nou maar.. you know.
vragen
Ja, wellicht binnenkort maar doen. Alleen denk dat de tattoeerder ook zoiets heeft van wtf moet ik daarmee.quote:
Niet alleen rug.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel, ik laat me als vrouw wel strelen door iemand ook al voel ik niks voor hem. Want rug kriebelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, zou nooit zomaar iets laten zetten.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik twijfel ook al heel lang, ik wil een vlammende feniks met gespreide vleugels. Zit wel een gedachte achter, dat vind ik altijd wel belangrijk.
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet alleen rug.Geef eens meer info danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet alleen rug.Geloof ons vrouwen nou maar dat je het nooit zeker weet als je het niet vraagt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
ditquote:Op woensdag 5 september 2012 21:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Geloof ons vrouwen nou maar dat je het nooit zeker weet als je het niet vraagt.
Jaja ik geloof julliequote:Op woensdag 5 september 2012 21:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waar je haar allemaal hebt gestreeld, godsakke, da's toch niet zo lastigquote:
Zie de spoilerquote:Op woensdag 5 september 2012 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar je haar allemaal hebt gestreeld, godsakke, da's toch niet zo lastig.
Wat weet je niet zeker?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
terug lezenquote:
Mooi hoor.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:59 schreef stalybridge het volgende:
Ik plaatste het net in een ander topic. Maar omdat ik het zo mooi vind, mag het hier natuurlijk niet ontbrerken.
Onder de douche beminnen
Onder de douche beminnen, zeep en kussen, of in bad, beiden gekleed in water, glibberende liefde, glippend, grijpend, wijkend, water in de ogen, monden, dansen, varen, duiken, regenen, dat schuim op onze buiken, en de driehoek van het schaamhaar wit - van water, sperma, liefdes loop, of zijn wij bron geworden?
Carlos drummond de andrade
Oh, spoiler niet gezienquote:Op woensdag 5 september 2012 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zie de spoiler
Toevoeging : ik wilde niet te ver gaan, want 1x slapen daar en de reden was omdat ik gedronken had en niet ga rijden als ik gedronken heb
Oh, ik dacht dat je het aanboodquote:Op woensdag 5 september 2012 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
strelen
haren kroelen![]()
rug krabben
voetjes masseren
Ja hoor komt u maar
Doe ik ookquote:Op woensdag 5 september 2012 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, spoiler niet gezien.
Maar, ik zou maar luisteren naar MK en Tamashii, ze hebben gelijk. Niet om je nu down te praten, hoor.
been there.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, spoiler niet gezien.
Maar, ik zou maar luisteren naar MK en Tamashii, ze hebben gelijk. Niet om je nu down te praten, hoor.
Dat dacht ik dus ook, maar de vrouwen zeggen wat anders hierquote:Op woensdag 5 september 2012 22:00 schreef kingtoppie het volgende:
Lijkt mij dat je je niet door zomaar iemand laat strelen...
Dan mag je tegenpool wel seksueel opwekkend zijn..
Niet echt mijn ding, die stijl van poëzie.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:59 schreef stalybridge het volgende:
Ik plaatste het net in een ander topic. Maar omdat ik het zo mooi vind, mag het hier natuurlijk niet ontbrerken.
Onder de douche beminnen
Onder de douche beminnen, zeep en kussen, of in bad, beiden gekleed in water, glibberende liefde, glippend, grijpend, wijkend, water in de ogen, monden, dansen, varen, duiken, regenen, dat schuim op onze buiken, en de driehoek van het schaamhaar wit - van water, sperma, liefdes loop, of zijn wij bron geworden?
Carlos drummond de andrade
Rlly?quote:Op woensdag 5 september 2012 22:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar de vrouwen zeggen wat anders hier
Ja, ik ook. Maar dan met een man. Ook mannen zijn wel eens onduidelijkquote:
Oké, kom maar langs danquote:
Seksueel opwekkend is iets anders dan verliefd zijnquote:Op woensdag 5 september 2012 22:00 schreef kingtoppie het volgende:
Deed ik...quote:
Ja, of verlegenheid. Of angst. Of onderdrukking. Zoveel redenen waarom iemand dat wel zou doen terwijl die het niet helemaal wilt.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:00 schreef kingtoppie het volgende:
Hoe doet johnny depp dat?quote:Op woensdag 5 september 2012 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Seksueel opwekkend is iets anders dan verliefd zijn.
Ik word kletsnat van Johnny Depp, maar verliefd ben ik niet, bijvoorbeeld.
Pff... Initiatiefloosheid van vrouwen soms...quote:Op woensdag 5 september 2012 22:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, of verlegenheid. Of angst. Of onderdrukking. Zoveel redenen waarom iemand dat wel zou doen terwijl die het niet helemaal wilt.
Of wel zou doen maar geen verdere gevoelens heeft, wat relatie/verliefdheid betreft.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, of verlegenheid. Of angst. Of onderdrukking. Zoveel redenen waarom iemand dat wel zou doen terwijl die het niet helemaal wilt.
Door Johnny te zijnquote:
dit. een verleden .. en vervolgens een volgende keer bevriezen, niet kunnen bewegen, beelden terug zien van toen. geen woord uit kunnen brengen, alles over je heen laten komen. en soms merkt de man niet dat je een plank bent.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben altijd maar een beetje kingtoppie... Hoor dat soort dingen nou nooit over mijquote:
Ja, ik heb het ook een keer gehad. Naïeve jaren, een jongen, bang, nieuw alles.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dit. een verleden .. en vervolgens een volgende keer bevriezen, niet kunnen bewegen, beelden terug zien van toen. geen woord uit kunnen brengen, alles over je heen laten komen. en soms merkt de man niet dat je een plank bent.
daarom voorstander van vragen.
Sorry te verquote:Op woensdag 5 september 2012 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar dan met een man. Ook mannen zijn wel eens onduidelijk.
[..]
Oké, kom maar langs dan![]()
.
Ik weet niet of Kingtoppie net zo lekker is als Johnny, dus ik kan het niet over jou zeggen, sorryquote:Op woensdag 5 september 2012 22:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben altijd maar een beetje kingtoppie... Hoor dat soort dingen nou nooit over mij
En dat is hetquote:
Lijkt mij dat iedereen wel merkt dat je een plank bent hoor...quote:Op woensdag 5 september 2012 22:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dit. een verleden .. en vervolgens een volgende keer bevriezen, niet kunnen bewegen, beelden terug zien van toen. geen woord uit kunnen brengen, alles over je heen laten komen. en soms merkt de man niet dat je een plank bent.
daarom voorstander van vragen.
Ach, het is an sich wel een goed teken. Maar wil je duidelijkheid, vraag het danquote:Op woensdag 5 september 2012 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
Ze vertelde uit zichzelf dat ze het fijn vond. Maar dat kan ook geheel random zijn natuurlijk.
dat zou je denken, maar er zitten echt mannen tussen die maar alleen aan 1 ding denken en de lichaamstaal niet begrijpenquote:Op woensdag 5 september 2012 22:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lijkt mij dat iedereen wel merkt dat je een plank bent hoor...
Maar daarom vragen sommige mannen juist niet lijkt me.
Dat doen ze echt wel hoor, ze willen er alleen geen rekening mee houden.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat zou je denken, maar er zitten echt mannen tussen die maar alleen aan 1 ding denken en de lichaamstaal niet begrijpen
Thanksquote:Op woensdag 5 september 2012 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, het is an sich wel een goed teken. Maar wil je duidelijkheid, vraag het dan.
Ik dacht alleen 'ik moet het rustig aan doen voordat ik het compleet verneuk'quote:Op woensdag 5 september 2012 22:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat zou je denken, maar er zitten echt mannen tussen die maar alleen aan 1 ding denken en de lichaamstaal niet begrijpen
ik spreek uit ervaring KT....quote:Op woensdag 5 september 2012 22:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat doen ze echt wel hoor, ze willen er alleen geen rekening mee houden.
ja en zo kan je misverstanden krijgenquote:Op woensdag 5 september 2012 22:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat doen ze echt wel hoor, ze willen er alleen geen rekening mee houden.
De Turk die mij aanrandde dacht 'ik moet het zo snel mogelijk doen anders heb ik straks een naaldhak in m'n oogkas'.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Ik dacht alleen 'ik moet het rustig aan doen voordat ik het compleet verneuk'
goedzoquote:Op woensdag 5 september 2012 22:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Thanks
[..]
Ik dacht alleen 'ik moet het rustig aan doen voordat ik het compleet verneuk'
Dat er mannen zijn die het niet opmerken dat je een plank bent?quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 22:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat er mannen zijn die het niet opmerken dat je een plank bent?
... Ergens wel zielig voor die mannen dan...
quote:Op woensdag 5 september 2012 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
De Turk die mij aanrandde dacht 'ik moet het zo snel mogelijk doen anders heb ik straks een naaldhak in m'n oogkas'.
I like your way better.
Thanksquote:
Wat kan je eigenlijk fout doen?quote:Op woensdag 5 september 2012 22:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Thanks
[..]
Thanks
Ik wil het niet verneuqen, want het is gewoon een hele leuke meid en ik kan het niet echt hebben als het contact ineens weg zou vallen door een stomme fout van mij.
Als man + vrouw elkaar leuk vinden gebeurd dat ook.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:12 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind het jammer dat het ''loont'' om als man maar gewoon een beetje door te drukken...
Als het nou gewoon van 2 kanten zou komen altijd...
Oh, het valt wel mee, hoorquote:Op woensdag 5 september 2012 22:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Thanks
[..]
Thanks
Ik wil het niet verneuqen, want het is gewoon een hele leuke meid en ik kan het niet echt hebben als het contact ineens weg zou vallen door een stomme fout van mij.
eensquote:Op woensdag 5 september 2012 22:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als man + vrouw elkaar leuk vinden gebeurd dat ook.
Te snel willen is fout. Als je nog niet eens gezoend hebt ben je te snel. Vind ikquote:Op woensdag 5 september 2012 22:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat kan je eigenlijk fout doen?
Haar broek in willen? Wat doe je dan eigenlijk fout?:
Hehehe, nicequote:Op woensdag 5 september 2012 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, het valt wel mee, hoor. Ik was te sterk voor hem. Koos hij even net de verkeerde chick
.
soms kan het snel gaanquote:Op woensdag 5 september 2012 22:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Te snel willen is fout. Als je nog niet eens gezoend hebt ben je te snel. Vind ik
preciesquote:Op woensdag 5 september 2012 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
soms kan het snel gaan
soms is het goed om het rustig aan te doen
Dat kan inderdaad, maar als het snel gaat komt er wel initiatief van beide personen (denk ik), rustig aan is meer als 1 persoon het initiatief toont (denk ik).quote:Op woensdag 5 september 2012 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
soms kan het snel gaan
soms is het goed om het rustig aan te doen
Ik vind het echt heel vervelend dat dat soort shit gewoon gebeurt....quote:
Zoals MK zei, verstijven/niet kunnen praten enzoquote:Op woensdag 5 september 2012 22:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel vervelend dat dat soort shit gewoon gebeurt....
Niet nee durven zeggen oid.... Jezus....![]()
je kan het je ook niet voorstellen tot het je overkomt.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel vervelend dat dat soort shit gewoon gebeurt....
Niet nee durven zeggen oid.... Jezus....![]()
Ik denk dat je ongelijk heb... En dat het geen reet uitmaakt.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad, maar als het snel gaat komt er wel initiatief van beide personen (denk ik), rustig aan is meer als 1 persoon het initiatief toont (denk ik).
Ja ik vind dat echt een schijt functie van darwin...quote:Op woensdag 5 september 2012 22:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zoals MK zei, verstijven/niet kunnen praten enzo
Dit dus. Ook in een relatie kan dit gebeuren.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je kan het je ook niet voorstellen tot het je overkomt.
Dit iddquote:Op woensdag 5 september 2012 22:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je kan het je ook niet voorstellen tot het je overkomt.
wees daar maar zeker vanquote:Op woensdag 5 september 2012 22:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit dus. Ook in een relatie kan dit gebeuren.
Heeft daar niks mee te maken, maar met de geestelijke gesteldheid van een persoon. In hoeverre heeft iemand een trauma of dramatische gebeurtenis verwerkt en kan daar mee leven. Het gaat dus om copingstrategieen die je moet kunnen toepassen, elk normaal mens kan dat. Maar wanneer jij iets meegemaakt hebt waarbij die strategieën uitgeschakeld worden, tsja dan moet je dat herstellen.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja ik vind dat echt een schijt functie van darwin...
das niet raar, dat zijn trauma'squote:Op woensdag 5 september 2012 22:20 schreef kingtoppie het volgende:
Lijkt me heel raar hoor, als je dat soort dingen zelfs ineen relatie niet zegt
en dat kan soms JAREN duren. de ene keer heb je daar last van de andere keer compleet niet en ben je een tijgert in bed.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heeft daar niks mee te maken, maar met de geestelijke gesteldheid van een persoon. In hoeverre heeft iemand een trauma of dramatische gebeurtenis verwerkt en kan daar mee leven. Het gaat dus om copingstrategieen die je moet kunnen toepassen, elk normaal mens kan dat. Maar wanneer jij iets meegemaakt hebt waarbij die strategieën uitgeschakeld worden, tsja dan moet je dat herstellen.
jij moet nog zoveel leren.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:21 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ben lief, mij gebeurt dat niet
Is al goed, schatjequote:Op woensdag 5 september 2012 22:21 schreef kingtoppie het volgende:
Weet je nietquote:Op woensdag 5 september 2012 22:21 schreef kingtoppie het volgende:
Dus je zegt hiermee dat iedereen die dat wel overkomt, niet lief is?quote:Op woensdag 5 september 2012 22:21 schreef kingtoppie het volgende:
...quote:
eet danquote:Op woensdag 5 september 2012 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
Ik moet iets eten, ik heb al sinds 19.00 honger
Dat hoeft helemaal niet. Lees eens een simpel boek over psychologie.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
...
Ik zou het opmerken als iemand niet wilt... Iemand zou zich anders gedragen namelijk als iemand niet wilt.
Die niks raars opmerkt... En dan niet even navraagt of er iets mis is oid.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dus je zegt hiermee dat iedereen die dat wel overkomt, niet lief is?
zelfs de beste kan dat overkomen. en als jij je vriendin ligt te likken en het is donker zie jij niet of er tranen over dr gezicht lopen.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
...
Ik zou het opmerken als iemand niet wilt... Iemand zou zich anders gedragen namelijk als iemand niet wilt.
Ik denk dat je gerichter moet lezen wil je daar wijzer over worden...quote:Op woensdag 5 september 2012 22:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet. Lees eens een simpel boek over psychologie.
Dat hoeft niet altijd, hequote:Op woensdag 5 september 2012 22:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
...
Ok... Ja dat kan....quote:Op woensdag 5 september 2012 22:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
zelfs de beste kan dat overkomen. en als jij je vriendin ligt te likken en het is donker zie jij niet of er tranen over dr gezicht lopen.
dit is zeker niet verkeerd bedoelt...naar jou toe ofzo..
Ten eerste hebben we het hier over twee personen, over de zogenaamde dader en het zogenaamde slachtoffer. De dader hoeft niks op te merken als er niks veranderd aan het gedrag van het slachtoffer. Het slachtoffer kan perfect replica's aanmaken van de copingstrategieen maar van binnen wel doodgaan. Om het even simpel uit te leggen.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Die niks raars opmerkt... En dan niet even navraagt of er iets mis is oid.
quote:
Kousen, body?quote:Op woensdag 5 september 2012 22:23 schreef Samzz het volgende:
Ik wil vrijdag m'n lief verrassen, maar ik weet bij god niet hoe.
Als in, iets aanhebben waardoor hij een instant boner krijgt. Help.
Google is your friend. Kijk eens naar copingsstrategieen.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat je gerichter moet lezen wil je daar wijzer over worden...
Een body heb ik niet... Ik heb al eens bij hem aangebeld alleen gekleed in lingerie en een jas (anders kon ik niet over straat, hehequote:
dat zal welquote:Op woensdag 5 september 2012 22:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind dit soort teksten heel vervelend overigens...
Het is waar... Waarom?quote:Op woensdag 5 september 2012 22:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat zal welmaar het is wel waar. en het geeft ook niets
![]()
quote:Op woensdag 5 september 2012 22:26 schreef Moeraskat het volgende:
ik hoef alleen naakt te staanen dat helpt
Hoe kan je chick nou een instant boner krijgenquote:Op woensdag 5 september 2012 22:26 schreef Moeraskat het volgende:
ik hoef alleen naakt te staanen dat helpt
omdat ik dat merk aan je reacties. maar geeft niets hurquote:
wie zegt dat ik het over mijn chick heb?quote:Op woensdag 5 september 2012 22:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe kan je chick nou een instant boner krijgen
Niemandquote:Op woensdag 5 september 2012 22:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wie zegt dat ik het over mijn chick heb?
quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 22:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
maar ik kan haar wel een ' stijfje ' bezorgen hur
Omg, je moet een body kopen. Die dingen zijn geweldig. Maar anders, een keer wat anders proberen, naakt voor de deur met een jas en hoge laarzen? Of alles aan en een striptease doen? Of zijn lievelingsmaaltijd maken en daarna een slagroomspuit/chocoladesaus op tafel zetten en er zelf op gaan liggen?quote:Op woensdag 5 september 2012 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een body heb ik niet... Ik heb al eens bij hem aangebeld alleen gekleed in lingerie en een jas (anders kon ik niet over straat, hehe), maar ik wil eens iets anders...
Ja maar jouw teksten komen ook vervelend over voor sommige vrouwen hier. Alsof wij er iets aan kunnen doen dat we bepaalde dingen op een nare manier moeten leren.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind dit soort teksten heel vervelend overigens...
Je hebt het over 1 punt en als ik dat niet begrijp dan ''moet nog zoveel leren''quote:Op woensdag 5 september 2012 22:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
omdat ik dat merk aan je reacties. maar geeft niets hur
zucht.. weetje laat maarquote:Op woensdag 5 september 2012 22:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hebt het over 1 punt en als ik dat niet begrijp dan ''moet nog zoveel leren''
Wees gerust, je kunt het ook niet echt goed met woorden uitleggen vind ikquote:Op woensdag 5 september 2012 22:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
zucht.. weetje laat maarje begrijpt het toch niet en ik ga hier verder niet meer op in.
Waar kan ik die kopen voor een leuke prijs danquote:Op woensdag 5 september 2012 22:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Omg, je moet een body kopen. Die dingen zijn geweldig. Maar anders, een keer wat anders proberen, naakt voor de deur met een jas en hoge laarzen? Of alles aan en een striptease doen? Of zijn lievelingsmaaltijd maken en daarna een slagroomspuit/chocoladesaus op tafel zetten en er zelf op gaan liggen?
inderdaad.. en ik heb ook geen zin om dat te proberenquote:Op woensdag 5 september 2012 22:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wees gerust, je kunt het ook niet echt goed uitleggen vind ik
En daarom heb ik een hekel aan dat soorten teksten...quote:Op woensdag 5 september 2012 22:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
zucht.. weetje laat maarje begrijpt het toch niet en ik ga hier verder niet meer op in.
Ik denk dat je het zwaarder opvat dan het bedoeld isquote:Op woensdag 5 september 2012 22:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hebt het over 1 punt en als ik dat niet begrijp dan ''moet nog zoveel leren''
dat had ik al door.quote:
je moet gewoon nog veel leren over de vrouw oke. ... til er eens niet zo zwaar aan allemaal.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En daarom heb ik een hekel aan dat soorten teksten...
Denigrerend en inhoudsloos...
Ik ben bang dat m'n tieten daar niet in gaan passenquote:
Natuurlijk begrijp ik hetquote:Op woensdag 5 september 2012 22:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
inderdaad.. en ik heb ook geen zin om dat te proberenhet is gewoon zo en vrij normaal ook.
![]()
ben blij dat jij het wel begrijpt
Hunkemoller heb ik er 2 van, beetje goed kijken. 1 heb ik van de H&M. Duurder koop ik niet, want dat vind ik onzin.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar kan ik die kopen voor een leuke prijs dan?
Hoge laarzen heb ik niet, wel hoge pumps. Ik zat inderdaad al te denken aan naakt onder m'n mooie nieuwe trenchcoat
.
Striptease durf ik dan weer niet.
je kan ook naar de fetishbeursquote:Op woensdag 5 september 2012 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben bang dat m'n tieten daar niet in gaan passen. Of bedoel je zo'n lapje stof?
Tijd dat daar een LOI cursus voor komt.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je moet gewoon nog veel leren over de vrouw oke. ... til er eens niet zo zwaar aan allemaal.
ik heb spierpijn van het in de stoel liggen van de tandarts, ben moe en de verdoving is nog niet helemaal uitgewerkt...quote:
misschien moet jij het uitleggenquote:
Weet ik niet, ik weet wel dat ik het zwaar opvat.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat je het zwaarder opvat dan het bedoeld is.
Ik heb jou alles geleerd jonguhquote:Op woensdag 5 september 2012 22:34 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tijd dat daar een LOI cursus voor komt.
eensch. ik heb al spijt dat ik er aan mee deed.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb spierpijn van het in de stoel liggen van de tandarts, ben moe en de verdoving is nog niet helemaal uitgewerkt...
Dus ik heb ook geen zin in discussies of ingewikkelde verhalen
En dus kan ik maar beter mijn mond houden en lekker dom mijn spelletje doen
Ja toch?
Dan zou je eens moeten reageren op mijn post, dat is namelijk wat MK bedoeld. (Ga ik vanuit dan hoor)quote:Op woensdag 5 september 2012 22:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En daarom heb ik een hekel aan dat soorten teksten...
Denigrerend en inhoudsloos...
ja die hele uitleg ja. ookquote:Op woensdag 5 september 2012 22:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dan zou je eens moeten reageren op mijn post, dat is namelijk wat MK bedoeld. (Ga ik vanuit dan hoor)
En dat, beste kingtoppie, moet je nou juist niet doen, we bedoelen het goed, niet de hele wereld is tegen je hoor...quote:Op woensdag 5 september 2012 22:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik weet wel dat ik het zwaar opvat.
Welk spelletje?quote:Op woensdag 5 september 2012 22:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
eensch. ik heb al spijt dat ik er aan mee deed.
Alles? Hm... nice.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb jou alles geleerd jonguh
Dat zal wel, ik heb geen idee... Heb de laatste paar jaren weinig geleerd over ''de vrouw'' eerlijk gezegd..quote:Op woensdag 5 september 2012 22:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je moet gewoon nog veel leren over de vrouw oke. ... til er eens niet zo zwaar aan allemaal.
quote:Op woensdag 5 september 2012 22:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat zal wel, ik heb geen idee... Heb de laatste paar jaren weinig geleerd over ''de vrouw'' eerlijk gezegd..
Over wat voor soort dingen heb je het?
Hmmm... Qua seks weet ik genoeg, dat is het probleem niet. Het is meer de opstart. Ik wil 'm gewoon weer eens flink versieren en opgeilen, ik weet alleen niet precies hoe.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hunkemoller heb ik er 2 van, beetje goed kijken. 1 heb ik van de H&M. Duurder koop ik niet, want dat vind ik onzin.
Nee, durf ik inderdaad ook niet echt, dus dat kan ik wel begrijpen. Ehhh, iets anders qua seks, iets onderdanigs, of anders geef je hem een cadeautje in de vorm van een paar handboeien, massage olie of een briefje in zijn zak dat hij op een bepaald moment alles met je mag doen?
Ik ben niet goed in dingen uitleggen en hierin al helemaal nietquote:Op woensdag 5 september 2012 22:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
misschien moet jij het uitleggen
Ik zal hem even teruglezen...quote:Op woensdag 5 september 2012 22:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dan zou je eens moeten reageren op mijn post, dat is namelijk wat MK bedoeld. (Ga ik vanuit dan hoor)
Welke maat heb je dan? Ik heb C80 ( al twijfel ik daar wel eens aan en heb ik het nog nooit goed laten opmeten), maar meestal past het wel als ik goed sjor.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Qua seks weet ik genoeg, dat is het probleem niet. Het is meer de opstart. Ik wil 'm gewoon weer eens flink versieren en opgeilen, ik weet alleen niet precies hoe.
Hunkemoller heeft bij mij vaak het probleem dat m'n borsten er niet in passen en ik denk dat dat bij de H&M niet anders is.
en de post van tamquote:Op woensdag 5 september 2012 22:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben niet goed in dingen uitleggen en hierin al helemaal niet
Maar KT, als ik het goed heb onthouden heb je toch niet zoveel ervaring met vrouwen? Gewoon rustig aan doen, niet te veel willen en het op je af laten komen. Seks is fijn, maar het moet niet je eerste gedachte zijn als je samen met een vrouw in bed ligt.
Begin bijvoorbeeld eerst maar eens met knuffelen, als je zover bent. Als ze niet wilt knuffelen in bed, tja, dan heb je waarschijnlijk niet de goeie vrouw voor je.
H&M is voor kleine tietjes..quote:Op woensdag 5 september 2012 22:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Qua seks weet ik genoeg, dat is het probleem niet. Het is meer de opstart. Ik wil 'm gewoon weer eens flink versieren en opgeilen, ik weet alleen niet precies hoe.
Hunkemoller heeft bij mij vaak het probleem dat m'n borsten er niet in passen en ik denk dat dat bij de H&M niet anders is.
Shockingly affordablequote:
75Equote:Op woensdag 5 september 2012 22:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Welke maat heb je dan? Ik heb C80 ( al twijfel ik daar wel eens aan en heb ik het nog nooit goed laten opmeten), maar meestal past het wel als ik goed sjor.
JA wordt het weer eens tijd ?quote:Op woensdag 5 september 2012 22:38 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tijd voor een vervolgcursus dus
of was het nu 75quote:Op woensdag 5 september 2012 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Shockingly affordable.
[..]
75E. Het past niet, zelfs niet als ik goed sjor.
Ik snap de tekst niet zo goed...quote:Op woensdag 5 september 2012 22:30 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja maar jouw teksten komen ook vervelend over voor sommige vrouwen hier. Alsof wij er iets aan kunnen doen dat we bepaalde dingen op een nare manier moeten leren.
Nou ja, je kent m'n lichaam. Ongeveerquote:Op woensdag 5 september 2012 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
H&M is voor kleine tietjes..
of smalle lijfjeszit niet lekker
Dat is narig. Zoiets zag ik vorige week ook, twee kleine jochies, gok ze 7 a 8 jaar die twee honden uitlieten. Een was er nogal agressief dus toen er een andere hond kwam rukte hij zich los en ging boef boven op die andere hond. Echt zielig.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
waaaaarom.gaan jullie zo snel!! en er waz net n hele lelijke pitbull die mijn hondje in zn poot beet!stomme baas ook
bespreken jullie dit nu via fokquote:Op woensdag 5 september 2012 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JA wordt het weer eens tijd ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Ik merk dat ik achter loop op de huidige werkelijkheid.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JA wordt het weer eens tijd ?
Moeilijk, naar wat voor winkels ga je dan? Wellicht een keer op ebay kijken?quote:Op woensdag 5 september 2012 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Shockingly affordable.
[..]
75E. Het past niet, zelfs niet als ik goed sjor.
quote:Op woensdag 5 september 2012 22:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
bespreken jullie dit nu via fok![]()
Ja... we hebben het over een cursus... niet over sex....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bah, wat denk je wel niet.NIEUW: Foto's!
Ja, het ging over vrouwen die nare dingen hebben meegemaakt waardoor hun copingsstrategie niet goed meer werkt....quote:Op woensdag 5 september 2012 22:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik snap de tekst niet zo goed...
''bepaalde dingen op een nare manier moeten leren?''
Ik koop mijn lingerie eigenlijk altijd bij de Hunkemoller. De beha's hebben ze vaak wel in mijn maat, maar ik vind het daar qua body's en andere sexy waar vaak tegenvallen.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Moeilijk, naar wat voor winkels ga je dan? Wellicht een keer op ebay kijken?
ik had het niet over seks hoor.. waar heb jij het nou weer over.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:40 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja... we hebben het over een cursus... niet over sex....
bah, wat denk je wel niet.
Ik vind het gewoon heel vervelend als ik een verwijt toegeworpen krijg zonder inhoud zogezegd... Ik kan er niks mee... Het enige wat je ermee kunt is je zelf ergens kut over voelen..quote:Op woensdag 5 september 2012 22:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dat, beste kingtoppie, moet je nou juist niet doen, we bedoelen het goed, niet de hele wereld is tegen je hoor...
Ik zag twee weken geleden zo'n mooie.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik koop mijn lingerie eigenlijk altijd bij de Hunkemoller. De beha's hebben ze vaak wel in mijn maat, maar ik vind het daar qua body's en andere sexy waar vaak tegenvallen.
Misschien moet ik eens bij Christine LeDuc kijken.
Maar dat korset komt vast niet bij de Hunkemoller of H&M vandaanquote:Op woensdag 5 september 2012 22:40 schreef Moeraskat het volgende:
mijn vriendin heeft ook zo'n corset en die heeft F. dus jouw E'tje past ook.
dat zeg ik, fetish beurs.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat korset komt vast niet bij de Hunkemoller of H&M vandaan.
Sapph en Marlies vind ik lelijkquote:Op woensdag 5 september 2012 22:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat zeg ik, fetish beurs.
en sapph. of marlies
Ik had een andere situatie in mijn hoofd zitten... En het verhaal over coping geldt voor beide geslachten lijkt mij.quote:
Wat bedoelde je dan?quote:Op woensdag 5 september 2012 22:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik had het niet over seks hoor.. waar heb jij het nou weer over.
okquote:Op woensdag 5 september 2012 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sapph en Marlies vind ik lelijk.
De beurs is een goede optie.
vrouwen cursus.quote:
mja idd ... ik zou in jouw geval eerder naar de hunkemoller gaanquote:Op woensdag 5 september 2012 22:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, je kent m'n lichaam. Ongeveer.
Komt wel goed hoor..quote:Op woensdag 5 september 2012 22:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben niet goed in dingen uitleggen en hierin al helemaal niet
Maar KT, als ik het goed heb onthouden heb je toch niet zoveel ervaring met vrouwen? Gewoon rustig aan doen, niet te veel willen en het op je af laten komen. Seks is fijn, maar het moet niet je eerste gedachte zijn als je samen met een vrouw in bed ligt.
Begin bijvoorbeeld eerst maar eens met knuffelen, als je zover bent. Als ze niet wilt knuffelen in bed, tja, dan heb je waarschijnlijk niet de goeie vrouw voor je.
dr staat nergens dat dit niet zo isquote:Op woensdag 5 september 2012 22:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik had een andere situatie in mijn hoofd zitten... En het verhaal over coping geldt voor beide geslachten lijkt mij.
uggs zijn ook duuuuuurquote:Op woensdag 5 september 2012 22:42 schreef Tamashii het volgende:
Pfft, ik vind lingerie zo duuuuuur.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2012 22:43:47 ]
quote:Op woensdag 5 september 2012 22:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uggs zijn ook duuuuuurBOWAHAHAHAHA GEERTWILDERS IS OOK LELIJKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op woensdag 5 september 2012 22:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uggs zijn ook duuuuuurJa, maar als je 1 paar uggs koopt heb je wel schoenen voor een paar jaar. Ik wil het liefst elke dag schone lingerie aan, dus dat is 7 paar per week.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Jij wast maar 1x in de week?quote:Op woensdag 5 september 2012 22:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, maar als je 1 paar uggs koopt heb je wel schoenen voor een paar jaar. Ik wil het liefst elke dag schone lingerie aan, dus dat is 7 paar per week.
Nee, maar toch.quote:
Maar dan heb ik dus niet iets specifiek over vrouwen geleerd...quote:Op woensdag 5 september 2012 22:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dr staat nergens dat dit niet zo is
jij bent soms zo vermoeiend. sorry hoor.. maar ik hou er liever over op nu. dankje.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar dan heb ik dus niet iets specifiek over vrouwen geleerd...
Ik begrijp het wel hoorquote:Op woensdag 5 september 2012 22:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, maar toch.Soms ga je op vakantie of even weg of heb je even geen zin om te wassen. Kortom 3 of 4 paar is absoluut niet genoeg. Ik wil ook gewoon genoeg afwisseling.
Daarbij, met Uggs doe je jaren, beha's zijn gemaakt om zo'n 8 maand mee te gaanquote:Op woensdag 5 september 2012 22:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, maar als je 1 paar uggs koopt heb je wel schoenen voor een paar jaar. Ik wil het liefst elke dag schone lingerie aan, dus dat is 7 paar per week.
Inhoudsloos verwijt dus.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jij bent soms zo vermoeiend. sorry hoor.. maar ik hou er liever over op nu. dankje.
op-hou-den.quote:
das alleen bij nepperts.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:47 schreef Vinniiee het volgende:
Overigens mag ik hopen voor degene die Uggs dragen dat ze erop letten dat ze niet náást hun zolen lopen. Dat is wel zo gruwelijk
Doe ik ook niet, heb een stuk of 15 bh's, alleen sommige zitten kut en doe ik bijna nooit aan.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel hoorHeb zelf ook meer dan 7 boxers. Al heb ik wel mijn favo's
Daarnaast kun je het ook in etappes kopen, je hoeft toch niet alles in 1x te halen?
verkeerde maat ofzo ?quote:Op woensdag 5 september 2012 22:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb het ook bij echte gezien
Dan zijn het nepperds die op echten lijken.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ow, las ik even die opmerking dubbelquote:
skypequote:Op woensdag 5 september 2012 22:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ow, las ik even die opmerking dubbel
Ja, ook dat bespreken we online ja.
Ik zit momenteel namelijk boven, zij beneden, en de kinderen slapen.
Dus schreeuwen zit er niet in momenteel. En bellen kost geld.
Haha, dat zeg ik. Ik heb zo'n 15 bh's, maar sommige zitten kut. Maar waar koop je ze dan?quote:Op woensdag 5 september 2012 22:47 schreef Moeraskat het volgende:
7 setjes? wtf? das KEI weinig. ik denk dat ik minstens 12 goede bh's en 20 boxers en 30+ strings ofzo als het er niet meer zijn
Zo heeft iedereen dat wel denk ik.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, heb een stuk of 15 bh's, alleen sommige zitten kut en doe ik bijna nooit aan.
Geen idee, of gewoon te erg versleten.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
verkeerde maat ofzo ?knap hur
whatsappen over de wifiquote:Op woensdag 5 september 2012 22:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ow, las ik even die opmerking dubbel
Ja, ook dat bespreken we online ja.
Ik zit momenteel namelijk boven, zij beneden, en de kinderen slapen.
Dus schreeuwen zit er niet in momenteel. En bellen kost geld.
Niemand die echte Uggs koopt doet dat.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:47 schreef Vinniiee het volgende:
Overigens mag ik hopen voor degene die Uggs dragen dat ze erop letten dat ze niet náást hun zolen lopen. Dat is wel zo gruwelijk
En hoe weet je zeker dat ze echt waren?quote:Op woensdag 5 september 2012 22:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat het bij een persoon was die ze in de winkel kocht waar ik zelf bij was en vervolgens een x aantal weken/maanden later liep ze er naastquote:Op woensdag 5 september 2012 22:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
En hoe weet je zeker dat ze echt waren?
Jij hebt zo'n mooi corsetquote:Op woensdag 5 september 2012 22:49 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb genoeg onderbroeken van de zeeman, een paar BH's van de hunkemoller
verder 1 of 2 setjes
verder zit het me wel gescheten
gatverdamme, kakken doen we op de wc.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:49 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb genoeg onderbroeken van de zeeman, een paar BH's van de hunkemoller
verder 1 of 2 setjes
verder zit het me wel gescheten
Welke winkel?quote:Op woensdag 5 september 2012 22:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat het bij een persoon was die ze in de winkel kocht waar ik zelf bij was en vervolgens een x aantal weken/maanden later liep ze er naast
Dat is wel heul veul.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:47 schreef Moeraskat het volgende:
7 setjes? wtf? das KEI weinig. ik denk dat ik minstens 12 goede bh's en 20 boxers en 30+ strings ofzo als het er niet meer zijn
mja ik heb dan ook wel 2 kledingkasten, 1 in nederland 1 in belgiequote:Op woensdag 5 september 2012 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is wel heul veul.
Ik heb kei veel kleding, maar weinig ondergoed.
Kan je 'm niet in laten nemenquote:Op woensdag 5 september 2012 22:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die nu na 23 kilo minder ik wel te groot is en ik nog even te koop moet gaan zetten
Weet ik niet meer, poosje terug al.quote:
Andersom hierquote:Op woensdag 5 september 2012 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is wel heul veul.
Ik heb kei veel kleding, maar weinig ondergoed.
Dan zal het geen goede winkel geweest zijn, daar is een lijst voor.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, poosje terug al.
[..]
Andersom hier
Wauw.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mja ik heb dan ook wel 2 kledingkasten, 1 in nederland 1 in belgie
heb ik nu neppes gekocht?quote:Op woensdag 5 september 2012 22:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dan zal het geen goede winkel geweest zijn, daar is een lijst voor.
Zou best kunnen dat er een lijst voor is, maar welke winkel het precies was weet ik niet meer.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dan zal het geen goede winkel geweest zijn, daar is een lijst voor.
Nee schat dat is ingewikkeld denk ik, bestellen is goedkoperderder denk ikquote:Op woensdag 5 september 2012 22:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je 'm niet in laten nemen?
Maar, wauw, 23 kilo!
das toch normaal?quote:Op woensdag 5 september 2012 22:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wauw.
Ik heb ook wel veel kleding al weggedaan, omdat het niet meer past in mijn kast.
Had zo'n 35 broeken, 30 overhemden, 30 t-shirts.
Nee, Zalando is een goede site. Wel duur, maar veel designerkleding.quote:
Zalando verkoopt echte UGGsquote:
Dat zou kunnenquote:Op woensdag 5 september 2012 22:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee schat dat is ingewikkeld denk ik, bestellen is goedkoperderder denk ikdank je
Ik weet niet wat voor mannen jij kent, maar degenen die ik ken hebben dat echt niet.quote:
Met allemaal leuke figuurtjes?quote:Op woensdag 5 september 2012 22:54 schreef Moeraskat het volgende:
ik heb veel sokken, want maat 35 en zeeman KEI TOFFE SOKKE![]()
![]()
oquote:Op woensdag 5 september 2012 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor mannen jij kent, maar degenen die ik ken hebben dat echt niet.
Daarom, als je er naast loopt zijn het neppe. Dat is een van dé kenmerken.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat er een lijst voor is, maar welke winkel het precies was weet ik niet meer.
en hello kittyquote:
Action is echt een geweldige winkel. daar haal ik al mijn panty's en verzorgingsdingen op Lush na.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:55 schreef Samzz het volgende:
Ik heb v.d. week bij de Action keischattige onderbroekjes gekocht. Met klavertjes en bloemetjes en knalroze en met stipjes en zo
.
tegelijkquote:Op woensdag 5 september 2012 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb denk ik wel 40 tshirts. Maar ik doe er maar 10 regelmatig aan
Zoals ik al zei, ik weet hetn iet meer. Het is al meer dan een jaar geleden.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Daarom, als je er naast loopt zijn het neppe. Dat is een van dé kenmerken.
Coolquote:Op woensdag 5 september 2012 22:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
en hello kitty
Niemand die da ziet in mn uggs
Mijn date had er 1 onder mijn kussen laten liggenquote:
Ja, ik ben dol op de Actionquote:Op woensdag 5 september 2012 22:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Action is echt een geweldige winkel. daar haal ik al mijn panty's en verzorgingsdingen op Lush na.
en een ballgagquote:Op woensdag 5 september 2012 22:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik... euhm... 4 of 5
en de we-vibe
best wel he, en bert en erniequote:Op woensdag 5 september 2012 22:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik weet hetn iet meer. Het is al meer dan een jaar geleden.
[..]
Cool
[..]
Mijn date had er 1 onder mijn kussen laten liggen
Lief heeft wel een vibo. Voor mij gekocht, maar hij heeft 'm wel.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij is een man, lijkt me logisch dat ie er geen heeft
Naar mijn weten heeft ie geen vriendin gehad.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lief heeft wel een vibo. Voor mij gekocht, maar hij heeft 'm wel.
quote:Op woensdag 5 september 2012 22:58 schreef Moeraskat het volgende:
buttplug anal beads
floggers. etc handboeien. heule porno bak hiero
Jullie doen aan alle gaten opvullen?quote:Op woensdag 5 september 2012 22:58 schreef Moeraskat het volgende:
buttplug anal beads
Ja duh ook in een relatie zijn speeltjes fijn/tofquote:Op woensdag 5 september 2012 22:57 schreef kingtoppie het volgende:
Zeggen ze dat mannen overseks zijn... Vrouwen zitten massaal aan de speeltjes
of samenquote:Op woensdag 5 september 2012 22:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja duh ook in een relatie zijn speeltjes fijn/tof
voor als je partner er niet is ofzo
pornosletjequote:Op woensdag 5 september 2012 22:58 schreef Moeraskat het volgende:
buttplug anal beads
nee ik stop die in haar neusquote:Op woensdag 5 september 2012 22:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jullie doen aan alle gaten opvullen?
Ja, de beste die ik ken.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ben dol op de Action. Zijn het een beetje goede panty's?
Ik koop mijn hold ups bij de Hema. Toffe kwaliteit.
op de camping wordt het lastigquote:Op woensdag 5 september 2012 23:00 schreef kingtoppie het volgende:
Lijkt me lastig schoon te houden zogezegd
hebben wij ook, plus meters touw, en cuffs en collarsquote:Op woensdag 5 september 2012 23:02 schreef Samzz het volgende:
'k Heb wel een zweep, tepelklemmen, anal beads, gagball, handboeien en buttplugs en zo. Dat zijn wel leuke speeltjes.
Echtquote:
toycleaner is er niet voor niets..quote:
quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 23:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
toycleaner is er niet voor niets..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |