quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I think soOverigens is dit een andere date dan die van zaterdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kan ik dat zeker weten? Zij staat het toequote:Op woensdag 5 september 2012 21:53 schreef Moeraskat het volgende:
je mag niets aannemen, je moet het ZEKER weten
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I think soOverigens is dit een andere date dan die van zaterdag
Jawel, iedereen mag mijn rug kriebelen, lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
wil niets zeggen, geloof mij nou maar.. you know.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat zeker weten? Zij staat het toe
Jawel wat?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel, iedereen mag mijn rug kriebelen, lekker.
laat het ontwerpenquote:Op woensdag 5 september 2012 21:54 schreef Tamashii het volgende:
Hihi, goede TT.
Pfft, vind het maar lastig. Wil al 2 jaar een tattoo maar het precieze ontwerp enzovoort, geen idee.
Ik twijfel ook al heel lang, ik wil een vlammende feniks met gespreide vleugels. Zit wel een gedachte achter, dat vind ik altijd wel belangrijk.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:54 schreef Tamashii het volgende:
Hihi, goede TT.
Pfft, vind het maar lastig. Wil al 2 jaar een tattoo maar het precieze ontwerp enzovoort, geen idee.
Jawel, ik laat me als vrouw wel strelen door iemand ook al voel ik niks voor hem. Want rug kriebelenquote:
Okquote:Op woensdag 5 september 2012 21:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wil niets zeggen, geloof mij nou maar.. you know.
vragen
Ja, wellicht binnenkort maar doen. Alleen denk dat de tattoeerder ook zoiets heeft van wtf moet ik daarmee.quote:
Niet alleen rug.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel, ik laat me als vrouw wel strelen door iemand ook al voel ik niks voor hem. Want rug kriebelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, zou nooit zomaar iets laten zetten.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik twijfel ook al heel lang, ik wil een vlammende feniks met gespreide vleugels. Zit wel een gedachte achter, dat vind ik altijd wel belangrijk.
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet alleen rug.Geef eens meer info danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet alleen rug.Geloof ons vrouwen nou maar dat je het nooit zeker weet als je het niet vraagt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
ditquote:Op woensdag 5 september 2012 21:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Geloof ons vrouwen nou maar dat je het nooit zeker weet als je het niet vraagt.
Jaja ik geloof julliequote:Op woensdag 5 september 2012 21:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Geloof ons vrouwen nou maar dat je het nooit zeker weet als je het niet vraagt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |