Waaruit blijkt dat?:quote:Op donderdag 6 september 2012 15:24 schreef zl7z het volgende:
Damn, de fietser die het ontdekte werd kort daarvoor ingehaald door die neergeschoten fietser.
Maar triest voor die meisjes, lijkt me dat het beiden dochters zijn?
Wat doen ze dan zo in het bos en negeren ze een waarschuwingsbord en verboden verklaring over 3km?quote:Op donderdag 6 september 2012 18:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zakenman dus. Dus waarschijnlijk toch een koelbloedige afrekening.
Ik denk dat niemand dat zou vermoeden dat er levende waren, en dan is het belangrijk voor sporen. Dat kind is ook uitermate moedig geweest en rete bang. Wat een nachtmerriequote:Op donderdag 6 september 2012 18:20 schreef Tchock het volgende:
Ik snap alleen nog iets niet. Waarom is dat kindje van vier niet eerder gevonden? Ik begrijp dat ze de lichamen hebben laten liggen voor sporenonderzoek, maar ik mag toch hopen dat iemand heeft gecontroleerd of er nog tekenen van leven waren? Of gezocht heeft naar identificatie? Ik weet dat een kind van vier niet heel groot is, maar dit klinkt zo bizar
Er komt vast meer naar boven iddquote:Op donderdag 6 september 2012 18:23 schreef Patroon het volgende:
[..]
Wat doen ze dan zo in het bos en negeren ze een waarschuwingsbord en verboden verklaring over 3km?
de agenten komen aangereden, zien een bloedige partij, gluren even door de kapot geschoten autoramen, zien 4 lichamen onder het bloed..... en denken: laten we maar niets aanrakenquote:Op donderdag 6 september 2012 18:26 schreef MrTorture het volgende:
Ze zal in eerste instantie ook bang zijn geweest voor de politie. Op zo'n moment hou je je dood tegenover alles en iedereen.
Dit. Ik geloof er helemaal geen fuck van dat agenten drie lijken laten liggen zonder pols op te nemen of überhaupt te controleren of er nog mensen zijn. Dat ze niet de lijken doorzoeken op ID's kan ik me voorstellen, maar de rest gaat er bij mij niet inquote:Op donderdag 6 september 2012 19:31 schreef Alleskids het volgende:
[..]
de agenten komen aangereden, zien een bloedige partij, gluren even door de kapot geschoten autoramen, zien 4 lichamen onder het bloed..... en denken: laten we maar niets aanraken
het zal er ongetwijfeld bloedig en hopeloos uitgezien hebben toen ze arriveerden, maar de deur opendoen om een hartslag te controleren kan toch geen kwaad? de eventuele sporen die je dan zou verknallen wegen volgens mij best op tegen een leven nog kunnen redden. elke seconde telt immers met (schot)wonden
Beetje voorbarige conclusie niet?quote:Op donderdag 6 september 2012 18:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
dit lijktanders wel boven een beroving of een willekeurige mishandeling te staanquote:Op donderdag 6 september 2012 19:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Beetje voorbarige conclusie niet?
Exactly, maar eerlijk is eerlijk. We weten het nog niet. Wellicht horen we ooit nog wat er aan de hand is geweest.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:58 schreef LXIV het volgende:
Een schot recht door het voorhoofd, gebruik gemaakt van een automatisch wapen, een Irakese achtergrond, 'zakenman'. Ik denk niet dat dit een geheel willekeurig vakantiegezinnetje was.
Lijkt me niet, bij een afrekening in het criminele circuit worden zelden de familieleden van de betrokken geexecuteerd maar meestal alleen diegene met wie ze een rekening te vereffenen hebben.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
Inderdaad, en al helemaal nooit kinderen...zware criminelen blijven in principe altijd van kinderen af.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:40 schreef TLC het volgende:
[..]
Lijkt me niet, bij een afrekening in het criminele circuit worden zelden de familieleden van de betrokken geexecuteerd maar meestal alleen diegene met wie ze een rekening te vereffenen hebben.
Bovendien zijn kindermoordenaars en pedofielen in de bak nooit populair, en dat is nogal zwak uitgedruktquote:Op donderdag 6 september 2012 21:46 schreef Patroon het volgende:
[..]
Inderdaad, en al helemaal nooit kinderen...zware criminelen blijven in principe altijd van kinderen af.
tenzij het midden oosten is gerelateerd,. daar schrikken ze niet af om hele families af te slachten. de drugsbazen (in Mexico) gaan zelfs verder dan alleen vrouw en kinderen. ook neven en nichten etc etc.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:40 schreef TLC het volgende:
[..]
Lijkt me niet, bij een afrekening in het criminele circuit worden zelden de familieleden van de betrokken geexecuteerd maar meestal alleen diegene met wie ze een rekening te vereffenen hebben.
Zou iemand die in een vete zit met drugsbazen uit Mexico, op een kleine familie camping a 20 euro per nacht gaan staan met zijn "kogelvrije" tentje?quote:Op donderdag 6 september 2012 21:47 schreef Alleskids het volgende:
[..]
tenzij het midden oosten is gerelateerd,. daar schrikken ze niet af om hele families af te slachten. de drugsbazen (in Mexico) gaan zelfs verder dan alleen vrouw en kinderen. ook neven en nichten etc etc.
Er zullen er nog wel meer zijn...quote:Op donderdag 6 september 2012 21:52 schreef Takkembah het volgende:
Er schijnt volgens getuigen op de camping nog een derde kind te zijn http://www.elsevier.nl/we(...)d-op-Brits-gezin.htm
De derde ontvoerd door de eventuele biologische vader/moeder? Dit ook het motief voor de moorden? Het blijft gissen... zielig voor de kinderen wel... De Standaard kopt nu dat de brutale moorden hoogstwaarschijnlijk het werk zijn van een professionele huurmoordenaar. Ook weer gissingen...quote:Op donderdag 6 september 2012 21:52 schreef Takkembah het volgende:
Er schijnt volgens getuigen op de camping nog een derde kind te zijn http://www.elsevier.nl/we(...)d-op-Brits-gezin.htm
Inderdaadquote:Op donderdag 6 september 2012 19:31 schreef Alleskids het volgende:
[..]
de agenten komen aangereden, zien een bloedige partij, gluren even door de kapot geschoten autoramen, zien 4 lichamen onder het bloed..... en denken: laten we maar niets aanraken
het zal er ongetwijfeld bloedig en hopeloos uitgezien hebben toen ze arriveerden, maar de deur opendoen om een hartslag te controleren kan toch geen kwaad? de eventuele sporen die je dan zou verknallen wegen volgens mij best op tegen een leven nog kunnen redden. elke seconde telt immers met (schot)wonden
Vrij overdreven dan als ze toevallig een drug deal zagen. Maarja je weet maar nooit met die Franse criminelen.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:25 schreef Jian het volgende:
A police source told France's Europe 1 radio: "Current theories are either that the family were the victims of an armed robbery or that they disturbed a drug deal taking place."
http://www.telegraph.co.u(...)s-Saad-Al-Hilli.html
Inderdaad ... maar alles kan... Lijkt mij eerder in relationele of familiale sfeer te liggen gezien de bruutheid (passie?)... of misschien wil dat net maffia zeggen... (toch drugs?)... gissen gissen gissenquote:Op donderdag 6 september 2012 23:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vrij overdreven dan als ze toevallig een drug deal zagen. Maarja je weet maar nooit met die Franse criminelen.
Bruutheid, maar dan meer in de zin van koelbloedigheid zonder compassie.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:59 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Inderdaad ... maar alles kan... Lijkt mij eerder in relationele of familiale sfeer te liggen gezien de bruutheid (passie?)... of misschien wil dat net maffia zeggen... (toch drugs?)... gissen gissen gissen
Ik vind het ook heel raar.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:40 schreef TLC het volgende:
[..]
Zoals de moord op de broers Taminiau?quote:Op vrijdag 7 september 2012 07:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel raar.
Maar het is hier in Nederland ook eens gebeurd hoor, dat twee toevallige passanten ook maar zijn vermoord die net langsliepen tijdens een criminele afrekening. Maar om ook nog de familie te doden... Dat zie je niet gauw. Meestal zien ze toch wel kans hun slachtoffer te pakken als die zonder familie is. En nu dan ook nog eens op vakantie in het buitenland. Heel vreemd!
Nee, schijnt een lokale fransman te zijn:quote:Op vrijdag 7 september 2012 07:49 schreef starla het volgende:
Vind het maar een raar verhaal...
1 Engelse man op fiets
quote:Sylvain Mollier, a father-of-three in his 40s from Ugine en Savoie. He reportedly worked for Cezus, a metal manufacturing firm.
Oh ja die is nooit gevonden he die vent?quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:41 schreef De_kluizenaar het volgende:
Wat een smerig verhaal.
Doet mij denken aan dat gezin ook in Frankrijk wat op een ochtend uitgemoord werd. Hoorde je ook verder niks meer over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |