abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120071201
quote:
4s.gif Op vrijdag 7 december 2012 21:36 schreef Misstique het volgende:
Gefeliciteerd, je hebt nu je persoonlijke mod gekregen, die op je zit als vliegen op stront.
Suggereer je hiermee nou dat Gulmez zo'n aantrekkingskracht op de mods uitoefent, dat ze massaal op hem afkomen?
pi_120075718
Ik raad jullie allemaal af om met de trein naar Lelystad te gaan, het is zo druk dat je bijna verplet word in de menigde. 8)7

[ Bericht 31% gewijzigd door Gulmez op 08-12-2012 16:42:14 ]
pi_120077753
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 15:38 schreef Gulmez het volgende:
Ik raad jullie allemaal af om met de trein naar Lelystad te gaan, het is zo druk dat je bijna verplet word in de menigde. 8)7
Dat klinkt al een stuk geloofwaardiger.
Ik zwaai naar dieren.
pi_120081251
Wil je kappen met mijn post te verwijderen mistique
pi_120081362
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 15:38 schreef Gulmez het volgende:
Tja, gratis vandaag hè, dan krijg je dat. Nederlanders blijven Nederlanders ook al maken ze verder nooit gebruik van het OV. :') Ik had al zoiets gehoord dat je over de koppen kon lopen. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_120081432
Ja was echt te erg en dan was de trein al helemaal vol, stopt ie bij Kampen komen er nog 10000 mensen binnen, dan liever met de auto dan opgekropt in een gratis trein zitten.
  zaterdag 8 december 2012 @ 19:04:37 #207
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_120081691
Hmmm dus we kunnen nu snel in Lelystad komen? Nice, als ik me ooit een avond wil laten bedreigen door Marokkaans tuig dan weet ik waar ik zijn moet... :')
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_120081776
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 18:56 schreef Gulmez het volgende:
Ja was echt te erg en dan was de trein al helemaal vol, stopt ie bij Kampen komen er nog 10000 mensen binnen, dan liever met de auto dan opgekropt in een gratis trein zitten.
Ik had je al gewaarschuwd in je andere topic. Was Lelystad nog wat of wat dat ook dikke sof? :P
Optimist tot in de kist
pi_120081897
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 19:06 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik had je al gewaarschuwd in je andere topic. Was Lelystad nog wat of wat dat ook dikke sof? :P
Je had echt op elk punt helemaal gelijk, Lelystad is erg klein eigenlijk, en echt lelijk allemaal jaren 60/70 bebouwing, en in het nieuwe deel zaten ook niet echt leuke winkels... Eens maar nooit meer haha!
pi_120081930
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 19:10 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Je had echt op elk punt helemaal gelijk, Lelystad is erg klein eigenlijk, en echt lelijk allemaal jaren 60/70 bebouwing, en in het nieuwe deel zaten ook niet echt leuke winkels... Eens maar nooit meer haha!
Gelukkig kon je het dan deze keer gratis ervaren dat Zwolle nog niet zo slecht is. :P
Optimist tot in de kist
pi_120081989
Inderdaad, je ogen doen in Lelystad bijna pijn, toen ik hier in Zwolle aankwam tussen de mooie historische gebouwen voelde het toch een stuk beter! Zwolle is eigenlijk wel een mooie stad, een van de mooiste denk ik van deze regio. :)
pi_120082781
Ik moest geld toe krijgen, wilde ik op mijn vrije zaterdag afreizen naar Lelystad. En nog een flink bedrag ook.
  zaterdag 8 december 2012 @ 21:27:50 #213
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_120087024
Ik ben er vandaag geweest ;(

Gelukkig inmiddels weer terug in onze glorieuze Overijsselse hoofdstad. O+
pi_120089728
Nou ja, hoewel Zwolle zeker leuker dan Lelystad is, zijn de meeste wijken daar op zijn minst te harden.

Alleen de wijknummerverdeling is kut en de echt oudere gebouwen zijn spuug- en spuuglelijk, voor de rest is het te overleven.
  vrijdag 14 december 2012 @ 19:52:02 #215
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_120315277
Even een stelling waar staat Zwolle echt bekend om.
En dan wat zijn wij wij voor stad.
Positieve punten en negatieve punten.

Omdat ik best wel benieuwd ben naar de mening van mensen over Zwolle die uit een andere stad komen. Ik woon praktisch al mijn hele leven in Zwolle vandaar namelijk.

Voor mij is Zwolle een leuke stad waar het toch net wat gemoedelijker is dan in andere steden.
De bus chauffeur maakt nog is een praatje of een grapje met iemand. En echte grote misdrijven gebeuren wel maar het valt over het algemeen wel mee. Verder is het echt wel leuk wonen in Zwolle overal is wel een bosje en een sportclub in de buurt en met het onderwijs zit je in Zwolle echt goed met 4 ROC's en 3 HBO scholen en natuurlijk tig basisscholen en middelbare scholen met allemaal een andere identiteit. Alles is goed te fietsen op stadshagen na wat bijna in Hasselt ligt maar goed.
Wat minder vind ik de diversiteit aan sportvereniging. En het gebrek aan een discotheek of een grote club. Ook is het jammer dat de A28 midden door Zwolle loopt wat stankoverlast kan geven bij regen.

Positive punten

Veel scholen
Weinig echte criminaliteit
Veel groen en ontspannings gebieden.
Veel ruimte
Gemoedelijke sfeer
Openbaar vervoer.

Nadelen

A28
Geen discotheek/club
Weinig diversiteit sportclubs
- eventueel nog aantevullen
BAM dit is 3KB
pi_120318902
Ik wil wel even mijn mening droppen op je stelling.

Het leuke aan Zwolle vind ik dat je altijd veel bekende tegenkomt, dit is ook omdat het natuurlijk niet zo'n grote stad is,
Wat ook weer tegen je kan werken, er word best veel gerodeld, ik kreeg laatst door een groepje klappen, en een dag later op mijn werk wist gelijk iedereen ervan, en ik dacht echt huh :?

Dat er veel scholen zijn is eigenlijk omdat Zwolle al die dorpen om Zwolle heen moet voorzien, dat is ook wel een nadeel omdat alle boeren uit de weide omgeving in Zwolle op school zit wat de stad ook wel weer een beetje provinciaals en bekrompen maakt.

Criminaliteit zegt niet zo veel man, als je criminaliteit opzoekt is het volop aanwezig, of je het nou in Den Haag Tilburg of hier opzoekt, maakt niet veel uit, alleen hier is het wat minder omdat t een kleine stad is.

Over die buschauffeur is ook weer zo'n rare voorbeeld, in Rotterdam na stappen had ik alitjd een turkse chauffeur, had ik altijd hele gesprekken mee, in Zwolle nog nooit een keer gesprek gehad, dus dat is denk gewoon een ervaring wat niet gelijk iets zegt over dat het in anderen steden niet is.

En de A28 is juist een voordeel, wat had je liever? dat we 40 km moesten rijden om op de snelweg te zitten?
En noem je nu serieus een pluspunt het openbaar vervoer? :')
in Den haag rijden alle treinen gewoon per 15 minuten ipv half uur, en trams nog veel vaker, ik vind juist het openbaar vervoer redelijk slecht hier..

En je hebt wel een club onder het pec Zwolle stadion, club ministers ofzo en voor de rest kan wel wat meer idd qua uitgaan, maar schijt het is crisis voor de grote clubs kan je toch beter naar de Randstad gaan, want als je hier een vette club zou hebben zouden gelijk al die boeren uit de omgeving weer komen, en dan heb je nog steeds zo'n gevoel alsof je ergens in staphorst staat te chillen..
En nog een negatief punt, dat heel zwolle dood is op zondag, en er zo weinig koopzondagen zijn.
  vrijdag 14 december 2012 @ 21:42:14 #217
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_120321507
quote:
Over die buschauffeur is ook weer zo'n rare voorbeeld, in Rotterdam na stappen had ik alitjd een turkse chauffeur, had ik altijd hele gesprekken mee, in Zwolle nog nooit een keer gesprek gehad, dus dat is denk gewoon een ervaring wat niet gelijk iets zegt over dat het in anderen steden niet is.
Misschien is het wel een ervaring hoor maar ik heb in adam en rdam en denhaag altijd chauffeurs die nors en sacherijnig zijn.

quote:
En je hebt wel een club onder het pec Zwolle stadion, club ministers ofzo en voor de rest kan wel wat meer idd qua uitgaan, maar schijt het is crisis voor de grote clubs kan je toch beter naar de Randstad gaan, want als je hier een vette club zou hebben zouden gelijk al die boeren uit de omgeving weer komen, en dan heb je nog steeds zo'n gevoel alsof je ergens in staphorst staat te chillen..
En nog een negatief punt, dat heel zwolle dood is op zondag, en er zo weinig koopzondagen zijn.
Koopzondagen dat is of wel of niet ik vind niet dat je je daar als stad mee kunt onderscheiden. Wat tegen boeren zijn juist chille lui liever allemaal buren dan allemaal marokanen in de buurt van de meiskes.

quote:
En de A28 is juist een voordeel, wat had je liever? dat we 40 km moesten rijden om op de snelweg te zitten?
En noem je nu serieus een pluspunt het openbaar vervoer?
in Den haag rijden alle treinen gewoon per 15 minuten ipv half uur, en trams nog veel vaker, ik vind juist het openbaar vervoer redelijk slecht hier..
Opzich het is wat je gewent bent. Maar mijn mening baseer ik op de plaats van de haltes enzo en ik vind dat bussen vrij frequent rijden. And about the trains Zwolle is meer een stad die juist mensen naar zwolle brengt dan dan dat ze mensen naar andere steden rijden.

quote:
Criminaliteit zegt niet zo veel man, als je criminaliteit opzoekt is het volop aanwezig, of je het nou in Den Haag Tilburg of hier opzoekt, maakt niet veel uit, alleen hier is het wat minder omdat t een kleine stad is.
Dit zegt al genoeg denk ik criminaliteit moet je ook niet opzoeken.

quote:
Dat er veel scholen zijn is eigenlijk omdat Zwolle al die dorpen om Zwolle heen moet voorzien, dat is ook wel een nadeel omdat alle boeren uit de weide omgeving in Zwolle op school zit wat de stad ook wel weer een beetje provinciaals en bekrompen maakt.
Wat heb jij toch met boeren en provincialen? dat is denk juist waarom het in Zwolle zo gemoedelijk is vergeleken met de randstad.

quote:
Het leuke aan Zwolle vind ik dat je altijd veel bekende tegenkomt, dit is ook omdat het natuurlijk niet zo'n grote stad is,
Wat ook weer tegen je kan werken, er word best veel gerodeld, ik kreeg laatst door een groepje klappen, en een dag later op mijn werk wist gelijk iedereen ervan, en ik dacht echt huh
Dit lijkt mij dan weer gebaseerd op ervaringen is net in welke groep op milieu je leeft.

Maar goed dit zijn jouw meningen :) alles mag.

k ben benieuwd wat de anderen vinden.
BAM dit is 3KB
pi_120324583
Je kan inderdaad met koopzondagen je niet onderscheiden met anderen steden, aangezien de meeste al op elke zondag hun deuren open hebben..
Sowieso moet het gewoon mogelijk zijn om in een provincie stad van Overijssel je boodschappen te doen op een zondag, je bent hier alleen aangewezen op een ouderwetse plus supermarkt, en dat is toch wel erg schaars, voor een stad met 122.000 inwoners.

En voor de rest jammer dat je gelijk marokkaan benoemd, want ze praten over het algemeen verstaanbaarder Nederlands dan de gemiddelde hier in de omliggende dorpen.

En begrijp me niet verkeerd mensen zijn hier best aardig hoor.
pi_120324808
Spar bedoelde ik. :')
  zaterdag 15 december 2012 @ 00:34:17 #220
44649 beelz
pi_120330029
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 16:15 schreef Gulmez het volgende:
ik doe ook mee ook verwijderd uit mijn lijst
Doe eens wat je belooft en rot gewoon op, vervelend figuur.
Besef Regulier!
pi_120332654
quote:
18s.gif Op zaterdag 15 december 2012 00:34 schreef beelz het volgende:

[..]

Doe eens wat je belooft en rot gewoon op, vervelend figuur.
+1
pi_120334247
Ik had t gedaan ik was alleen in stad en streek om ff iets in rotterdam topic te schrijven en toen zag ik dat Zwolle heel hoog stond in de lijst dus ff vergeten man ik ben weer weg hier.
  zondag 16 december 2012 @ 16:51:02 #223
216495 Mkr
Stay out of trouble, boys.
pi_120378430
quote:
Op woensdag 19 december trekt de spraakmakende Kerstparade van televisiezender SBS6 door Zwolle en IJsselhallen Zwolle is het begin- en eindpunt van deze tocht. Bovendien biedt IJsselhallen u parkeerruimte.

De SBS 6 Kerstparade is een bonte stoet van praalwagens, kleurrijke aangeklede figuranten en animatiefiguren. De feestelijke parade zal van 18.30 tot 20.00 uur door de Hanzestad trekken. Zwolle verwacht hierbij ongeveer 60.000 bezoekers. Kom dus ook de verlichte praalwagens en SBS6 bekendheden bekijken!

Route
De route loopt door Zwolle. Het vertrekpunt is IJsselhallen Zwolle en dan vervolgt de route zich langs Veemarkt, Burg. Vos de Waelstraat, Lijnbaan, Ham Smeengekade, Kamperpoortenbrug, Jufferenwal en eindigt vervolgens weer bij IJsselhallen Zwolle.
"I am nice, and if that makes me a pussy, so be it."
pi_121310858
Hoi pipeloi
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 8 januari 2013 @ 14:39:17 #225
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_121311146
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 14:32 schreef stbabylon het volgende:
Hoi pipeloi
Beste wensen he!
pi_121315239
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 14:39 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Beste wensen he!
Flikker op, het is na de 6de 8-)
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 8 januari 2013 @ 16:24:19 #227
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_121315334
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:21 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Flikker op, het is na de 6de 8-)
Daarom mijn post B-)
pi_121315509
Als er hier op het werk weer iemand binnenkomt om te beste-wensen, sta ik net even op voor een rondje wandelen 8-)
  dinsdag 8 januari 2013 @ 17:12:17 #229
44649 beelz
pi_121317554
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:28 schreef stbabylon het volgende:
Als er hier op het werk weer iemand binnenkomt om te beste-wensen, sta ik net even op voor een rondje wandelen 8-)
Daarom heb ik dit jaar nog niet gewerkt :')
Besef Regulier!
pi_121331791
Iemand de cijfers van CBS van Holtenbroek? Is voor een project. Gaat om aantal inwoners, verdeling mannen en vrouwen etc.
AFCA!
pi_121331975
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:09 schreef RensAjacied het volgende:
Iemand de cijfers van CBS van Holtenbroek? Is voor een project. Gaat om aantal inwoners, verdeling mannen en vrouwen etc.
Zwolle.nl ergens
pi_121332283
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:13 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Zwolle.nl ergens
http://www.zwolle.nl/wonen-leven/de-wijken-1/holtenbroek-2.htm
Kan hier weinig mee eigenlijk :D
AFCA!
pi_121335899
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:09 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb het voor je uitgezocht:

Holtenbroek I, Zwolle
Bevolking, Aantal inwoners in 2011 (aantal)
Totaal 1.090
Mannen 560
Vrouwen 530

Holtenbroek II, Zwolle
Totaal 2.885
Mannen 1.505
Vrouwen 1.380

Holtenbroek IV, Zwolle
Totaal 3.110
Mannen 1.450
Vrouwen 1.660

Holtenbroek III, Zwolle
Totaal 2.430
Mannen 1.220
Vrouwen 1.210

Bron CBS.

Aanvullende informatie de Holtenbroek rap die rechter jongen die in tweede gedeelte rapt is een goeie mattie van me,
pi_121335935
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:33 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Ik heb het voor je uitgezocht:

Holtenbroek I, Zwolle
Totaal 1.090
Mannen 560
Vrouwen 530

Holtenbroek II, Zwolle
Totaal 2.885
Mannen 1.505
Vrouwen 1.380

Holtenbroek IV, Zwolle
Totaal 3.110
Mannen 1.450
Vrouwen 1.660

Holtenbroek III, Zwolle
Totaal 2.430
Mannen 1.220
Vrouwen 1.210

Bron CBS.

Thanks! Kan je een linkje erbij sturen van de bron?
AFCA!
pi_121336012
quote:
WAWAWA bedankt _O_
AFCA!
pi_121336156
graag gedaan we al love holtenbroek :D
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 8 januari 2013 @ 23:40:30 #238
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_121336205
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 23:39 schreef Gulmez het volgende:
graag gedaan we al love holtenbroek :D
Wat ben je opeens aardig, goed voornemen oid?
pi_121336357
waarschuwing voor de wipstrik zeeheldenbuurt en palestrinalaan, mijn vaders auto is opengebroken, en hier in mijn straat heb ik snachts een inbreker ontdekt die in elke auto stond te kijken.. Ik heb toen de politie gebeld en hem proberen aan te houden, laatste is niet gelukt helaas. zijn veel inbraken de laatste dagen, en haha ik ben altijd aardig pino :P
  † In Memoriam † donderdag 10 januari 2013 @ 20:13:10 #240
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_121406356
Vanavond mijn eerste nacht in zwolle :D
:')
pi_121557363
Zo vandaag een wasmachine besteld bij scheer en foppen mooie bovenlader (AEG), timmerman heeft trap hekje af.
Beetje geluk word die deze week geplaatst, even schilderen vloerbedekking bestellen.
Bed halen, lampen uitzoeken naja als er geen tegenvallers meer zijn misschien met de lente wel over na Zwolle :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_122069380
Nu woon ik al een half jaar in zwolle, naar alle tevredenheid, maar vanochtend moest ik toch wel glimlachen toen ik uit het raam keek. Welke dwaas gaat nu snachts een pentagram maken van houtsnippers op de kinderboerderij?

=--=
pi_122079472
Is dat bij de klooienberg?
pi_122081808
hahaha bij die klooienberg kinderboerderij stond is een hele dure sparta fiets, hadden we meegenomen en evenlater kwam er een politie motor voor me rijden ik dacht echt tering man hoe kan die dat gezien hebben, maar toen zei ie alleen Je hebt je lichten niet aan deze keer krijg je een waarschuwing haha maar ik schok wel ik dacht nu ben ik de sjaak
pi_122081994
mr dat is denk niet die kinderboerderij van holtenbroek op die foto want achter die boerderij ligt braakliggend terrein daar komen van die 55+ers te zitten die met elkaar een gemeenschappelijk tuin gaan delen enzo las ik :') straks bachlaan ook gesloopt en dan is het net zo saai hier las zwolle zuid en stadshagen
pi_122084389
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 19:30 schreef Gulmez het volgende:
hahaha bij die klooienberg kinderboerderij stond is een hele dure sparta fiets, hadden we meegenomen en evenlater kwam er een politie motor voor me rijden ik dacht echt tering man hoe kan die dat gezien hebben, maar toen zei ie alleen Je hebt je lichten niet aan deze keer krijg je een waarschuwing haha maar ik schok wel ik dacht nu ben ik de sjaak
En je had niet zoiets van goh daar kan wel een gps in zitten?
Ik zwaai naar dieren.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 26 januari 2013 @ 20:28:07 #247
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_122084446
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 19:30 schreef Gulmez het volgende:
Die heb je dus gewoon gejat?
pi_122084922
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 20:28 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Die heb je dus gewoon gejat?
Weet je wat het is, mijn fiets word ook elke keer gejat, ik ga even wat eten bestellen in de thomas a kempistraat loop naar buiten weg fiets, bachlaan is me fiets ook wel is gestolen en in Dieze, geen geldige reden , maar na een tijdje ga je niet steeds een nieuwe kopen. Eigenlijk is een fiets alleen veilig in het centrum bij een bewaakte stalling of gewoon in de schuur. :P
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 26 januari 2013 @ 20:39:31 #249
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_122085027
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 20:37 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Weet je wat het is, mijn fiets word ook elke keer gejat, ik ga even wat eten bestellen in de thomas a kempistraat loop naar buiten weg fiets, bachlaan is me fiets ook wel is gestolen en in Dieze, geen geldige reden , maar na een tijdje ga je niet steeds een nieuwe kopen. Eigenlijk is een fiets alleen veilig in het centrum bij een bewaakte stalling of gewoon in de schuur. :P
Ik ga de politie bellen.
pi_122091727
Haha typische zwollenaar maakt mij niks uit je doet maar ik heb trouwens werk van een familielid aangeboden gekregen zitten in de in en export van producten naar turkije en nederland in de binchorst van Den haag ik heb nog geen woonruimte, woning krijgen is nog 5x lastiger als zwolle dus ga tijdelijk bij me neefje in trekken maar komt goed ben ik eindelijk weg uit zwolle met klompen en boeren eindelijk weer normale mensen in de trein en moderne nederlanders die niet stug zijn naar onbekende. _O_ Dag zwolle ben binnen een maand weg hier als het meezit. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')