Vandaag kon ik er wel langs! Ze hadden een soort opening gemaakt in de dranghekken, en een gefrustreerde verkeersleider (dat is echt één van de sneuste banen ter wereld geloof ik) zat er op een klapstoeltje bij te kijken hoe iedereen elkaar bijna aanreed, want je zag van de ene kant niet of er een fietser aan de andere kant aankwam, door die schuttingenquote:Op woensdag 5 september 2012 18:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
door jouw coldplay moet ik al een week omfietsen![]()
Maar veel plezier
Dat ook.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:17 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Dat zegt misschien iets over je collega's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Spoiler vanwege schoenenpraat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 september 2012 19:07 schreef Laureline het volgende:
Dat je dat nog weet! de Möbius. Nog steeds hun leukste ontwerp vind ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij kleintje.....quote:Op woensdag 5 september 2012 19:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hehe, sorry Puff! Die eerste heb ik in het paars. Met hoge hak.
Alleen kom ik er een beetje rot in en voel ik me nogal een reus (niet lullig bedoeld Jagär) met die schoenen aan.
Ze zijn zo mooi!Moet ze maar vaker dragen.
Deze heb ik ook. In de lichte kleur en het zwart. Zijn echt geweldig.
Que?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
En volgens mij werd het onderwerp van mijn roze kattentrui ook gemeden, kan denk ik concluderen dat ie niet slank approved is
Had een subtiel linkje gepostquote:
Van jou had ik ook niet anders verwachtquote:Op woensdag 5 september 2012 21:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ook gemist en ook best kans dat ik 'm niet zo denderend vond.
Mijn collega van bijna 2 meter vond me bijna irritant lang.quote:
Ik ben groot fan van die schoenen.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:34 schreef Perruche het volgende:
Oh envoor uniek.
Schoenen van united nudekan de linkjes even niet openen maar vind het gros echt zo lelijk
![]()
Henk wat voor telefoon ga je kopen?
Dat doet men ook wel eens met een deegroller oids, heb ik wel eens gezien!quote:Op woensdag 5 september 2012 22:02 schreef the85mc het volgende:
Ik heb een oplossing voor gegrilde kip zonder dat ie te droog wordt: doe de kipfilet in een zakje en leg hem op het aanrecht. Sla met je vuist net zo vaak op de kipfilet tot hij de goede dikte heeft
Daarna kort grillen. Ideaal! En de kip is nog mals ook!
Causaal verband?quote:Op woensdag 5 september 2012 22:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zo, belastingaangifte is ingevuld, nu een telefoon kopen.
Mn telefoon had ik niet gesloopt omdat ik gefrustreerd was over mn belastingaangifte, maar ik vind wel dat ik een cadeau verdien omdat ik het ding eindelijk heb ingevuld.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Causaal verband?
En herkenbaar, de lamlendigheid.
Een vrouw heeft nooit genoeg mooie jurkjes! Claudia Strater jurkjes zijn tijdloos en dus een bijzonder goede investering.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:34 schreef loveli het volgende:
Luik ging vandaag niet door, elders geweest en Claudia Strater-jurkje gescoord.
/addict
Optimistquote:Op woensdag 5 september 2012 23:01 schreef Skjor het volgende:
An24: Mooooi!
Perruche: Het begon goed en eindigde goed.
Schrijf de naam even op, dan onthouden we dat voor als je terug bent. Import export is altijd wel lekker.quote:Op woensdag 5 september 2012 23:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zuip Sloveense wijn. Snap waarom ze het niet exporteren, het is veel te lekker.
Ja! Inmiddels welquote:Op woensdag 5 september 2012 22:37 schreef Perruche het volgende:
Phaidra voel je je al een beetje beter? Superjammer dat je niet kon gaan...
Ja! Ik werd wel pas 8 uur wakker, door allemaal wekkers geslapen, maar wel nog langs de ap geweest dus begin 9 uur.quote:Op donderdag 6 september 2012 08:31 schreef Tinkepink het volgende:
Gefelciteerd probje. Ga je nu ook tracteren op je stage?
Roeien doe je met je benen, niet met je armenquote:Op donderdag 6 september 2012 08:37 schreef Viking84 het volgende:
Gefeli Prob!
Lijstje van vandaag:
O: kwark/ananas
T: banaan
L: vier bth
T: appel
D: pitabroodjes met Griekse salade (komkommer, olijven, feta etc)
T: sinassplit
Alweer geen spierpijn van het roeien. Doe ik wat fout ofzo of moet ik gewoon zwaarder/langer roeien? Ik heb gisteren 6 min (1150 m.) geroeid op weerstand 7.
Feli broekie!quote:Op woensdag 5 september 2012 23:50 schreef Probability het volgende:
Over 10 minuten ben ik een kwart eeuw!
Ik vind je een held omdat je het probeert.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:32 schreef _aurum_ het volgende:
En pff, ik heb net een rondje hardgelopen. Ik had stoplichten tegen, de weg was opengebroken en lopen als je net wakker is voor mij niet aan te raden. Ging niet zo soepel
Mooi lijstje! Was je met de auto? Ik zie mezelf geen rijstwafels met pindakaas meenemen in het vliegtuig, zeg maar. En hoe laat was je thuis? Ik was 06:30 van huis, kon om 13:00 lunchen, en was daarna om 20:15 weer thuis, en ik ging om 21:00 bodypumpen. Tussendoor alleen meetings en reizen. Ik kan niet echt iets meenemen aangezien er geen ruimte is in mijn tas. Hooguit nootjes ofzo, maar die had ik niet in huis...quote:Op donderdag 6 september 2012 09:30 schreef _aurum_ het volgende:
Lijstje gister:
O: smoothie met spinazie, havermout, whey en olijfolie
T: quinoa, kokos en amandelen
L: fancy shmanzy salade sla, kwarteleitjes, mini tomaatjes, rib eye en pijnboompitten
T: handje noten, 4 rijstwafels met pindakaas
D: stoofpotje met kip, zoete aardappel, bloemkool, paprika, knoflook en tomatenblokjes
T: 1/2 blikje tonijn met olijfolie
En Perr, dit lijstje was er ook een van de heel de dag op pad zijn, met hoge hakken en een zware tas
ik denk dat niet alleen mijn luchtwegen wakker moeten worden, mijn lijf had ook zoiets van wat doe je!!!quote:Op donderdag 6 september 2012 09:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik vind je een held omdat je het probeert.
Mijn luchtwegen moeten altijd nogal wakker worden, dus ik begin er maar niet aan voor het ontbijt.
je haptquote:Op donderdag 6 september 2012 09:42 schreef Perruche het volgende:
[..]
Mooi lijstje! Was je met de auto? Ik zie mezelf geen rijstwafels met pindakaas meenemen in het vliegtuig, zeg maar. En hoe laat was je thuis? Ik was 06:30 van huis, kon om 13:00 lunchen, en was daarna om 19:30 weer thuis. Tussendoor alleen meetings en reizen. Ik kan niet echt iets meenemen aangezien er geen ruimte is in mijn tas. Hooguit nootjes ofzo, maar die had ik niet in huis...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En qua avondeten is het proberen de beste keus te maken met wat er beschikbaar is. Dat betekent soms gewoon een salade bij de Mac![]()
En ik zat maar te plagen he, want ik weet best dat niet iedere dag hetzelfde is en soms staat je hoofd gewoon niet naar ook nog eens zoeken naar goede eet opties. Al haal ik het wel aan omdat je goed voor jezelf moet zorgen.omdat je het waard bent
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
omdat we zo lief zijn voor elkaar?quote:Op donderdag 6 september 2012 10:05 schreef Jagärtrut het volgende:
gut jongens, ik wil jullie eens meeten!
quote:Op donderdag 6 september 2012 10:05 schreef Jagärtrut het volgende:
gut jongens, ik wil jullie eens meeten!
ik zag je al achter je computer zitten; vuistje in de lucht *rondzwaait*. Die stomme Aurum weerquote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 10:09 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik zag je al achter je computer zitten; vuistje in de lucht *rondzwaait*. Die stomme Aurum weer
nee, omdat ik zo benieuwd ben naar hoe jullie in het echt zijn!quote:Op donderdag 6 september 2012 10:08 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
omdat we zo lief zijn voor elkaar?
ooooh, dan hoef je mij niet te ontmoeten. Ik ben net zo vervelend in het echtquote:Op donderdag 6 september 2012 10:13 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee, omdat ik zo benieuwd ben naar hoe jullie in het echt zijn!
Wanneer ben je weer in het land?quote:Op donderdag 6 september 2012 10:13 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee, omdat ik zo benieuwd ben naar hoe jullie in het echt zijn!
van 3 tot 7 okt. maar dan wordt m'n moeder 60quote:Op donderdag 6 september 2012 10:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Wanneer ben je weer in het land?
qftquote:Op donderdag 6 september 2012 10:17 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ooooh, dan hoef je mij niet te ontmoeten. Ik ben net zo vervelend in het echt![]()
Zou je bijv. de 5e (op vrijdag) ergens richting het midden van het land kunnen komen?quote:Op donderdag 6 september 2012 10:18 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
van 3 tot 7 okt. maar dan wordt m'n moeder 60
En m'n ouders wonen in zo'n onmogelijke uithoek!
wellicht, maar ik denk het niet. Ik ben er maar zo kort, en ik ben er sinds eigenlijk vorig jaar oktober niet meer geweest..En zelfs naar utrecht is het 2.5 uur met OV...:(quote:Op donderdag 6 september 2012 10:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Zou je bijv. de 5e (op vrijdag) ergens richting het midden van het land kunnen komen?
Ik ben het weekend ervoor trouwens nog in die lichtelijk onmogelijke uithoek.
Oeh, da's nice! Kan me helemaal voorstellen dat dat productiviteit bevordert! Ik ga zodra Mr.Mo hier een baan heeft 'zijn' kantoor ook voor mijzelf claimen en een beetje opfrissen! Da's zo fijn!quote:Op donderdag 6 september 2012 10:30 schreef _aurum_ het volgende:
Ik zit trouwens in mijn nieuw opgeknapte thuiskantoortje(ik moet niet naar rechts kijken want dat is nog een puinzooi maar mijn bureautje is schoon
) /productiviteit+100
Respect dat je nog bent gaan bodypumpen. Dat had ik echt zoooo niet meer gered na zo'n dag.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:42 schreef Perruche het volgende:
[..]
Mooi lijstje! Was je met de auto? Ik zie mezelf geen rijstwafels met pindakaas meenemen in het vliegtuig, zeg maar. En hoe laat was je thuis? Ik was 06:30 van huis, kon om 13:00 lunchen, en was daarna om 20:15 weer thuis, en ik ging om 21:00 bodypumpen. Tussendoor alleen meetings en reizen. Ik kan niet echt iets meenemen aangezien er geen ruimte is in mijn tas. Hooguit nootjes ofzo, maar die had ik niet in huis...
Ben het wel met je eens dat ik dat chocolatechipkoekje niet had hoeven nemen, net zomin als de wafel (was snack in het vliegtuig) en die croissant had ik ook yoghurt voor kunnen nemen. Maar ja, volgende keer beter!
Oew, dat is wel vrij ernstig idd!quote:Op donderdag 6 september 2012 10:24 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wellicht, maar ik denk het niet. Ik ben er maar zo kort, en ik ben er sinds eigenlijk vorig jaar oktober niet meer geweest..En zelfs naar utrecht is het 2.5 uur met OV...:(
ja, inderdaad! mn ouders hebben ook maar 1 auto, dat maakt het nog lastiger, want met de auto is het een stuk sneller. Wellicht rond kerst?quote:Op donderdag 6 september 2012 10:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Oew, dat is wel vrij ernstig idd!
Jammer, het zou leuk zijn om weer eens te meeten.
Oew, dat zijn idd praktische problemen.quote:Op donderdag 6 september 2012 10:45 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, inderdaad! mn ouders hebben ook maar 1 auto, dat maakt het nog lastiger, want met de auto is het een stuk sneller. Wellicht rond kerst?
AFAS? Even op googlen!quote:Op donderdag 6 september 2012 11:21 schreef motorbloempje het volgende:
In het verleden ging het hier wel eens over budgettering en heb geen zin/tijd om alles terug te gaan zoeken, maar is er toen wellicht ook eens een goed budgetteringsprogramma (software) voorbij gekomen? We moeten echt op de financiën gaan letten (als in: er überhaupt naar kijken) en kunnen daar wel wat hulp bij gebruiken.
Dat lijkt er meer op! Thanks!quote:Op donderdag 6 september 2012 11:25 schreef Perruche het volgende:
[..]ook leuk!
nee http://www.afas.nl
Ik vind excel goed genoeg.. ik weet niet hoe handig je daarmee bent?quote:Op donderdag 6 september 2012 11:21 schreef motorbloempje het volgende:
In het verleden ging het hier wel eens over budgettering en heb geen zin/tijd om alles terug te gaan zoeken, maar is er toen wellicht ook eens een goed budgetteringsprogramma (software) voorbij gekomen? We moeten echt op de financiën gaan letten (als in: er überhaupt naar kijken) en kunnen daar wel wat hulp bij gebruiken.
Ik was te lui, maar het is best handig. Je kan je afschriften importeren en automatisch alles in de juiste categorie laten vallen...quote:Op donderdag 6 september 2012 11:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat lijkt er meer op! Thanks!
Zo doen wij het ookquote:Op donderdag 6 september 2012 11:26 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik vind excel goed genoeg.. ik weet niet hoe handig je daarmee bent?
Ik heb er drie kolommen per maand in: inkomsten, vaste uitgaven en variabele uitgaven.
Dan onderaan alles optellen, eerst vaste uitgaven van inkomsten aftrekken (kan heel simpel met een formule) en dan kan je heel simpel budgeteren voor de variabele uitgaven.
Wat ook helpt is niet alles pinnen, maar aan het begin van de week het boodschappenbedrag voor de hele week alvast pinnen, dan heb je letterlijk meer zicht op je uitgaven.
ik heb bijna nooit cash in m'n portemonnee. Wel twee rekeningen, 1 voor boodschappen en 1 voor anders.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:33 schreef Perruche het volgende:
Maar geld uitgeven is zo moeilijk als het cash in je portemonnee zit! Met pin lekker swipen enzo.
Alsof het gratis is! Oh wacht.
Ja, ik ga zometeen ook een nieuwe rekening aanvragen denk ik.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:34 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik heb bijna nooit cash in m'n portemonnee. Wel twee rekeningen, 1 voor boodschappen en 1 voor anders.
ja...dat is makkelijk. Ik heb ook een hele tijd gekloot met bankrekeningen in NL, en in Zweden..maar nu alles in Zweden.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:35 schreef motorbloempje het volgende:
Frustrerende is, dat als ik zo kijk naar de uitgaven, dat er niets 'raars' tussen zit: allemaal uitgaven die we sowieso hebben (vaste lasten en boodschappen) en de laatste maand zijn we maar één keer 'uit de band gevlogen' voor maar liefst 60 pond (een heerlijke middag terras zitten + eten en wat reisboeken gekocht). That's it. Dus we moeten gewoon eens beter op papier krijgen wat we nou precies uitgeven en dan ook dat overmaken. We zitten nu te kloten met twee rekeningen en geld overmaken en andere zooi, we moeten misschien alles maar gewoon eens over gaan boeken naar één bank. Dat zou al zoveel schelen.
Maar op dit moment werk je toch niet? Dan is het ook niet heel raar als je niet veel overhoud.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:35 schreef motorbloempje het volgende:
Frustrerende is, dat als ik zo kijk naar de uitgaven, dat er niets 'raars' tussen zit: allemaal uitgaven die we sowieso hebben (vaste lasten en boodschappen) en de laatste maand zijn we maar één keer 'uit de band gevlogen' voor maar liefst 60 pond (een heerlijke middag terras zitten + eten en wat reisboeken gekocht). That's it. Dus we moeten gewoon eens beter op papier krijgen wat we nou precies uitgeven en dan ook dat overmaken. We zitten nu te kloten met twee rekeningen en geld overmaken en andere zooi, we moeten misschien alles maar gewoon eens over gaan boeken naar één bank. Dat zou al zoveel schelen.
quote:Op donderdag 6 september 2012 11:33 schreef Perruche het volgende:
Maar geld uitgeven is zo moeilijk als het cash in je portemonnee zit! Met pin lekker swipen enzo.
Alsof het gratis is! Oh wacht.
En de winst investeren in Pampers.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nu moeten we eigenlijk nog gaan bezuinigen op boodschappen. Maar goed. Dat is stap 2
Gaat sowieso makkelijker als Mr.Mo's salaris straks op deze rekening binnen komt en hopelijk de mijne straks ook weer, maar ik ben het zat, 2 rekeningen in de gaten houden, overboeken, wachten, sparen, etc.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:36 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja...dat is makkelijk. Ik heb ook een hele tijd gekloot met bankrekeningen in NL, en in Zweden..maar nu alles in Zweden.
Nee, klopt, maar het stomme is dus dat we het geld wel hébben en we zitten ook niet in de problemen ofzo, het gaat alleen zó slordig. We mogen niet rood staan op onze rekening, maar het is nu voor de tweede keer weer gebeurd doordat de automatische incasso's er wel altijd af mogen. Dan moeten we dus meteen 50pond boete betalen hiervoor. Dus dat is gewoon 50 pond door de plee getrokken nu, puur omdat we het allemaal niet goed genoeg bijhouden.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar op dit moment werk je toch niet? Dan is het ook niet heel raar als je niet veel overhoud.
Als ik jouw verhalen hoor krijg ik niet het idee dat jullie veel uitgeven.
Pampers?quote:Op donderdag 6 september 2012 11:38 schreef loveli het volgende:
[..]
En de winst investeren in Pampers.
Ow dat is wel stom dan inderdaad.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gaat sowieso makkelijker als Mr.Mo's salaris straks op deze rekening binnen komt en hopelijk de mijne straks ook weer, maar ik ben het zat, 2 rekeningen in de gaten houden, overboeken, wachten, sparen, etc.
[..]
Nee, klopt, maar het stomme is dus dat we het geld wel hébben en we zitten ook niet in de problemen ofzo, het gaat alleen zó slordig. We mogen niet rood staan op onze rekening, maar het is nu voor de tweede keer weer gebeurd doordat de automatische incasso's er wel altijd af mogen. Dan moeten we dus meteen 50pond boete betalen hiervoor. Dus dat is gewoon 50 pond door de plee getrokken nu, puur omdat we het allemaal niet goed genoeg bijhouden.![]()
Gewoon superdom dus.
#schoponderkont
Lekker inkomen (of uitgaven, eigenlijk) in dat voorbeeld chartquote:Op donderdag 6 september 2012 11:40 schreef motorbloempje het volgende:
Aha!
http://yodlee.com/ymc_home.html
Wonen vast in London ofzoquote:Op donderdag 6 september 2012 11:43 schreef Perruche het volgende:
[..]
Lekker inkomen (of uitgaven, eigenlijk) in dat voorbeeld chart
Beste voor je portemonnee: katoen, door schrijnende natte babybilletjes willen ze zelf graag zindelijk worden voor hun eerste verjaardag.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Pampers?![]()
Ik ga gewoon voor huismerk van de Etos ofzo. Lijkt me goed genoeg. Al die merken die profiteren van vrouwen-bomvol-hormonen. Of zelfs emotionele chantage (je wilt toch het beste voor je kind?!??!). Pfffft!
Katoen lijkt me echt té nasty. Ik heb katoenen luiers gehad. Binnen no time poepte ik (bijna) alleen nog maar als mn moeder me kwam verschonen. Dus luier af, en dan begon ik pasquote:Op donderdag 6 september 2012 11:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Beste voor je portemonnee: katoen, door schrijnende natte babybilletjes willen ze zelf graag zindelijk worden voor hun eerste verjaardag.
Beste voor je gemak: pampers. Die dingen zijn echt het best. Alleen de koter heeft op z'n vierde nog niet de neiging z'n plas op het toilet te doen omdat 'ie er toch niks van merkt.
/infomercial
Oei, dat is een forse boete! Je kan heel veel kleine pondjes rood staan en rente betalen tot je daar aan zit! Of willen jullie perse geen roodstand?quote:Op donderdag 6 september 2012 11:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gaat sowieso makkelijker als Mr.Mo's salaris straks op deze rekening binnen komt en hopelijk de mijne straks ook weer, maar ik ben het zat, 2 rekeningen in de gaten houden, overboeken, wachten, sparen, etc.
[..]
Nee, klopt, maar het stomme is dus dat we het geld wel hébben en we zitten ook niet in de problemen ofzo, het gaat alleen zó slordig. We mogen niet rood staan op onze rekening, maar het is nu voor de tweede keer weer gebeurd doordat de automatische incasso's er wel altijd af mogen. Dan moeten we dus meteen 50pond boete betalen hiervoor. Dus dat is gewoon 50 pond door de plee getrokken nu, puur omdat we het allemaal niet goed genoeg bijhouden.![]()
Gewoon superdom dus.
#schoponderkont
het kan ook zijn dat de lagers droogstaan ipv dat er stof in zit /nerdquote:Op donderdag 6 september 2012 12:14 schreef the85mc het volgende:
Ik wilde mijn laptop fixen, want de koelfan maakt lawaai. Zit dat ding helemaal weggewerkt. Dus eerst onderkant eraf. Ram eruit, HD eruit. Toen flikkerde de DVD speler er vanzelf uit![]()
Toen ging het toetsenbord eraf en het scherm los. Kortom ik had mijn hele laptop in stukken op mn bureau liggen, maar toen kon ik nog niet goed bij de fan. En hij was ook niet smerig..
Alles weer in elkaar gezet en alles doet het weer! En ik heb 4 schroefjes over, dus ik heb nu een lichtgewicht laptop
Edit: ging ook niet zo soepel, eerst deed mn toetsenbord het niet meer, maar nu wel weer, toch wel makkelijk als je geen touchscreen hebt
Fijn is dat he. Wij hebben thuis ook echt een kantoor met 2 goede bureaus en stoelen, zodat we fijn thuis kunnen werken.quote:Op donderdag 6 september 2012 10:30 schreef _aurum_ het volgende:
Ik zit trouwens in mijn nieuw opgeknapte thuiskantoortje(ik moet niet naar rechts kijken want dat is nog een puinzooi maar mijn bureautje is schoon
) /productiviteit+100
Ik denk lagers, laptop is zo'n 4,5 jaar oud. Accu is kapot, maar was ook geen dure laptop toen. Hopelijk houdt ie het nog een paar maanden vol, dan koop ik wel een nieuwe. Ik ga in deze geen geld meer steken. Nu moet ik gewoon werken met muziek in. Gaat ook prima.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:30 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
het kan ook zijn dat de lagers droogstaan ipv dat er stof in zit /nerd
WD40quote:Op donderdag 6 september 2012 12:34 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ik denk lagers, laptop is zo'n 4,5 jaar oud. Accu is kapot, maar was ook geen dure laptop toen. Hopelijk houdt ie het nog een paar maanden vol, dan koop ik wel een nieuwe. Ik ga in deze geen geld meer steken. Nu moet ik gewoon werken met muziek in. Gaat ook prima.
Geen idee, sowieso moeten wandelschoenen vooral heel erg lekker zitten. Fijn als dat een paar schenen uit de uitverkoop is, maar comfort is echt waarvoor je gaat.quote:Op donderdag 6 september 2012 15:30 schreef Viking84 het volgende:
Bij Bever krijg ik dit weekend 10% korting, maar dat zal wel niet gelden op producten die al in de sale zijn.
Voor de rest heb ik alleen nette schoenen en sportschoenen. Ik wil wel een keer een paar wandelschoenen hebben, komen later ook wel weer van pas.
Starshoe = traumaquote:Op donderdag 6 september 2012 15:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Geen idee, sowieso moeten wandelschoenen vooral heel erg lekker zitten. Fijn als dat een paar schenen uit de uitverkoop is, maar comfort is echt waarvoor je gaat.![]()
Starshoe verkoopt trouwens ook wandelschoenen.
Naja, het werd aanbevolen op de site, maar als ik de reisroute bekijk, zie ik niets over wandeltochten:quote:Op donderdag 6 september 2012 15:38 schreef Perruche het volgende:
Vik, ik zou eigenlijk geen speciale wandelschoenen nemen. Heb Marokko destijds op mn slippers gedaan (inclusief "ruige" wandelingen). In Egypte had ik alleen sneakers en slippers... behalve als je echt de rimboe in gaat is dat wel voldoende.
waar gaat de vakantie heen?quote:Op donderdag 6 september 2012 14:58 schreef Perruche het volgende:
Ik moet een rugzak en een spijkerbroek voor op vakantie. Shoppen.
quote:De paarden in Jordanië zijn kleiner dan de gemiddelde paarden. Er geldt daarom een maximum gewicht van 95 kilo voor deze paardrijdtochten
Ik mag er wel opquote:
We doen niet zoveel gekke dingenquote:Op donderdag 6 september 2012 15:43 schreef the85mc het volgende:
Schoenen ligt echt aan wat je gaat doen. Ik ging eens bergbeklimmen met gewone sportschoenen. Geen goed idee. Omhoog wil wel, maar naar beneden was gewoon echt gevaarlijk met los grind. Ik rolde bijna zo een ravijn in. Omhoog ging dan wel vlot, we waren met zn vieren, en wij twee waren voorop gegaan. Dus toen we op de top waren gingen we een biertje doen om te wachten op de anderen. En nog een biertje. En nog een biertje en toen waren ze er pas.
Misschien dat daarom naar beneden niet zo soepel ging..
Ja ik denk dat het wel meevalt, zou er geen dure schoenen voor aanschaffenquote:Op donderdag 6 september 2012 15:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
We doen niet zoveel gekke dingen. Er gaan ook 55-plussers mee
. En singles
.
Wie de schoen past, trekke hem aan!quote:Op donderdag 6 september 2012 16:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind goede wandelschoenen wel een must.
Vik, het enige is gewoon: passen, passen, passen, passen.
reken echt wel een uurtje of 2... Of een minuut of 10...
Het past precies, je weet precies wanneer je de goede schoen aan hebt !!
Ai, dat is niet handig.quote:Op donderdag 6 september 2012 16:39 schreef MevrouwPuff het volgende:
Shit.
Sollicitaties tijdens mn vakantie
En dan gratis pinnenquote:Op donderdag 6 september 2012 16:45 schreef Viking84 het volgende:
Wie de schoen past, trekke hem aan!
Nou... ik zou toch voor de pampers gaan. Scheelt weer in de kosten voor wasmiddelquote:Op donderdag 6 september 2012 11:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Pampers?![]()
Ik ga gewoon voor huismerk van de Etos ofzo. Lijkt me goed genoeg. Al die merken die profiteren van vrouwen-bomvol-hormonen. Of zelfs emotionele chantage (je wilt toch het beste voor je kind?!??!). Pfffft!
Ik ga ook, heel onverwacht. Collega is ziek. Voor hem balen, maar leuk dat hij aan mij dachtquote:Op donderdag 6 september 2012 14:15 schreef the85mc het volgende:
Ben alvast in de stemming aan het komen! Nog een paar uurtjes!
Ja, en daar ben ik wel heel blij meequote:Op donderdag 6 september 2012 17:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bright side: je bent wel uitgenodigd!
Dank. Stond al lang op mijn lijstje, dus voelt als cadeautje. Tis wel lang staan, dus hopen dat mijn flexi lijf het volhoudquote:
Is het een bepaalde periode waarin ze de sollicitaties doen? Wist je dat het in die periode was?quote:Op donderdag 6 september 2012 17:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
hmmz.
Ik hoop dat ik heeeeel snel hoor wanneer ik ingedeeld ben en dan zoeken naar een zo goedkoop mogelijk ticket!
Ja, nee, morgenprobeerikcontactoptenemen, verderhebbenliefenikgeenvakantiemeer, duslievernietcancellen.quote:Op donderdag 6 september 2012 18:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Is het een bepaalde periode waarin ze de sollicitaties doen? Wist je dat het in die periode was?
Ik zou er toch een telefoontje tegenaan gooien om te vragen of er iets in te schuiven is.
Hoe lang ga je op vakantie? Zou het mogelijk zijn om iets te schuiven met je vakantie? Annuleringsverzekeringen dekken dergelijke dingen volgens mij wel, zou je eens moeten nakijken.
Nee hoor. Niet perse. Beide kinderen waren met 1, 5 zindelijk. Dag en nacht. Ondanks pampersf.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Beste voor je portemonnee: katoen, door schrijnende natte babybilletjes willen ze zelf graag zindelijk worden voor hun eerste verjaardag.
Beste voor je gemak: pampers. Die dingen zijn echt het best. Alleen de koter heeft op z'n vierde nog niet de neiging z'n plas op het toilet te doen omdat 'ie er toch niks van merkt.
/infomercial
Ik doel op de lekkage richting kleding door slechte kwaliteit luier.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat lijstje zorgde er in combinatie met veel lopen voor dat ik 2.5 kg ben afgevallen. Kortom: vaker op vakantie gaan.
Planning vandaag:
O: we sliepen nog
L: Geroosterde boterham met een gebakken ei en bacon, mueslicracker met hüttenkäse, activia, appel
D: Wraps met roerbakgroente en vegetarische wokstukjes
T: Bak ambachtelijke yoghurt rabarber/framboos
T: Bak framboos/vanille yoghurt
Je kan even kijken naar http://www.rietkerken.com/quote:Op donderdag 6 september 2012 11:28 schreef motorbloempje het volgende:
We hebben al een excellijst, die ik nu aan het bijwerken benvanaf december
![]()
Wilde alleen zien of er ook voorgeprogrammeerde opties waren. Helaas doet AFAS 'het' niet met onze HSBC-rekening, daar waar het meeste geld vanaf gaat. Dus ik zoek nog even verder naar iets wat daar ook compatibel mee is!
Thanks, heb inmiddels deze: http://www.yodlee.com/ymc_home.htmlquote:Op donderdag 6 september 2012 19:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Je kan even kijken naar http://www.rietkerken.com/
Je kan je digitale afschriften eventueel tweaken zodat ze kunnen worden ingelezen.
Sjiek!quote:Op donderdag 6 september 2012 19:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Thanks, heb inmiddels deze: http://www.yodlee.com/ymc_home.html
Die importeert gewoon onze HSBC zaken via log-in, ideaal
De luxe! Nee, die van mij is er nog slechter in dan ik. De laatste keer dat hij op onze gezamenlijke rekening heeft gekeken is ook alweer eeuwen geleden.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Sjiek!
Best leuk hoor, netjes boekhouden.
Ik heb het uitbesteed aan mijn gedisciplineerde strenge zakelijke betere helft. Onze finacien zijn altijd keurig op orde en ik kijk er nooit naar om.
Bij onze bank kan je een vast bedrag opgeven dat je juist op de gewone rekening wil laten staan. Wij sparen dus gevarieerd, maar aan het begin van de maand staat er altijd hetzelfde bedrag.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sparen varieert hier ook per persoon en per maand. We hebben het er al maaaaaaaanden over dat we een keer vast maandelijks bedrag zouden moeten gaan sparen, maar het komt er niet van. Net zoiets als eens een keer kijken naar de diverse verzekeringen die we overal en nergens hebben lopen. Roepen we ook al een jaar of 4-5
.
Dat is wel heel handig! Op het moment kunnen we niet sparen maar wanneer dat wel kan eens uitzoeken of dat bij onze bank ook op die manier kan.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Bij onze bank kan je een vast bedrag opgeven dat je juist op de gewone rekening wil laten staan. Wij sparen dus gevarieerd, maar aan het begin van de maand staat er altijd hetzelfde bedrag.
risico op spuit elf: ik hoef bij afas juist bijna niks in te voeren. het was de eerste keer een uurtje werk, en nu hoef ik met elke update nog maar een stuk of 10 dingen een categorietje te geven.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:10 schreef Viking84 het volgende:
Ik houd niets bij en heb elke keer halverwege de maand de pest in dat m'n geld op is.
Ik moet me ook nog eens gaan verdiepen in die apps. Bij Afas moet je echt álles invoeren, zelfs dat broodje bij de benzinepomp. Hmpfff...
Verder moet ik drie uur compenseren voor een vrije middag volgende week waar ik geen vakantieuren voor wil opnemen, dus ik mag vanmiddag een uur langer blijven zitten, yay.
whehe ja die zag ik ook al.... nog maar 1 keer.. tijd voor een opruiming wellicht?quote:Op donderdag 6 september 2012 20:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Worden jullie op facebook ook al doodgegooid met deze post?
[ afbeelding ]
Check het op z'n minst even, denk ik danOktober heeft dit jaar 4 zaterdagen en 4 zondagen. In o.a. 2005 én 2011 hadden we wel 5ma/5za/5zo. Maar ja.
Hersenloos copy-pasten ftw
Nee, want ik blokkeer de berichten van mensen / verwijder de mensen uit m'n lijst die dit soort dingen postenquote:Op donderdag 6 september 2012 20:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Worden jullie op facebook ook al doodgegooid met deze post?
[ afbeelding ]
Check het op z'n minst even, denk ik danOktober heeft dit jaar 4 zaterdagen en 4 zondagen. In o.a. 2005 én 2011 hadden we wel 5ma/5za/5zo. Maar ja.
Hersenloos copy-pasten ftw
Mooi kan ik rustig slapenquote:
Door mijn autoverzekering over te sluiten bij dezelfde maatschappij, ben ik nu 250 euro minder kwijt. En dat is fijn, want ik had net 2 boetes voor te snel rijden binnen en mn telefoon gesloopt. Gelukkig heb ik dit jaar ook al 100 euro op mn inboedelverzekering bespaard en geld terug gekregen van mn annuleringsverzekering omdat mn bril was gestuiterd op vakantie, dus al met al speel ik nu redelijk quite.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sparen varieert hier ook per persoon en per maand. We hebben het er al maaaaaaaanden over dat we een keer vast maandelijks bedrag zouden moeten gaan sparen, maar het komt er niet van. Net zoiets als eens een keer kijken naar de diverse verzekeringen die we overal en nergens hebben lopen. Roepen we ook al een jaar of 4-5
.
Dat gaat uitstekend op de muziek van Coldplay!quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 22:01 schreef kwakz0r het volgende:
oh, ik geloof dat ik nu pas snap wie vlierbloesem is
Als het je troost: ik heb geen flauw idee.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:01 schreef kwakz0r het volgende:
oh, ik geloof dat ik nu pas snap wie vlierbloesem is
DM.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Als het je troost: ik heb geen flauw idee.
Bedtijd!.
Moet wel leuk blijven? Heb je mijn spoiler-lijstje gelezen?quote:Op donderdag 6 september 2012 22:14 schreef Perruche het volgende:
Ah dan is het goeddacht al, vakantie moet wel leuk blijven
Heb nieuwe planken opgehangen, en een plank die als een soort extra aanrecht dient. Heel mooi geworden, lekker ruimtelijk!
Nee, maar ik bedoel dat je alles zou opschrijven ofzoquote:Op donderdag 6 september 2012 22:15 schreef Vlierbloesem het volgende:
[..]
Moet wel leuk blijven? Heb je mijn spoiler-lijstje gelezen?Ik vond het héérlijk, maar het is niet allemaal gezond te noemen
.
Klinkt leuk!
Ohhh! Nee joh, heb niets opgeschrevenquote:Op donderdag 6 september 2012 22:17 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel dat je alles zou opschrijven ofzo
^^quote:Op donderdag 6 september 2012 22:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Als het je troost: ik heb geen flauw idee.
Bedtijd!.
Eet je alleen met het sportmannetje of hobbel je ook weleens mee?quote:Op donderdag 6 september 2012 18:23 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
D:? bij het sportmannetje met zijn eiwitrijke dieet
Suikerdrang verdwijnt als je 3 weken snelle suikers skipt. Nu ben je nog verslaafd.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:18 schreef Vexter het volgende:
![]()
Gaat hier erg goed met mijn gezonde lijn sinds maandag! Voel me nu al fitter nu ik niet meer allemaal suikertroep naar binnen krijg. Heb alleen vooral na het eten (lunch, diner) en elke avond ont-zet-ten-de drang naar iets te vreten wat vet / suikerachtig is. Herkenbaar? Tot nu toe volgehouden maar hoe hou ik dit op de lange termijn vol?
Ik heb naar elke hoek gezwaaid, voor de zekerheid!quote:Op donderdag 6 september 2012 22:44 schreef Viking84 het volgende:
Wow ontzettend gaaf hoor, dat Coldplayconcert. Al die mensen overalHeel Den Haag was uitgelopen.
Fijn dat het tof was! Maar dat vond ik ook, wat ik hoorde op de radio onderweg.quote:Op donderdag 6 september 2012 23:45 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik heb naar elke hoek gezwaaid, voor de zekerheid!
Het was tof
Ik loop alleen een beetje moeilijk, want ribben over elkaar geschoven
Oh auquote:Op donderdag 6 september 2012 23:45 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik heb naar elke hoek gezwaaid, voor de zekerheid!
Het was tof
Ik loop alleen een beetje moeilijk, want ribben over elkaar geschoven
Wij zijn fan van kruidvatluiersquote:Op donderdag 6 september 2012 17:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou... ik zou toch voor de pampers gaan. Scheelt weer in de kosten voor wasmiddel![]()
[/OUD]
je vakantie komt in zicht = final countdown en dan denk je f*ck jullie met je gezeik.quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:52 schreef Perruche het volgende:
Morning!
Sommige mensen![]()
Ik voel me een beetje down de laatste tijd en weet niet zo goed waarom...?
Btw-tarief voor digitale producten is hoger, dacht ik.quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Goedemorgen! Kan iemand mij uitleggen waarom een kindle versie van een kookboek duurder is dan de papierenversie?
Als je voor 10 pond een geweldig mooi en dik kookboek in je kast kunt zetten, dan ga je toch geen 13 pond betalen voor een digitale versie?!
Lekker gesport gister overigens. Maar ik zal blij zijn als ze klaar zijn met verbouwen in de sportschool, dan heb ik tenminste weer de ruimte om mn oefeningen te doen.
Ja, misschien is dat het. Moet ook even een rem erop zetten, ben de laatste tijd altijd vrij laat op kantoor. Plus dat ik het gevoel heb dat ik graag vooruit wil maar dat het niet echt lukt, dat is nogal frustrerend. Maar goed, whatever, komt wel weer goed!quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:58 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
je vakantie komt in zicht = final countdown en dan denk je f*ck jullie met je gezeik.
Tenminste daar heb ik altijd last van, zo op het laatst. Terwijl ik normaliter mijn werk echt tof vind!!
Kom er meer x per week he! Werk bij je om de hoekquote:Op vrijdag 7 september 2012 03:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh au
Mooie stad is Den Haag hè?. Ik ben langs het malieveld gefietst, M. is wel even gebleven. Er liepen allemaal mensen weg tijdens Clocks
Kan niet meer slapen.
ik ook. En ik weet wel waarom het komt, maar kan het niet zo goed veranderen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:52 schreef Perruche het volgende:
Morning!
Sommige mensen![]()
Ik voel me een beetje down de laatste tijd en weet niet zo goed waarom...?
zonder aanhef of wat dan ook.quote:Hello there is no longer anyway to sign for a seminargroup on studentportalen
Als wij zo'n mailtje durven te sturen reageren docenten er gewoon niet opquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:15 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik ook. En ik weet wel waarom het komt, maar kan het niet zo goed veranderen.
Trouwens, 10 emailtjes van studenten helpen ook niet. de beste:
[..]
zonder aanhef of wat dan ook.
Ja, al iets beter. Alles zit op zijn plek, alleen moet ik niet naar rechts buigen, want dan boel ik links wat zwemmenquote:Op vrijdag 7 september 2012 08:34 schreef MarMar het volgende:
Goedemorgen!
Al beetje beter An? Klinkt akelig!
Morgen ga ik eens kijken of mijn huidige regime vruchten afwerpt, voor mn gevoel wel.
O: brinta
T: cappuccino, banaan
L: groenteomelet, salade, karnemelk
T: cappuccino, cracker met kaas (misschien 2)
D: pastasalade met kip en veel groente
T: yoghurt met warme appel
Welk boek?quote:Op vrijdag 7 september 2012 08:59 schreef _aurum_ het volgende:
En als we toch aan het miepen zijn, hetzelfde kookboek kost in het Engels 12 GBP en in het Nederlands 31 Euro.
Ik weet wel wat ik ga bestellen
Denk dat de belangrijkste reden is dat het boek nu voor de halve prijs is, maar ik kan me niet voorstellen dat je een saaie kindle versie hebt dan een mooi dik boek met allerlei plaatjes enzo.quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:02 schreef LieLie het volgende:
[..]
Btw-tarief voor digitale producten is hoger, dacht ik.
Sowieso 'echte' boeken.quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Welk boek?![]()
Als je bij Amazon aan het kijken bent, gooi er voor nog geen 5 pond ook even Baking Made Easy bij van Lorraine Pascale. Leuk boek.
[..]
Denk dat de belangrijkste reden is dat het boek nu voor de halve prijs is, maar ik kan me niet voorstellen dat je een saaie kindle versie hebt dan een mooi dik boek met allerlei plaatjes enzo.
Niks raars aan je gedachtengangquote:Op vrijdag 7 september 2012 09:05 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja, misschien is dat het. Moet ook even een rem erop zetten, ben de laatste tijd altijd vrij laat op kantoor. Plus dat ik het gevoel heb dat ik graag vooruit wil maar dat het niet echt lukt, dat is nogal frustrerend. Maar goed, whatever, komt wel weer goed!
Planning:
O: dubbele bth pindakaas en een appel
T: tomaatjes
L: dat weet ik nog niet
T: paprika en een banaan]
B: 2x20 minuten fietsen
S: klein rondje snel hardlopen
D: gevulde patisson met rijst erbij
Wat? Bloemstukken maak je toch met dat schuim dat ik vroeger Oase noemde? Ik noemde trouwens ook turquoise "oase"quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:34 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Niks raars aan je gedachtengangIk krijg minimaal 1 keer per jaar jeuk en dan vraag ik me af of ik carrieretechnisch wel alles op de rit heb, of ik er alles uithaal wat er inzit of ik uberhaupt wel goed ben in wat ik doe of dat ik gewoon ontzettende mazzel heb dat ik ben waar ik nu ben
En LOL dat je pattisons eet, ik ken ze van de bloemstukken
Frantzen is geweldig!quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:25 schreef Viking84 het volgende:
Ik moet na dit weekend ook een nieuw boek, weet jij nog wat leuks, HPKW? Is Freedom wat?
Plaatje stuk?quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:40 schreef _aurum_ het volgende:
Henk, ik ben aan het kijken naar Cake vanRachel Allen
Perr, meestal liggen ze bij zo'n herfstige pompoenenverzameling
en mbt werktwijfels:
[ afbeelding ]
Wat grappig. Ga het even volgenquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:04 schreef motorbloempje het volgende:
Wil je nog vragen stellen aan Halbe Zijlstra?
Over ongeveer een kwartier zal hij zich in dit topic melden:
Stel hier je vragen aan Halbe Zijlstra van de VVD
quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:10 schreef Viking84 het volgende:
Benieuwd hoeveel vragen er komen die niet over de langstudeerboete gaan.
en bedankt nu wil ik scones gaan maken en ik wil nog meer mijn keuken verbouwen zodat ik relaxed scones kan makenquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Even tussendoor, maar ik zit hier bekant te kwijlen over dat boek van Paul Hollywood.
Wat een geweldige recepten staan er in, en dan heb ik alleen nog maar naar pastry gekeken. Hij schijnt een brood expert te zijn.
Nog steeds portugalquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:24 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
en bedankt nu wil ik scones gaan maken en ik wil nog meer mijn keuken verbouwen zodat ik relaxed scones kan maken
@ Puff: Fijn! Waar gaat de reis nu naartoe?
welk boek?quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Even tussendoor, maar ik zit hier bekant te kwijlen over dat boek van Paul Hollywood.
Wat een geweldige recepten staan er in, en dan heb ik alleen nog maar naar pastry gekeken. Hij schijnt een brood expert te zijn.
Succes!quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:18 schreef MevrouwPuff het volgende:
Vakantie kan omgeboekt!(wel naar een andere locatie, wat duurder)
Nu nog het werk overtuigen dat dit veel beter is
maar die is nog helemaal niet uit! (of wel op amazon.co.uk?)quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[ afbeelding ]Neem 'm morgen wel voor je mee Aurum, kun je meekwijlen.
Ik heb 'm hier voor me liggen! Besteld op Amazon voor nog geen 10 pond.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:30 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
maar die is nog helemaal niet uit! (of wel op amazon.co.uk?)
quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[ afbeelding ]Neem 'm morgen wel voor je mee Aurum, kun je meekwijlen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |