Wel de verloopstekker besteld a 63 cent?quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:13 schreef ebayaccountje het volgende:
Haha ik heb lekker 133.04 euro betaald kan ik toch weer een blikje voor kopen lol. THX RobertNL voor pm'en van de code.
Echte chinashoppers hebben die al lang in overvloedquote:Op zaterdag 8 september 2012 15:31 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Wel de verloopstekker besteld a 63 cent?
inderdaad, de mails zijn de deur uit.. het is nu afwachten..quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:53 schreef RobertNL het volgende:
Bijkbaar zijn de codes even ergens blijven hangen, wie morgen vroeg geen code heeft kan mij even PM'en (niet via DM graag, dan heb ik geen overzicht)
Idd, de mail is op 14:09 door jullie verstuurd naar mij, net 15:44 ontvangen, de overige gmail gebruikers die de code nog niet hadden zullen het nu ook wel moeten hebben denk ikquote:Op zaterdag 8 september 2012 15:55 schreef Downstar het volgende:
[..]
inderdaad, de mails zijn de deur uit.. het is nu afwachten..
gmail is dus bezig met het verzenden van de mails.. duurt dus wss wat langer
Ja, die witte versie stond er al wel de hele tijd tussen geloof ik. Maar is gewoon de black versie idd.quote:Op zaterdag 8 september 2012 16:41 schreef Xetran het volgende:
De wtite versie staat nu trouwens ook tussen de foto's op de site?maar er staat verder idd nog gewoon black.
Bedenk wel dat de korting tijdelijk is, en er waarschijnlijk flinke wachttijden gaan komen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:17 schreef Xetran het volgende:
owsorry, had ik niet door. heb het topic laatste dagen niet goed kunnen volgen vanwege werk enzo. Ik wacht wel even op grijs dan
of ja, eigenlijk weet ik het niet. er zijn amper video's nog enzo. in ieder geval wacht ik deze week nog ff af aangezien hij toch nog pre-order is
Heb je een code gekregen dan? Ik doe het vaak hier: http://www.packagetrackr.com/quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:50 schreef Coenehv het volgende:
Ik heb 2 pakketjes besteld via aliexpress. Weet iemand waar ik die kan tracken? (kan het niet vinden in OP)
Wist iemand dat maar.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:36 schreef Coenehv het volgende:
Als ik de jiayu G3 nu bestel, wanneer zal ik hem dan ongeveer binnen krijgen?
Lightake verwacht over 10 dagen te gaan shippen, daarmee rekening houdende:quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:36 schreef Coenehv het volgende:
Als ik de jiayu G3 nu bestel, wanneer zal ik hem dan ongeveer binnen krijgen?
Oke, bedankt!quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:06 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Lightake verwacht over 10 dagen te gaan shippen, daarmee rekening houdende:
DHL: Ongeveer 2 weken.
Airmail: Ongeveer 3-4 weken.
ik heb een foto van het defect gemaakt, het ze gemaild en het totale bedrag als tegoed gekregen,dus geen slechte ervaring hier.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:25 schreef Zspirit het volgende:
heeft iemand ervaring met de rma van dx?
ik heb een doa wii remote ontvangen en ze willen maar 4$ vergoeden voor verzending de bitches.
na 6 mails schiet ik nog niets op
Is al tien keer gevraagd, is gewoon android.. en kan gewoon.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:01 schreef keesjuh het volgende:
is de telefoon wel in het nederlands in te stellen op andre sites vind ik hier niets over?????
quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:01 schreef keesjuh het volgende:
is de telefoon wel in het nederlands in te stellen op andre sites vind ik hier niets over?????
quote:Op maandag 3 september 2012 03:45 schreef shiznuts het volgende:
[..]
SMARTPHONES (JIAYU)
[..]
› Note. De Jiayu smartphones draaien op het universele Android besturingssysteem. Dit betekent dat het toestel 'multilanguage' is en het dus probleemloos in het 'Nederlands' ingesteld kan worden. Het enige wat je mogelijk nodig hebt is een EU-adapter voor de USB-netlader. Verder beschikken de mobieltjes over dualSIM, waarbij voor de ene SIM gebruikt wordt gemaakt van een 3G netwerk, de andere van het normale GSM-netwerk. De specificaties luiden als volgt:
WCDMA: 850/900/1900/2100MHz
GSM: 850/900/1800/1900MHz
De telefoons zijn quadband, dat betekent dat ze wereldwijd, zolang er een zendmast dichtbij genoeg is, overal zouden moeten werken. Maar je kunt ook zelf de capabiliteit checken via sites als deze en deze.
Het importeren van een smartphone uit China brengt mogelijk 'verborgen' kosten met zich mee. Bekijk hier hoe je importkosten kunt berekenen. Eventueel kun je met de verkoper hierover wat afspreken. Vergeet ook niet dat express-diensten een hoger risico op heffingen met zich meebrengen dan de Chinese free shipping services.
[..]
Ik help van alles de wereld in.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:11 schreef Downstar het volgende:
Even voor de duidelijkheid, dat heeft shiz hier de wereld in geholpen
[..]
quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:50 schreef Coenehv het volgende:
Ik heb 2 pakketjes besteld via aliexpress. Weet iemand waar ik die kan tracken? (kan het niet vinden in OP)
quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:32 schreef shiznuts het volgende:
› http://www.17track.net/IndexEn.html (17Track | Onsite multitrack)
› http://www.17track.net/SingleEn.html (17Track | Single official)
› http://intmail.183.com.cn/item/itemStatusQuery.do?lan=0 (China Post | CN)
› http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp (Hong Kong Post | HK)
› http://www.packagetrackr.com/ (Packagetrackr)
› http://www.faranow.com/ (Faranow)
[1] Het duurt een paar werkdagen voordat je trackingcode werkt (of alles ligt plat en doet het sowieso niet)
[2] Tracking is vrij onnauwkeurig/-berekenbaar en ga ervan uit dat je er weinig aan hebt
Ik wil een zilverkleurige, als die niet beschikbaar komt mag je mijn code.quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:50 schreef jopiede het volgende:
Ik wil even een oproep doen aan degene die wel uit enthousiasme een code hebben aangevraagd maar toch na overwegingen hebben besloten hun geld ergens anders aan te besteden. Ik heb wegens studie en andere verplichtingen een hele maand dit topic moeten missen. Nu ik eindelijk weer tijd heb om bij te lezen zag ik de positieve berichten over de G3. Aangezien ook nog op zoek ben naar een goede mobiel en ik daar de G3 als perfecte mobiel in zie zou ik dus graag ook een coupon hebben.
Ik hoop dat iemand die deze kans niet pakt hem aan mij gunt!
Ik loop met een sim only op mijn 3GS.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:49 schreef Landgeld het volgende:
Wat doen jullie met al die telefoons? Daar ben ik benieuwd naar.
Kan me niet voorstellen dat 150 man net hun abonnement afloopt en deze dus net op tijd komt. Is hij voor iemand anders? Wil je een 2e telefoon? Ga je je huidige vervangen?
Zelf koop ik hem voor mijn vriendin, heeft nog geen smartphone.
Enige waar zij zich druk om maakt is de garantie en of haar huidige sim in deze telefoon werkt.
Hoe heb je dat abonnement geregeld?quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:57 schreef shiznuts het volgende:
Mijn HTC Desire Z was uit december 2010, nu heb ik twee maanden al een Jiayu G2 die ik ook nog wel kwijtraak en wil dus best upgraden.
Dat mensen 39,- p/maand betalen voor een 2-jarig abo met gratis phone moeten zij weten.Ik heb een op elk moment opzegbare maandelijkse abo bij Orange Oostenrijk lopen voor 7,50 p/maand en krijg daarvoor 1000 min, 1000 sms en ongelimiteerde data (1GB op volle snelheid, daarna beperkt). Voor mij de goedkoopste manier van mobiele telefonie en genietend van de minste restricties.
Ah, je woont in Oostenrijk.quote:Op zaterdag 8 september 2012 22:01 schreef shiznuts het volgende:
Gewoon via hun site. Weet niet of iets soortgelijks in NL is. Ik las ergens dat iemand voor een 100-versie van zoiets in NL 15,- euro moest dokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |