Open em dan gewoon niet manquote:
Staat ook een heerlijke spelfout inquote:Op zaterdag 8 september 2012 12:37 schreef Mandéra het volgende:
De verkooplicentie voor de G3 is er ook ver door: http://www.gizchina.com/2(...)e-ahead-of-jiayu-g3/
Nu nog stock bij de webshop en binnenharken die handel!
quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:02 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Open em dan gewoon niet manMeerdere keren gezegd en dan toch nog gewoon doen met zo'n nietzeggende OP
[..]
Staat ook een heerlijke spelfout in
While those of us who have a JiaYu G3 pre-ordered patiently wait of JiaYu to get their network license, those lucky UMi X1 boys have just gotten a step closer to receiving there dual-core MT6577 phones.
/grammarnazi off
quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:11 schreef Downstar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
There theire their They're
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En inmiddels ook ge pre-ordered
(NIET via de reffer link in het mailtje, want iets regelen voor (jezelf) en anderen is prima, je haalt er zelf ook dik voordeel uit.. alleen dan via Fok! lopen profiteren vind ik wel een beetje jammer) OP's kortingscodes ed zijn ook gewoon omdat het kán! (En ik vaak zelf wat met korting wou bestellen en speciale code voor Fok! vroeg en kreeg..5% is altijd mee genomen toch)
[ Bericht 0% gewijzigd door tokko1 op 08-09-2012 14:13:24 ]Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:26 schreef tokko1 het volgende:
Oooeeh mailtje over de G3 aktie!edit: Heeeeel dom van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kijk er naarquote:Op zaterdag 8 september 2012 13:27 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Slim! De couponcode is zichtbaar
quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:38 schreef Moos. het volgende:
Op Zarmark heeft de tussenpersoon het over dat ze het via Air-Express wil verzenden omdat dat goedkoper is bij 2 kilogram of meer. Ik kan alleen niks over deze koerier vinden. Bedoelt zij EMS ofzo?
Die is wel vaker kapotquote:Op zaterdag 8 september 2012 13:32 schreef dSLRFan het volgende:
http://intmail.183.com.cn/item/itemStatusQuery.do?lan=0
Is kapot.![]()
Ik weet niet écht of het klopt, maar mijn ervaring zegt dat zonder tracking nog wel is sneller is.. maar feitelijk onderbouwen gaat niet lukkenquote:Op zaterdag 8 september 2012 13:36 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Is er nog een verschil tussen airmail met en zonder tracking nummer qua snelheid?
Staat in de OP:quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:41 schreef dSLRFan het volgende:
Welke statussen heb je eigenlijk allemaal? "Posting", enn..?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
Jup. Dat is 1 van de redenen dat we voor lightake hebben gekozen. Die willen eventueel nog wel helpen nadat de claim is verlopen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:50 schreef FreaZ het volgende:
-scratch this!-
Heeft er iemand gedacht aan de paypal claim termijn? Je weet namelijk niet wanneer ze gaan leveren (kan zo nog 2 weken duren) en hoe snel je 'm ontvangt. Mocht er iets misgaan kan paypal niks meer voor je doen...
Correct maar dat is bij postnl niet anders.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:38 schreef Mandéra het volgende:
Als ik DHL shipping pak, moet ik de BTW zeker contant afrekenen aan de bezorger?
Jup, dat kan ookquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:25 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik heb hem daarom binnen Paypal ook nog eens met mn CC betaald. Dubbel gedekt.
Met CC is het helemaal makkelijk om een geldbedrag terug te halen.
Bedankt, heb de telefoon inmiddels besteld, onwijs bedankt voor de couponactie. Heb in totaal 133,67 euro betaald. Heb toch AirMail gekozen, want ben vaak niet thuis en heb wel geduld. Zelf nog nooit een douane aanslag gehad en heb toch al zeker 25 orders ontvangen van Chinese webshops boven de 22 euro. Wel 1x uit de VS, zat een sticker op het pakket en ik ontving een aantal dagen later een acceptgiro van (toen nog) TPG Post.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:39 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Correct maar dat is bij postnl niet anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |