hier verder met Zwolle ja. Als je over DH of Zoetermeer wil lullen doe je dat maar in dat topic. En Zwolle afzeiken doe je wat mij betreft ook elders. Hier iig niet.quote:
Is goed, ik hoef hier niet eens te posten wat mij betreft, maar steeds zie ik dat mensen op mijn posts reageren, als je gewoon over ander onderwerp heb wat niks met mij te maken heeft zal je me ook niet meer hier zien posten..quote:Op woensdag 5 september 2012 17:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
hier verder met Zwolle ja. Als je over DH of Zoetermeer wil lullen doe je dat maar in dat topic. En Zwolle afzeiken doekje wat mij betreft ook elders. Hier iig val niet.
doe normaal dan beelz zet toch trieste turk waarom mag ik dan niet zeggen boertje ik vind het onrespectvol gedrag en raar dat als ik iets zeg wat niet eens met afkomst te maken heb wat beelz wel deed dat dat wel mag dus ik denk dat je beter naar jezelf moet kijken aangezien jij met 2 mate meetquote:Op woensdag 5 september 2012 19:15 schreef Misstique het volgende:
TT aangepast naar iets leesbaars. Gulmez, je hebt waarschuwingen genoeg gehad nu, dus óf je praat normaal óf al je posts worden gelijk naar de prullenbak verbannen, jouw keuze.
Voelde jij je aangesproken dan?quote:Op woensdag 5 september 2012 19:17 schreef Gulmez het volgende:
[..]
doe normaal dan beelz zet toch trieste turk waarom mag ik dan niet zeggen boertje ik vind het onrespectvol gedrag en raar dat als ik iets zeg wat niet eens met afkomst te maken heb wat beelz wel deed dat dat wel mag dus ik denk dat je beter naar jezelf moet kijken aangezien jij met 2 mate meet
Boertje beelz ging het me dan ook totaal niet om, maar dat "skirre" oid? Dat is geen woord en niemand hier snapt wat het betekent en daar zijn we allemaal wel redelijk klaar mee. Heeft geen drol met je afkomst te maken maar met je 'stoere' straattaal.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:17 schreef Gulmez het volgende:
[..]
doe normaal dan beelz zet toch trieste turk waarom mag ik dan niet zeggen boertje ik vind het onrespectvol gedrag en raar dat als ik iets zeg wat niet eens met afkomst te maken heb wat beelz wel deed dat dat wel mag dus ik denk dat je beter naar jezelf moet kijken aangezien jij met 2 mate meet
OK, dan moet je dus Boertje Beelz terugzetten in de TT. Was niks mis mee en Beelz vindt het alleen maar geweldig.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Boertje beelz ging het me dan ook totaal niet om, maar dat "skirre" oid? Dat is geen woord en niemand hier snapt wat het betekent en daar zijn we allemaal wel redelijk klaar mee. Heeft geen drol met je afkomst te maken maar met je 'stoere' straattaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
Je mist er nog eentjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik hoop dat het vanaf nu een gezellig topic wordt over allerlei Zwolse gein en ongein
I reject reality and substitute my own
Heb jij iemand van de peperbus zien vallen?quote:Op woensdag 5 september 2012 23:11 schreef Kekaa het volgende:
Zo, je mist toch wat op fok als je een hele dag bij de bruisweken aan het helpen bent.
Hee.. ik zei niks over jou, dus niet reageren!!quote:Op donderdag 6 september 2012 07:10 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Heb jij iemand van de peperbus zien vallen?zo zie je dat twitter 0% betrouwbaar is, iedereen neemt gewoon aan van een ander van twitter zonder bron en zo komen hele verhalen wat nergens op slaat
Aaaw wat schattigquote:Op woensdag 5 september 2012 15:02 schreef Gulmez het volgende:
[..]
wil je me adres wil je me telefoon nummer ik geef sukkel kijekn of je butien fok ook zo grote jongen ben boeren provinciaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |