quote:
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I think soOverigens is dit een andere date dan die van zaterdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kan ik dat zeker weten? Zij staat het toequote:Op woensdag 5 september 2012 21:53 schreef Moeraskat het volgende:
je mag niets aannemen, je moet het ZEKER weten
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I think soOverigens is dit een andere date dan die van zaterdag
Jawel, iedereen mag mijn rug kriebelen, lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
wil niets zeggen, geloof mij nou maar.. you know.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat zeker weten? Zij staat het toe
Jawel wat?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel, iedereen mag mijn rug kriebelen, lekker.
laat het ontwerpenquote:Op woensdag 5 september 2012 21:54 schreef Tamashii het volgende:
Hihi, goede TT.
Pfft, vind het maar lastig. Wil al 2 jaar een tattoo maar het precieze ontwerp enzovoort, geen idee.
Ik twijfel ook al heel lang, ik wil een vlammende feniks met gespreide vleugels. Zit wel een gedachte achter, dat vind ik altijd wel belangrijk.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:54 schreef Tamashii het volgende:
Hihi, goede TT.
Pfft, vind het maar lastig. Wil al 2 jaar een tattoo maar het precieze ontwerp enzovoort, geen idee.
Jawel, ik laat me als vrouw wel strelen door iemand ook al voel ik niks voor hem. Want rug kriebelenquote:
Okquote:Op woensdag 5 september 2012 21:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
wil niets zeggen, geloof mij nou maar.. you know.
vragen
Ja, wellicht binnenkort maar doen. Alleen denk dat de tattoeerder ook zoiets heeft van wtf moet ik daarmee.quote:
Niet alleen rug.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel, ik laat me als vrouw wel strelen door iemand ook al voel ik niks voor hem. Want rug kriebelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, zou nooit zomaar iets laten zetten.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik twijfel ook al heel lang, ik wil een vlammende feniks met gespreide vleugels. Zit wel een gedachte achter, dat vind ik altijd wel belangrijk.
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet alleen rug.Geef eens meer info danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op woensdag 5 september 2012 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet alleen rug.Geloof ons vrouwen nou maar dat je het nooit zeker weet als je het niet vraagt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
ditquote:Op woensdag 5 september 2012 21:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Geloof ons vrouwen nou maar dat je het nooit zeker weet als je het niet vraagt.
Jaja ik geloof julliequote:Op woensdag 5 september 2012 21:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waar je haar allemaal hebt gestreeld, godsakke, da's toch niet zo lastigquote:
Zie de spoilerquote:Op woensdag 5 september 2012 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar je haar allemaal hebt gestreeld, godsakke, da's toch niet zo lastig.
Wat weet je niet zeker?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
terug lezenquote:
Mooi hoor.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:59 schreef stalybridge het volgende:
Ik plaatste het net in een ander topic. Maar omdat ik het zo mooi vind, mag het hier natuurlijk niet ontbrerken.
Onder de douche beminnen
Onder de douche beminnen, zeep en kussen, of in bad, beiden gekleed in water, glibberende liefde, glippend, grijpend, wijkend, water in de ogen, monden, dansen, varen, duiken, regenen, dat schuim op onze buiken, en de driehoek van het schaamhaar wit - van water, sperma, liefdes loop, of zijn wij bron geworden?
Carlos drummond de andrade
Oh, spoiler niet gezienquote:Op woensdag 5 september 2012 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zie de spoiler
Toevoeging : ik wilde niet te ver gaan, want 1x slapen daar en de reden was omdat ik gedronken had en niet ga rijden als ik gedronken heb
Oh, ik dacht dat je het aanboodquote:Op woensdag 5 september 2012 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
strelen
haren kroelen![]()
rug krabben
voetjes masseren
Ja hoor komt u maar
Doe ik ookquote:Op woensdag 5 september 2012 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, spoiler niet gezien.
Maar, ik zou maar luisteren naar MK en Tamashii, ze hebben gelijk. Niet om je nu down te praten, hoor.
been there.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, spoiler niet gezien.
Maar, ik zou maar luisteren naar MK en Tamashii, ze hebben gelijk. Niet om je nu down te praten, hoor.
Dat dacht ik dus ook, maar de vrouwen zeggen wat anders hierquote:Op woensdag 5 september 2012 22:00 schreef kingtoppie het volgende:
Lijkt mij dat je je niet door zomaar iemand laat strelen...
Dan mag je tegenpool wel seksueel opwekkend zijn..
Niet echt mijn ding, die stijl van poëzie.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:59 schreef stalybridge het volgende:
Ik plaatste het net in een ander topic. Maar omdat ik het zo mooi vind, mag het hier natuurlijk niet ontbrerken.
Onder de douche beminnen
Onder de douche beminnen, zeep en kussen, of in bad, beiden gekleed in water, glibberende liefde, glippend, grijpend, wijkend, water in de ogen, monden, dansen, varen, duiken, regenen, dat schuim op onze buiken, en de driehoek van het schaamhaar wit - van water, sperma, liefdes loop, of zijn wij bron geworden?
Carlos drummond de andrade
Rlly?quote:Op woensdag 5 september 2012 22:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar de vrouwen zeggen wat anders hier
Ja, ik ook. Maar dan met een man. Ook mannen zijn wel eens onduidelijkquote:
Oké, kom maar langs danquote:
Seksueel opwekkend is iets anders dan verliefd zijnquote:Op woensdag 5 september 2012 22:00 schreef kingtoppie het volgende:
Deed ik...quote:
Ja, of verlegenheid. Of angst. Of onderdrukking. Zoveel redenen waarom iemand dat wel zou doen terwijl die het niet helemaal wilt.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:00 schreef kingtoppie het volgende:
Hoe doet johnny depp dat?quote:Op woensdag 5 september 2012 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Seksueel opwekkend is iets anders dan verliefd zijn.
Ik word kletsnat van Johnny Depp, maar verliefd ben ik niet, bijvoorbeeld.
Pff... Initiatiefloosheid van vrouwen soms...quote:Op woensdag 5 september 2012 22:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, of verlegenheid. Of angst. Of onderdrukking. Zoveel redenen waarom iemand dat wel zou doen terwijl die het niet helemaal wilt.
Of wel zou doen maar geen verdere gevoelens heeft, wat relatie/verliefdheid betreft.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, of verlegenheid. Of angst. Of onderdrukking. Zoveel redenen waarom iemand dat wel zou doen terwijl die het niet helemaal wilt.
Door Johnny te zijnquote:
dit. een verleden .. en vervolgens een volgende keer bevriezen, niet kunnen bewegen, beelden terug zien van toen. geen woord uit kunnen brengen, alles over je heen laten komen. en soms merkt de man niet dat je een plank bent.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |