Dat is die fietser die ook vermoord is, en daarnaast is er ook een Engelsman op de fiets die alles ontdekt heeft en de politie heeft gewaarschuwd.quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:33 schreef Montagui het volgende:
[..]
Nee, schijnt een lokale fransman te zijn:
[..]
Jezus... je eigen broer, schoonzus en neefjes/nichtjes afslachten om geld.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:03 schreef Hathor het volgende:
Onderzoek familievete in moordzaak Annecy
ANNECY - De politie onderzoekt of een vete tussen broers te maken heeft met de moordpartij in Frankrijk bij het Meer van Annecy. Dat heeft justitie vrijdag bekendgemaakt.
,,Het lijkt erop dat er een geschil was tussen twee broers over geld'', aldus aanklager Eric Maillad tegenover het Franse persbureau AFP. De informatie is volgens hem afkomstig van de Britse politie.
Een 50-jarige Brit van Iraakse komaf, Saad al-Hilli, zijn vrouw Ikbal en naar verluidt de moeder van Ikbal werden doodgeschoten in hun auto. Ook een Franse fietser werd vermoord. Twee zusjes overleefden het drama.
http://news.google.nl/new(...)-5049355636796645489
Schijnt een familievete te zijn dus.
Zeg, hebben we nog een beetje respek voor een andere cultuur!quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jezus... je eigen broer, schoonzus en neefjes/nichtjes afslachten om geld.
Vluchten dus.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:41 schreef El_Matador het volgende:
Neighbours said he was grappling with a 'problem' and went on holiday despite Zainab missing the start of the school term;
Bingo.
Yep.quote:
Gaat weer lachen worden nu men weet dat een Irakees de dader is.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Yep.
En wel leuk, die Daily Mail spioneerverhaaltjes, maar dat gaat wat ver lijkt me. Bovendien is dat niet een gezin uitmoorden. Die Russische "verongelukten" laten ook hun families achter.
Boos Arabisch broertje. Lijkt me niet prettig.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zeg, hebben we nog een beetje respek voor een andere cultuur!
Belachelijk om voor een paar rotcenten je eigen familie waaronder kinderen dood te schietenquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Yep.
En wel leuk, die Daily Mail spioneerverhaaltjes, maar dat gaat wat ver lijkt me. Bovendien is dat niet een gezin uitmoorden. Die Russische "verongelukten" laten ook hun families achter.
Boos Arabisch broertje. Lijkt me niet prettig.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:26 schreef Sapstengel het volgende:
Dit topic gaat over een moordzaak, het is geen Irakezen-bashtopic met termen als "ies koeltoer" ofzo...
Ik neem aan dat 'die broer' het niet zelf gedaan heeft want anders zou hij toch weten dat er 2 kinderen moeten zijn. Hij zal zich er dan toch van vergewissen dat die twee ook dood zijn, anders moet hij de erfenis alsnog delen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Belachelijk om voor een paar rotcenten je eigen familie waaronder kinderen dood te schieten
Ik kan daar echt niet bij.
Lijkt me juist wel. Die kids moeten ook dood anders krijgen die de erfenis.quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:15 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ik neem aan dat 'die broer' het niet zelf gedaan heeft want anders zou hij toch weten dat er 2 kinderen moeten zijn. Hij zal zich er dan toch van vergewissen dat die twee ook dood zijn, anders moet hij de erfenis alsnog delen.
Gelet op de gerichte schoten lijkt het me dan ook meer een huurmoord of afrekening. In beide gevallen hoeft de killer niet per se ingelicht te zijn over twee kinderen.
willen ze de boel omdraaien? "Fransman, werkzaam in nucliaire industrie bruut vermoord. Brits-Iraaks gezin is ongelukkigerwijs getuige en daarom vermoord"quote:Op vrijdag 7 september 2012 11:58 schreef Jian het volgende:
Interessant?!
Security service link
Hilli was known to the security services and was put under Metropolitan Police Special Branch surveillance during the second Gulf war, according to the Daily Mail.
A Scotland Yard spokesman said they could not comment because Hilli had not yet been formally identified.
http://www.guardian.co.uk(...)h-alps-shooting-live
Op verschillende Britse Fora wordt hier over gespeculeerd;
An interesting point is a claim that the murdered French cyclist worked for Cezus
(Nuclear fuel)
Given Hilli's alleged nuclear background, is this just coincidence?
http://www.pprune.org/jet(...)r-eight-hours-5.html
De andere fietser was overigens (ex)-Royal Air Force ......
Tsja, wat moet je ervan zeggen?!
quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:52 schreef Alleskids het volgende:
had hij nou maar niet de RAF fietser ingehaald, had hij nu nog geleefd
Had dat machinegeweer nu maar geweigerd, dan hadden ze allemaal nog geleefd! Ja, behalve wanneer die killer nog een reserve machinegeweer bij zich had natuurlijk! Maar ja wie rekent daar nu op.quote:Op vrijdag 7 september 2012 12:52 schreef Alleskids het volgende:
[..]
ik dacht het niet. de Franse fietser is bijkomend slachtoffer. had hij nou maar niet de RAF fietser ingehaald, had hij nu nog geleefd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |