Ik hoop hetquote:Op woensdag 5 september 2012 15:51 schreef Dimens het volgende:
Worden waarschijnlijk gewoon 5 dingen die aan bod zullen komen en niet de 5 van iPhone 5.
Denk ik.
Dat vind ik ook, inderdaad.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het zou onlogisch zijn om de nieuwe iPhone de iPhone 5 te noemen.
Of een nieuwe iMac? Die is ook nodig aan vervanging toe.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:54 schreef Dimens het volgende:
Ik denk de nieuwe iPhone, iOS 6 die op dat moment beschikbaar zal zijn en 3 iPods die met nieuwe modellen komen.
Dat denk ik niet. Ik denk dat ze nu met de iPods zullen komen en misschien wel een iPad mini.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:55 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Of een nieuwe iMac? Die is ook nodig aan vervanging toe.
Ik heb gehoord dat de iPad Mini pas in oktober komt.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Ik denk dat ze nu met de iPods zullen komen en misschien wel een iPad mini.
Tevens staat de iTV ook nog op het lijstje. Maar die verwacht ik niet.
Was ik me ook net aan het afvragenquote:Op woensdag 5 september 2012 15:58 schreef remlof het volgende:
Wat wordt er modified aan de new iPad?
Het zijn allemaal rumoeren natuurlijk.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:56 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat de iPad Mini pas in oktober komt.
Ze komen niet met een iTV, dan wordt die commerciële omroep uit Engeland boosquote:Op woensdag 5 september 2012 16:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het zijn allemaal rumoeren natuurlijk.
Ik hoop wel dat ze snel met een iTV zullen komen welke ook nog eens een OLED display heeft.
Rechtszaak!11!!!!!quote:Op woensdag 5 september 2012 16:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze komen niet met een iTV, dan wordt die commerciële omroep uit Engeland boos
Apple TV zal kan ook niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze komen niet met een iTV, dan wordt die commerciële omroep uit Engeland boos
Dat laatste denk ik, met Retina schermquote:Op woensdag 5 september 2012 16:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Apple TV zal kan ook niet.
Of Apple TV is de volgende generatie. Een volwaardige televisie.
Waarschijnlijk niet. Vast gewoon met een 1920x1080 resolutie en veel later met een retina scherm.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik, met Retina scherm
Ja handig, met een scherm komen wat afwijkt van elke TV standaard..quote:Op woensdag 5 september 2012 16:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik, met Retina scherm
Het is niet de 5e iPhone dus best wel onlogisch.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:44 schreef waspoedertje het volgende:
Ben benieuwd nasr de iphone 5
Iphone 5 is wel logische naam
Als je naar benummering kijkt weer welquote:Op woensdag 5 september 2012 16:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is niet de 5e iPhone dus best wel onlogisch.
Dit.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:51 schreef nietzman het volgende:
ALS HET NIET DE IPHONE VIJF GAAT HETEN IS HET ALLEMAAL DE SGULT VAN UIROPA.
Maar wel, 5 jaar iPhone...quote:Op woensdag 5 september 2012 16:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
EN DE MAROKANNEN!!!!111!!!quote:Op woensdag 5 september 2012 16:51 schreef nietzman het volgende:
ALS HET NIET DE IPHONE VIJF GAAT HETEN IS HET ALLEMAAL DE SGULT VAN UIROPA.
Firmware, iPhone, en welke tool?quote:Op woensdag 5 september 2012 16:57 schreef FUFR het volgende:
als jullie dadelijk een Iphone zien vliegen, lekker laten gaan. Schijtding.
probeer m te jailbreaken en blijft maar Exploit Failed geven.
laatst wat ik zag 4.2.1, 3G, redsn0w beta 2quote:Op woensdag 5 september 2012 16:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Firmware, iPhone, en welke tool?
tryingquote:Op woensdag 5 september 2012 17:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Volgens mij kan je het ook met Greenpois0n doen, gebruik die eens
Dan zit je in DFUquote:Op woensdag 5 september 2012 17:15 schreef FUFR het volgende:
nu heb ik een zoewart scherm en reageert ie nergens meer op
ja zou je denken, zegt Itunes ook maar verder reageert GP niet.quote:
Gewoon home en power tegelijk indrukken tot je het appeltje zietquote:Op woensdag 5 september 2012 17:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja zou je denken, zegt Itunes ook maar verder reageert GP niet.
vanwege zwart scherm nu maar eerst via IT even weer herstellen.
Maar hij is dus niet geactiveerd op dit moment..
na 3 minuten wordt dat ook vervelend, ben nu aan het herstellen en begin dan weer...opnieuw..quote:Op woensdag 5 september 2012 17:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon home en power tegelijk indrukken tot je het appeltje ziet
Echt veel mensen hebben moeite met jailbreaken op fokquote:Op woensdag 5 september 2012 17:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
na 3 minuten wordt dat ook vervelend, ben nu aan het herstellen en begin dan weer...opnieuw..
apple en ik gaan niet goed samen..
Die mensen lezen gewoon niet, het is echt zo doodsimpel, maar je moet wel alle stappen GOED doen, en niet wat lukraak klikken.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Echt veel mensen hebben moeite met jailbreaken op fok
Klopt, maar ik heb ondertussen zovaak gejailbreakt dat het echt standaard riedeltjes zijn geworden, dus ik snap die problemen nooit zoquote:Op woensdag 5 september 2012 17:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die mensen lezen gewoon niet, het is echt zo doodsimpel, maar je moet wel alle stappen GOED doen, en niet wat lukraak klikken.
stierenpoep. ik lees zelfs voordat ik jullie inschakelquote:Op woensdag 5 september 2012 17:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die mensen lezen gewoon niet, het is echt zo doodsimpel, maar je moet wel alle stappen GOED doen, en niet wat lukraak klikken.
ja helaas wel en daar ging het in eerste instantie omquote:
Volgens mij moet blacksn0w je wel helpenquote:Op woensdag 5 september 2012 18:33 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja helaas wel en daar ging het in eerste instantie om
Je hebt gelijk. Het huidige model is "de 4S'de" iPhone, dus die is volledig logisch.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
ga ff kijken, zit op BB 05.15.04 en las net het hele ultrasn0w verhaal...quote:Op woensdag 5 september 2012 18:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Volgens mij moet blacksn0w je wel helpen
Whatsize doet dit wel aardig.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wat gebruikten jullie ook alweer om een beetje makkelijk te kijken welke bestanden/apps een beetje veel ruimte in nemen, zodat je kan opschonen?
Zo'n App met zo'n grafische ronde weergave in verschilende kleuren
ik gebruik appcleanerquote:Op woensdag 5 september 2012 18:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wat gebruikten jullie ook alweer om een beetje makkelijk te kijken welke bestanden/apps een beetje veel ruimte in nemen, zodat je kan opschonen?
DaisyDiskquote:Op woensdag 5 september 2012 18:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
effe wachten, ben bijna expertquote:Op woensdag 5 september 2012 18:51 schreef AppleOcean het volgende:
Nu we het toch over jailbreaken hebben, wie wil me helpen?
Ik heb hetzelfde probleem als dat op de vorige page.
als ie reboot dan he...quote:
Dit. Ik heb nog nooit problemen gehad met jailbreaken. Het ergste dat ik heb meegemaakt is dat ik het twee of drie keer moest herhalen voordat Cydia eenmaal geïnstalleerd werd, maar dat is omdat ik altijd meteen de eerste build pak. Als je later gaat jailbreaken, zijn alle bugs er wel uit, en moet het gewoon de eerste keer lukken.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
troost: per ongeluk ook gedownload, startte hier ook nietquote:Op woensdag 5 september 2012 19:11 schreef AppleOcean het volgende:
dat heb ik al ik weet niet hoevaak gedaan, maar het werkt niet.
absinthe voor mac os X start niet eens op.
Dan probeer je toch een van de andere jailbreaktoolquote:Op woensdag 5 september 2012 19:11 schreef AppleOcean het volgende:
dat heb ik al ik weet niet hoevaak gedaan, maar het werkt niet.
absinthe voor mac os X start niet eens op.
Watsap?quote:
Redsnow werkt ook niet..quote:Op woensdag 5 september 2012 19:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan probeer je toch een van de andere jailbreaktool
Jailbreaken lukt nog steeds niet.quote:
Ja ik heb geen idee man, Absinthe herkent hem niet, na wat redownloads ook al. Al op een andere computer geprobeerd?quote:Op woensdag 5 september 2012 19:33 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Jailbreaken lukt nog steeds niet.
quote:Op woensdag 5 september 2012 18:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Volgens mij moet blacksn0w je wel helpen
Kan je met een jailbroken ATV2 met XBMC niet direct mkv afspelen?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:53 schreef w00h00 het volgende:
Oke, ff vraagje.
Wat is de makkelijkste en snelste manier om gedownloaden .MKV bestanden via mijn Apple TV af te spelen? Het liefst wil ik beeld kwaliteit behouden, maar indien het veel makkelijker is om het te converteren en de beeldkwaliteit is niet heul veul slechter dan is dit voor mij ook nog een optie.
Ik heb naast mijn Apple TV een wifi netwerk met iMac, Macbook, iPad en iPhone beschikbaar.
Ivi Pro werkt erg soepel hierquote:Op woensdag 5 september 2012 20:53 schreef w00h00 het volgende:
Oke, ff vraagje.
Wat is de makkelijkste en snelste manier om gedownloaden .MKV bestanden via mijn Apple TV af te spelen? Het liefst wil ik beeld kwaliteit behouden, maar indien het veel makkelijker is om het te converteren en de beeldkwaliteit is niet heul veul slechter dan is dit voor mij ook nog een optie.
Ik heb naast mijn Apple TV een wifi netwerk met iMac, Macbook, iPad en iPhone beschikbaar.
Equalizer en volume booster voor mn macbook.quote:
Vind de iPhone 5 een afstandsbediening tot zover, maar Android is kutquote:Op woensdag 5 september 2012 21:29 schreef Susanne2611 het volgende:
Hmmmmm, word niet van alle berichten even vrolijk... Twijfel dan toch weer tussen deze, de Samsung Galaxy S3 en de Iphone 5, hoe weet ik welke voor mij de beste keuze is?
Sorry hoor, maar volg je niet...quote:Op woensdag 5 september 2012 21:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vind de iPhone 5 een afstandsbediening tot zover, maar Android is kut
Vind de iPhone 5 te lang, voelt als een afstandsbediening zoals je ziet op de huidige gelekte foto'squote:Op woensdag 5 september 2012 21:32 schreef Susanne2611 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar volg je niet...
ben je onhandig oftewel laat je je telefoon wel eens vallen?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:35 schreef Susanne2611 het volgende:
Oke zo bedoel je... En Android vind ik zeker niet kut!
Ik ben anders heel tevreden met mijn HTC, zou 'm eerlijk gezegd niet voor een iPhone willen inruilenquote:Op woensdag 5 september 2012 21:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vind de iPhone 5 een afstandsbediening tot zover, maar Android is kut
Meeste Androids die ik zie laggen altijd zoquote:Op woensdag 5 september 2012 21:59 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik ben anders heel tevreden met mijn HTC, zou 'm eerlijk gezegd niet voor een iPhone willen inruilen
Ligt aan alle bloatware die erop zitquote:Op woensdag 5 september 2012 22:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Meeste Androids die ik zie laggen altijd zo
Heb je ook met jailbreak op iOS, alles wat Apple zegt dat niet kan maken de 3rd party developersquote:Op woensdag 5 september 2012 22:01 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ligt aan alle bloatware die erop zit
Lang leve de custom ROMs, haha. Maar goed, dat is natuurlijk niet iets voor huis-tuin-en-keukengebruikers
Vrijwillige devvers kunnen een toestel nog sneller en functioneler maken dan de ontwikkelaars die ervoor betaald krijgen
Java kan sowieso erg handig zijn omdat er redelijk wat apps gebaseerd zijn op Java.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:16 schreef AppleOcean het volgende:
fuck.
is het echt zon kutprogramma?
het had trouwens een update net.
Air Video?quote:Op woensdag 5 september 2012 20:53 schreef w00h00 het volgende:
Oke, ff vraagje.
same hier met de S2.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:59 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik ben anders heel tevreden met mijn HTC, zou 'm eerlijk gezegd niet voor een iPhone willen inruilen
Disk Inventory X.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hoezo "na vandaag zeker"?quote:Op woensdag 5 september 2012 22:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
same hier met de S2.
na vandaag zeker.
Hmm, maar hij lijkt op de zwarte iPhone 5 die in een ander filmpje te zien was. Natuurlijk is niets zeker tot Apple het onthult, maar het lijkt toch wel erg zeker te worden.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat filmpje was toch al als fake bestempeld volgens mij?
-edit wordt inderdaad hevig aan getwijfeld
http://www.macrumors.com/(...)rogram-error-screen/
Een geweldige reclamestunt ja.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:50 schreef DutchErrorist het volgende:
Dit is geweldig
http://www.macobserver.co(...)over-iphone-5-design
WhatSize.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
het gekut met Sam's iphone...quote:
Ik vind de kleurweergave op de iPhone wel minderquote:Op donderdag 6 september 2012 11:06 schreef FUFR het volgende:
maar ik geef toe dat een iphone tov de galaxyserie wel een beter scherm heeft qua aanraken enzo.
je tiept er op een Iphone echt wel minder langs vind ik.
tot zover de voordelen
lolwhut?quote:Op donderdag 6 september 2012 15:37 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik vind de kleurweergave op de iPhone wel minder
quote:Op donderdag 6 september 2012 15:37 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 september 2012 15:37 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Gebaseerd op een vergelijking van meerdere 4S'en en mijn HTC Desire S. Vooral groen was veel grauwer en donkerder.quote:
Dat begrijp ik, en ik heb dan ook nooit geïnsinueerd dat het verschil daardoor werd veroorzaakt.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:09 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Meer verzadiging is niet meer beter.
De iphone is altijd schaars net na release dus ik zou hem niet te snel weg doen als je geen reserve toestel hebtquote:Op donderdag 6 september 2012 19:02 schreef foetre het volgende:
Wat is een goede vraagprijs voor een zwarte 4s 32gb met standaard accesoires incl orginele doos en bon hij heeft nauwelijks gebruikssporen.Ik krijg namelijk die nieuwe iphone voor me verjaardag(25 sept)
Splackquote:
Die kerel in dat filmpje kon zo Splackavellie zijnquote:Op donderdag 6 september 2012 22:04 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ben benieuwd of er ook een 'part 2' of meer is
Oooh, op die manier. Jaaquote:Op donderdag 6 september 2012 22:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die kerel in dat filmpje kon zo Splackavellie zijn
daar zou ik maar minstens 150 bijtellenquote:Op donderdag 6 september 2012 19:16 schreef foetre het volgende:
Ik heb momenteel een bod gekregen van een kennis voor 300 euro en dan hoeft ie hem pas als ik m'n nieuwe heb.Maar volgens mij is dat wat aan de lage kant.
Wat log en regelmatig wat patches die nodig zijn maar er zijn nog zat hardware toepassingen die het gebruiken. Dus eraf kicken is niet helemaal een goed idee. Dan zou ik eerder flash verwijderen, daar komt HTML5 en javascript goed voor in de plaats.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:16 schreef AppleOcean het volgende:
fuck.
is het echt zon kutprogramma?
het had trouwens een update net.
Flash is al wegquote:Op donderdag 6 september 2012 22:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wat log en regelmatig wat patches die nodig zijn maar er zijn nog zat hardware toepassingen die het gebruiken. Dus eraf kicken is niet helemaal een goed idee. Dan zou ik eerder flash verwijderen, daar komt HTML5 en javascript goed voor in de plaats.
Google even op clicktoplugin, dat werkt echt fijn daarvoorquote:Op donderdag 6 september 2012 22:41 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Flash is al weg.
Moet alleen nog een flash to html5 converter installeren.
http://gizmodo.com/594074(...)is-up-so-badly-nokiaquote:Op vrijdag 7 september 2012 00:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
Die nieuwe Nokia Lumia heeft een f*cking goede camera..
Dan is een air voldoende.quote:Op donderdag 6 september 2012 21:31 schreef Kandijfijn het volgende:
Macbook Pro of toch een Air?
Doel: Adminstratie, Fotosoepen, wat filmpjes bewerken (geen zwaar rekenwerk, meer knippen, plakken), veel deskresearch.
Ik nijg zelf richting de Air omdat ik heel veel op pad ben en de rekenkracht van een Pro niet echt nodig heb.
Dat is op hetzelfde publiek gericht als die randmongool die een skydive photoshoot doet met zijn telefoon. Echt vanwege de kwaliteit, niet vanwege het feit dat hij ervoor betaald wordt mensenquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vind het wel een beetje muggenziften hoor. Wat denken mensen dan, dat een miljoenen kostend reclame filmpje inderdaad met die smartphone geschoten word.
Nouja als je midden in je reclamefilmpje side-by-side footage laat zien, duidelijk van mindere kwaliteit dan de rest van het filmpje, met de overlay OIS ON / OIS OFF, dan ga ik er inderdaad vanuit dat dat met die camera geschoten is en eventueel wat opgepoetst is. Zeker met in het achterhoofd de werkelijke ongelooflijke beelden die de PureView 808 produceert.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vind het wel een beetje muggenziften hoor. Wat denken mensen dan, dat een miljoenen kostend reclame filmpje inderdaad met die smartphone geschoten word. Zo'n gizmodo dat nu z'n vertrouwen geschaad is en hij 'm daarom niet koopt is echt een dropveter eerste klas.
Er heeft iemand in de namontage een foutje gemaakt door dit niet op te schonen, maar iedereen die überhaupt 1 tel gedacht heeft dat dit filmpje ECHT met een lumnia 920 geschoten was door een neger op de fiets in plaats van een volledige productiemaatschappij met professionele apparatuur heeft dringend een reality check nodig.
dat dus.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vind het wel een beetje muggenziften hoor. Wat denken mensen dan, dat een miljoenen kostend reclame filmpje inderdaad met die smartphone geschoten word. Zo'n gizmodo dat nu z'n vertrouwen geschaad is en hij 'm daarom niet koopt is echt een dropveter eerste klas.
Er heeft iemand in de namontage een foutje gemaakt door dit niet op te schonen, maar iedereen die überhaupt 1 tel gedacht heeft dat dit filmpje ECHT met een lumnia 920 geschoten was door een neger op de fiets in plaats van een volledige productiemaatschappij met professionele apparatuur heeft dringend een reality check nodig.
Jij let blijkbaar niet zo goed op op dit forumquote:Op donderdag 6 september 2012 22:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die kerel in dat filmpje kon zo Splackavellie zijn
Nee, vind ik niet. Ze "demonstreren" de telefoon, dus de implicatie is dat wat je ziet met die telefoon geschoten is. Of dat reëel is of niet: dat is waar duidelijk naar gehint wordt.quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zeg nergens dat daar niet naar gehint wordt. Maar als je het GELOOFD ben je simpelweg hopeloos naïef.quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:51 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet. Ze "demonstreren" de telefoon, dus de implicatie is dat wat je ziet met die telefoon geschoten is. Of dat reëel is of niet: dat is waar duidelijk naar gehint wordt.
appzapper, appcleanerquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:21 schreef AppleOcean het volgende:
Wie heeft er een handig tooltje waarmee ik shit van mijn mac kan verwijderen?
Verwachte reactie van windows fanboy: diskutil> format
diskutil> formatquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:21 schreef AppleOcean het volgende:
Zo'n geel doekje en wat schoonmaakmiddel aangelengd met heet water. Voortaan je Mac niet meer meenemen naar de wc.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:21 schreef AppleOcean het volgende:
een dubieus doekjequote:Op vrijdag 7 september 2012 17:54 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Zo'n geel doekje en wat schoonmaakmiddel aangelengd met heet water. Voortaan je Mac niet meer meenemen naar de wc.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:54 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Zo'n geel doekje en wat schoonmaakmiddel aangelengd met heet water. Voortaan je Mac niet meer meenemen naar de wc.
Een S3 gooi ik na een week kapot dus als ik mn iphone langer dan een week heel kan houden heb ik al een betere dealquote:Op woensdag 5 september 2012 21:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
ben je onhandig oftewel laat je je telefoon wel eens vallen?
dan de S2 of 3. een iphone gooi je meteen kapot.
Gewoon doen. Als het niet bevalt (wat ik me niet voor kan stellen) dan verkoop je hem gewoon weerquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:23 schreef J.Appleseed het volgende:
Hmm... een goede vriend van me uit Israel heeft me zijn 16GB iPhone 4 aangeboden voor 250 euro, 275 inclusief verzekerd verzenden.
Simlockvrij, goede staat, alles. Maakt 't wel aantrekkelijk om "eens" iets anders te proberen
Doen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:23 schreef J.Appleseed het volgende:
Hmm... een goede vriend van me uit Israel heeft me zijn 16GB iPhone 4 aangeboden voor 250 euro, 275 inclusief verzekerd verzenden.
Simlockvrij, goede staat, alles. Maakt 't wel aantrekkelijk om "eens" iets anders te proberen
Jep. Alleen doen mijn ouders moeilijk want "wees blij met wat je hebt", de gebruikelijke kritieken. Tja, ik wil ook wel eens wat anders...quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gewoon doen. Als het niet bevalt (wat ik me niet voor kan stellen) dan verkoop je hem gewoon weer
Tsja, daar kan ik natuurlijk niet tussenin gaan zittenquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:32 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Jep. Alleen doen mijn ouders moeilijk want "wees blij met wat je hebt", de gebruikelijke kritieken. Tja, ik wil ook wel eens wat anders...
Ik moet ook eens gaan kijken hoe ik ze kan overuigen. Een computer van duizend euro is oké maar een telefoon van een dikke maandloon niet? Does not compute...quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tsja, daar kan ik natuurlijk niet tussenin gaan zitten
Raar idd.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:33 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik moet ook eens gaan kijken hoe ik ze kan overuigen. Een computer van duizend euro is oké maar een telefoon van een dikke maandloon niet? Does not compute...
Nou ja, op je computer heb je natuurlijk garantie en op die iPhone neem ik aan niet meer. Ook is dat iets makkelijker uit je handen laten vallen etc.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:33 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik moet ook eens gaan kijken hoe ik ze kan overuigen. Een computer van duizend euro is oké maar een telefoon van een maandloon niet? Does not compute...
SE'en?quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Even z'n ouders SE'en hoor haha
Mja, inderdaad. En broertje wil van zijn Blackberry af, dus misschien als ik de HTC naar hem gaat dat ze het wel doen.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, op je computer heb je natuurlijk garantie en op die iPhone neem ik aan niet meer. Ook is dat iets makkelijker uit je handen laten vallen etc.
Voor genoemde prijs kun je nauwelijks de mist ingaan though. Misschien kun je dat als argument gebruiken
Social Engineeren, manipuleren zegmaar.quote:
Oh, datte, ja. Voor een psychologiestudent als ik zal dat niet al te moeilijk moeten zijnquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Social Engineeren, manipuleren zegmaar.
Google het maar eens
Preciesquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:37 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Oh, datte, ja. Voor een psychologiestudent als ik zal dat niet al te moeilijk moeten zijn![]()
Dan kun je met alle nerds in dit topic iMessagen op schoolquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:37 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Oh, datte, ja. Voor een psychologiestudent als ik zal dat niet al te moeilijk moeten zijn![]()
En de desbetreffende vriend, haha. Moet het nu met WhatsApp doen maar iMessage ziet er (uitgaande van de Mac-app) handiger uit.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:38 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Dan kun je met alle nerds in dit topic iMessagen op school
Jup.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:39 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
En de desbetreffende vriend, haha. Moet het nu met WhatsApp doen maar iMessage ziet er (uitgaande van de Mac-app) handiger uit.
Misschien binnenkort eerst eens even 'oefenen' met een 3GS van een vriend, kijken of iOS voor mij werkt als daily driver.
Moest dat dan?quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:42 schreef Stuart het volgende:
Er werd helemaal NIETS gezegd over het feit dat ik het werkgeheugen heb uitgebreid van 4 naar 8GB en dat ik de HDD heb vervangen voor een 256GB SSD
Nee, maar soms lees je dat mensen roepen dat je garantie dan vervalt of dat ze de originele terugplaatsen als ze naar de Apple Store gaanquote:
Op de Apple-site staan guides hoe je je geheugen moet uitbreiden. Ik denk niet dat je garantie daarvan vervalt.quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, maar soms lees je dat mensen roepen dat je garantie dan vervalt of dat ze de originele terugplaatsen als ze naar de Apple Store gaan
Het ging meer om de HDD maar ook dat staat in de handleiding. Overigens, merkwaardig genoeg zijn er geen handleidingen beschikbaar vooralsnog voor de MBP 2012 (niet retina)quote:Op vrijdag 7 september 2012 20:45 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Op de Apple-site staan guides hoe je je geheugen moet uitbreiden. Ik denk niet dat je garantie daarvan vervalt.
goede keusquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:07 schreef justmattie het volgende:
Een week of twee geleden heb ik jullie lastig gevallen met mijn twijfels tussen de MBP of MBA.
De Air was misschien wel het meest geschikt voor mijn doeleinden, maar ik heb toch voor de Pro gekozen vanwege de uitbreidingsmogelijkheden en net iets meer aansluitpoorten.
Nu uitvogelen hoe alles werkt op dit geniale stukje techniek
Ik weet niet of dat kan eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 8 september 2012 00:12 schreef justmattie het volgende:
Thanks. Ik ben er zeer blij mee. Morgen eens uitzoeken hoe ik m'n pc en Mac toegang tot elkaar kan geven.
Natuurlijk wel. Als is "toegang" een beetje vaag.quote:Op zaterdag 8 september 2012 09:37 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat kan eerlijk gezegd.
Zou kunnen dat het kan, maar ik denk van niet.
Klopt, ik ging er eig vanuit dat hij vanaf zijn mac zijn pc wilde controllenquote:Op zaterdag 8 september 2012 09:57 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Als is "toegang" een beetje vaag.
Ook dat kan. Met iets als TeamViewer. Maar schijven delen kan ook gewoon.quote:Op zaterdag 8 september 2012 09:59 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Klopt, ik ging er eig vanuit dat hij vanaf zijn mac zijn pc wilde controllen
Ja, gewoon een map delen op je windows machine.quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:48 schreef justmattie het volgende:
Ik bedoelde via een netwerk
Zodat ik op m'n pc wat series kan downloaden en ze via de Mac kan bekijken.
En dat kan ook. Ik logde voorheen thuis gewoon in op een werkstation op mijn werk met Windows 7 en bij mijn huidige baan kan ik ook op de RDS omgeving van mijn werkgever inloggen vanaf mijn Mac.quote:Op zaterdag 8 september 2012 09:59 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Klopt, ik ging er eig vanuit dat hij vanaf zijn mac zijn pc wilde controllen
Van Mac naar Windows, daar heeft MS gewoon een RDP client voor gemaakt. Die werkte voorheen voor mij prima.quote:Op zaterdag 8 september 2012 10:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook dat kan. Met iets als TeamViewer. Maar schijven delen kan ook gewoon.
Oh vet ff proberen danquote:Op zaterdag 8 september 2012 10:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook dat kan. Met iets als TeamViewer. Maar schijven delen kan ook gewoon.
Bij elke laadcyclus gaat je batterij achteruit, is normaalquote:Op zaterdag 8 september 2012 14:46 schreef Stuart het volgende:
Mijn MBP zit momenteel aan de lader en in coconutBattery was 100% 5494mAh. Dat was de batterij vanmorgen ook maar nu staat er bij current charge 5483mAh. Nu is dat maar fractioneel lager, maar ik vraag me eigenlijk af hoe dat kan en of dat 'normaal' is![]()
Het aantal mAh gaat ook wel eens omhoog, naar bijvoorbeeld 5510 (ik noem maar even wat).quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bij elke laadcyclus gaat je batterij achteruit, is normaal
Mijn MBA11 is in acht maanden gedaald naar 92% en staat sinds enkele volledige drains weer op 96% health in coconut.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bij elke laadcyclus gaat je batterij achteruit, is normaal
Vaag, maar het is normaal dat je batterij slechter wordt, is ook met iPhones e.dquote:Op zaterdag 8 september 2012 15:19 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Mijn MBA11 is in acht maanden gedaald naar 92% en staat sinds enkele volledige drains weer op 96% health in coconut.
Een drain is van 100 naar 0quote:Op zaterdag 8 september 2012 15:31 schreef AppleOcean het volgende:
Wat is een drain?
Ik ben trouwens eindelijk jailbroken.
Oke thanxquote:Op zaterdag 8 september 2012 15:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vaag, maar het is normaal dat je batterij slechter wordt, is ook met iPhones e.d
[..]
Een drain is van 100 naar 0
Gewoon niet teveel meuk en thema's installerenquote:Op zaterdag 8 september 2012 20:29 schreef AppleOcean het volgende:
Jailbreaken werkt perfect
Ik snap niet waarom ik hem ooit weg heb gedaan.
Ik heb cydelete, wel handig daarvoorquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon niet teveel meuk en thema's installeren
Ja... ik denk dat Apple zeer binnenkort met 802.11AC komt.... Dan komt er thuis ook 1.quote:Op zondag 9 september 2012 02:02 schreef Saninl het volgende:
IBood.com
Airport express in de aanbieding!
Dat zijn allemaal schattingen en fluctuaties daarin zijn volkomen normaal. Ook veel grotere fluctuaties dan je nu ziet.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:46 schreef Stuart het volgende:
Mijn MBP zit momenteel aan de lader en in coconutBattery was 100% 5494mAh. Dat was de batterij vanmorgen ook maar nu staat er bij current charge 5483mAh. Nu is dat maar fractioneel lager, maar ik vraag me eigenlijk af hoe dat kan en of dat 'normaal' is![]()
Bedoel je dat deze nu al geupdate gaat worden? Volgens mij is deze pas sinds juni of juli verkrijgbaar. Of bedoel je dat niet?quote:Op zondag 9 september 2012 09:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja... ik denk dat Apple zeer binnenkort met 802.11AC komt.... Dan komt er thuis ook 1.
De airport met 802.11n zijn al jaren leverbaarquote:Op zondag 9 september 2012 11:11 schreef bear87 het volgende:
[..]
Bedoel je dat deze nu al geupdate gaat worden? Volgens mij is deze pas sinds juni of juli verkrijgbaar. Of bedoel je dat niet?
Deze versie is niet al jaren leverbaar, dit formaat/uiterlijk is pas sinds deze zomer te krijgen. Tot voor kort werd de versie geleverd die je direct in het stopcontact stopte. Vandaar dat ik me afvraag of deze dan nu alweer vervangen gaat worden, hij is er in deze vorm echt net 2 maanden.quote:Op zondag 9 september 2012 11:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De airport met 802.11n zijn al jaren leverbaarEn 802.11AC is de nieuwe snellere soon-to-be standaard. Het verbaast me eerlijk gezegd dat apple nog geen airport heeft met 802.11AC, aangezien ze meestal de eerste zijn met nieuwe (wifi) technieken. Zo waren ze ook de eerste met 802.11n en nieuwe bluetooth standaarden.
Ja lekker belangrijk hoe hij eruit zietquote:Op zondag 9 september 2012 11:20 schreef bear87 het volgende:
[..]
Deze versie is niet al jaren leverbaar, dit formaat/uiterlijk is pas sinds deze zomer te krijgen. Tot voor kort werd de versie geleverd die je direct in het stopcontact stopte. Vandaar dat ik me afvraag of deze dan nu alweer vervangen gaat worden, hij is er in deze vorm echt net 2 maanden.
Nee ik snap je punt niet. Ik zie dat er apple producten in de ramsjbak komt te liggen bij dagaanbieders. Daarop zeg ik dat het waarschijnlijk is dat er één 802.11AC basestation zal komen. En welk van de modellen dat wordt en hoe die gaat heten en óf en zo ja wélke er vervangen wordt zal me eerlijk gezegd aan mijn anus oxideren.quote:Op zondag 9 september 2012 11:30 schreef bear87 het volgende:
Dat zal best, maar mijn punt snap je toch ook wel? Apple brengt deze net uit, die gaan echt niet over 2 of 3 maanden dat hele ding weer vervangen. Dat er een 802.11AC variant komt ben ik met je eens, maar Apple vervangt zijn producten nooit na 2 maanden al.
Dus je snapt mijn punt best zo te zien.quote:Op zondag 9 september 2012 11:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee ik snap je punt niet. Ik zie dat er apple producten in de ramsjbak komt te liggen bij dagaanbieders. Daarop zeg ik dat het waarschijnlijk is dat er één 802.11AC basestation zal komen. En welk van de modellen dat wordt en hoe die gaat heten en óf en zo ja wélke er vervangen wordt zal me eerlijk gezegd aan mijn anus oxideren.
Ik ga voor 16gb, de meerprijs die Apple voor die paar gb rekent vind ik altijd buiten elke proportie.quote:Op zondag 9 september 2012 11:25 schreef AppleOcean het volgende:
Als de iphone 5 er is, en ik koop er eentje, welke zal ik dan nemen? 16 of 32 gb?
Apple producten liggen ook nooit bij de dagaanbieder met 30% prijsdaling... je punt?quote:Op zondag 9 september 2012 11:41 schreef bear87 het volgende:
[..]
Dus je snapt mijn punt best zo te zien.
Natuurlijk is het zeer waarschijnlijk dat er een 802.11AC basestation zal komen. Sterker nog, die komt er ook. Echter is deze airport leverbaar vanaf half juli 2012. Kans dat Apple die nu op heel korte termijn dan al gaat vervangen door de 802.11ac standaard lijkt me dan nogal klein, Apple vervangt producten nooit na 2 maanden al.
Maargoed, we wachten af, woensdag zal het wel groots worden aangekondigd dat Apple zijn AE na 2 maanden al verandert![]()
Onzin, bij Mediamarkt vind je ook vaak genoeg apple producten in de aanbieding. Je punt was?quote:Op zondag 9 september 2012 11:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Apple producten liggen ook nooit bij de dagaanbieder met 30% prijsdaling... je punt?
Joh wat wil je nou zeggen? JIJ probeert mijn bewering dat apple hoogstwaarschijnlijk met een 802.11AC router komt te koppelen aan een specifiek product. En dan ga je vervolgens beweren dat ik claim dat apple een airport expres binnen 2 maanden na introductie gaat vervangen.quote:Op zondag 9 september 2012 11:47 schreef bear87 het volgende:
[..]
Onzin, bij Mediamarkt vind je ook vaak genoeg apple producten in de aanbieding. Je punt was?
Overigens via de pricewatch van tweakers vind je momenteel maarliefst 6 modellen met een .ac standaard. Apple zal haast hebben ja
het probleem is dat je niet bij kunt plaatsenquote:Op zondag 9 september 2012 11:43 schreef bear87 het volgende:
[..]
Ik ga voor 16gb, de meerprijs die Apple voor die paar gb rekent vind ik altijd buiten elke proportie.
quote:Op zondag 9 september 2012 11:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Joh wat wil je nou zeggen? JIJ probeert mijn bewering dat apple hoogstwaarschijnlijk met een 802.11AC router komt te koppelen aan een specifiek product. En dan ga je vervolgens beweren dat ik claim dat apple een airport expres binnen 2 maanden na introductie gaat vervangen.
a. Ik zeg dat apple snel met 802.11AC komt
b. Ik heb nooit beweerd dat het een specifiek model zal betreffen
c. Courante apple producten liggen NOOIT in de ramsjbak
d. Apple producten in de aanbieding bij mediamarkt zijn
d.1 Meestal een product van een generatie ervóór.
d.2 Zelden kortingen van 30% of meer.
Dat is wat ik zeg. Wat jij verder nog wil lezen is geheel en al aan je eigen fantasie ontsproten.
Jouw reactie op de aanbieding van het specifieke prodcut AE was 'ik denk dat apple zeer binnenkort met 802.11ac komt'quote:Op zondag 9 september 2012 09:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja... ik denk dat Apple zeer binnenkort met 802.11AC komt.... Dan komt er thuis ook 1.
32GB.quote:Op zondag 9 september 2012 11:25 schreef AppleOcean het volgende:
Als de iphone 5 er is, en ik koop er eentje, welke zal ik dan nemen? 16 of 32 gb?
Ik had de 4s 32 maar kreeg niet meer als 10gb vol.Ga deze keer denk voor de 16gb.quote:Op zondag 9 september 2012 20:45 schreef Saninl het volgende:
[..]
32GB.
Doe ik ook, ik heb een 16GB 3GS gehad en nu de 16GB 4. Maar ik merk wel echt dat hij vol begint te raken..
Laat ik maar doen danquote:Op zondag 9 september 2012 20:45 schreef Saninl het volgende:
[..]
32GB.
Doe ik ook, ik heb een 16GB 3GS gehad en nu de 16GB 4. Maar ik merk wel echt dat hij vol begint te raken..
Daar heb je gelijk inquote:Op zondag 9 september 2012 21:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik denk dat het de meeste mensen hier niet heel veel boeit welke telefoon je hebt. Ik hoop het in ieder geval voor ze. Als mensen zich daar al druk om gaan maken, heb ik wel met ze te doen.
nou een goede telefoon is wel belangrijk vind ik.quote:Op zondag 9 september 2012 21:03 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik denk dat het de meeste mensen hier niet heel veel boeit welke telefoon je hebt. Ik hoop het in ieder geval voor ze. Als mensen zich daar al druk om gaan maken, heb ik wel met ze te doen.
zo geniaal dat hij maar in een van mijn 8 broeken pastquote:Op zondag 9 september 2012 21:05 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Mij lijkt 'ie echt geniaal![]()
Zo gigantisch groot
En dat is dan ook totaal niet het punt dat ik wilde maken.quote:Op zondag 9 september 2012 21:04 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
nou een goede telefoon is wel belangrijk vind ik.
Ja, groot is fijn, maar dit is net als TW Steel horloges, té grootquote:Op zondag 9 september 2012 21:05 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Mij lijkt 'ie echt geniaal![]()
Zo gigantisch grootMijn huidige lijkt dan net een speelgoedje.
[ afbeelding ]
De Note of de Note 2?quote:Op zondag 9 september 2012 21:01 schreef J.Appleseed het volgende:
Even tegen de haren van iedereen instrijken: ik heb toch besloten voor de Galaxy Note i.p.v. de iPhone te gaan omdat ik, na het zien van de HTC HD2 van een vriend, heb besloten dat ik toch een grotere telefoon wil i.p.v. een kleinere
De gewone Note. Komende van een 1 GHz single-core CPU en 768MB RAM is de 1,4 GHz dual-core CPU en 1GB RAM al genoeg verbetering.quote:
De htc onex is een monster. Quadcore enalles. Alleen jammer van dat android.quote:Op zondag 9 september 2012 21:46 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
De gewone Note. Komende van een 1 GHz single-core CPU en 768MB RAM is de 1,4 GHz dual-core CPU en 1GB RAM al genoeg verbetering.
De snelheid van mijn huidige telefoon is overigens helemaal niet de reden waarom ik 'n andere wil, 't ding is nog snel zat. Ik wil gewoon een groter scherm
Android vind ik een super OS, het nadeel van de One X is m.i. het polycarbonaat in combinatie met de warmegenererende quadcore CPU à la iMac G5.quote:Op zondag 9 september 2012 22:09 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
De htc onex is een monster. Quadcore enalles. Alleen jammer van dat android.
Mja. Ik vind ios fijn, maarja.quote:Op zondag 9 september 2012 22:10 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Android vind ik een super OS, het nadeel van de One X is m.i. het polycarbonaat in combinatie met de warmegenererende quadcore CPU.
Maargoed, dit is een Apple SC natuurlijk
Woensdag zullen we ook meer duidelijkheid hebben over de iPhone!
Ik vind windows echtquote:Op zondag 9 september 2012 22:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zou nog eerder een phone 8 pakken dan een android.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
quote:Op maandag 10 september 2012 11:44 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Nieuwe iMac en Magic Trackpad gelekt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Ik wilde net zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarom staat er eentje naast met windows applicaites.
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tering
graag verwijderen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: artikel hierrr
WP8 heeft bijzonder weinig te maken met het Windows zoals jij dat kent. Het zit echt bijzonder goed in elkaar.quote:Op zondag 9 september 2012 22:15 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Ik vind windows echt, maar apple heeft het ios design op android. Als ik android neem neem ik die ook.
Raar dat The Verge in het artikel nergens aanhaalt waardoor het design toch wel heel duidelijk is geïnspireerd...quote:
Ik denk dat de beelden voor zichzelf spreken.quote:Op maandag 10 september 2012 13:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Raar dat The Verge in het artikel nergens aanhaalt waardoor het design toch wel heel duidelijk is geïnspireerd...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die Amerikanen kennende is dit inderdaad een rechtszaak in wording. Zeker met die Samsung-uitspraak in de rug is dit gewoon een tijdbomquote:Op maandag 10 september 2012 13:38 schreef Graspool het volgende:
Maar dat kan toch bijna niet? Even afgezien van rechtzaken en dat soort shit. Nee, ik kan hier niet bij
Precies! Ik zou dit niet eens willen als ik HP was, of Samsung, of wie dan ook.quote:Op maandag 10 september 2012 13:40 schreef fyah het volgende:
[..]
die Amerikanen kennende is dit inderdaad een rechtszaak in wording. Zeker met die Samsung-uitspraak in de rug is dit gewoon een tijdbom
Het is een, eh, ander doelpubliek. Denk ik.quote:Op maandag 10 september 2012 13:47 schreef Graspool het volgende:
[..]
Precies! Ik zou dit niet eens willen als ik HP was, of Samsung, of wie dan ook.
Maar dan krijg je zo'n rare (dikke/brede) voet, want daar zitten (zo te zien) ook genoeg onderdelen, in ieder geval connectoren.quote:Op maandag 10 september 2012 13:53 schreef Graspool het volgende:
Moet wel zeggen dat ik een vernieuwde iMac die zo dun is als die HP lijkt wel zou appreciëren.
Zal het bij de SIII niet gaan om software patenten denk je?quote:Op maandag 10 september 2012 14:23 schreef Dutchguy het volgende:
Dit is echt een kloon idd. Als Apple hier achteraan gaat snap ik dat. Dat ze dat ook doen met de Galaxy SIII die in niets lijkt op iets van Apple is dan wel weer sneu.
Dat deed cappuccino ook, alleen crasht die plotseling continue.quote:Op maandag 10 september 2012 14:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Handig, RSS-feeds via het notificatiecentrum van Mountain Lion. http://goo.gl/n0adh
Oh ja. 'Slide to unlock'.quote:Op maandag 10 september 2012 16:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zal het bij de SIII niet gaan om software patenten denk je?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Hoe kom je daarbij, als je een aluminium computer met geïntegreerd scherm, matchend toetsenbord en apart touchpad wilt maken die er ook nog eens simplistisch en mooi uitziet zijn er weinig andere mogelijkheden lijkt me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2000 light years from home
wie anders? de A-Team?quote:Op maandag 10 september 2012 19:50 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik heb een Macbook Pro (15-inch, Mid 2010) met een videokaart die (volgens mij) kuren heeft, iets meer dan twee jaar geleden aangeschaft bij Amac. Er komen eens in de zoveel dagen zwarte blokjes in beeld, waarna 'ie nergens meer op reageert. Kan ik het beste contact opnemen met Apple Support?
Eigenlijk een nutteloze vraag inderdaad, maar misschien zijn er mensen die het probleem herkennen...quote:Op maandag 10 september 2012 20:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
wie anders? de A-Team?
of ff langs een winkel?
Geen last van met mijn iPhonequote:Op dinsdag 11 september 2012 05:30 schreef J.Appleseed het volgende:
JA! Daar zat ik op te wachten. Gisteren in de collegezaal zei mijn MacBook met WiFi en Bluetooth uit, schermhelderheid laag dat 'ie het zo 6 uur en 51 minuten zou uithouden. Als ik onder 10.8.2 net zo lang kan uithouden met WiFi aan ben ik reuzetevreden!
Volgens mij heb ik al malware op mijn Galaxy Note staan want ik werd net via de Accuweather-weerwidget doorgelinkt naar PornoTube o.i.d.
Die reactie zag ik al aankomen, hahaquote:Op dinsdag 11 september 2012 07:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen last van met mijn iPhone![]()
Hee, das mooi. Ik heb nu nog steeds een redelijk kortere accutijd van met lion.quote:Op maandag 10 september 2012 23:31 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik denk dat dit een aantal mensen hier blij maakt:
[ afbeelding ]
http://www.macrumors.com/(...)to-os-x-lion-levels/
er bestaan geen nutteloze vragen.quote:Op maandag 10 september 2012 20:36 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Eigenlijk een nutteloze vraag inderdaad, maar misschien zijn er mensen die het probleem herkennen...
Dat gebeurt ook weleens op iOS-apparaten, Google maar. Iets met advertenties die dat veroorzaken geloof ik.quote:Op dinsdag 11 september 2012 05:30 schreef J.Appleseed het volgende:
JA! Daar zat ik op te wachten. Gisteren in de collegezaal zei mijn MacBook met WiFi en Bluetooth uit, schermhelderheid laag dat 'ie het zo 6 uur en 51 minuten zou uithouden. Als ik onder 10.8.2 net zo lang kan uithouden met WiFi aan ben ik reuzetevreden!
Volgens mij heb ik al malware op mijn Galaxy Note staan want ik werd net via de Accuweather-weerwidget doorgelinkt naar PornoTube o.i.d.
19.00 nl tijd volgens mijquote:Op dinsdag 11 september 2012 12:32 schreef appelsjap het volgende:
Hoelaat is morgen die keynote, of hoe dat ook heet?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Die lelijke muis gaf em weg..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |