Ik hoop hetquote:Op woensdag 5 september 2012 15:51 schreef Dimens het volgende:
Worden waarschijnlijk gewoon 5 dingen die aan bod zullen komen en niet de 5 van iPhone 5.
Denk ik.
Dat vind ik ook, inderdaad.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het zou onlogisch zijn om de nieuwe iPhone de iPhone 5 te noemen.
Of een nieuwe iMac? Die is ook nodig aan vervanging toe.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:54 schreef Dimens het volgende:
Ik denk de nieuwe iPhone, iOS 6 die op dat moment beschikbaar zal zijn en 3 iPods die met nieuwe modellen komen.
Dat denk ik niet. Ik denk dat ze nu met de iPods zullen komen en misschien wel een iPad mini.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:55 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Of een nieuwe iMac? Die is ook nodig aan vervanging toe.
Ik heb gehoord dat de iPad Mini pas in oktober komt.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Ik denk dat ze nu met de iPods zullen komen en misschien wel een iPad mini.
Tevens staat de iTV ook nog op het lijstje. Maar die verwacht ik niet.
Was ik me ook net aan het afvragenquote:Op woensdag 5 september 2012 15:58 schreef remlof het volgende:
Wat wordt er modified aan de new iPad?
Het zijn allemaal rumoeren natuurlijk.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:56 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat de iPad Mini pas in oktober komt.
Ze komen niet met een iTV, dan wordt die commerciële omroep uit Engeland boosquote:Op woensdag 5 september 2012 16:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het zijn allemaal rumoeren natuurlijk.
Ik hoop wel dat ze snel met een iTV zullen komen welke ook nog eens een OLED display heeft.
Rechtszaak!11!!!!!quote:Op woensdag 5 september 2012 16:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze komen niet met een iTV, dan wordt die commerciële omroep uit Engeland boos
Apple TV zal kan ook niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze komen niet met een iTV, dan wordt die commerciële omroep uit Engeland boos
Dat laatste denk ik, met Retina schermquote:Op woensdag 5 september 2012 16:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Apple TV zal kan ook niet.
Of Apple TV is de volgende generatie. Een volwaardige televisie.
Waarschijnlijk niet. Vast gewoon met een 1920x1080 resolutie en veel later met een retina scherm.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik, met Retina scherm
Ja handig, met een scherm komen wat afwijkt van elke TV standaard..quote:Op woensdag 5 september 2012 16:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik, met Retina scherm
Het is niet de 5e iPhone dus best wel onlogisch.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:44 schreef waspoedertje het volgende:
Ben benieuwd nasr de iphone 5
Iphone 5 is wel logische naam
Als je naar benummering kijkt weer welquote:Op woensdag 5 september 2012 16:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is niet de 5e iPhone dus best wel onlogisch.
Dit.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:51 schreef nietzman het volgende:
ALS HET NIET DE IPHONE VIJF GAAT HETEN IS HET ALLEMAAL DE SGULT VAN UIROPA.
Maar wel, 5 jaar iPhone...quote:Op woensdag 5 september 2012 16:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is niet de 5e iPhone dus best wel onlogisch.
EN DE MAROKANNEN!!!!111!!!quote:Op woensdag 5 september 2012 16:51 schreef nietzman het volgende:
ALS HET NIET DE IPHONE VIJF GAAT HETEN IS HET ALLEMAAL DE SGULT VAN UIROPA.
Firmware, iPhone, en welke tool?quote:Op woensdag 5 september 2012 16:57 schreef FUFR het volgende:
als jullie dadelijk een Iphone zien vliegen, lekker laten gaan. Schijtding.
probeer m te jailbreaken en blijft maar Exploit Failed geven.
laatst wat ik zag 4.2.1, 3G, redsn0w beta 2quote:Op woensdag 5 september 2012 16:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Firmware, iPhone, en welke tool?
tryingquote:Op woensdag 5 september 2012 17:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Volgens mij kan je het ook met Greenpois0n doen, gebruik die eens
Dan zit je in DFUquote:Op woensdag 5 september 2012 17:15 schreef FUFR het volgende:
nu heb ik een zoewart scherm en reageert ie nergens meer op
ja zou je denken, zegt Itunes ook maar verder reageert GP niet.quote:
Gewoon home en power tegelijk indrukken tot je het appeltje zietquote:Op woensdag 5 september 2012 17:16 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja zou je denken, zegt Itunes ook maar verder reageert GP niet.
vanwege zwart scherm nu maar eerst via IT even weer herstellen.
Maar hij is dus niet geactiveerd op dit moment..
na 3 minuten wordt dat ook vervelend, ben nu aan het herstellen en begin dan weer...opnieuw..quote:Op woensdag 5 september 2012 17:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon home en power tegelijk indrukken tot je het appeltje ziet
Echt veel mensen hebben moeite met jailbreaken op fokquote:Op woensdag 5 september 2012 17:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
na 3 minuten wordt dat ook vervelend, ben nu aan het herstellen en begin dan weer...opnieuw..
apple en ik gaan niet goed samen..
Die mensen lezen gewoon niet, het is echt zo doodsimpel, maar je moet wel alle stappen GOED doen, en niet wat lukraak klikken.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Echt veel mensen hebben moeite met jailbreaken op fok
Klopt, maar ik heb ondertussen zovaak gejailbreakt dat het echt standaard riedeltjes zijn geworden, dus ik snap die problemen nooit zoquote:Op woensdag 5 september 2012 17:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die mensen lezen gewoon niet, het is echt zo doodsimpel, maar je moet wel alle stappen GOED doen, en niet wat lukraak klikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |