abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116425871

Topicreeks: Zwolle

Ik ben een zwollenaar, een echte zwollenaar,
ik doe niet vaak zo raar, in zwolle openbaar,
onder de peperbus is het leven altijd knus,
bekijk m'n vingers maar, ik ben een zwollenaar!

Stuur een PM naar Richfield als je toegevoegd wilt worden op de kaart.
Vergeet niet in deze PM je adres te vermelden!

038.startpagina.nl - Alles over Zwolle
UitinZwolle.nl - Uitgaan in Zwolle
Weblog Zwolle - Nieuws uit Zwolle
Zwolsuitburo.nl - Wat is er te doen in Zwolle?

Zwolse Woningcoöperaties

De Woningzoeker

Particuliere verhuurders

DAN Vastgoed
Direct Wonen
Maxx Vastgoed
Van der Reijd Kamerverhuur
Rots-Vast Groep

Bethlehems Kerkplein

Sally O'briens - De Proosdij

Blijmarkt

Het Proeflokaal van Zwolle - Public

Buitenkant

De Tagrijn

Gasthuisplein

De Gezelligheid - Bier & Whisky Café de Abdij - The Livingroom - Café Diva’s

Groot Weezenland

De Singel

Grote Kerkplein

Het Wijnhuis - Café De Beurs

Grote Markt

De Harmonie - Club38

Jufferenwal

Café Spatjes - De Joffer - - De Bommel - Mizu

Kamperstraat

Café de Pul - De Casteleyn - COC Zwolle

Koningsplein

Café 't Fluitje

Korte Kamperstraat

Cafe Bosch

Krabbestraat

Café Het Beugeltje

Luttekestraat

In de Buurt - Eetcafé De Kleine - Café SAM

Melkmarkt

De Vier Jaargetijden - De Toog - Café Naar Boven - Het Swolsch Cafe - De Belgische Keizer

Melkmarktstraat

Café de Blauwvinger

Nieuwe Markt

Café De Hetebrij - Grizzly's

Oude Vismarkt

Café De Stoof

Sassenstraat

Gelagkamer Hoogh - Even Dansen - Café Caprice

Steenstraat

Het Kroegje

Voorstraat

Stapp's Inn - De Twee Heeren - De Docter - Bloopers - Timeless - Het Vliegende Paard

Pathé Cinema De Kroon
Filmtheater Fraterhuis

Theaters

Theater Gnaffel
Theaterschip Kwaak
Odeon De Spiegel Theaters (2 locaties!)
Verteltheater De Verhalenboot
Theater Young Ones

Podia

Sociaal Culturele vereniging Eureka
Poppodium Hedon / Popfrontcafé / Buro Ruis

Librije Hotel
Hanze Hotel
Hotel Fidder
Campanile Hotel
Mercure Hotel
Sandton Pillows Zwolle
Bilderberg Grand Hotel Wientjes
Hotel Lumen
Hotel Zalkerbroek (Zalk, aan de N50 richting Kampen)

De op is hier te vinden (en te wijzigen)
pi_116425877
Hier verder
pi_116425892
Sterkte met hem, yo.
pi_116425920
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 16:51 schreef zarGon het volgende:
Sterkte met hem, yo.
Hij had in vorig trieste turk gezet haha is gewoon voor lol zargon
pi_116426429
quote:
14s.gif Op woensdag 5 september 2012 16:50 schreef Gulmez het volgende:
Hier verder
hier verder met Zwolle ja. Als je over DH of Zoetermeer wil lullen doe je dat maar in dat topic. En Zwolle afzeiken doe je wat mij betreft ook elders. Hier iig niet.
pi_116426485
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2012 17:04 schreef stbabylon het volgende:

[..]

hier verder met Zwolle ja. Als je over DH of Zoetermeer wil lullen doe je dat maar in dat topic. En Zwolle afzeiken doekje wat mij betreft ook elders. Hier iig val niet.
Is goed, ik hoef hier niet eens te posten wat mij betreft, maar steeds zie ik dat mensen op mijn posts reageren, als je gewoon over ander onderwerp heb wat niks met mij te maken heeft zal je me ook niet meer hier zien posten..
pi_116429333
Boertje Beelz.... - mooie alliteratie _O_
pi_116430891
Het moet niet gekker worden, nu wordt zelfs de TT al vervuild met die tyfus-allochtonentaal, wat de neuk is skirre dan weer? En dan ook nog één of andere klote achterstandswijk uit Den Haag in de TT die geen zak met Zwolle te maken heeft. |:(

Gulmez, je zegt dat je hier niet meer gaat posten, klik dan gewoon ff op 'topic niet meer volgen' en ga een ander topic verzieken! :{w
pi_116431196
TT aangepast naar iets leesbaars. Gulmez, je hebt waarschuwingen genoeg gehad nu, dus óf je praat normaal óf al je posts worden gelijk naar de prullenbak verbannen, jouw keuze.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_116431250
quote:
2s.gif Op woensdag 5 september 2012 19:15 schreef Misstique het volgende:
TT aangepast naar iets leesbaars. Gulmez, je hebt waarschuwingen genoeg gehad nu, dus óf je praat normaal óf al je posts worden gelijk naar de prullenbak verbannen, jouw keuze.
doe normaal dan beelz zet toch trieste turk waarom mag ik dan niet zeggen boertje ik vind het onrespectvol gedrag en raar dat als ik iets zeg wat niet eens met afkomst te maken heb wat beelz wel deed dat dat wel mag dus ik denk dat je beter naar jezelf moet kijken aangezien jij met 2 mate meet
pi_116431584
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 19:17 schreef Gulmez het volgende:

[..]

doe normaal dan beelz zet toch trieste turk waarom mag ik dan niet zeggen boertje ik vind het onrespectvol gedrag en raar dat als ik iets zeg wat niet eens met afkomst te maken heb wat beelz wel deed dat dat wel mag dus ik denk dat je beter naar jezelf moet kijken aangezien jij met 2 mate meet
Voelde jij je aangesproken dan? :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_116437573
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 19:17 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Boertje beelz ging het me dan ook totaal niet om, maar dat "skirre" oid? Dat is geen woord en niemand hier snapt wat het betekent en daar zijn we allemaal wel redelijk klaar mee. Heeft geen drol met je afkomst te maken maar met je 'stoere' straattaal.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_116437668
Ow en wat posts met die stomme straattaal verwijderd dus.
pi_116437885
quote:
4s.gif Op woensdag 5 september 2012 21:40 schreef Misstique het volgende:

[..]

Boertje beelz ging het me dan ook totaal niet om, maar dat "skirre" oid? Dat is geen woord en niemand hier snapt wat het betekent en daar zijn we allemaal wel redelijk klaar mee. Heeft geen drol met je afkomst te maken maar met je 'stoere' straattaal.
OK, dan moet je dus Boertje Beelz terugzetten in de TT. Was niks mis mee en Beelz vindt het alleen maar geweldig.
  woensdag 5 september 2012 @ 21:48:18 #15
318842 Descendent
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_116438051
Wat een internetautisten zijn we hier toch weer met zn allen he... :')
Of hebben sommige mensen hier gewoon een niet aflatende honger?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
pi_116438053
Zo dan?
  woensdag 5 september 2012 @ 21:48:48 #17
318842 Descendent
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_116438083
quote:
6s.gif Op woensdag 5 september 2012 21:48 schreef Misstique het volgende:
Zo dan?
Je mist er nog eentje :P
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
pi_116438408
Mierenneuken:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik hoop dat het vanaf nu een gezellig topic wordt over allerlei Zwolse gein en ongein ^O^
I reject reality and substitute my own
pi_116439160
nu denkt ie boertje dat ik die pussy tt heb geschreven :')
pi_116439301
Komen jullie allemaal van zwolle of zijn jullie hier gekomen door werk of opleiding om ff op ander onderwerp te gooien ;) ;) maar vanaf nu post ik niet meer mee behalve als jullie over mij praten dus als jullie over anderen dingen hebben post ik niet mee alleen als ik zie dat jullie over mij praten zeg ik gewoon ook mijn mening, dus succes met dit topic.
pi_116442496
Zo, je mist toch wat op fok als je een hele dag bij de bruisweken aan het helpen bent.
pi_116448401
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 23:11 schreef Kekaa het volgende:
Zo, je mist toch wat op fok als je een hele dag bij de bruisweken aan het helpen bent.
Heb jij iemand van de peperbus zien vallen? :') zo zie je dat twitter 0% betrouwbaar is, iedereen neemt gewoon aan van een ander van twitter zonder bron en zo komen hele verhalen wat nergens op slaat
pi_116448909
Ik reageer alleen als er iemand op mij reageert... werkt goed...
pi_116450318
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 07:10 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Heb jij iemand van de peperbus zien vallen? :') zo zie je dat twitter 0% betrouwbaar is, iedereen neemt gewoon aan van een ander van twitter zonder bron en zo komen hele verhalen wat nergens op slaat
Hee.. ik zei niks over jou, dus niet reageren!!

Nee, niet gezien. Wel gehoord over de porto dat er ineens allemaal politie was.
  donderdag 6 september 2012 @ 12:09:50 #25
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_116454562
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 15:02 schreef Gulmez het volgende:

[..]

wil je me adres wil je me telefoon nummer ik geef sukkel kijekn of je butien fok ook zo grote jongen ben boeren provinciaal
Aaaw wat schattig O+
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')