Ja, want jouw waarheid is natuurlijk de enige echte waarheid en niets dan de waarheidquote:Op maandag 10 september 2012 13:46 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon achterlijk dat iemand hier rustig er op los fantaseert in dit topic en vervolgens gaat verkondigen als waarheid zonder enige geldige reden.
Mmmm 7,65 mm, een Walther PPK? wel gebruikt door politie, geheime diensten, w.o. de Mossad, ....... James Bondquote:Op maandag 10 september 2012 16:14 schreef Frutsel het volgende:
Één vuurwapen gebruikt bij schietpartij Annecy
Ik stel open vragen. Iets heel anders dan erinduiken met een Mossadobsessie en de rest negeren.quote:Op maandag 10 september 2012 10:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het allemaal theorieën en een complottheorie waarbij er sprake is van het verkopen/verhandelen van bepaalde (geheime) informatie is niet uit de lucht komen vallen natuurlijk. Daar werd op verschillende Britse fora meteen al over gespeculeerd. Daar werd de link al snel gelegd naar Surrey Satellites Technology Limited (SSTL), waar de man werkzaam was. Nu de Britse en Franse Politie dat bedrijf in hun onderzoek betrokken hebben mag je stellen dat die iets in die richting in elk geval niet uitsluiten. Daarnaast zijn er ook nog vraagtekens geplaatst bij de levensstandaard van de man, terecht of onterecht!?
Een onmiddellijk tegenbericht in de trend van; "Nee, nee, niets aan de hand hoor mensen, doorlopen, niets aan de hand", is voor mij in elk geval net zo waardevol als het eerdere bericht. Het is echt niet de eerste keer dat in het belang van een onderzoek (even) een slot op bepaalde informatie wordt gegooid.
Overigens zijn jouw theorietjes natuurlijk net zo hard, als die van de poster die je ongeloofwaardig vindt, maar dat had je natuurlijk wel door, of niet?! Eén inhoudelijke opmerking, "expres slordig" om een dwaalspoor te creëren ter discussie stellen, alsof een dienst als de Mossad daar niet toe in staat is ....., man, lees een keer een boek!
Degene die mij aanraadt meer boeken te lezen, begint over James Bond.quote:Op maandag 10 september 2012 16:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Mmmm 7,65 mm, een Walther PPK? wel gebruikt door politie, geheime diensten, w.o. de Mossad, ....... James Bond
Ik ben niet degene die de Mossad theorie heeft bedacht hoor, alleen maar degene die zegt dat die theorie niet zomaar uit de lucht is komen vallen..... en dat die gissing net zo goed is als die van jou. Daarnaast deel ik de romantische ideetjes van sommigen over de Mossad niet!quote:Op maandag 10 september 2012 16:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik stel open vragen. Iets heel anders dan erinduiken met een Mossadobsessie en de rest negeren.
Waarom zou de Mossad een "verouderd wapen" (artikel Frutsel) gebruiken?
En 25 kogels afvuren is niet zo precies; 3 voor pa, ma en oma, 1 voor de oudste dochter en 5 voor de fietser? Dus 16 missers?
"expres slordig" zeker
Je zag de humor daar niet van in?quote:Op maandag 10 september 2012 16:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Degene die mij aanraadt meer boeken te lezen, begint over James Bond.
Clown.
Dit wordt mij ook niet duidelijk. De media spreken allemaal van 'één wapen', maar hoe weten ze dat er niet vijf dezelfde wapens zijn gebruikt?quote:Op maandag 10 september 2012 17:03 schreef El_Matador het volgende:
Het zijn niet mijn woorden, maar die van de pers (Trouw in dit geval); "verouderd wapen".
Daarbij waren de Irakezen met 1 schot geveld in het voorhoofd. En de fietser 5 keer. Waar zijn die andere kogels gebleven?
En nergens is duidelijk of er 1 dader was (lijkt me sterk aangezien de passagiers niet vluchtten). Alleen dat er 1 soort wapen gebruikt is.
Omdat de kogels geanalyseerd zijn?quote:Op maandag 10 september 2012 17:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit wordt mij ook niet duidelijk. De media spreken allemaal van 'één wapen', maar hoe weten ze dat er niet vijf dezelfde wapens zijn gebruikt?
quote:Op maandag 10 september 2012 17:05 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Omdat de kogels geanalyseerd zijn?
Het klinkt alsof ze het diepere graafwerk nog moeten doen. Sowieso zijn er veel meer hulzen dan kogels gevonden, hoe weten ze van de rest?quote:De conclusie is gebaseerd op de eerste ballistische analyses. Het onderzoek moet nog verder verdiept en formeel bevestigd worden.
De motor stond nog aan, maar ze stonden wel op een doodlopende weg. Dus wegracen kon niet lijkt me.quote:Op maandag 10 september 2012 17:27 schreef El_Matador het volgende:
Iedereen zat nog in de auto op de 7-jarige na. Dat kan alleen met meer daders. 1 dader houdt de bestuurder onder schot/schiet hem gelijk dood. Om dan de bijrijdster ook met 1 schot in het voorhoofd te raken, moet ie omlopen. Dan hebben de achterpassagiers tijd om te vluchten...
Hoe zijn de bandensporen? Remde hij hard? Heeft ie geprobeerd weg te racen?
Ok dank.quote:Op maandag 10 september 2012 17:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
De motor stond nog aan, maar ze stonden wel op een doodlopende weg. Dus wegracen kon niet lijkt me.
Mwah, één dader schiet eerst de bestuurder door het hoofd, loopt vervolgens door naar de achterpassagier aan dezelfde kant schiet die ook neer. De andere acherpassagier was oma, 74 jaar, die zie ik niet snel uit de auto springen en wegrennen, bang, ook dood, de passagier aan de andere voorkant was de dochter van 7, die is uit de auto gesprongen en weggehold, bang, schot in schouder en klap op kop, daar is de fietser, bang, bang, ook dood. Is te doen, door een getrainde killer.quote:Op maandag 10 september 2012 17:27 schreef El_Matador het volgende:
Iedereen zat nog in de auto op de 7-jarige na. Dat kan alleen met meer daders. 1 dader houdt de bestuurder onder schot/schiet hem gelijk dood. Om dan de bijrijdster ook met 1 schot in het voorhoofd te raken, moet ie omlopen. Dan hebben de achterpassagiers tijd om te vluchten...
Hoe zijn de bandensporen? Remde hij hard? Heeft ie geprobeerd weg te racen?
Dit inderdaad.quote:Op maandag 10 september 2012 18:18 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ze waren wel allemaal in het voorhoofd geschoten toch? Moeder en oma draaien beiden gezicht naar de moordenaar toe terwijl die vader al heeft doodgeschoten?
Ik weet niet wat ik zou doen in zo'n situatie maar ik zou denk ik eerder ineen duiken als ik in hun positie was.
Ik denk dat er meerdere schutters waren. Ene schutter doet vader en vrouw binnen luttele seconden, andere doet oma. Kind heeft al gezien wat er gebeurde met papa en mama en rent de auto uit. Schutter is hierdoor overrompeld en schiet in haar schouder. Op dit moment komt fietser, schutter schiet hem overhoop met meerdere kogels want niet verwacht. Vervolgens slaat hij het oudste kind dat op de grond ligt terloops nog in de schouder en de schutters vertrekken snel, bang voor nog meer ongewenste bezoekers.
Dat jij en de rest van de james bond kijkers nu de mossad vrijpleiten van deze daad, doet het sterkst denken aan een daad van de mossad. Want laat dat nu net de essentie van haar werkwijze zijn: De mensen op het verkeerde been zetten en verdwijnen als een dief in de nacht.quote:Op maandag 10 september 2012 16:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik stel open vragen. Iets heel anders dan erinduiken met een Mossadobsessie en de rest negeren.
Waarom zou de Mossad een "verouderd wapen" (artikel Frutsel) gebruiken?
En 25 kogels afvuren is niet zo precies; 3 voor pa, ma en oma, 1 voor de oudste dochter en 5 voor de fietser? Dus 16 missers?
"expres slordig" zeker
Oh allicht. Maar stil en uit op wat contacten met paramilitaire groeperingen en informatievoorziening. Tot meer zijn ze niet in staat.quote:Op maandag 10 september 2012 19:50 schreef Lagrinta het volgende:
Oh en wie denkt dat de Iraanse geheime dienst actief is in Europa?
Ze hebben wel wat dissidenten omgelegd. Maar hoezo zijn ze niet tot meer in staat? Houwtje touwtje werk?quote:Op maandag 10 september 2012 19:59 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Oh allicht. Maar stil en uit op wat contacten met paramilitaire groeperingen en informatievoorziening. Tot meer zijn ze niet in staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |