7equote:Op woensdag 5 september 2012 17:15 schreef baggerbaas het volgende:
Ten Dam nu 5e?
Edit: nee, toch niet
7e, Gesink 6e.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:15 schreef baggerbaas het volgende:
Ten Dam nu 5e?
7e. Inxausti 10equote:Op woensdag 5 september 2012 17:15 schreef baggerbaas het volgende:
Ten Dam nu 5e?
't Is alleen mooi omdat Contador nu nog kraakbaar en enigszins fragiel is.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:12 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook vrij saai, maar als er op deze manier wordt gewonnen is het alleen maar mooi.
Gewoon 7e, mocht Gesink nog kraken op de Bola zou het nog naar 6 kunnen.quote:
Er is een verschil tussen een goede ronde rijden en kopman zijn he?quote:Op woensdag 5 september 2012 17:16 schreef Gitank2 het volgende:
Ten Dam zeer goed, alleen als ze hem inzetten als een kopman vrees ik dat hij weer tegenvalt.
Dan krijgt hij druk op zich en zakt er dan doorheen, of zou dat bij hem niet zo erg zijn?
Is nog maar 1 ritje die er toe doet. Gewoon net als Gesink beschermde status en voor de rest niks bijzonders.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:16 schreef Gitank2 het volgende:
Ten Dam zeer goed, alleen als ze hem inzetten als een kopman vrees ik dat hij weer tegenvalt.
Dan krijgt hij druk op zich en zakt er dan doorheen, of zou dat bij hem niet zo erg zijn?
Gewoon 7e, daar rijdt hij inderdaad altijd.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon 7e, mocht Gesink nog kraken op de Bola zou het nog naar 6 kunnen.
Was niet op die manier bedoeld, maar beetje ongelukkige woordkeuze gezien geen mogelijkheid tot leggen correcte intonatiequote:Op woensdag 5 september 2012 17:18 schreef Sportex het volgende:
[..]
Gewoon 7e, daar rijdt hij inderdaad altijd.
Oké dan. Deze poging is een stuk beter ja.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was niet op die manier bedoeld, maar beetje ongelukkige woordkeuze gezien geen mogelijkheid tot leggen correcte intonatie
Lekker voor jequote:Op woensdag 5 september 2012 17:22 schreef vaarsuvius het volgende:
Ja hoor, kijk ik 1 dag geen Vuelta op mijn werk.................
W T F ????
Nu net op het podium wel, dacht ik zo vlug te zienquote:Op woensdag 5 september 2012 17:22 schreef marcodej het volgende:
Ook mooi: hij deed geen pistoolgebaar volgens mij.
Hopelijk vanavond ergens een goede samenvatting online ofzoquote:
Ik ga deze denk ik wel ff van een nieuwsgroepje trekken, ook al heb ik t wel gezien. Vast nog eens terugkijkenquote:Op woensdag 5 september 2012 17:25 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Hopelijk vanavond ergens een goede samenvatting online ofzo
da's een goed ideequote:Op woensdag 5 september 2012 17:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga deze denk ik wel ff van een nieuwsgroepje trekken, ook al heb ik t wel gezien. Vast nog eens terugkijken
Zou ik ook graag zien en dan meer dan in het sportjournaal. Ik houd me aanbevolen iig.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:25 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Hopelijk vanavond ergens een goede samenvatting online ofzo
Sportjournaal is echt belachelijk kortquote:Op woensdag 5 september 2012 17:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zou ik ook graag zien en dan meer dan in het sportjournaal. Ik houd me aanbevolen iig.
Dit ja.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sportjournaal is echt belachelijk kort![]()
Contador ging vroeg in de aanval.
Rodriguez zakt er doorheen
Oh valverde klasbak komt nog bijna terug![]()
Bijna zeg ik ja, want hier komt Contador als winnaar over de streep![]()
Contador pakt de trui en is de grote favoriet nederlanders 6 en 7 grote verliezer Froome en dan snel door naar ons uitgebreide verslag over de 3eklasse bekerwedstrijd in Zimbabwe
Ja, maar die weten alleen dat er een Tour de France bestaat. In de rest van de grote rondes hebben ze totale desintresse. Ze weten er ook niets van. Dus tsja, verbazingwekkend is het niet. Wel voor ons wielerliefhebbers, maar niet voor de onwetenden van het sportjournaal.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sportjournaal is echt belachelijk kort![]()
Contador ging vroeg in de aanval.
Rodriguez zakt er doorheen
Oh valverde klasbak komt nog bijna terug![]()
Bijna zeg ik ja, want hier komt Contador als winnaar over de streep![]()
Contador pakt de trui en is de grote favoriet nederlanders 6 en 7 grote verliezer Froome en dan snel door naar ons uitgebreide verslag over de 3eklasse bekerwedstrijd in Zimbabwe
Kijkt alsnog geen hond naar.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:39 schreef MichelWuyts het volgende:
Ik denk dat de Nos ook wel spijt heeft dat ze de ronde niet helemaal hebben uitgezonden. De spectaculairste grote ronde van de afgelopen 20 jaar misschien wel. Nederlanders die het redelijk doen in het klassement etc.
Nou ook weer niet overdrijven, er zijn Giro's en ook TDF's geweest die meer spektakel boden. De show is hier toch vooral voorbehouden aan een heel select groepje renners.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:39 schreef MichelWuyts het volgende:
Ik denk dat de Nos ook wel spijt heeft dat ze de ronde niet helemaal hebben uitgezonden. De spectaculairste grote ronde van de afgelopen 20 jaar misschien wel. Nederlanders die het redelijk doen in het klassement etc.
Geef dan voorbeelden, kan me er persoonlijk geen voor de geest halen? Ik kan me de Tour 2003 herinneren, maar dat was ook toch al ruim voor de finish beslist. Het duel Rasmussen, Contador was mooi, maar slechts tussen 2 renners en later bleek ook waarom rasmussen zo goed was. Deze ronde zijn gewoon 4 man geweest die elkaars gelijke was in de eerste week. daarna is froome er doorheen gezakt en later Valverde en nu weer Rodriguez. Al deze 4 hebben ook nog eens meerdere keren aangevallen. Daarnaast ook nog eens de coupe van vandaag erbij optellen.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:41 schreef Ericr het volgende:
[..]
Nou ook weer niet overdrijven, er zijn Giro's en ook TDF's geweest die meer spektakel boden. De show is hier toch vooral voorbehouden aan een heel select groepje renners.
Inderdaad. Ook de vorige bergetappes waren leuk omdat de top 4 (later 3) in de aanval gingen (lees Contador) op de laatste berg, maar de rest van de etappe verliep doorgaans heel gewoontjes.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:41 schreef Ericr het volgende:
[..]
Nou ook weer niet overdrijven, er zijn Giro's en ook TDF's geweest die meer spektakel boden. De show is hier toch vooral voorbehouden aan een heel select groepje renners.
Of een grote ronde beslist is of niet doet toch niet af aan de aantrekkelijkheid van zo'n ronde als er verder toch iedere dag actie is? 2003 TDF had het balletje ook anders kunnen rollen en werd er regelmatig een spervuur van aanvallen ingezet.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:46 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Geef dan voorbeelden, kan me er persoonlijk geen voor de geest halen? Ik kan me de Tour 2003 herinneren, maar dat was ook toch al ruim voor de finish beslist. Het duel Rasmussen, Contador was mooi, maar slechts tussen 2 renners en later bleek ook waarom rasmussen zo goed was. Deze ronde zijn gewoon 4 man geweest die elkaars gelijke was in de eerste week. daarna is froome er doorheen gezakt en later Valverde en nu weer Rodriguez. Al deze 4 hebben ook nog eens meerdere keren aangevallen. Daarnaast ook nog eens de coupe van vandaag erbij optellen.
cyclingtorrents.nl heeft altijd tv uitzendingen van oa eurosport en sporza om te downloaden. Moet je wel een (gratis) account voor aanmaken. Ik heb dat sinds 2010 Giro niet gebruikt, maar via google vond ik die site weer en mijn oude account werkt nog steeds.... Etappe 17 staat er nu al op, maar nog niet in de variant die ik wil, maar dat komt later op de dag welquote:Op woensdag 5 september 2012 17:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zou ik ook graag zien en dan meer dan in het sportjournaal. Ik houd me aanbevolen iig.
1. Vanaf het begin wordt in de Vuelta geen uitzending gemaakt, dus kun je de aanvallen ook niet zien.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:58 schreef Ericr het volgende:
[..]
Of een grote ronde beslist is of niet doet toch niet af aan de aantrekkelijkheid van zo'n ronde als er verder toch iedere dag actie is? 2003 TDF had het balletje ook anders kunnen rollen en werd er regelmatig een spervuur van aanvallen ingezet.
Giro 2002 was aantrekkelijk, Giro 2005 ook en drie renners die constant dicht op elkaar stonden, Giro 2008 met al die CERA-mannetjes had toch ook wel een hoop kijkplezier.
Een coup is natuurlijk altijd mooi maar verder is het in deze Vuelta meestal redelijk tam geweest tot ze bij de laatste klim kwamen. De actie op die laatste klimmen was wel spectaculair meestal maar het maakt het nog niet tot mooiste ronde van de laatste 20 jaar.
Zoiets had de Vuelta 2006 ook, die werd gewonnen door Vino terwijl Valverde op de eindwinst leek af te koersen. Was ook een strijd op het scherpst van de snede in meerdere ritten.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:07 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
1. Vanaf het begin wordt in de Vuelta geen uitzending gemaakt, dus kun je de aanvallen ook niet zien.
2. De ritten in de Vuelta zitten anders in elkaar. Er is vaak vlakke aanloop met een slotklim, dus ook minder mogelijkheden om eerder een te vallen. Toen het kon, zoals vandaag gebeurde het ook. Daarnaast zie je zo'n vroege aanval vrijwel ook nooit in de tour. de aanvallen van Schleck vorig jaar waren uitzonderingen.
3. Voor de aantrekkelijkheid kijk ik vooral naar het algemeen klassement. Daar is gewoon ongelofelijke strijd geweest tussen de favorieten met talloze aanvallen. In de grote rondes hiervoor lukte de aanval vaak meteen en kon er iemand solo wegrijden(tijd armstrong, Contador zelf). Nu was iedereen gewoon aan elkaar gewaagd en vielen zelfs mannen die dood zaten aan(Froome, Valverde).
Valverdequote:Op woensdag 5 september 2012 17:26 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb gewoon 0,0 niks met bert.
Mag ik dat vinden. Ja dat mag
Geef mij Valverde maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |