Suggereer je hiermee nou dat Gulmez zo'n aantrekkingskracht op de mods uitoefent, dat ze massaal op hem afkomen?quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:36 schreef Misstique het volgende:
Gefeliciteerd, je hebt nu je persoonlijke mod gekregen, die op je zit als vliegen op stront.
Dat klinkt al een stuk geloofwaardiger.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:38 schreef Gulmez het volgende:
Ik raad jullie allemaal af om met de trein naar Lelystad te gaan, het is zo druk dat je bijna verplet word in de menigde.![]()
Tja, gratis vandaag hè, dan krijg je dat. Nederlanders blijven Nederlanders ook al maken ze verder nooit gebruik van het OV.quote:Op zaterdag 8 december 2012 15:38 schreef Gulmez het volgende:
Ik raad jullie allemaal af om met de trein naar Lelystad te gaan, het is zo druk dat je bijna verplet word in de menigde.![]()
Ik had je al gewaarschuwd in je andere topic. Was Lelystad nog wat of wat dat ook dikke sof?quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:56 schreef Gulmez het volgende:
Ja was echt te erg en dan was de trein al helemaal vol, stopt ie bij Kampen komen er nog 10000 mensen binnen, dan liever met de auto dan opgekropt in een gratis trein zitten.
Je had echt op elk punt helemaal gelijk, Lelystad is erg klein eigenlijk, en echt lelijk allemaal jaren 60/70 bebouwing, en in het nieuwe deel zaten ook niet echt leuke winkels... Eens maar nooit meer haha!quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:06 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik had je al gewaarschuwd in je andere topic. Was Lelystad nog wat of wat dat ook dikke sof?
Gelukkig kon je het dan deze keer gratis ervaren dat Zwolle nog niet zo slecht is.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:10 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Je had echt op elk punt helemaal gelijk, Lelystad is erg klein eigenlijk, en echt lelijk allemaal jaren 60/70 bebouwing, en in het nieuwe deel zaten ook niet echt leuke winkels... Eens maar nooit meer haha!
Misschien is het wel een ervaring hoor maar ik heb in adam en rdam en denhaag altijd chauffeurs die nors en sacherijnig zijn.quote:Over die buschauffeur is ook weer zo'n rare voorbeeld, in Rotterdam na stappen had ik alitjd een turkse chauffeur, had ik altijd hele gesprekken mee, in Zwolle nog nooit een keer gesprek gehad, dus dat is denk gewoon een ervaring wat niet gelijk iets zegt over dat het in anderen steden niet is.
Koopzondagen dat is of wel of niet ik vind niet dat je je daar als stad mee kunt onderscheiden. Wat tegen boeren zijn juist chille lui liever allemaal buren dan allemaal marokanen in de buurt van de meiskes.quote:En je hebt wel een club onder het pec Zwolle stadion, club ministers ofzo en voor de rest kan wel wat meer idd qua uitgaan, maar schijt het is crisis voor de grote clubs kan je toch beter naar de Randstad gaan, want als je hier een vette club zou hebben zouden gelijk al die boeren uit de omgeving weer komen, en dan heb je nog steeds zo'n gevoel alsof je ergens in staphorst staat te chillen..
En nog een negatief punt, dat heel zwolle dood is op zondag, en er zo weinig koopzondagen zijn.
Opzich het is wat je gewent bent. Maar mijn mening baseer ik op de plaats van de haltes enzo en ik vind dat bussen vrij frequent rijden. And about the trains Zwolle is meer een stad die juist mensen naar zwolle brengt dan dan dat ze mensen naar andere steden rijden.quote:En de A28 is juist een voordeel, wat had je liever? dat we 40 km moesten rijden om op de snelweg te zitten?
En noem je nu serieus een pluspunt het openbaar vervoer?
in Den haag rijden alle treinen gewoon per 15 minuten ipv half uur, en trams nog veel vaker, ik vind juist het openbaar vervoer redelijk slecht hier..
Dit zegt al genoeg denk ik criminaliteit moet je ook niet opzoeken.quote:Criminaliteit zegt niet zo veel man, als je criminaliteit opzoekt is het volop aanwezig, of je het nou in Den Haag Tilburg of hier opzoekt, maakt niet veel uit, alleen hier is het wat minder omdat t een kleine stad is.
Wat heb jij toch met boeren en provincialen? dat is denk juist waarom het in Zwolle zo gemoedelijk is vergeleken met de randstad.quote:Dat er veel scholen zijn is eigenlijk omdat Zwolle al die dorpen om Zwolle heen moet voorzien, dat is ook wel een nadeel omdat alle boeren uit de weide omgeving in Zwolle op school zit wat de stad ook wel weer een beetje provinciaals en bekrompen maakt.
Dit lijkt mij dan weer gebaseerd op ervaringen is net in welke groep op milieu je leeft.quote:Het leuke aan Zwolle vind ik dat je altijd veel bekende tegenkomt, dit is ook omdat het natuurlijk niet zo'n grote stad is,
Wat ook weer tegen je kan werken, er word best veel gerodeld, ik kreeg laatst door een groepje klappen, en een dag later op mijn werk wist gelijk iedereen ervan, en ik dacht echt huh
Doe eens wat je belooft en rot gewoon op, vervelend figuur.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:15 schreef Gulmez het volgende:
ik doe ook mee ook verwijderd uit mijn lijst
+1quote:Op zaterdag 15 december 2012 00:34 schreef beelz het volgende:
[..]
Doe eens wat je belooft en rot gewoon op, vervelend figuur.
quote:Op woensdag 19 december trekt de spraakmakende Kerstparade van televisiezender SBS6 door Zwolle en IJsselhallen Zwolle is het begin- en eindpunt van deze tocht. Bovendien biedt IJsselhallen u parkeerruimte.
De SBS 6 Kerstparade is een bonte stoet van praalwagens, kleurrijke aangeklede figuranten en animatiefiguren. De feestelijke parade zal van 18.30 tot 20.00 uur door de Hanzestad trekken. Zwolle verwacht hierbij ongeveer 60.000 bezoekers. Kom dus ook de verlichte praalwagens en SBS6 bekendheden bekijken!
Route
De route loopt door Zwolle. Het vertrekpunt is IJsselhallen Zwolle en dan vervolgt de route zich langs Veemarkt, Burg. Vos de Waelstraat, Lijnbaan, Ham Smeengekade, Kamperpoortenbrug, Jufferenwal en eindigt vervolgens weer bij IJsselhallen Zwolle.
Daarom heb ik dit jaar nog niet gewerktquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:28 schreef stbabylon het volgende:
Als er hier op het werk weer iemand binnenkomt om te beste-wensen, sta ik net even op voor een rondje wandelen
Zwolle.nl ergensquote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:09 schreef RensAjacied het volgende:
Iemand de cijfers van CBS van Holtenbroek? Is voor een project. Gaat om aantal inwoners, verdeling mannen en vrouwen etc.
Ik heb het voor je uitgezocht:quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:09 schreef RensAjacied het volgende:
Iemand de cijfers van CBS van Holtenbroek? Is voor een project. Gaat om aantal inwoners, verdeling mannen en vrouwen etc.
Thanks! Kan je een linkje erbij sturen van de bron?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:33 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik heb het voor je uitgezocht:
Holtenbroek I, Zwolle
Bevolking, Aantal inwoners in 2011 (aantal)
Totaal 1.090
Mannen 560
Vrouwen 530
Holtenbroek II, Zwolle
Totaal 2.885
Mannen 1.505
Vrouwen 1.380
Holtenbroek IV, Zwolle
Totaal 3.110
Mannen 1.450
Vrouwen 1.660
Holtenbroek III, Zwolle
Totaal 2.430
Mannen 1.220
Vrouwen 1.210
Bron CBS.
WAWAWA bedanktquote:Op dinsdag 8 januari 2013 23:35 schreef Gulmez het volgende:
Zeker kan dat
http://www.cbsinuwbuurt.nl/#pageLocation=index
En je had niet zoiets van goh daar kan wel een gps in zitten?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:30 schreef Gulmez het volgende:
hahaha bij die klooienberg kinderboerderij stond is een hele dure sparta fiets, hadden we meegenomen en evenlater kwam er een politie motor voor me rijden ik dacht echt tering man hoe kan die dat gezien hebben, maar toen zei ie alleen Je hebt je lichten niet aan deze keer krijg je een waarschuwing haha maar ik schok wel ik dacht nu ben ik de sjaak
Die heb je dus gewoon gejat?quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:30 schreef Gulmez het volgende:
hahaha bij die klooienberg kinderboerderij stond is een hele dure sparta fiets, hadden we meegenomen en evenlater kwam er een politie motor voor me rijden ik dacht echt tering man hoe kan die dat gezien hebben, maar toen zei ie alleen Je hebt je lichten niet aan deze keer krijg je een waarschuwing haha maar ik schok wel ik dacht nu ben ik de sjaak
Weet je wat het is, mijn fiets word ook elke keer gejat, ik ga even wat eten bestellen in de thomas a kempistraat loop naar buiten weg fiets, bachlaan is me fiets ook wel is gestolen en in Dieze, geen geldige reden , maar na een tijdje ga je niet steeds een nieuwe kopen. Eigenlijk is een fiets alleen veilig in het centrum bij een bewaakte stalling of gewoon in de schuur.quote:
Ik ga de politie bellen.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 20:37 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Weet je wat het is, mijn fiets word ook elke keer gejat, ik ga even wat eten bestellen in de thomas a kempistraat loop naar buiten weg fiets, bachlaan is me fiets ook wel is gestolen en in Dieze, geen geldige reden , maar na een tijdje ga je niet steeds een nieuwe kopen. Eigenlijk is een fiets alleen veilig in het centrum bij een bewaakte stalling of gewoon in de schuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |