abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116490267
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 09:33 schreef Montagui het volgende:

[..]

Nee, schijnt een lokale fransman te zijn:

[..]

Dat is die fietser die ook vermoord is, en daarnaast is er ook een Engelsman op de fiets die alles ontdekt heeft en de politie heeft gewaarschuwd.
pi_116490611
Onderzoek familievete in moordzaak Annecy

ANNECY - De politie onderzoekt of een vete tussen broers te maken heeft met de moordpartij in Frankrijk bij het Meer van Annecy. Dat heeft justitie vrijdag bekendgemaakt.

,,Het lijkt erop dat er een geschil was tussen twee broers over geld'', aldus aanklager Eric Maillad tegenover het Franse persbureau AFP. De informatie is volgens hem afkomstig van de Britse politie.

Een 50-jarige Brit van Iraakse komaf, Saad al-Hilli, zijn vrouw Ikbal en naar verluidt de moeder van Ikbal werden doodgeschoten in hun auto. Ook een Franse fietser werd vermoord. Twee zusjes overleefden het drama.

http://news.google.nl/new(...)-5049355636796645489

Schijnt een familievete te zijn dus.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_116490796
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 10:03 schreef Hathor het volgende:
Onderzoek familievete in moordzaak Annecy

ANNECY - De politie onderzoekt of een vete tussen broers te maken heeft met de moordpartij in Frankrijk bij het Meer van Annecy. Dat heeft justitie vrijdag bekendgemaakt.

,,Het lijkt erop dat er een geschil was tussen twee broers over geld'', aldus aanklager Eric Maillad tegenover het Franse persbureau AFP. De informatie is volgens hem afkomstig van de Britse politie.

Een 50-jarige Brit van Iraakse komaf, Saad al-Hilli, zijn vrouw Ikbal en naar verluidt de moeder van Ikbal werden doodgeschoten in hun auto. Ook een Franse fietser werd vermoord. Twee zusjes overleefden het drama.

http://news.google.nl/new(...)-5049355636796645489

Schijnt een familievete te zijn dus.
Jezus... je eigen broer, schoonzus en neefjes/nichtjes afslachten om geld. :N
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_116490850
- Iraakse Brit kan zijn schuld niet aflossen
- Neemt zijn gezin mee "op vakantie" (schoolkinderen in september?) naar zijn vaste adresje in Frankrijk
- Broertje komt erachter, weet waar hij graag heengaat en laat ze omleggen met een hagelbuitje.

Jij niet willen betalen, dan ook niet ademen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_116490867
quote:
15s.gif Op vrijdag 7 september 2012 10:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Jezus... je eigen broer, schoonzus en neefjes/nichtjes afslachten om geld. :N
Zeg, hebben we nog een beetje respek voor een andere cultuur! o|O
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_116491606
Neighbours said he was grappling with a 'problem' and went on holiday despite Zainab missing the start of the school term;

Bingo.

pi_116491655
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 september 2012 10:41 schreef El_Matador het volgende:
Neighbours said he was grappling with a 'problem' and went on holiday despite Zainab missing the start of the school term;

Bingo.
Vluchten dus.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_116491682
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 10:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Vluchten dus.
Yep.

En wel leuk, die Daily Mail spioneerverhaaltjes, maar dat gaat wat ver lijkt me. Bovendien is dat niet een gezin uitmoorden. Die Russische "verongelukten" laten ook hun families achter.

Boos Arabisch broertje. Lijkt me niet prettig.

pi_116491825
de tweede fietser zag een " met kogels doorzeefde auto"", maar in feite dus maar 3 schoten, elk van de 3 familie leden is 1x door het hoofd geschoten. klinkt als een koelbloedige prof, die ook nog even terloops de getuige vermoord. maar dan wel "onprofessioneel"' de oudste dochter alleen verwond door haar 3 met een zwaar voorwerp ( het pistool?) op de hoofd slaat, in plaats van haar ook een kogel door haar hoofd te schieten.

volwasenen meteen dood schieten, kinderen alleen tijdelijk uitschakelen ?

15 keer geschoten, die heeft zich goed uitgeleefd

[ Bericht 5% gewijzigd door Alleskids op 07-09-2012 10:57:00 ]
pi_116491986
de auto ziet er van boven af ongeschadigt uit, geen schot door het voorruit om pa als eerste (op afstand) uit te schakelen. de familieleden zijn dus van de zijkant, en van dichtbij beschoten? ze vertrouwden de man die hun auto benaderde, terwijl de motor nog draaide?
  vrijdag 7 september 2012 @ 10:58:27 #112
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_116492099
Saad al-Hilli dus....
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 september 2012 10:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Yep.

En wel leuk, die Daily Mail spioneerverhaaltjes, maar dat gaat wat ver lijkt me. Bovendien is dat niet een gezin uitmoorden. Die Russische "verongelukten" laten ook hun families achter.

Gaat weer lachen worden nu men weet dat een Irakees de dader is. 9.gif
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_116492133
quote:
12s.gif Op vrijdag 7 september 2012 10:12 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zeg, hebben we nog een beetje respek voor een andere cultuur! o|O
:')
pi_116492394
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 september 2012 10:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Yep.

Belachelijk om voor een paar rotcenten je eigen familie waaronder kinderen dood te schieten :N
Ik kan daar echt niet bij.
pi_116492954
Dit topic gaat over een moordzaak, het is geen Irakezen-bashtopic met termen als "ies koeltoer" ofzo...
  vrijdag 7 september 2012 @ 11:28:17 #116
241662 Jian
Well, well, well
pi_116493033
I'm scared': Dad gunned down in French Alps revealed he was living in fear before the killing

One of Saad al-Hilli’s neighbours revealed the businessman admitted he feared for his safety in the weeks leading up to the killing

Jack Saltman, 67, said Mr al-Hilli mentioned “two or three times” over the last two months something which gave him “cause for concern”.

He added: “He had family in Iraq and I know he was worried about their safety and spoke to them on the phone.

“He told me something about a problem he had and before he left he came round and saw me and asked if I would keep an eye on his house.”

Mr Saltman, a former journalist, said he had passed on the information to detectives.
When asked exactly what Mr al-Hilli had told him, he said: “I am not prepared to say anything more.

"I’ve told the police and if it is relevant I’m sure they will follow it up.”

He added: “He told me he had a problem on more than one occasion.”

It also emerged yesterday that Mr al-Hilli had recently become involved in a bitter legal dispute over an inheritance worth more than ¤1.2million.

Family friend Zaid Alabdi said: “He told me he had employed lawyers and was involved in a dispute over a lot of money.”

Ik lees hier toch een beetje uit dat er nog meer aan de hand kan zijn dan alleen die erfenis, die overigens ook wordt genoemd hier.

http://www.mirror.co.uk/n(...)aad-al-hilli-1309482
pi_116493097
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 11:26 schreef Sapstengel het volgende:
Dit topic gaat over een moordzaak, het is geen Irakezen-bashtopic met termen als "ies koeltoer" ofzo...
:Y.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_116493387
1.2 miljoen pond is motief genoeg voor een dergelijke moord, helaas. Er zijn mensen voor veel, veel minder vermoord.
  vrijdag 7 september 2012 @ 11:58:38 #119
241662 Jian
Well, well, well
pi_116493939
Interessant?!

Security service link
Hilli was known to the security services and was put under Metropolitan Police Special Branch surveillance during the second Gulf war, according to the Daily Mail.

A Scotland Yard spokesman said they could not comment because Hilli had not yet been formally identified.

http://www.guardian.co.uk(...)h-alps-shooting-live

Op verschillende Britse Fora wordt hier over gespeculeerd;

An interesting point is a claim that the murdered French cyclist worked for Cezus
(Nuclear fuel)
Given Hilli's alleged nuclear background, is this just coincidence?

http://www.pprune.org/jet(...)r-eight-hours-5.html

De andere fietser was overigens (ex)-Royal Air Force ......

Tsja, wat moet je ervan zeggen?!
pi_116494059
Ah het wordt nog interessanter
pi_116494397
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 11:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Belachelijk om voor een paar rotcenten je eigen familie waaronder kinderen dood te schieten :N
Ik kan daar echt niet bij.
Ik neem aan dat 'die broer' het niet zelf gedaan heeft want anders zou hij toch weten dat er 2 kinderen moeten zijn. Hij zal zich er dan toch van vergewissen dat die twee ook dood zijn, anders moet hij de erfenis alsnog delen.

Gelet op de gerichte schoten lijkt het me dan ook meer een huurmoord of afrekening. In beide gevallen hoeft de killer niet per se ingelicht te zijn over twee kinderen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_116494469
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 12:15 schreef Montagui het volgende:

[..]

Ik neem aan dat 'die broer' het niet zelf gedaan heeft want anders zou hij toch weten dat er 2 kinderen moeten zijn. Hij zal zich er dan toch van vergewissen dat die twee ook dood zijn, anders moet hij de erfenis alsnog delen.

Gelet op de gerichte schoten lijkt het me dan ook meer een huurmoord of afrekening. In beide gevallen hoeft de killer niet per se ingelicht te zijn over twee kinderen.
Lijkt me juist wel. Die kids moeten ook dood anders krijgen die de erfenis.
pi_116495479
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 11:58 schreef Jian het volgende:
Interessant?!

Security service link
Hilli was known to the security services and was put under Metropolitan Police Special Branch surveillance during the second Gulf war, according to the Daily Mail.

A Scotland Yard spokesman said they could not comment because Hilli had not yet been formally identified.

http://www.guardian.co.uk(...)h-alps-shooting-live

Op verschillende Britse Fora wordt hier over gespeculeerd;

An interesting point is a claim that the murdered French cyclist worked for Cezus
(Nuclear fuel)
Given Hilli's alleged nuclear background, is this just coincidence?

http://www.pprune.org/jet(...)r-eight-hours-5.html

De andere fietser was overigens (ex)-Royal Air Force ......

Tsja, wat moet je ervan zeggen?!
willen ze de boel omdraaien? "Fransman, werkzaam in nucliaire industrie bruut vermoord. Brits-Iraaks gezin is ongelukkigerwijs getuige en daarom vermoord"

ik dacht het niet. de Franse fietser is bijkomend slachtoffer. had hij nou maar niet de RAF fietser ingehaald, had hij nu nog geleefd
pi_116495551
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 12:52 schreef Alleskids het volgende:
had hij nou maar niet de RAF fietser ingehaald, had hij nu nog geleefd
:')..
  vrijdag 7 september 2012 @ 12:57:58 #125
241662 Jian
Well, well, well
pi_116495617
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 12:52 schreef Alleskids het volgende:

[..]

ik dacht het niet. de Franse fietser is bijkomend slachtoffer. had hij nou maar niet de RAF fietser ingehaald, had hij nu nog geleefd
Had dat machinegeweer nu maar geweigerd, dan hadden ze allemaal nog geleefd! Ja, behalve wanneer die killer nog een reserve machinegeweer bij zich had natuurlijk! Maar ja wie rekent daar nu op. -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')